Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2012 01:25 - Сърдечните Поздравленията на годината на ист. анархизъма отиват за Лейди Лидис за поста и "Разговор с дзвер" ! Искрени съболезнования за дзверчето.
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1574 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.12.2012 01:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Лейди лидис е отнела дзверчето, като луда крава теле ! Поздравления Лейди !

Намерил дебилния шамшал с кой да се заяжда. Ха ха ха !

За разлика от деси кравата в долината на ветеринарите размазало добичето ил да дебила но не се усетило, дамата лейди лидис е постъпила, като филибарска кокона на тракийски, на български Госпожа, отнела го телето като фински влак ленина !

 

"ЕТО И АГРЕСИЯТА ИЗРАЗЕНА КЪМ МЕН С Л.С И МИНУСИ СЪС ЗАПЛАХИ

Последни 20 регистрирани посетителя

22:17 -

laik
22:06 -
lucrecia
22:05 -
d3bep
22:01 -
d3bep
21:59 -
d3bep
21:49 -
d3bep
21:44 -
d3bep
21:43 -
chitatel7
21:40 -
d3bep
21:37 -
chitatel7
21:36 -
chitatel7
21:35 -
d3bep
21:31 -
d3bep
21:19 -
d3bep
21:06 -
d3bepРазговор с d3bep

Така

Виждам че си ми изтрила постинга... Злоба голяма.

На мен пък ми е забавно.

Първият ти минус в статията сега е от мене. Около 21:21.
Идва да покаже на обърканата ти озлобена главица, че АЗ ВСЪЩНОСТ НЕ СЪМ ГЛАСУВАЛ ПРЕДНИЯТ ПЪТ.
Но този път съм гласувал, съвсем заслужено.

Ще напиша едно лично на моите приятели и на приятелите на баща ми да те поздравят до утре с някой и друг минус по постовете ти.

Да видим как ще го преживееш ,за мен е забавно, за тебе не знам.

Изпратено: 21:22 От:

d3bep

 

Изтрий | Отговор

Разговор с

 

 

d3bep

Препоръка

Препоръчвам ти да пуснеш поста ми в твоя блог.
Не го ли направиш, следва незабавен отговор.
Щом толкова цениш минусите :) Имам в блог беге приятели, почвам те.
мен зам инусите ти изобщо не ми пука, очевидно е че си евтино и злобно човече, дето даже не проверява какво става :) И не умее да разсъждава.

Поздрави. Принципно не ме интересува дребната ти личности и нямаше шанс да ме заинтересува.. Ако не се беше заяла с мене.

Изпратено: 20:59 От:

d3bep

 

Изтрий | Отговор

 



 

Разговор сd3bep

:)

Последно. За да разбереш с какво си имаш работа.
Понеже си била северна култура, дъра бъра, маакр че културата ти нещо не личи.
Е , аз пък страдам от малко излишна доблест и затова ще ти кажа каквото имам да казвам.

Не ми пречи аз или близките ми да ти шибваме по някой нов минус на всеки нов постинг, щом така си оправяш проблемите. Дано разбираш, че всъщност ме обвини, насра публично и "наказа" изобщо без да имам каквато и да е вина спрямо тебе, но не си намерила правилният човек с който да се ядеш. Питай приятелят ти Спароток :)

Респективно аз те почвам и изобщо не ми пречи.


Аз пиша изследователски постове.

 

Публикувам ги в кръгове, за които ти си нямаш и хал хабер.

 

За минусите или плюсовете на блог беге ме сърби... Той ми е сървър за без пари.
Макар че досега май нямам постинг дето да не е имал всички "медали".

Аз не си играя.
Но след като ме призова да се разправям със тебе. ще спра да се разправям след като:

ПОЛУЧА ПУБЛИЧНО ИЗВИНЕНИЕ И САМООПРОВЕРЖЕНИЕ В ТВОЯТ БЛОГ НА ПРОСТОТИИТЕ ПО МОЙ АДРЕС.
В противен случай, ако ти излезеш наглава с мене ще си първата в историята.
Мисля, че сделката е справедлива, ти решаваш.

Изпратено: 21:57 От:

d3bep

ETO АПЕЛА МУ КЪМ БЛОГЪРИТЕ

22.

d3bep - Ако ви дразни или ви яде lidislidis, ...
21:34

Ако ви дразни или ви яде lidislidis, просто й слагайте по един минус профилактично, очевидно много я боли :)
Толкова, та чак почва да не вижда добре.

 

цитирай

 

Изтрий | Отговор



Kaк бихте постъпили, ако драстично ви се отнема по този начин възможността да коментерите в блога постингите на другите блогъри, в случая Летописеца?
Защо е демонстрацията на този нецивилизован подход от траколозите към блогери мислещи различно от тях?

Имат ли право тракеещите се да заплашват и да тормозят другите потребители в нета, след като не споделят идеите им с такава показност на наглост насилие и мутренски похвати, което определят за тяхно забавление?

"

 

Незакъснявата и Роднините призаовани в пуктрепа на невменяемото дзверче, писало

"изследователски постове", да обяснява ,че лудостТа на шамшала не е от опасните, от кротките луди бил

"

Не се безпокойте ,синът ми е безкрайно добър човек, за да ви навреди с нещо. "

 

"

5. ivansimeonow - Не се безпокойте, синът ми е безк...
01.11 21:45

Не се безпокойте ,синът ми е безкрайно добър човек, за да ви навреди с нещо. Попрегледах нещата ви.За мен всичко е ясно, поне така мисля. Малко прекалявате с поетичната символика, която в нормалния живот не се приема еднакво от всички. Говорите за халюцинации.Това да го кажеш на един творец е равносилно на съдия да иска доживотна присъда. За друг твърдите, че може би е агент. Спомням си колко ме жегна колега, който ме обвини ,че съм партиен член По различни причини , никога не съм бил и се гордея, че нещо съм постигнал, въпреки, че съм вървял срещу течението. Борил съм се, нямам подарени неща. И изведнаж излиза че така съм си мислел.
Съветът ми е пишете, ваше право е, но избягвайте такива крайни квалификации, те не допринасят за повишаване на качеството на написаното

"

Да ви напомня на нещо ?

А да,  при балев индуся, бащата дзвер се появи да моли индуся да му триел на шамшала син " 

изследователските" изказвания за папирусите самоделка ха ха ха на индиеца ха ха ха "Публикувани в кръгове" на анонимус маймунякус куса и дъртия дзвер

 

На балевиндуся не му мина номера и путкрепата за кроткия луд на представителя на науката анонимусбулгарикукскуса , зачтото шамашала не може да различи папирус самоделка от заводкса сглобка ха ха ха и защото гу беше пудал на невменяемия спараток ха ха ха ей оебаха му се на тоя последния кривогледия че земе да му се изправат очите та тогава стой та гледай правилна истотия нъл така той кривоглед как право пише па ако му се управят зъркелите шо ке стайе Бог вижда

източник на вдъхнувение и пълна путкрепа на ист анарх за лейди Лидис

 

http://lidislidis.blog.bg/izkustvo/2012/10/31/do-vsichki-blogyri-v-bloga-i-do-investor.1015639




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862983
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930