Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2012 17:50 - Осъвременяване на Списъците.Дойде време санде да пише за извлеченитe от французите от Париж ЕВРЕИ, за които Българите не си мръднаха и малкия пръст
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3334 Коментари: 8 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 


 

Република Скопие и нейната прогресивна общественост рискуват да изглеждат "недемократични" и назадничава демокрация, защото ако искат да са защитници на правата кауза, неспасяването на евреи, то ТРЯБВА първо отворят списъка на всички държави, които не са спасили евреите си през Втората световна, като ФРАНЦИЯ, които не си спасиха собствените граждани от еврейски произход, и да започне да се обвиняват и изредят всички държави от този списък и като ги изредят целийот им списък, може да дойдете и да търсите отговорност на държавите от Другия Списък, защото има и такъв само с два участника България и Дания и да ги обвинявате те какво са и какво не са спасявали ?

Ако разбира се не им се занимава с разширяване на списъка си за гоненията и изтребления на евреи документирано със тоновете християнска антиеврейска книжнина и описаните действия от античността та до Втората световна, които поради невероятният им размер на практика не подлежат на унищожаване, а само нови префидни дейтсвия като това за прехвърлянето на фокуса върху Втората световна война може да измести , при условие,че се пише и се говори само за Втората световна от медиите, нещо което може би не случайно се прави, но в чиито планове България не може да им е заложника и на еврейството и на антиеврейството със техните избирателни списъци, защото нито евреите нито антиевреите не са представили актуалните си списъци, на гонители и спасители, а вече имат виновния БЪЛГАРИТЕ.


Едва след това може да се търсят виновни у България,

които не били СПАСЯВАЛИ ЕВРЕИТЕ по Света извън ДЪРЖАВАТА СИ и да им се търси отговорност и чак да им се вменява вина от изкуствени сурогати на бивши още по-изкуствени несъществуващи все още и до днес на полиотическата карта южно славянски бивши государства, които обаче без свян и никакво правно основание задържат непринадлежащи им български територии и до днес десетина години след разпадането на изкуствения им политически съюз, визирам СТРУМИЦА или ТИВЕРИОПОЛ мястото в което Борил Михаил препокръства народа си и издига първата нова епархия ВЕЛИКА останките и до днес на която редом с мавзолея на Борис МИхаил са налични край българският град Струмица, чераздекна част от българската и световна история, даден незаконно на кралството на Срби Словени и Хрвати, което след разпадането на образуванеието им не им принадлежи вече, тъй като функцията му, условието с което е предадена тази област, е за защита и гаранция на държавата на срби словени и хрвати , известна ,като субект Югославия от страна на държавата България и тъй като днес наяма подобен правен субект Югославия който да бъде застрашен и защитаван, то отпада и правото на задържането на тези територии пък още повече от субекти които дори не са съществували тогава, като обект на международните договори, каквото е Бившата скопска административна единица в Югославия, претендираа да бъде днес самостоятелна държава заграбила обаче не само чужди територии , но и заграбила и представяща и българската история за своя история, по приемара на другото смешно рушняшко образувание ромунещето, иградили си в 19 век новата държава върху руинте на старата българска северно дунавска държавност , за съжаление не без помощтта на българската измекярщина на правила пълен отказ от историята си и предала я в служба на чужди моментни полиотиочески интересн и на новите велики сили нямащи нияо общо със засвидетелствуваното историческо културното развитие на региона , в което областта Романия е винаги на юг от Хемус до края на 19 век , и ако на развилите се там процеси по обособяването на една нова държавност чрез кражбата на българска история и отказ от българсото наследтво на ВАлахия , Молдава Трансилвани и Бесарабия греховете ще тежат както и на бившите балкански маймунски суригати в СОФИЯ и на настоящите и историята се повтаря с новото политическо образуванеи Република Скопие, то свидетели сме че за разлика от Софиксите мекерета днес гърци и албанци не са съгласни да си дават и историята и териториите за създаване на поредните държави призрази.

Тези български територии, тази Българска История отнети от България, въпреки, че тоvа става с благословията на управниците на България, трябва да се върнат на майка България редом с други такива отнети известни под името западни покрайнини, които по същия дефектен механизъм са предадени, а днес са присвоени от държавата Сърбия и им се пише Историята, като в Европейският съюз и на светованта сцена държавата България ведъж и завинаги трябва да заяви,че няма да е съгласна отново от нейното културно историческо минало да се правят нелепи антибългарски образувания и да се краде историята и, че никой не може да и извива ръцете да оправдава нечии политически амбиции на чужди държави и политически кйласи и ако днешните модерни държавни образувания , като Ромъния или Република Скопие искат да стъпват на българското историческо наследство и да си градят от там Историята, те мога да го правят само, като заявят и признаят откъде тръгват, а не да го затриват и унищожават, като искат да се изтъкват , че днес са различни и вървят по своя си път.

България не може да се откаже от своето историческо наследство, и колкото и модерната държава създадената в 1859 г Ромъния да е наследник на късно средновековните севернодунавски оцелели от османската инвазия части на българска държавност обособили се в своето развитие, като османски принципата под имената Валахия, Молдова, Бесарабия, Банат, то в още по-голяма степен и България е днешния техен наследник, без значение различното несъвпадащо териториална конфигурация към момента.

По пътя по който Мирослав стана Мирча I , Радослав стана Радu I, Владислав Влад и Самуил е на път да го пишат Сам I в република Скопие загрижената за човешки права бивша югославска и настояща сръбска креатура.


 

Защо ли Бившата Скопска Южно Сръбска Губерния и Света не са загрижени за съдбата на други хора, други човешки същества с човешки права според харти и международни законодотелства, например циганите или хомосексуалистите изтребвани от нацистите и кое нарушение на общочовешките права е нарушено тук от България, че съдбата на едни хора , каквито са предполагаемите жертви на нацисти във втората световна война да се представя за нарушение от страна на България и да и се вменява вина . а същите тези човеколюбци и дума да не обелват за съдбата на други хора цитираните по горе цигани и славяни пострадали в по голям размер от тези самоопределили се като евреи днес и намерили защитници на нарушените им човешки права от страна на България по времето на СВетовна война обхванала по определение Света и намиращи се извън територията на държавата БЪлгария една от многобройните участнички в тази Война ?

Може би защото
прогресиванта америчка и бивша югославка общественост смятат евреите за по хора от циганите или проститутките, хомосексуалистите, неяо което се вменява от подобни доклади със загриженсотта си единствено на евреите като загинали и постардали хора а в тези доклади липсват цигани и славяни т.е. циганите и славяните не са хора !?


И от там който не бил спасявал евреите по света по време на Втората Световна война е виновен защото те са хора и не са спасени, а неспасените цигани и славяни не са хора, защото няма закон, че ако спасяваш славяни и цигани си спасител, а закона бил, че ако спасяваш евреи си спасител , или ако спасяваш или не спасяваш славяни , цигани ти не си престъпник или не си човеколюбец и не ти се полага уважение или обвинения защото няма такъв закон и едва ли не славяни и цугани не са хора заслужаващи , както виждаме височайшото внимание на човеколюбците, за които само евреите са хора !?


.
Не може ли

Скопската сръбска скупщина да докаже как българските войници не са спасили и други хора, а прави доказ, с какво, със свръхчовеци, за които имало закон, че ако не ги спасиш некъде по свето българите са виновни .

Така както САЩ днес защитават гражданите си навсякъде
по света , а не ги е еня за франзузи или виетнамци, така и България е защититавала своите граждани тогава(за съжаление ,не и днес)

Български граждани от еврейски произход България не е депортирала.
 

Българските войници и Българското правителство изпълнява са изпълнявали военни заповеди ,чиито издатели понесоха отговорността си и бяха осъдени от Човечеството в Нюрнберг.
 

Преди няколко години в една африканска държава мед,сестри бяха обвинени в "холокост" (геноцид б.а).(само да уточня

отново: Аз признавам "Холокостта" извършен над евреи от нацисткка Германия през Втората Световна Война. Масовото изтребление в същата тази война да речем над лица от цигански или славянски произход не е холокост тъй ,като няма гласуван закон за него. )
Чехия и др. независими държави отидоха в тази държава,Либия,и освободиха своите съграждани. Но не освободиха българските граждани. Това престъпление ли е на Чехия.

Днес Български войници,

и полски румънски и др. под върховно американско командване изпълняват своите заповеди и не само извеждат чужди граждани (иракски, кюрди,афганистанци) но и ги разстрелват, измъчват и т.н. , така както доскоро вършеха подобни неща американски войници във Виетнам.


Те

зи военнослужещи заповеди на командири от чуждо правителство ли изпълняват или Република България е виновна за такива евентуални престъпления и цивилни престъпления на България ли са, действията на военните и подразделения и отедлни военнослужещи на чужда територия, или както се случва днес с американците в Ирак извършениет престъпления са военни престъпления на отделните части или лица извуършили ги без никой да обвинява САЩ за геноцид дори в случаи когато цели села са затрити от бомбите и ракетите им ?

Иили ако има извършени и доказани престъпления по Времето на войнат сегашна втората или която и да е то това директно се отнася към военни престъпления за които си има трибунали и конвенции ратифицирани и от България за ралика да речем на някои които не са подписани от САЩ и никой до сега не е осъдил България в такива престъпления, че днес да се води една жалка международна кампания от още по жалки сръбски мекерета в измислената им търсеща място под слънцето администрация и чудеяа се защо ли не може да я намери извън бившата?

Веднъж бивши завинаги бивши, са настоящите сръбски мекерета в Република Скопие и Амон Ра ако искат да си кръстят президента пак ще дишат прахта на Тураките защото стефко дзверко вече е доказал, че Амон РА е туракиец.


 

По веднаж на година ли ще дискутираме "казуса" за неспасените хора през Втората или от Скопие ще ги разредите доказите, като обаче започнете и удължите списъка и на неспасените люге с добавяне и на цигани, славянии и най-вече като започнете от списъка на държавите неспасили си "люгето", които според вас са само люге, евреите, и като ги изредите целийот им списък, може да дойдете и да търсите отговорност на държавите от Другия Списък, защото има и такъв само с два участника България и Дания и да ги обвинявате те какво са и какво не са спасявали ?




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rustam - Натане,
09.10.2012 18:14
прав си за това, че европейските държави подло и позорно жертваха своите евреи на нацистката клада, ама нито една от тези нации не спекулира със "спасяване на своите евреи"

- не може да се биеш в гърдите, че си спасил евреите от "стара" България, като в същото време онези 11000 нещастници от Македония и Беломорието си натоварил на конски вагони за Аушвиц.

- Българската армия изпрати македонските евреи на нацистите, не изпълнявайки чужди заповеди! Това е лъжа! Бългаската армия изпълняваше позорния Закон за защита на нацията. В този закон етническата принадлежност на човешки същества беше обявена за престъпление. Имаше специално "еврейско" минестерство на Белев, което "движеше" нещата.

- Между другото, въпросният позорен ЗЗН е гласуван в българското НС от онзи същия Д.Пешев, който впоследствие обявиха за спосител на евреите. каква ирония, а? първо обявававш евреите за престъпен етнос, а после ги спасяваш! От кого? от самия себе си.
цитирай
2. marknatan - Рустаме, има е дна хубава българска ...
09.10.2012 19:16
Рустаме,
има е дна хубава българска поговорка. която се отнася за случая :
КАКВО ДОБРО СИ МУ НАПРАВИЛ ЧЕ ТАКА ТЕ ПЛЮВА
ОТ Такива религиозно политически сблъсъци да се вадят доказателстав и да се размахват срещу отделни народи по голямопрестъпленеие няма, а
България да вземе да издаде една декларация Съжаляваме че спасихме евреите в България Ако знаехме как ще ни го връщат едва ли
точно това което наблюдаваме днес се дължи и се прави именно защото БЪЛгария се бие в гърдите че била спасила някого без този някого да е заявил и да е благодарил и да я защитава БЪлгария от подобни посегателстав а напротив самите изтъкнати еврейски гурута правят тези обвинения и България следва да се оправдава на всеки малоумен решил да издига паметник на ХОЛОКОСТА В губернията си
Ами самите евреи са тези които трябва да им защват на световната общественост на скопците или който и да е какава е тяханта позиция за франзузите за българите и т.н.
А БЪлгария пък трпбва да си заплюе историческото минало и да не се срамува от теп модерни плюнчовци
Българската армия е тепала и че тепа и да са знаели че е имало закон па са щели да ги тепат Деодо ти бил си е е с абисинци бе рустаме а НЕ е лидовлекък чернилки за роби
ДЕба и расиста
Християнската антиеврейска пропаганда и писанията са в количество в което всичките библиотеки на Балканите не могат да ги поберат , това ясно ли е или не ?
ИЛИ "първо обявававш евреите за престъпен етнос," и така 2 000 г , а после намираш виновни БЪЛГАРИТЕ !
Ами, че то пък само издадената книжнина на тази тема само след ВТората за вината на християнството довело до това случило се в германия е повече от всичко дето е издавано някога в БЪлгария
Или преди да се стигне до виновните Българи , следва да се подчертае за горния ФАКТ, После да се изредят абсолютно всички останали евриопейски малки и големи държави неспасили евреи
Като изрично се подчертае ,че Сталин дава и територия и държава самостоятелна ЕВРЕЙСКА РЕПУБЛИКА на въпросните безащитни евреи то този факт не се припомня днес а точно обратното държавата ИЗраел създадена от английските евангелисти в изълненеие на пророчеставта им за връщането на Христос е само инструмент за изпълнението на това пророчество, което обаче изведнуж се превърна в съвсем други перфидни дейтвия от един нов световен ред с нова символика и митология която започва и свършва със западната версия за Втората световна
И едва след това може фа се дискутира какво е действието на Българската армия на територии извън България , окупирани или каквито и да искаме да си ги класифицираме и действията им спрямо чужди небългарски граждани, от къф ще произход да са а не да се набляга че били евреи. та само евреи ли са пострдадали от Злите БЪЛГАРИ или и сандетео мисиркъе оглушали от канонадите на българските батареи , НЕМА ли некои от дружеството за защита на мисирките да изплачат мъката си като Ббиджит Бардо за мечките на циганите забравила ,че това е културниот индентитет на циганите и към 1912 г има повече цигани мечк в париж отколкото евреи в несъществуваща ат МАкедония
Във всички случаи това могат да бъдат само военни престъпления на отелните военни части САм подчртаващ че в Бъгария е имало ЗЗД НО е факт пък че БЪЛгария не изтребдав гражданите си евреи
ОТ Такива религиозно политически сблъсъци да се вадят доказателстав и да се размахват срещу отделни народи по голямопрестъпленеие няма, а точно това се прави именно защото БЪЛгария се бие в гърдите че била спасила някого без този някого да е заявил и да е благодарил и да я защитава БЪлгария от подобни посегателстав а напроитив самите изтъкнати еврейски гурута правят тези обвинениуя
България да вземе да издаде една декларация Съжаляваме че спасихме евреите в България Ако знаехме как ще ни го връщат не бихме

цитирай
3. rustam - Натане,
09.10.2012 20:12
мисля, че точно ти си най-малко човекът, на когото трябва да се казва, че когато става дума за история, не може да има място за емоции.

Д.Пешев, "спасителят на евреите", е съден от Народния съд, затова, че същият този спасител като председател на Народното събрание прокарва позорния расистки закон за защита на нацията.
Нали разбираш идиотската ирония? първо създаваш закон, в който вменяваш етнически произход за пресътпление, после спасяваш самите евреи???

Българските фашаги винаги са твърдели, че Борис ІІІ бил "обеденител", с една дума Македония и Тракия са били част от царствато му! Е, щом е така, значи за какво спасяване на българските евреи говорим? Нали македонските също са били в това царство?
цитирай
4. marknatan - прокламира се от невинният германски ...
09.10.2012 22:06
Това че е извършено такова прочистване не е същото с извършеното прочистване на "шумкари" извършено с много по големи жестокости и звертсва клали народа си както и тураци не са го клали.

Така както днес се прокламира от невинният германски народ които казват на секакво ниво по хранителната им верига от канцлера до нсишите швестери "ние не знаехме за тези зверства , не ни беше изверстно " какво да кажеме за евентуално български войници които по заповед са помогнали добросъветсно на отивалите както им е било представено на екскурзия до райха бивши техни граждани като са им помагали в извозбването на вагоните те просто са им помагали

Откога извозването с вагони е престъпление или това че си помогнал да се качи някой в този вагон да е престъпленеи след като дори германските офицери до един не знаели че тези вагони отивали в бухенвалд

не става и тако и вако

Германците и техните офицери и висши и низши и техните войскари и народ Германия доказали на целия цивилизован свят и най-вече на еврейството и хамериканците че не знаели и нямат никакво директно участие в тази пъклена оперция, пък на видите ли гадните българи били извършители на чудовищно престъление по качването на хора във вагони за германия за които германските офицери носели пълната отговорност

ТА как българите да са знаели и как нещо за което не знаеш че ще се извърши в бъдеще ще те обвинят

ТА при влизането на РУСНАците в БуХенвалд това което виждат ги стъписва и не вярват на очите на който репорт до съюзниците АМЕриканци същите тези американци го отхвърлят като провокация и руска иизмислица ,не вярват и казват че това не е истина и едва когато виждат това повярват на това даже се отдават и по късни зверства на руснаците


ами да Рустам Вината е винаги конкретна и лична и няма вина изобщо Тук в този ясно е дефинирано и времево и пространствено и не може да се прехвърлят събития колкото и злощастни да са от едно врем от едни глави за други колкото и грешни пък те да са в своята дейност

Българската жандармерия, това не е полиция, не е и армия, а е специално военно образувание нещо като американската съюзна армия в Ирак, само че не многонационална а, българска върви и прочиства от шумкари и др вредни на територията на България, даже и и помагат и редовни аремейски части , само че не извежда цивилните граждани от еврейски произход да ги товари на вагони към нищо неподозиращите германци и райха им по време далеч преди ВТорат световна на територия далеч от егейското крайбрежие което сега едва ли не се цели от скопците с такова "Самопроизнание" ОТ българска страна България да си вкара автогол и да докаже как МАкеодния била до крахбрежието на Егея

ТОва е целта на тези тъпи сръбомани а не че са много загрижени за евреи или за цигани за албанци или цинцари

т.е. за разлика от това което се случва много по късно във военно временно действие , когато вече България е участничка във Втората световна война с нейната армия като редовен съюзник в по голямата коалиция под ръководството на германците където България няма дори оперативна самостоятелност и то на територии които както искат да си квалифицират и тогава и днес , а те най-вече ги квалифицират като окупирани и българската армия, като окупационна или каквито и да са действията на тази армия част от немския съюз и във времето на Войната, това са част от нейните военни действия и ако има престъпления това са военно престъпления на нейните корпуси или отдлени лица, само че няма сведения един кой си чичо да е тръгнал да изкарва цивилното гръцко население на своя глава и да ходи да го товари на конскйи вагони.

ИМА много ясен времеви делител ВОЙНАТА .След като попадаш във това време дали си бил от грешните обувки или не се в гъз

ДАЖЕ И ДА бяха станали на територията на царството пак след като попадат във времето на ВОЙНАТА СЕ е същото

Самата логистика на цялата тази операция от заповедта и до изпълнението и произтича от райха и вината за това си е на издалите тази заповед а не на мобилизирания фелдшер изпълняващ военна заповед във военно време .
цитирай
5. anonymousbulgaricus - Като си прав, прав си, ама много п...
12.10.2012 17:10
Като си прав, прав си, ама много прав! Поздравления за този пост, спести ми писането! Рустам говори глупости! Всъшност има и още един въпрос, който бих задал, а къде беха братята македонци и не си спасиха евреите!?! Аз знам за български архиерей водил българите християни и стоял пред влака, докато не свалят евреите.... къде бяха братята макета. Виновни са те! Щом ще си вменяваме вини, въпреки че виновни няма, българите си спасили евреите и трябва да се чувстват виновни и това казано от наследници генетични на спасените евреи. Ако не ги бяха спасили българите, дали щеха да пишат и говорят тези глупости!!!
цитирай
6. marknatan - Aнонимусмаймунякус ти може и да ...
12.10.2012 20:59
Aнонимусмаймунякус ти може и да не осъзнаваш, че независимо дали написаното от теб в блога е продукт на същото ти полукълбо панимало "Принципаѝ В ИСТОРИЯТА опосредствувано чрез "мисълта" на невменяемия дзвер " отговорът на Боцмана и неговата римска теза, зад която без да съм седял някога напълно, уважавам в принципа."

или директно си дрискаш прозренията и ще си даваш "изводите" ти си самоопредалил си еталона "Ромска" Тйеза и ще си лепиш аучните " изводи " към еталона с
" ярко изразени позиции всъшност водят до едно нещо като извод:
българин = федерат
българи = стражар по долините

рицар разбрал мисълта на натан и я повтаря за доказ
гета (примерно) разбрал мисълта на боцман и я повтаря за доказ"


не влизаш за мен дори в категорията на налучкванията на един болен мозък и мненията ти за неща писани от мен не ме интересуват, поради простта причина изщснена от мен в някои от последните ни напълно излишни разговори .

Човек вижда, колкото знае, маймуните като тебе ще си дрискат "принципите" по целесъобразност.

ТАКА,че какво е видяла една маймуна и защо не го е осрала или защо пък и харесва не е част и няма да бъде част от человеческото познание по определение на маймуна възприела за еталон дрисканията на друга маймйуна и приравняваща към тях человеческите .

Болния ти мозък и заключенията му изразяващи се в налагане на посредствената чалга и олигофрения на маймуняците не ме интересуват.

От една маймуна не искам мнения по человеческите въпроси, та били и "положителни", защото тя била "разбрала" человечески аргументи без да ги приравни "КЪМ" еталона и "принципите" им !?.

цитирай
7. marknatan - Та ква беше "неговата " ...
14.10.2012 09:08
Та ква беше "неговата " тйеза на психопата боцко бе смотаняк, че напсиано от человеци ще се квалифициара от маймуните "същото като на психопата боцко" или тва тука не е защитено с арументи като "тйезата" на психопата боцко , а другите ми писания били, като го бил казал психопата боцко
дай си разбирането за еталона си за наука, "тйезата му" на психопата боцко , след като по него сравняваш и лепиш человечески писания и как тук не ги сравни
смотаняк . той се атестирал, като маймуна с определянето на еталона си маймуноподобните бръщолевеници на психопата боцман дето нямат нищо общо с човешки разум лепи етилети как человечески писания квиото ид а са били като нан психопата боцко уродливостта възприета от маймуните за "светая светих", че и сравнени по нея правят ,ако и да не я споделяли . смотчо
нещастна маймйуна и на нея като на невменяемия дзвер психоапта боцко им определил вернната посока ако и да не я споделяли напълно
тя се атестита с писаниоята си като завършен маймун некой да му доакзвал че не бил маймунчо
нещастен смотаняк

та кво беше "тйезата" на психопата боцко нещастнико по която съм бил написал същото , ха ха ха нещастен смотчо, дето не си разбрал, ма било като еталона ти за "тйеза" "тйезата МУ"
цитирай
8. rizar - ВЕЛИК ПОСТ !
15.10.2012 16:59
Обещавам да го прочета в Неделя като проповед от Маркнатан за Родолюбието !!!

П.С. Погледни и в моя пост Анонимикуса какви ги плещи пак....
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862904
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930