Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2012 07:33 - Първата брачна нощ на Балевиндия
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 4374 Коментари: 7 Гласове:
8

Последна промяна: 05.11.2012 07:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Балевиндия се запознал със познатата на премиера,която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем, за която прочел премиерът Бойко Борисов да казва пред в."Стандарт" " "Аз примерно, имам една позната, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем. "

Еба го у премиера, казал си Балевиндия. Що аз немам такива познати. Но не щеш ли както си ловял риба в реката Инд и хванал златната рибка. Имам само едно желание , казал и Балевиндия и то е да ме запознаеш със Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем .

Златната рибка го запознала с Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем. която не могла да устои на чара на чаровника чародеец Балевотиндия и се влюбила,в него, защото той умеел изкуството на индийските факири да накарват познатите на ебаго у премиера с познати с три апартамента в центъра на София, които давата под наем и получават социални помощи да се влюбват.

Този фокус на познатата на премиера и факира Балевотиндия, който живеел под наем в хранилището на Апостол Апостолов не можел да направи, защото не бил познат на премиера , а на Апостол Апостолов, но от него се научил да свири на китара и омагьосал Познатата на премиера.

Балевиндия се оженил за нея. За първата им брачна нощ Балевиндия си облякъл черният копринен халат подарък от премиера Костов.

Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем казала на Балевиндия му казала:

-Искам да ти призная нещо, преди първата ни брачна нощ. Аз не съм девствена.

Балевиндия излязъл от стаята и се върнал по стара раирана пижама, взета назаем от Апостол Апостолов.

--Защо се преоблече бале, още не сме се бале-казала Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем.

-Аз да не съм Апостол Апостолов. Аз с черния си копринен халат ходя само на премиера.

-Е, ами аз съм позната на премиера-казала Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем

-Ебал съм го и премиера. Балевиндия нема да гласува за премиера, а за другаря Костов, който ми даде 14 та пенсия, с която си купих черният коприенен халат за премиера. -казал и Балевиндия

 

-На тоя държавата му давала пари да си купи черния копринен халат за премиера, на мене ми отказват соициални помощи - си казала   Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем и допълнила.

-Ебала съм го у премиера. Нема да гласувам за премиера, а за другаря Костов, който ми даде 14 та пенсия и да получавал добавките за социално слаба.

Балевиндия легнал до Познатата на премиера, която ходи за социални помощи, а в същото време притежава три апартамента в центъра на София, които дава под наем. Лежали дълго в леглото и по едно време Балевиндия се обадил:

-Е сега да имаше и некой да ни изебе както го правеха по времето на другаря Костов.




Гласувай:
9


Вълнообразно


1. paravankofivan1 - Браво
05.11.2012 13:25
!
цитирай
2. miuenski - МАЛЕЕЕ, БАЛЕ ЕБАЛЕ
05.11.2012 17:40
МАЛЕЕЕ, БАЛЕ ЕБАЛЕ
цитирай
3. d3ver - Къде, къде ? Къде става записването ...
05.11.2012 21:59
Къде, къде ? Къде става записването за балето на бале ! Пишете ме и мене в списъка !

Откога тражим те таквойе црно дупе !

цитирай
4. stid - Браво...
05.11.2012 22:36
Браво и от мен! Благодаря за тези редове на несдържан хумор.
цитирай
5. stid - Хомосексуалист?
05.11.2012 22:37
d3ver написа:
Откога тражим те таквойе црно дупе !

Вие сте хомосексуалист? Да?
цитирай
6. d3ver - Откога тражим те таквойе црно дупе ...
06.11.2012 00:43
stid написа:
d3ver написа:
Откога тражим те таквойе црно дупе !

Вие сте хомосексуалист? Да?



йе таквойе црно дупе тражим йа. И твойто таквоз ли йе ?

га го балем да попръцуйе, ташачките да ми разладуйе
цитирай
7. анонимен - Смешно е,
06.11.2012 20:39
но с мярка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850087
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031