Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 09:54 - "Венера Константинова"- Кападокия
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2237 Коментари: 11 Гласове:
4

Последна промяна: 07.04.2014 01:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 По-някаква случайност тези дни гледах едно предаване, в което един дебелак ходи по разни държави и яде. Има и такива идиотски предавания. В тези предавания гледаш как разни дебелаци ходят по широкия свят да плюскат, но има много история. Това беше в Кападокия и показаното от некъф пленер проведен там илюстриран в блога с творби на бг творци сполучливо отразява този уникален край.    Хората там в добавка на подземните градове, скалните ниши, пехливанската борба, чипровските килими и  гуслите и т. нат. и т.нар. наскоро ( миналия век)  местните тракийци бяха възстановили и тракийския език, свирещ език.    Вместо реч изсвирваха с уста подадени случайни реплики. Затова тракийците нямали писменост. Вместо реч изсвирваха с уста подадени случайни реплики.  

Като планинци за да преодоляват далечните разстояния над долините и хребретите тракийците свиркали. Всичко казвали с изсвирвания.  Затова и езика им бил безписмен, защото това било, като музика не се записвало с букви, а мелодиите се помнели. От там и легендата за Орфей, който бил музикант  и със свирнята си омайвал горските зверове и планинците, наречени тракийци. 

    Тук в блога некъф талант е показал народните дарования разходили се до Кападокия да гледат това, което аз видях докато оня плюскаше по тв-то.    http://ulian.blog.bg/izkustvo/2014/04/06/fotos-quot-art-kod-kapadokiia-quot-eksponati-ot-izlojbata.1254375

  Хубави работи от пленера, по случайност в Кападокия и ка па аз да не зема думата, да нарисувам анархистично въбуденото, но коментара ми чака одобрение и ако не стане на чуждо тук ще се изпразня, да не ми стане нещо.    Да не ми се затрие, като тракийска писменост, че от свирки на гърците на тракийците не им останало време една писменост, като т нар българи да и измислят аз си го записвам комента на български . Да си напомя направо да отделя една от гл. на Везд Ист Анарх за мои коментари .    Имам и едни коментари при една кака фотографка, но те не са исторически, а илирически и мое да минат без архива.

http://photostories.blog.bg/   Красиви неща. ( теа от пленера б.а.) Първата работа най-добре е уловила духа на тази земя. Зарадвах се и на сполучливо избраното и име за картинатата,  предала с форма и цвят най-добре същността на този  уникален край "Венера Константинова" . С пищни и заоблени форми и добър кападокийски тен, но с много дупки. По тракийски .Не знам дали знаете хисторито, като мене, но тракийците обичат не само една дупка. Оказа се обаче, че това било името на авторката, не на творбата. А така добре си пасваше това наименование за тази земя " Венера Константинова" Ще си го заплюя. Добра работа кадън.  



Гласувай:
4



1. marknatan - Къф илирик твори наука !? - От з...
06.04.2014 10:03
Къф илирик твори наука !?
- От западните тракийци.

цитирай
2. rustam - Заинтригува ме,
06.04.2014 14:02
дай линк към този блог.
цитирай
3. marknatan - Всяка една от тези творби е стойн...
06.04.2014 22:43
Всяка една от тези творби е стойностна.
http://ulian.blog.bg/izkustvo/2014/04/06/fotos-quot-art-kod-kapadokiia-quot-eksponati-ot-izlojbata.1254375

http://photostories.blog.bg/
цитирай
4. rustam - Разгледах
06.04.2014 23:09
Има 2-3 чудесни художнички. Но качестовото на снимките е много ниско, губи се от самите картини. Писах и на авторката на постинга това.
цитирай
5. marknatan - ha ha ha Да не е Венера. . . ха ха ...
07.04.2014 00:59
ha ha ha

Да не е Венера ... ха ха ха
ти как разбра че е жина ... д не са я обиждали в кападокия и да ти се е оплакала

можеше да посочи малко инфо за работите щом е е докопала до тях го има, като: медиа, размери и т.н.

аз само този пост разгледах ... ще прегледам блога
цитирай
6. marknatan - рустам, това е неква изложба от А...
07.04.2014 01:05
рустам,

това е неква изложба от Аерологическия в София на гробокопачит на еленизъма и социализъма. Сега бях в блога на Венера.

Качила е още снимки ...

пак отивам...
за нещо по-ретро

ха ха ха

винтидж де
цитирай
7. rizar - Между другото
07.04.2014 09:33
в Кападокия има много скални туракски надписи странно приличащи на писмената на братята Нурудтинките и сестра им нубийката.
Това поне ми съобщи проф. Т. Тотев още преди 6 години, който искаше да организира една археологическа група, но това естествено не можа да се осъществи. Остава да чакаме турските колеги да благоволят да публикуват нещо... след 1000 години по Хиджра ...
цитирай
8. photostories - Не съм фотографка!:))))) Само ...
07.04.2014 20:17
Не съм фотографка!:)))))
Само поствам разни неща,които са ме грабнали!
Сега отивам да ти отговарям на коментарите.
П.П:ЖЕНА съм!!
цитирай
9. marknatan - рустам, глеам най-мног ти харесва ...
08.04.2014 09:28
рустам,

глеам най-мног ти харесва гларуса и пъпешите

да не откриваш сезона ?
цитирай
10. marknatan - Не съм фотографка!:)))))Само ...
08.04.2014 09:30
photostories написа:
Не съм фотографка!:)))))
Само поствам разни неща,които са ме грабнали!
Сега отивам да ти отговарям на коментарите.
П.П:ЖЕНА съм!!


Лейди Лидис, жено,

знам, че си жена, но остъпи, като швестер и ми изтри коментара за швестера
нема да ми триеш коментарите за швестерчето...
не че пак ще пиша в блога ти де

може да го използваш да ти душк трюфелите писах и че ги има и в Странджа но ти трябва айне калйне швайне
цитирай
11. marknatan - в Кападокия има много скални тур...
08.04.2014 09:33
rizar написа:
в Кападокия има много скални туракски надписи странно приличащи на писмената на братята Нурудтинките и сестра им нубийката.
Това поне ми съобщи проф. Т. Тотев още преди 6 години, който искаше да организира една археологическа група, но това естествено не можа да се осъществи. Остава да чакаме турските колеги да благоволят да публикуват нещо... след 1000 години по Хиджра ...


рицарче,

имам прекририлска писменост с прбулгарчнски графити официалише публикуваше на найнвисоко ниво от оня там край маманадолско сирийски за които се учудвам че бг маймуните не са и чували

но не са и за поставне че некой ще стабат академици

като ги намерят да си правчт дисертацииийте

откровено като ги видях се изпулих се едно са правени у шуменско каспичан плиска праболгарския триъгълник ха ха ха

деба и кирометовците смахнати
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862646
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930