Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2014 01:35 - По съседски
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1086 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 14.03.2014 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прибирам се в къщи и гледам на кафенце в хола седи курдисан  съседа Станчо. -Ама ти не си ли на работа ?- изпулих се аз. -Взе ми репликата от устата- отвръща Станчо.   

Репликата съм му бил взел от уста. Той се курдисал на кафе в хола ми, аз съм му взел репликата. Да не би пък така да казва на жена си на галено? Знам ли...Можеш ли да ги разбереш тези с висше. Станчо има три висши и понякога  не му разбират и тези с по едно.
– Абе ти не си ли на работа ? - попитах отново. -Ми на работа съм. Ремонтирах ти телевизира. Сега съм телевизионен техник.
Верно бе. Откакто неговата партия падна от власт, него го уволниха от поддръжка на парламента  и сега е тв техник. Все пак усещам нещо нередно... 
- И в колко часа дойде  за ремонта- гложди ме червея на съмнението мен -Ми преди около три часа...
А сега, тамън аз съм се изнизал с таблата при съседката... и той хоп ... тука. - А нещо друго да си ремонтирал тъдява... толкова време- подхвърлих невинно аз  - Ами... замисли се Станчо. Компютърът ти беше хванал вирус. 
Аха сега те хванах, помислих си аз и казах: - Ами жената седя вчера на блога сигурно го е заразила с вирус...
Нали е висшист Станчо веднага разбра метафората, изприщи се, ококорчи очи, започна да диша дълбоко и тупна изпружен на килима.
Е тва е, дъщерята пак е изхарчила презервативите  на майка си, досетих се аз докато отивах за чаша вода от кухнята. На връщане чувам гласа на жена ми "Ох ненаиграл се" и гледам  тя коленичила над него му прави изкуствено дишане, но от погрешната страна. - Жена викам, обърни посоката, Станчо припадна.
Жена ми изненадана, вдигна глава и видя  безмълвния Станчо със затворени очи и бездиханна уста. И като ме емна:
-Какво му направи на човека бе, идиот?  Леле, за какъв простак съм се оженила.  Един висшист да имам в квартала... не ти ли стига, че умори и мене, та сега  и него да  умориш. Ох, божке, за какъв простак съм се оженила... взе думата жена ми и добре, че на вратата се звънна. Отварям, гледам съседката:
-Комшу, забрави си табличката, та реших да ти я донеса - изчурулика тя... може ли да вляза?  


Тагове:   жени,   секс,   Съседски,   Станчо,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3868753
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930