Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2012 10:13 - Как една кобила донесе царството на Атила
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1486 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 14.11.2012 11:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Един ден жената на брат ми Бледа, с него управлявахме разнородни племена, дойде и се оплака.  Тя си оставила чергилото на колата повдигнато, както е закона у нас скитите, когато жената си търси мъж и някой мъж влиза във вагона и,... и спускат чергилото. Тогава минавал и този алан, видял чергилото вдигнато и се възползвал от поканата. Аланите, всички знаят, това са русокосите турци. Има и чернокоси турци. Има и рижави. Има и такива, които са мюсулмани. Има и такива дето не говорят турски, но са турци, защото са мюсулмани. Едни пък, защото говорят и турски. Втори защото майка им била "женена" за турчин, ма как разбираха кой е бащата, защото това при нас скитите става малко трудно, и се пишеха алани по баща, не е ясно, ама тяхна си аланска воля . Други защото са руси.

А аланите са руси, значи са от русите турци. Абе по къфто искаха белег да се пишеха алани, свободна им воля. Обаче, като таковаха жената на брато, така по алански, а не както си му е редо по скитски и тя се оплака, тва си беше вече държавна измяна.

Та, брато, викам , тва си е държавна измяна. Тва да таковаш жената на вожда по алански, вместо, както е реда у нас скитите, с цел раждане, е се едно да таковаш държавата нетрадиционно. Довежда до умирането на държавата със затриването на рода. Държавана измяна. Тоя алан требва да го съдиме за назидание на смърт за държавна измяна.

Е, как да го осъдиме на смърт за държавна измяна, като това у аланите си е закона, там да си го правят по алански, каза брато. Ако тоя е нарушил нашия закон, той не е нарушил аланския. Той казва така е по алански, аз имам двойно гражданство. Гък не можете да ми кажете защото ние сме много и спазваме гражданския мир. Мога да гласувам и у вашето племе как да са законите и у нашето си пак да си гласувам за нашите . Аз вече го виках тоя и го разпитвах.

Ааа, извикал си го значи и , го питам, И къде е сега в тъмницата ли е- и тръгнах към тъмницата.

-А не-спря ме брато.-Пуснах го.

Я да те бат па тебе аланите, така ли било, викам на брато. Връщай го и го тепай го тоя. Брато се заинати и не иска да го тепа.

Казват, че аз съм го утепал, брато си. Не е верно. Кон го ритна. За добро за зло ли баш тогава се случи и излезе и мълвата после, от гърците. Не беше и баш кон, а кобила. На Скота кобилата. Привиках го Скота за кобилата да го питам истина ли е или той го е утепал .

Той отвърна, ти знаеш ли, че аланите такова таковат и кобилите си така по алански, а?!

За козите знаех, ма за кобилите не, казах му аз

Не знаеше, и аз не знаех, за кобилите, знаех само за козите. Колко пъти след сраженеия при разделяне на плячката наблюдавахме как аланите фащаха, я некоя коза, я не коя фца, и им се смеехме, докюментирано е от летописците, сега им викат хронисти, щото некъф психопат доказал, че не било лето, а година и те следвали хронологично, а не като летата, секо лето едно след друго-  смехеме двамата, като се сетихме за аланското предпочитание.

Ма за кобилата ми ! Не можех да допусна некой алан да ми такова кобилата !!! -изгледа ме страшно Скота.

Верно, казх си, брато ти има ногу жени, продължи Скота, ма ако на мен ми натаковат кобилата , както е обичая у аланите, как да се нося на нея пред войската и всички да ме гледат и да знаят, че кобилата под мене е натакована от алан кобила ? Как да ги поведа пръв в бой с така кобила пред тех? Ми те , ще изпопадат от смех в атаката , или няма да имат сила в ръцете да опъвата тетивата на лъковете от кискане !

Брех, за това не се сетих. Това застрашаваше устоите на властта ми, сега след смъртта на брато, дето се погаждаше със всички. Аз не бех такъв. Аз бех воин. Воинската чест задължава. Не можеш да оставиш некой алан да ти такова кобилата. А не можеше и да ги осъдя аланите, защото това си беше техен закон алански. А ходи съди го после по закон за държавна измяна, като това им е закона и те са с двойно гражданство.

Мислих и реших да сложа един патриарх, като у ромеите, защото няма царство без патриатрх, казват ромеите, та и аз, като имах патриарх, значи не бяхме племе, а царство и всички имахаме един патриарх.

Такава беше ситуацията. Имаше нациите държави и другите, племената, които ги имитирали. Нямаше книга в която да не беше обяснено как имало двете държави и грекоримско християноюдейската им цивилизация, производители нн държавност,нации и цивилизовансот и  наследниците на двете държави и останалото били имитаторите, нецивилизованите племена, носители на племенност и нецивилизованост, които галопирали около двете държави и наследниците им, пак държави и нации, с надеждата да се цивилизоват. Че тази историография не отговаряше на действителността се потвърждаваше от факат,че  при живееха повече "гърци" от Филибето най-гръцкият град на балканите, до който по билото на Хема от север минаваше границата на империята ми. Най-великият град Сердика, в който беше роден от майка арапка, бъдещият император Константин известен и с това, че по некое време написал книга и на майчиния си език, но по известен с т.нар. Константинов дар, шашма с която ромите бяха успели да измамят източните ефиминизирани персогреки и да им отмъкнат западните части на империята. Ма за мен беше по-добре щото и аз помогнах за това разделение и сега отслабени, с техните марионетки поставени от мен за техни владетели, си плащаха редовно за гяволъка. Нобади факс Атила. Факса тогава не беше измислен и използвахме гълъби. Разделяй и владей е най-изпитаното средство със сигурен положителен резултан в политиката

Свиках колобрите съвет да ми дадат, сега като бях останал едноличен лидер, решение да взема, да спася мира. Племенният мир висеше тук на косъм. По долното течение на Дунав в определената им губерния живееха племена, за разлика от споменатите преди това от историографите държави и нации и мирът беше застрашен.

Колобрите така казаха " На Държава, в която гражданите и били алани, защото били мюсулмани, други, които били алани, защото знаели да говорят и алански и Патриарх да им туриш, един ден той ще се капичне и ще умре. А и аланите Патриарх, не почитат, всички знаят това. Па има и будисти, ше дойдат да събудят и те некое заспало турашко племе, със славно минало, то знаеш ли колко племена са минали в тези земи на племена, пришелецо, какво им е работата на будителите, те друга работа нямат. Има и техеранци, христианци, сарацинци, суни, шити, бити само те колко деноминации са мож ли им угоди на всички по религиозни, расови, сексуални, етносни и квито си искат причини" .

Казаха още, че един ден, като умра моделът установен от мен ще останел продължен от най-малкият ми син, той щял да продължи империята от различни племена създадена от мен и нейната държавност ще остане дори и след, като ромейската и персийската държава на властта на римският и персийският народ над много племена се затрият.

Право думаха колобрите. Извиках едно воловарче, дадох му меча на последният римски император, меча на Марс, който собственоръчно свалих от колана му и за който никой не знаеше,че е в мене, защото обещах на ромите да пазя граждаският им мир, а те обещаха да ми плащат за това. Мълчанието е злато, казах им аз и сложих меча на везната. Колкото тежеше толкова злато годишен данък трябваше да ми пращат. Докато един ден Скота не си беше забравил шапката и те удвоиха плащането, но това е друга, смешна история. Не като тази сериозната, сегашната, историята на държавите и племената. Ще ви я разкажа след смъртта си да посмееме, а не да тъгуваме, когато си отида.

Зарови волварчето меча на Марс, на уреченото място и когато го намери ме повика. Взех Меча на Марс и всички не само аланите разбраха, че силата е в Меча. Правилно аланите бяха измислили приказката за меча на Марс и се подчиняваха само на меча. В единството е силата. На този който държи меча.Така създадох империята си. С принуда.

Аланите почитаха само меча. Аланите разбираха и се страхуваха само от меча. Тогава и аз меч щях да им дам.

В единството е силата, на този който държи меча. Ако има два меча, винаги някой може да ти го забие в гърба. Затова аз извиках всички и те се заклеха в меча на Марс, който беше единствен и аз бях неговият притежател. Така създадох империята си.Така създадох първата империя, в която всички народи живееха равноправни и бяха равноправни пред закона, не като у ромеите, където те бяха държавата, а другите племена.




Гласувай:
3



1. miuenski - БЛАГОДАРЯ ЗА ОБСТОЙНАТА КРИТИКА, ...
14.11.2012 12:40
БЛАГОДАРЯ ЗА ОБСТОЙНАТА КРИТИКА, НО ЗАЩО СИ ИЗТРИ КОМЕНТАРА...? ТЪКМО ДА ТИ ОТГОВОРЯ. КАКТО И ДА Е, ДНЕС ЩЕ ИМА БАНАЛНИ АБСТРАКЦИИ... ЗАПОВЯДАЙ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3851093
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031