Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2014 04:55 - Червената шапчица
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 943 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 16.03.2014 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Една овца се изгубила в гората. Гората била гъста, паднала черна нощ и станало тъмно като в рог, а помощ от никъде не идвала. Тогава овцата се сетила, какво я учела нейната майка старата овца, да вика Истината. И като ми се развикала тая ми ти овца " Ела , Кумчо изяж ме , ела Кумчо изяж ме " разбудила цялата гора, никой не могъл да мигне цяла нощ.

Най-накрая некой се обадил " Абе нема ли некой вълк да се прежали, да и пргериже гръляна на тая овца, проглуши ни ушите с нейната Истина, а утре сме на работа ".    Не издържало доброто сърце на злия вълк, събудил глухата си тъща и я изпратил при овцата. Като видяла приближаващия се към нея вълк, овцата се зарадвала:  - Най- накрая Истината ще възтържествува!
Разтворила уста тъщата за да я изяде и в този момент от храстите изкочили скрилите се се там предварително ловци и  застреляли.
- Защо ? ... нали Истината  - запитала  умиращата тъща. - За теб може да съм Овцата серафимка, но за тях съм Червената шапчица- посочила възтържествуващо Овцата Серафимка, но вълчицата не я разбрала.
Нали била глуха.


Ловците отсрани издигнали плакат:  - Истината Победи. 

Вълчицата пак не разбрала Истината.
Нали била мъртва.
П.П. За героите тракийци в разказа е използвано илирическото отклонение Олицетворение, защото всички знаят, че тракийците не са имали азбука, като българите, на които Апостолите на славяните братя Грим още не са им дали приказката, т.е. нямаше как да я научите днес без илирически похват
Какъв илирик твори наука !  
   



Гласувай:
6



1. rustam - Хареса ми!
16.03.2014 13:57
Хареса ми!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3851531
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031