Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2011 04:58 - Интервю с Джойси. Бъдещи планове-"Секс,ядене и сапартоци"
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2428 Коментари: 2 Гласове:
9

Последна промяна: 10.10.2011 05:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Екип на в-к "Историкоанархически Пост" пръв се добра до гримьорната и взе историческо интервю със звездата Джойси.Без мадурация ут нашийо специален:
Тълпа почитатели и почитателки бяха обградили гримьорната И. Само кавказките на боцнатия спираха тълпата от нахлуване и превръщането на Джойси в мощи. Бяха още гладни. Атеиста превурнал светената вода във вино във Киезата МУ беше упсял да избяга. Да превърнеш светената вода във ВИНО. Какво Светотатство.Какво Светотатство. На какво ги научиха комунистите,на пиянство и атеизъм. Нямат святост към нищу.Да превърнеш светената вода във ВИНО. О, Боже какви безбожници. Нямат вяра към нищу.В какво го превърнаха комунистите този народ.В Безбожници. Пияници и Атеисти. Добре ,че е изкуството. Изкуството ще спаси света. Към една от видните представилики на Изкуството се отправихме и ние в тази топла есенна вечер.
Като разбра,че сме от в-к "Историкоанархически Пост" звездата на спектакъла се съгласи на кратко интервю. Разбутахме тълпата ,вратата на гримьорната се разтвори. Светкавиците на стотици фотоапарати озариха гримьорната с надеждата да споделят частица от звездата. Влязохме вътре и затворихме вратата след нас за да предотватиме канонизацията и. Какъв талант се роди днес на сцената на Народното Историко Анархистично Позорище. Гримьорната вече бе засипана с букети и кошници цветя. По ръбовете на тройното огледало стояха закичени картички от почитатели.На въртящ стол седеше звездата на спектакъла .Прочитайки само някои от поздравите разбражме за всенародната любов към Джойси. Ето само част от тях -"Поздрави от Родопите","Пенсионерите от Вход "Г" те обичат повече от тези от "А" Вход"."Русите от Русе ,разбира се ,зад Вас" ,"Целувки от Учениците от Ран Босилек " За момент помислихме ,че сме попаднали в съблекалнята на .......
-Не ,не ,това е моята гримьорна -Забелязала интереса ни потвъдри Джойси-Имате само пет минути.Задавайте въпросите си. Цялата съм настръхнала.
-Искате да кажете в слух-попитахме.
-Уот евър,тва е на френски,може да не го пишете .Простено ви е ако не знаете чужди езици.Та вие не сте прафесионалисти,а само едни журналая. Газетари. Какво сте завършили?
-Нали ние ще задаваме въпросите ?
-А ,да забравих. Имате само четири минути и тридцат пятць секандс-незабрави да ни напомни звездата на спектакъла.
-Какво изпълнение тази вечер. Неповторимо.Откъде е този силен артичтичен талант покорил позорището за една ночь.Откъде черпите вдъхновение.-зададохме първията си въпрос.
-Нищо не черпя. Сичку си е с пари. Таланта ми е по наследство.Бившият ми мъж е актьор.
Та ние сме Роднини. Вие не знаехте това ? Изненадахте ли се ? Прзинайте си,че не знаехте ,че таланта се предава по роднинство-добави актриста и с нокътя на дясната си ръка почука гоелеия си обсипан с диаманти часовник на лявата.
Времето течеше. Въпреки,че този отговор звучеше странно познато,продължихме с въпросите си.
Тълпата отвън ревеше "Ние те обичаме в Търговище","Случовците от Врана зад Джойса". Трябваше да побързаме.
-Кажете коя е любимата ви реплика от спектакъла-запитахме ние.
-Не знам. Аз бях заспала. Питайте критиците. Те са учили за това. Те са като вас некви газетари да не знаят нищо.Журналя.Я ми пукажете убразобанието си . Аз съм известната тук. На чужд гръуб полпулярност ще трупате.
-Ние само изкаме да предадеме директните си впечатления на вашата публика-едва смогнахме да отвърнем.
-Аз за моята рублика си разголвам циците .Прекъсна ни Джойси. Ооооопс,издадох следващата пиеса,а съм подписала договор с режисьора. Ма на мен не ми пука щото стой не мож да ме падмени. Много съм била фотогенична.Само да не съм си отваряла устата,тогава фотогеничнсоитта ми изчезвала .И да иска не можт ме сменява зарад фотогеничността ми. Така казва режисьора. За една актриса, да знайш,ми вика,е важното да е фотогенична. Репликите,казва,после им ги туряш в устата. За кадър.Квото искаш мож да хортуват. Кадърен чиляк е той. Каза ми че театрото е малко по осбено щото е на живо,ама за голяма актриса кат мен вика нямало д абъде проблем,щото съм фотогенична. Само да не си отварям устата на театрото и ще покоря и сцената . А съм си я отворела ,дума и фотогеничността ми изчезвала и всиучки щели да резберат колко съм нехигиенична,пардон,кво беше там,фотогенична. За тва бех заспала на стлъпа. Вие не знаехте това ? Изненадахте ли се ? Признайте си,че не знаехте нищо за фотогеничността.
Вие не знаехте това ? Изненадахте ли се ? Прзинайте си,че не знаехте .
-Признаваме-отвърнахме ние. Но и Бие признахте за следващата си работа.казвате ,че сте разголена?
-А тва вече ще бъде за платено представление. И за новата платена пиеса. Вече за всичко се плаща. Вие кво си мислите, Тав да не вие едно време,га за една свирка актрисите зимаха апартаменти от бай Тошо. Аз нищу не съм зимала от него .Аз него даже не го познавам. Само зетя му. Веднъж му ударих една цица,ма той заспа пияндето,като прасе у любеници.Аз тогава още не бех наследила таланта си. Бех ученичка у ранително-вкусовия. Еееееех,колко салами съм обелила.
Вие не знаехте това ? Изненадахте ли се ? Прзинайте си,че не знаехте .
-Е добре нещо само да ниу кажете за фабулата на новата си пиеса.
-Ква фибула бе ,журналя,какзах ви, че фибули не нося и съм с разпуснати коси, които едва прикриват разголените ми гърди. Тва е палтената версия да знаете,и тракийсите бабички са задължително със сутиени. Не от естетически,а от практически причини. На един рихърсал за платената версия ,една цица на една тракийска бабичка удари пода и почна да подскача. Отчето,което като трудовак,ритало топка ,да не земе да се удържи и и би един шут. Поелтя тая ми ти бабиучка след цицата си ,та право у режисщора. Добре,че пак му насинчи същото око,че кво шъ казва на оная неговата селянка ако разбереше. Да ма ги отразя тракисйите бабички и сега са с по два ката сутиени.
– Е добре след ,като ни казахте толкова много,поне споделете заглавието на новата си пиеса за да задоволиме нарастващите художествени потребности на вашите фенове.

Феновете зад вратта скандираха. Родопите за Джойса. Тракия за Джойса. Ние те обичаме.
–Е добре ще споделя,че е свързано с моите вкусове. След големият успех,режисщорчето написа една пиеса специално за мен за моите хранителни вкусове и хобита. Нали знаете, колко много убичам шумка и сиреня.И всичко сиренясало. С тех е свързано.
Вие не знаехте ,че обичам шумка и сиреня ? Изненадахте ли се ? Прзинайте си,че не знаехте .
-Имате предвид шунка,ли тва дето ...
-Да бе да Ей тъпи журналя,разбирасе ,че в дето расте на кости.И тав дето е без кости и тва гхо обичам,кату хоби. Вие не знаехте това ? Изненадахте ли се ? Прзинайте си,че не знаехте . Това е и згалвието на новата ми пиеса "Секс,ядене,и сапартоци" Свързано е и с мингянското минало и бъдеще.Ма ногу ви казах. Истурическа пиеса.Платена. Нема да ми гледате циците без пари я. Тва е изкуство. Вие не знаехте това ? Изненадахте ли се ? Признайте си,че не знаехте .
Признахме си,че не знаехме. И поехме към вратата. Нещо ни глождеше . Речта на актирсата ни напомняше на някой. Малко преди да отвориме вратата и заблязахме един огроемен букет от тракийски рози ,поставен в кошница в ъгъла. По средата имаше картичка ссъ стране надпис. С три хоризонтални и четири,две по две вертикални чертички,беше нарисувано нещо ,което ни напомни на страшен звяр. До едно дълго извито S ,което можеше да бъде и опашката му беше нарисувано прободено от тракийска стрела сердце.
Понечихме да вземеме картичката,но Джойси с котешка пъргавина я грабна и я притисна с две ръце до гърдите си.
Озадачено се спогледахме и напуснахме гримьорната. Крясъците на феновете ни върнаха към реалността.



Гласувай:
9



1. joysii - Можеш да си по-добър. Не ми харесва ...
10.10.2011 20:34
Можеш да си по-добър.
Не ми харесва текста.Скучен е.
Нямам нищо против да присъствам като образ.Нямам никакви претенции във връзка с това как ще ме издокараш.
Но просто текстчето не ме грабна.
Аз харесвам екшън, а многословието ме отегчава.
Но...да не ти пука за моето мнение,де!
Пиши си както ти харесва.
Поздрави,Марк..:):):):):)
цитирай
2. анонимен - Браво, пишеш по-добре от Стефан ...
10.10.2011 21:22
Браво, пишеш по-добре от Стефан Кръстев - Фитилчо. Фитилчо днес има празник.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3868282
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930