Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2010 11:16 - С Български или персийски букви пишеме днес
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3483 Коментари: 3 Гласове:
3




Писмо-грамота на цар Иван Александър до венецианския дож Андреа Дандоло от 4 октомври 1352 г.
"

Горенаписаните букви са от миниум [киновар] и означават Иван Александър, по божия милост цар на България или на Загора, и са букви отчасти гръцки, отчасти български или персийски."

Какви ги говори тоя,ще кажете. Царска му работа,отдалечил се от народа си политик и не знае,че имало двама солунски братя, които били изобретили "славянската" азбука .Така я наричат днес. Цар Иван пише за гръцки и персийски букви или български. Дали не се говори за различни неща? И предполагаемото творение, дело на Солунските братя ,да няма нищо общо с това за което пише една доказано историческа личност.,цар Иван Александър. Откъде да знае един цар ,че думите му няма да се везмат предвид защото бил цар и пишел за българи, а не за славяни. Не че понятията са изяснени,но пък в историята такава каквато е,със автентичните си сведения, тези понятия са категорично разделени. Има си и славяни има си и българи. И един български цар си пише за български или персийски букви ,а като контрапункт духовни лица от времената след създаването на средновековния интернет,откритието на Гутенберг ,печатарската преса,са написали в разни теоложки проiзведения,точно шест на брой ,за подобно братство състоящо се от двама солунски братя,като обаче в нито един от тези многобройни документи не се споменава те да са създавали азбука.Нито пък някой да я е видял създадената от тях азбука и да е документирал,че ето на ,ето това Б тук те го създадоха.(за това Б ту руничеса буква ,ту кирилска отделно) Стига сме набеждавали невинни. Според всичко известно , било за личност Кирил, било за Методий единствената им заслуга била, че били превели и проповядвали евангелие сред славяните. Към славяните се изключават поляците . Защо се изключва от понятието славяни поляците, като славянски народ никой не може да даде научно обяснение. Така например като пишат за влашките църкви от 14-19 век,пишат че били направени от славяни и били надписани на славянскин език. Като ги попиташ не значи ли това на полски ,не значело. Поляците ,задаваш отново въпроса, не са ли славяни,и след като пишете ,че са създадени тези църкви и надписани на славянски не означава ли това че поляците са ги направили . Не, казват ти ,на славяните,тяхно дело са. Е какво са това славяни ,продължаваш да нахалстваш,нещо като интелектуалците на балканите ли са ,само,че дето вместо мъжки полов орган имали пенис.И каква тогава е разликата между мъжкия полов орган и пениса и има ли разлика. Отговарят ти завършили история студентки,абе пениса е нещо като мъжки полов орган ,само,че е по меко. Ето с такива доводи ти се обяснпва историята на двамата братя които били създали азбуката за славяните.Съсб Дело за което липсва каквото и да е директно указване в пространството и времето.Делото което им се приписва че са създали Азбука.Ах,това време, все забравяме за него. Колкото по назад отиваме във времето толкова по-малко стават сведенията за тези двама Равноапостоли. И дори до гутенбегово време не стигаме и хоп,всички сведения за тях,за тяхното делом изчезват. Да сме коректни.Кириловци в историята много. Константиновци също. Методиевци тоже. Но такава личност ,или личности св.св. Кирил Константин и Методи Създатели на това Дело, липсва. Изчезват . А точно там, на зад във времето дето си принадлежат следва да е бъкано със следи от тях. Манастири .Църкви на тяхно име .Поне параклиси трябваше да има. Да ама няма. Поне една икона тяхна да се намери от преди Гутенбергово време. И това го няма. И то тука дето им се разпространило делото. Ни вест ни кост. Една миниатюра няма от тях.За такова голямо дело дето били въздигнати в равноапостоли да няма и една миниатюра ,една домашна иконка от тези Братя,в добавка с тоталната амнезия и на един цар за тях и тяхното дело и неспоменаването им в нито един документ от преди Гутенберг е повече от смущаващо. Единственото място за което се твърди,че били изрисувани Братята във време отпреди Гутенберг се твърди,че били стенописите от долната църква в Сан Клементе-Рим,където били изобразени те ,занасящи мощите на Климент папа римски. Като обаче и там става голям гаф.

Обяснение,че художника се бил объркал !? Това кара непредубедения читател да се загледа във фреските със братята,където установява ,че това са сюжети от живота на свети Климент папа римски. Вижа,че сцената представяна за Кирил и Методий,всъщност изобразява ръкополагането на Климент за папа лично от Апостол Петър.

След този сблъсък с реалността ,единственото убежище в което може да се открият следи за това дело, а и задължително трябва да има такива е народната памет. Разбира се.Къде другаде освен там,ще бъде най-яско запазен спомена за такова велико дело. Раковски е записал песни за Симеон,не че не са намерени печатите му и печатите , че някой се съмнява в това че той е римски василевс.Но и там ги няма . И в Български песни от Македония, която била не около Адрианопол,както някои си мислят,ами по някое време стигала и до Дунав и обхващала и Солун.А сега пък Македония била само около Солун . Другото не било Македония според известен български министър и водещ историческо предаване по национална тв.Та за Симеон и песни и печати има ,нещо материално е де ,демек история,печатчета,картинка,църквичка.Той и дворци имал .Е,самонаправил си бил и дворците и града и печатите,защото бил грандоман ,ама се намират. Даже от печатите половината от тях изработени във високохудожетвения константинополски стил. Нали е учел там в Магнауркста школа. Същата в която и Апстола създател на азбуката Константин Кирил преподавал! И лично патриарх Фотий им бил ректор. Във всеки коридор сигурно са им били портретите .И наречения философ Симеон дори да не поискал да се срещне със свещеното чудовище Методи,Брата създател на Азбуката,един автограф да вземе от човека създал му азбуката . Същия Методи, който до последно чакал Симеон да дойде за автографа и затова продължил да работи над великото си дело чак до своята кончина в 885 г,неуведомен,като византийски шпионин внедрен в славяните с цел създавенето им на азбука за да не попаднат под римско влияпние ,че диоцеза България бил върнат от Византия на Рим-Западната римска, няколко години по рано и че великото дело било провалено. За какво им е била тази азбука на Византия внедряване у славяните с цел откъсване от Рим,като самата Византия доброволно върнала диоцеза България с тъпани и музика на Рим и получила големи благодарности за това. И къде е тази азбука за която всички говорят ,но никой не е виждал.И къде са каквито и да са материални следи оставени от тези митични създатели Равноапостоли.Може ли един култ към една личност ,та били и двойно повече личностите в култа ,да подмени и да се представя за История .Като се каже равноапостол,това означава,че не само църкви на техни имена ще има,ами и във всяка църква ще са изписани. Единственото което е изписано изи българските църкви е свети Кирил от Александрия.А с какви букви били изписани църквите с образа на Кирил Александрийски,

В официалния сайт на сан Клементе "научно" е обяснено,че художникът се бил объркал и вместо да напише папа Адриан Втори,бил написал Николай.От информацията на различни изкуствоведи научаваме повече за тази църква.Научаваме някои неща които се намират из нета ,а също и описани от Марко Бусагли, в книгата му "Рим-изкуство и архитектура" Marco Bussagli, Rome art and Architecture,ISBN 978-3-8331-3589-7.
Стенописите от долната църква са с епизоди от живота на Св. Климент и Св. Алекси. Те са подарък от ктитори,за първи път хора от ежедневния живот семейство Рапица,Бено ди Рапица и Мария Маселария,които също са изобразени с техните деца Климент и Атилия.Марко Бусагли пише ,че в много лошо състояние църквата и манастира в края на 14 век ,1403-1404 и после с декрет от папа Мартин Пети от 1419 г,преминават в ордена на амброзианците,които извършват и реставрация.
В горната част има фрески от Мазолино изобразщващи диспута на св. Катерина с езическите александрийски философи.Гробницата на кардинал Вениер от 15 век е направена с материали от подземната църква. Великиолепният литургичен ансамбъл в горната част създаден от римски скулптори в 12 век също е с материал,камъни,тухли,блокове,от оригинала от шести век.
Към това само да добавим,че след извършената реставрация от амброзианците ни се обяснява че долната църква се била затрила в 11 век и била открита кога,кога в ерата на кирило методиевските открития извършвани главно от руски търговци из българско и във ватикански владения на запад.Така в в средата на този благодатен 19 век за славянските народи била открита и църквата,която била неизвестна дотогава и там имало фрески с техни изображения.Само дето в 15 век взимали материал от нея да си градят горната част
и не знаели във Ватикана коин били изрисувани и погребани отдолу-Равноапостоли.отчасти гръцки, отчасти български или персийски,и кой ги е измислил и дали не набеждаваме невинни си заслужава да проучиме.



Гласувай:
3
0



1. анонимен - Няма такъв цар - [b] Иван [/b...
02.10.2010 11:29
Няма такъв цар - [b]
Иван
[/b]
Алекссандър. В България няма име Иван чак докъм 19 век. След първото безумно изречение спрях да чета, че то кой знае какви глупости ме очакват натам.
цитирай
2. marknatan - Царят Иван се е подписал с букви отчасти гръцки, отчасти български
03.10.2010 01:33
Библиотека музей “Корер” Венеция. " нумеро 272, стр. 447. 04 .10. 1352 год. В Никопол Иван Александър, по божия милост цар на Загора, на българите и гърците до ...Андреа Дандоло. ...Царят се е подписал с букви отчасти гръцки, отчасти български или персийски. [Гюзелев В. Средновековна България в светлината на нови извори. Държ. Изд. “Народна просвета” София, 1981, стр. 181].
всички писмени знаци (букви)които не са от узаконените писмености и на тях не са извършени(не са намерени "кириломефодиевски" теоложки преводи се наричат руни
намерените нетеоложки надписи и те са руни
но ето ,че цар иван определя че част от писмото му е с тази рунна (нарича я българска ) писменост,съществувала успоредно с "греческая " и формирала писмеността с която той пише на дожето. тази така упомената българска е подмножество наред с греческий така че писмеността с която той пише не може да се нарече българска .с българска са наречени само част от символните знаци,наред с другата част определена като греческая .и те вместе формират писменината с която цар Иван писувал на дожето ,знаци които наричаме букви и то тази част която наричат с евфемизма руни и така научно обясняват,че руните били руни
такъв приемр е риническото Б от плочата в с непозната псименост ,както я определя Бешевлиев от Плиска
цитирай
3. marknatan - тоя Иван бил цар на Загора,част от буквите му обаче били български
03.10.2010 01:50
анонимен написа:
Няма такъв цар - [b]
Иван
[/b]
Алекссандър. В България няма име Иван чак докъм 19 век. След първото безумно изречение спрях да чета, че то кой знае какви глупости ме очакват натам.

тоя Иван бил цар на Загора, буквите му обаче били български
тримата братя константин,Кирил и методий били измислили писменост за славяните в Немачко ,няма общо с тази на царя на Загора Иван
има царска дума от 14 век срещу попска от 19 век
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 2338935
Постинги: 960
Коментари: 3679
Гласове: 1632
Календар
«  Май, 2018  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031