Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2011 08:45 - Цветето
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2702 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 26.11.2011 08:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Когато го поставих

в земята се прихвана

защото нося

дарбата от дядо ми

останала каквото

посадя да се прихване

малко сме останали

такива

след години

цветето изсъхна

Не го изкорених

Оставих го

Жал ми беше

като детенеце

съм го мислил

и на трупа му

не посегнах

та аз го посадих

отде намери сили

но розата разцъфна

без да я заплашвам

че ще я сека

та аз не съм светец

а обикновен човек

и проклет съм

но с нея бях добър

дали не станах

бог на розите

или бога на цветята

ми благодари

за дъщеря си

цветето

и я съживи за мен

защото я обичам











Цветето
Когато го поставих
в земята се прихвана
защото нося
дарбата от дядо ми
останала каквото
посадя да се прихване
малко сме останали
такива
след години
цветето изсъхна
Не го изкорених
Оставих го
Жал ми беше
като детенеце
съм го мислил
и на трупа му
не посегнах
та аз го посадих
отде намери сили
но розата разцъфна
без да я заплашвам
че ще я сека
та аз не съм светец
а обикновен човек
и проклет съм
но с нея бях добър
дали не станах
бог на розите
или бога на цветята
ми благодари
за дъщеря си
цветето
и я съживи за мен
защото я обичам



Тагове:   Бог,   човек,   цветя,   земя,   любов,   рози,   дарба,


Гласувай:
5



1. анонимен - Проф.Сиктиридис
26.11.2011 19:55
Проф.Сиктиридис
Моите искрени съчувствия,приятел!
цитирай
2. marknatan - натан е посветен в култа към алек...
27.11.2011 05:48
натан е посветен в култа към александър,бил е атила,и .. кво още там беше сичкото , съживява цветята, и стреля по маймуняци

затва ПУЦАЙ И ТИ

тва за цвекето си е ВоИстина и Вулгарос ут Амадон го ПАНИМА и си го занесе дома
Няма нищо по убаво измислено за ОРАТА за забавление в работно ВРЕМЕ след Интернета,освен стрелянето по маймуняци (С МАЛКИ ИЗКЛЮЧЕНИЯ ТИП ДЖОЙСИ)

П.П. Летописец забрани на авторите да пишат рецензии
тва е привилегия само на СЪАФРТУРИТЕ ПСИХОПАТИ МАЙМУНЯЦИТЕ ПАНИМАЛИ МИСЛАТА МУ
цитирай
3. letopisec - Поетика на розата,
28.11.2011 10:24
да определено в "Името на розата" на Умберто Еко се срещаме с маймунящината да се използва един ръкопис, за да се тровят хора., Аналогията е видна, но само за мен, който не трие коментарите на Натан, а се смее от сърце на остроумието му, а така също понаучва нещо за дебилщината, която иска да затрие българската история. Ала макар и изсушена от съафтури, историята като роза възкръсва, щото поетика на розата има, но за поетика на лъжата кой е чувал....
цитирай
4. анонимен - Проф.Сиктиридис
30.11.2011 22:59
Проф.Сиктиридис

Здравей Близнак!
....................................................................................................................
"Винаги съм казвал, че България е едно райско кътче. Останала ни е малко земя, но сякаш като за компенсация, това, което имаме е приказно красиво".
....................................................................................................................
Затова с голяма болка констатирам, че за 22 години димократиа, всичко за съжаление е обрасло с плевели,троскот,трънки,плесен...

цитирай
5. анонимен - Радвам се да те видя и в това амплоа.
03.12.2011 22:06
"но Розата разцъфна, без да я заплашвам, че ще я сека" - страхотно попадение!
Продължавай да публикуваш проза и поезия, доста добре ти се отдава, за разлика от някои набедени творци. Тъй като тук чета май само теб и Злото куче, ще се принудя да си направя блог, та да ви гласувам.
Продължавай да громиш любимите си псевдоисторици, но по-добре с ироничната си проза, тя е по-въздействаща от постоянното повтаряне на какво бил доказал Боцко и Гетския лизач.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3867334
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930