Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.12.2012 23:25 - "Треньорът, Л. Пенев, е единственият, който може да ме накара да се върна". Бербатов за завръщането си в Националния, за Фергюсън и Манчестер Ютд и св
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1388 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 20.12.2012 23:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

"Той играе сякаш джитка на малки вратички с колеги в залата след работа и въпреки, че не отбеляза гол,  накара сърцата ни да се разтуптят, да цитираме Пардю ( треньорът на Нюкасъл б.а) "Той отскубна топката от небесата и я накара да умре на крака му""

Това са само някои от суперлативите, с които английската преса и треньори на Премиершип, редовно описват играта на Димитър Бербатов за новия му клуб на острова лондонският Фулъм, срещу Нюкясъл.

"Той беше специален", добави Пардю, след срещата Фулъм- Нюкасъл 2:1 ,а треньорът му във Фулъм Йол, го похвали " за покриване на повече площ от всякога" и за връзването на играта на Фулъм, като го определи той за " "Нисша десятка ( № 10), както бихме се изразили в Холандия".

 

https://picasaweb.google.com/lh/photo/ICxYM5oj8b7hW8pernLkanNTTxUp3TrwjpK1-DHba4I?feat=directlink

     "Треньорът, Любослав Пенев, който е най-одходящият за тази работа, е единственият, който може да ме накара да се върна", казва Бербатов в новия си екип.

В ноемврийският си брой футболното списание World Soccer е отделило централно място на българският централен нападател и е поместило великолепна снимка на цяла страница , с новата униформа на Фулъм.

W.S.През Май 2010 Вие спряхте участието си в Националния отбор, но бихте ли обмислили завръщането си ?

Д.Б.-Нещата не винаги са, както изглеждат. Това ми решението ми бе взето преди повече от две години. Налице е един голям период, в който аз съм извън отбора. Момчетата успяха да се развият добре и без мен. От друга страна, аз не виждам никой с моя опит в национала, което да му позволи нивото на моята интелигентна игра натрупана през годините.

Треньорът, Любослав Пенев, който е най-подходящият за тази работа, е единственият, който може да ме накара да се върна. 

W.S. Пред вас се отвориха много възможности, когато това лято решихте да напуснете Манчестер Юнайтед. Защо спряхте избора си на Фулъм ?

Д.Б.-Като реалист аз познавам добре възможностите си. Аз имам необходимост да се адаптирам до ритъма на нов отбор и съм щастлив, че мога да играя под ръководството на Мартин Йол, за когот играех в Тотнъм. Аз се нуждаех от игра, а не да съм на скамейката. Това е причината, която въпреки, че загубихме при дебюта ми с Фулъм срещу Уест Хям с 3:0, да се чувствувам лично сякаш ние печелехме със 6:0. Аз се чувствувам великиолепно с тима и треньора.

W.S.Фиорентина не бяха доволни, когато избрахте Фулъм и твърдят, че Вие сте дали съгласието си да играете за тях ?

Д.Б.-Аз не се съгласих да играя за Фиорентина или за който и да е било друг отбор, не съм давал съгласието си. Не съм изразявал никакви позитивни отговори. Аз не казах "Да" на никого. Да. Може би агента ми и аз да сме причинили някакво объркване и може би това да се отичта, като грешката. В този момент, неочаквано, Йол, към когото изпитвам голямо уважение и когото познавам много добре, се появи и аз се съгласих да играя за отбора му. Аз направих това решение с мисълта за доброто на семейството си. Аз съм баща, имам дете и се надявам на друго. Аз реших, че за бъдещето на моето семейство най-добре ще бъде в Лондон. Аз съм щастлив сега заяото обичам да играя и за мен най-важното е да играя футбол. Какво казват хората е без значение за мен.

W.S.Как ще се чувствувате, когато ще играете за пръв път с новия си отбор срещу Манчестер Ютд и треньорът им Фергюсън ?

Д.Б.- Аз нямам проблеми с такъв тип неща. Аз напуснах след една година в която рядко играех. Аз се чувствувах много лошо и не мисля, че заслужавах това бивайки голмайстор предишният сезон. Но това се решава от треньора. То ми обясни, че отборът му има нужда да промени стила си на игра и че аз не съм необходим.

Когато се сложи на сметка под внимание моите голове за Манчестер Ютд. аз съм горд с времето си там. Аз станах шампион и голмайстор и с отбора достигнах до високо ниво на футбол. Може би аз трябваше да на пусна предишното лято, когато бях оставен извън тима за финала на шанпионската лига на Уембли, след който аз отидох при Фергюсън и гo запитах " Бос, Вие и отборът нуждаете ли се от мен, защото аз искам да играя" Той ми отговори : " Да, разбира се , ние имаме нужда от теб. Аз искам ти да останеш и да се бориш за мястото си. Ако заслужиш, ти ще играеш." Аз се опитах да се боря за мястото си, но беше нахалост. Мартин Йол говори с Фергюсън, който му е казал, че нямам място в неговите планове за игра с по директен стил на бързи подавания.

W.S.Какви са чувствата Ви към Вашият бивш треньор Алекс Фергюсън ?

Д.Б. - Аз съм разочарован от него, като човек. Той изгуби уважението ми. Аз не съм заслужил отношението, с което ме третираше и аз му го заявих. Иначе той е считан за едни от най-успешните треньори. Няма съмнение за успехите му.

W.S.Кой беше най-добрията Ви момент с Манчестер Ютд ?

Д.Б. - Когато подписах договора с клуба, това беше мечта. Аз си спомням първият тренировъчен сезон, първите ми мачове. Когато отбелязах хет-трика си срещу Ливерпул, аз бях изключително радостен. Аз бях шампион и топ голмайстор с Юнайтед.

W.S.При Манчестер Ютд, тимът винаги преследва най-високите награди. Ще ви липсва ли тази настройка сега във Фулъм?

Д.Б.- Разбира се, нормално е. Аз знам, че не е възможно да очакваме да победиме всеки двубой, както когато бях в Манчестер. Може би ще ми ми липсват също двубоите от Шампионската лига.

Д.Б.-Обаче аз съм щастлив, защото отново играя любимата игра. Може би ще се безпокоя, ако загубим някой и друг мач, но това е в реда на нещата. Аз съм играл за големи отбори и зная, какво мога да предложа и какво имам нужда да науча. Аз искам да се наслаждавам да играя футбол, да се чувствам жив.

W.S.Ще бъде ли Фулъм последният Ви клуб ?

Д.Б.- Аз действително не зная. Аз искам да играя докато съм на 40 г. но не съм вратар. Малдини или Гигс. Аз искам да играя в Англия още няколко години, Обичам Англия, като място, харесва ми културата, манталитета, футболът.

W.S.Кое е това, което харесвате във футбола на Англия?

Д.Б.- Харесва ми трениривъчния процес, методите на подготовка преди и след двубоите. Аз харесвам стила на играта, атмосферата на стадионите. Аз сън в Агглия от шест години и когато стъпих на терена на Уест Хям, аз почуствувах уважението на моите нови съотборници и също на съперниците ми.

W.S.Как виждате бъдещето си ?

Д.Б.- Аз искам да започна футболна академия в България за деца. Аз се надявам, един ден, някои от тях да бъдат прочути в някои големи европейски клубове.




Гласувай:
3



1. vivian - О!
21.12.2012 11:28
О, какъв ужасен превод!
цитирай
2. marknatan - "Написаното от Историчес...
21.12.2012 17:27
"Написаното от Историческият Анархизъм може да бъде само Оригинал по-дифолт."
Гл. III, т. 2 /3/


Написано от Историческият Анархизъм, Декрети, Едикти, Присъди и т.н. , са окончателни, не подлежат на обжалване и създават Прецедент, като служат за последващо Ръководтсво на по-нисшите по Хранителанта верига научили се да четат маймуняци и подлежат на незабавно Изпълнение от Всички, като впоследващо.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3870062
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930