Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2014 10:52 - Дедо Божо с т.нар. "Федератската теза" на Везд. Ист. Анарх. по тв-то. Вачкова изглеждаше прилично
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3867 Коментари: 21 Гласове:
3

Последна промяна: 10.04.2014 11:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Веселина Вачкова* изглежаше отлично на тв-то. Сигурно си е хванала млад любовник. Дедо Божо ** и той загладил косъма, смело използва т.нар. "Федератска теза"  на Везд. Ист Анарх., за  да я начука перверизирно на мастиите бглайномети от тв-то  за собствевна употреба, като ибан стуян  бакализиран анално  в чест на сборник за пръв път на български изчерпателно.  
Младият водещ, който я използва в предното историческо*** предаване за да накара бглайнометите сами да си разпорят задниците с нея, което и стана, докато той се правеше или водеше предаването, като умрела лисица и въпреки, че усетиха накъде отиват нещата още от Въпросителната в заглавието, бглайнометите паднаха в капана му ****и си саморазприха задниците демонстративно и на живо в исторически запис, днес липсваше, но дедо Божо го беше гледал и водил усърдно   записки, като единствен беше адекватен по своему в студиото  и дойде подготвен, като не пропусна да ухапе лайномета заблудил перфидно с поведението си такива, като Деса Кравата или научните резерви  от делиорманската лига на кучето на Павлов, ( писах, че  дори  отзвуците за това предаване са Симптоматични за състоянието  на лайнометите ветринари ибаните стуяновци анонимуси маймунякуси ромски маймуняшкизадници овцосерафимкса недоразвита сган в делиорманската академика от науката на  новата маймунска бг порода и даже за откривателя на федератите на български Ибан Стуянофф  комента за това "историческо" предаване бе "Ужас" б.а) , чийто задник той разпори още във времената, когато имаше предаване на живо в тв-то и на сладкодумеца туркоман Станал, тогава и редещ с  медено гласче как имало едни руси турчета, как имало едни черни турчета,  дедо Божо на живо му разпра задника, като сега задочно, като само вметна "Ми начи не са били един етнос"  пред гостуващите по традиция в студиото муразни чобани и бакали , в която поканените сладкодумци, така ли се пишеше скодоумци, в Студиото на дедо Божо, вземаше участие на живо и бакализирания, чието време  обаче в Студиото на дедо Боже  за радост изтече, като тук вметна на живо,  което Везд Ист Анарх гледа по правило на запис, че в миналото предаване смотрил от гостите  един  с претенции на историк, как изразил следната  нелепост в историята на человечското логическо мислене, като наука, перифразирам, перифразирането на лайномета СтРашев, изказано с медено гласче от бгпроститутката Седнала по турски наденала костюмче вместо шалварки, турска проститутка по гъз не  пада , ще си развали научената апаратура: " Прабългарите били българи, но върхушката им била турска ". 
Дедо Божо, като възпитаник на великата Кирилометодиевистка школа, че можело идин  ден да се намерят докази за Апостолите на Славяните, братя Грим, които дали приказката на т нар българи веднага, в некой манастир, тибетски, съзря прилагането на научената кирилометодиеистка методология не по предназначение,  за целите на славната наука, а в полза на резаните карабини, защото по тази научен методология некой, кой?, ден, освен нощеска,  може да се намерят и докази в хамама за неизвестния простход на прабългарите от делиормана, значи турски и неутрализира   с опитността си "неговата праболгарская кубратска тйеза и превръщането и от праболгарский в низвестен, но турски произход, като разпори задочно, задника на лайномета апологет на резаните карабинки от време на време  на майчин език в каспичанско дето де  копнеш прабулгар в разграския триъгълник излиза, а в останалата част на Добруджата ромуеещи  до първо колно и от на времето до О Види  по асковски и след това тропна по масата с новия си интрументариум, взетата на Въоръжение "Федератска теза" на Везд Ист Анархизъм в опита у да я нагоди за пракубратската му праболгарска теза, за която с  ибан стоянофците драпат вече за миндера на аврам бакалите и  бакализираните им  арменски сборници. Имаш ли некви сведения или са от арменки източник, казват ората. 
Съдейки от медийните им изяви, за делото на дедо Божо не липсват бакализирани шаврантии и вече  предлагат мършавите си задници о"време, на дедо божо  и неговата праболгарска кубратоватеза, анонимусите маймунякуси и други арменизирани анали бакали  ибан чираци за миндера  на науените довчера лапали под тезгяха , боцкани задници еталона им за наука и сполука, днес  калфи научени да редят такъмите на съмнително мургавото лице  на повратливата от бгпроститутуция в лицето на созополския, отксоро и на ромунешка заплата вечен балкански политически задник. Но казва "  Везд Ист Анарх "Проституция къща не храни " и им гледа сеира на немска бира. Любимата ми немска бира спичелила световна награда миналото лето,  първо място, но по дифолт аз вече я разлюбих, намерих  си една друга аутсайдерка, германка тоже, още по-добра и пивка. Деба и швестерите. Сигурно хуните са им разкрили тайната на сервезата и пивото, като на мене Хисторито.  
=======================================================
* Веселина Вачкова е гимназиална преподавателка и както би казала Радостина паднала си е на кошарка с агнета. Ние да се давиме с вълци.   заб. Фците пенсионирани серафимки и другата демографирала втеринарна паплач  са с Деса Кравата при  резаната карабина Паско от Моква в долината на животновъдите и другите кравеведи, маймуняка боцко и папагали, инж алтафини и малкото дзверче откривателче на тракийките в пирамидални закони и т.нат.
** дедо Божо, като най-пъргав и повратлив от научените проститути и техните учени сътрудници пръв реализира, че т нат "Федератска теза " на Везд Ист Анарх е Генезиса на т.нар  Българи, че не е теза а историята им на такива каквито са без да са пудрените по западняшки  от виенско школо тракийци с турска самоедкса  маска  на славянки  славянски грим  лик любим от местните олигифрени
*** историческо, не щото предаването бе на историческа тематика с подмятания на заучени кухи фрази от кухи сладкодумки, а щото това предаване стана историческо, като на живо, младият тв водещ с пълен член, защото е подлог, а не подлога, като се направи на умрела лисица подмами мастити лайномети да използват т нар Федератска теза на Везд Ист Анарх и   с нея те очаквано си саморазпориха задниците публично за Вечните Ранглисти .
**** В това "историческо" предаване ( виж по-горе за "историческо" б.а) първа се усети Добрата Мустаката наБожна проститутка и запита защо имало въпросителна в заглавието, да не би хан Аспарух да не бил бил  византийците!?  След около двадесетина минути зацепи... и думата  бе взета от друг мустакат Пандишпан, който си бе довел клакьорите тинейджъри и превърна предаването  на това Опра Уинфри със " audience" , ръкопляскания при всяка негова тъпня. А те не бяха малко, като подкрепата за добрия чичко проститутко, когато въмутния пандишпан се провикна, че хана бил победил византийците, а не им бил федерат. Федератите били изобртение на некъф гръцки учен, изглежда е чел Ибан Стоянофф изчерпателно, но не беше стигнал, а и всички в студиото забравиха за прословутия договор, който хана подписал с Византия за настаняването му на територията на империята, ( Феод ,на византийки договор, от там федерати, хората под договор Ето как мимохом в едно изречение Везд Ист Анарх обясни научно докзано и научно обоновано по=добре и повече от бг маймуняците за векове и томове са писали за целото си съществуване. Ибан Стуянофф ще го напише изчерпателно за пръв път на български  б.а.). Да го бяха и докарали, ако некой от лайнометите се сетеше за прочутия договор за оноденето на държавата от 681 г насам,  щеха научено да повторят,  кво са писали в лайнометските си учебници със маймуняшките си мисли, че този договор, не било феод, а  договор  за основаването на праболгарската държава м/у славяни и седемте прабългарки племена сос се хуните сабири,  за обединение на прабългари, славяни и тракийци по примера на ВОСР,  и др под овцесерафимски маймуняко боцкани чалгарки докази такава интелектуална тълпа се беше събрала и отгледала в хамама научената си овча критика излъчила маймуняка с папагалите и овцата серафимка с ветринарните олигофрени.   

Накрая  с  медено гласче, умирай трудно турския фен уруспията Станила, която перфидно прокара турските и гъжви и беше заблудила с поведенито и такива, като добичетата на Деса Кравата или Делиоманската наука, но не и краставичаря дедо Божо, който разказахме за пореден път я гепи и разлепи публично, закла всички научно, като обясни ни в клин ни в ръкав, на тези , които доскоро разясниха, как нямало федерати в този ист момент, че славяните били федератите на българите, но не и преди добрата мустаката наБожна проститутка да се изоноде на научените принципи изложени от самата нея в началото на предаването, че има ли историческо сведение има история,  като се изсра на Леон Дякон, (Лъв Дякон автор от 10 век б.а.), като заяви, че не бил писал правилно и неговото не било исторически сведение, за целите на бг научените проститутки, защото им противречало на  научената " тйеза"" за българите.   



Гласувай:
3
0



1. rizar - Здравей , Натане
10.04.2014 12:00
между временно още докато ти писах , че в една от книгите си Вачкова не казва, че Сердика- Триадица и т.н. (имената на града минават вече числото 20) е столица на империята, тя пусна много сериозно изследване за Сердикийския събор в което на 200 стр. аргументирано доказва, защо Сердика е БАШ столицата на БАШите на империите и с какво страхопочитание са се отнасяли неговите синове към този изключителен град.
Още към края на 80-те когато ни облъчваха разни кагебистки маймуняци с уфология и разни други мистификации ми попадна една книга с различни геофизически (вече съм забравил) координати в които "доказваха", че Търново и София се намират на особени да ги наречем енергийни точки, което като се знае за скитските (респективно български) астрономически познания е напълно в реда на нещата.
А тезата до няколко години ще влеза в учебниците дай Боже.
цитирай
2. marknatan - Рицар, вачкова външно изглеждаше ...
10.04.2014 12:52
Рицар,
вачкова външно изглеждаше добре сега за р-ка от при кучето на Павлов, но като всички събрани там си е духовна отрепка. завчера нагледно демонстрира че възпитаната профанщина на полуграмотен имитативен псевдоелит непритежаващ необходимите умствени възможности и отговорнот не уважават дори тези които им плащат и се се появяват по тв то с научени уроци и перфектни познания поне по засяганите източници в темите за нещ за които са получили титли и ядат бадчва народна пара и за да не иглежда както иглежда и ще изглежда винаги чалга елит от бг смотчовци с титли на държавна ясла веселят новата порода балканци които ги били лъгали толкова години , систем взета за научен модел от полумаймуни сладкодумници за психопатаи и олигогфрени лица без и то за елементарна тема като крум.

жината на живо се провикваше, как нямало факти за аварския произход на Крум до последно и понеже един от бг проститутите се усети за първоклаен източник но не посмя или не си спомняше точно обръщението на папа щях да напиша но то си е така поп николай мистик към цар Симеон, в което в пряка реч му разказва играта на любимия син, като му казва "Родът ти е бил роби на аварите" Е чий роб бе мама им деба неграмотна и безмозъчна е родът на симеон, който е бил роби на аварите и как това влиза в разрез с кухите им жалки обяснения на бг хисторито се видя и от поредната бзмозъчна пасмина събрана на светло че това са маймуни без достойснство и не да им се цитира източник те ще го осират като психопата паско или маймуняка боцман български източник просто защщото са маймуняци ти за християнски принос на подобен слабоумен ми редиш
дебелия созополски проститут цитира превземането н серика и изброи сумти ристиени сиреч роеми на бг служба а пропусна сведението на очевидеца теофан за вликдена на манихеа никифор с крум

Знаеш ли кое е Българското име на София и че това е великият и принос към Христианството, в него се съдържа закодирано е в народната памет това?
Ето тук в два реда ще го докажа. Бях писал преди и мислех над думите н един Византиец, който казва че местните наричали едно високо място до Сердика Триядица.
Предполагах едно, че е там дето е сега Св Неделя
Наскоро проумях, че това е базиликата Св София, коятообаче се е нричала Света Троица и тя е построен на най-високото място на София.
Нея, запомнена на Троица, преддена, като Триадица от гръка, франки и араби я предават, като Тралица или в източника българския език стои троица, нарича народа ни град Сердика на български троицата . триадица на името на храма Света Троица заради което е бил и Събора тук, засветата Троица.
цитирай
3. syrmaepon - Това с Триадицата е интересно. А ...
11.04.2014 10:19
Това с Триадицата е интересно. А според теб покрива ли се Триадицата с християнската Троица ? Нещо не ми звучи састо трябва )))) пък и бългярското християнство не е фен на православието
цитирай
4. marknatan - Това с Триадицата е интересно. А ...
11.04.2014 14:00
syrmaepon написа:
Това с Триадицата е интересно. А според теб покрива ли се Триадицата с християнската Троица ? Нещо не ми звучи састо трябва )))) пък и бългярското християнство не е фен на православието


Преди време считах, на основание на съобщение*, че така ( Триадица) се наричало едно високо място край Сердика ( Триадица), че това мсято трябва да се търси по релефа, който да е от три дяла, и предоложиш, че може д е св неделя с подстъпите от три страни и бях писал при ъмнително мургавите братоци следното, без да го свързвам с църква и вяра :

"Спомням си, че някой хронист пишеше, че с триадица скитите(или мизите, нещо такова)така наричали едно високо място близо до ротондата св. геори. в( двора на президенството) Трябва да е според релефа или там където е сега 1.св.неделя или 2. дондуков/ сливница/ал.невски. Но при 2. е св.софия. За друго с подобен релеф с подстъпи от три страни (близо до св.георги)не се сещам."

но ето, че се оказах на прав път при свързването на Триадица с Троица, заяото срещнах у Лъв Дякон следното:

"След, като премина тесните и стръмни пътеки, императорът стигна до Сердика, която скитите обикновено наричат Тралица" Лъв Дякон

Или наложената впоследствие у византийските автори транскриция Триадица е скитското название Тралица, което е корумпираното предаване на Троица чрез гръзки автори, на името на църквта, която е на най виското място до София и до днес, а именно днес наречената басилика св София

Нещата съвпадат!

И даже това означава, че басиликата е построена не от Юстиниан, а в резултат на Сердикийския събор и е наречена в негова чест св Троица, с което е запомена от скитите и до десети век, а сед мовото заселване с пацинаки, узи, кумани пре 10 12 век става и името на серика и за византийците, които като скилица пишат :

Скилица "Триадица наричана по рано Сердика"

У същия срещаме и " и Аксиос сега Вардар"

или налице е подмяна на гръзките със скитските имена

*Не мога да се сетя от кой бе известието, че това е едно виско място близо до сердика, но мисля че по-скоро при маймуняците съм го посочил.
цитирай
5. rizar - За името Триадица - Света Троица е
11.04.2014 22:52
100% е вярно.
Τριάδος TRIADOS - Tроица
гръцкия шрифт не излезе

За Тралица - Троица и възможността да е скитското наименование, също е много вероятно Историческия ан. да е отново в десятката.
Фактите са, че съществува келтоскитско племе - Тралийци , което има аналог и в Мала Азия. Има и послание на Игнатий Антиохийски до Тралийците - сиреч, възможно е до онези , които изповядват вярата на Троицата.
Нужни са още подкрепени аргументи и съм сигурен, че Историческия реал. скоро ще ги обоснове.
цитирай
6. marknatan - рицар, имаш свидетелството на Лъв ...
11.04.2014 23:41
рицар,

имаш свидетелството на Лъв Дякон " Сердика, която скитите обикновено наричат Тралица" Лъв Дякон

и най-вече, факта , че населението нарича града сердика в един момент на името на извисяващата се над полето Св София !
Преди това същото населени нарич града троица !
е ако населението е нарекло града си на иемо на църквта София соиа какво е било името на църквата ако населенето нарича града преди това троица ?

нтичното име е сердика , корумпирано на български средец

Троиц е вече ново автентично българко наричане на града на името на прочутата църква, така както полсе пък го наричат пак на името на църквата софия

В тази църква извияваа е над полто и видна от всички страни те са се кръяавали т са ставали и лгали с неч и винаги е била в устата им дали защоо едни са я почитали дали защото други са я анатемосвали но от поп на поп от ро на род тов наеление я е знло тъй като тогава не е имло интернет и ветници а това коео се е педвало от поколение на поколение е това кото са видали ежедновно на хоризонта
и ако погледнт стри гравюри на софия тя се вижда !

намерих в сайта на офиа че бакшев в 17 век също е чел и споделя това което писх, че имало църква построена в чест на Събора в сердика която се нрича офия но той я локализира някъде на юг а не я индентифицира със нешнта св софия

от ова повече зраве му кажи

В 17 вк свденията за църква Св Троица са били още налице !
А като обавиле сведението че така е наричана от скитите в обвака че това е било едно виско място близо д сердик локализацията на Св Софич със св софия е докаана

цитирай
7. rizar - Абсолютно съм съгласен с теб.
12.04.2014 10:23
просто на БАняджиите, мамамглишевия кръг и маймуняците им е принципно неясно кои топоними, ономастични данни и хидроними са "древните " и кои "по-новите".
В историографията се е създала тази шизофреничност и от гледна точка, че разни папищаши и бизантийци са мазали здраво с баданарката и за баняджиите се оказва, че през 11-12 век. Триадица било УЖ НОВОТО ГРЪЦКО ИМЕ ТРИАДИЦА.
Искам да кажа, че маймуняците налагат тезата, че Триадица е въведена от "гърците" след като са превзели Българското самуилово царство и са наложили нови имена на градовете.
Това е абсолютен нонсенс защото се вижда, че Мавро орбини казва следното - " Който гърците неправилно наричат Сардика". Значи никакви гърци не са въвеждали никакво име "ТРИАДИЦА".

На чисто богословско абстрактно-спекулативно ниво - София символизира Триединия Бог. Иисус Христос , който е Образ(Икона) на Невидимия Отец Бог действащ чрез Светия Дух.
Това е, ако мога да се изразя "тайната" на Софията - динамиката на Светата Троица.
И още едно допълнение - всички храмове са били именувани на Троицата и всички храмове, именувани по някаква категория и качество , условно динамика на троицата са били - премъдрост, мир, любов и т.н
Всичко е завършвало в името на Троицата - Мира на Троицата, Преображение , Пантократор и т.н.
цитирай
8. syrmaepon - Благодаря за поясненията ! Всичко ...
12.04.2014 11:07
Благодаря за поясненията ! Всичко това показва колко трудно е да се установят значенията на топонимите и то в техния първоначален вид. Това с племената тралици също и шнтересно. Възможно е на едно и също място да се натрупват различни названия, а византийското християнско безспорно може да си е съвдем отделно. Но яко е имало сметилище и преди, келто-скитско, дали значението на топонима има връзса с него.
цитирай
9. marknatan - хей сирма повторих аргументацията ...
12.04.2014 12:38
хей сирма повторих аргументацията си

като не схващаш написаното
на гетски лизачи в ж род ли ще заместваш' или си психияно болна и не разбираш безмислеността на написаното от теб яе тожа което блееш не е налице а точно обратното

Изложените от мен аргументи подкрепени с ист доказателства са достатъчни

безмислици и брътвеьи не си ги изшсншвай с мен

Рицарче и ти отвеяни разсъьдения кво била Троицата са от рода на брътвеьите на сирмата

" Възможно е на едно и също място да се натрупват различни названия"

кво сметилище и брътвежи бълнуваш като имаш наименованието на града Сардика, сердика . неизменно записано от хилядолетия и на монети и на стели и на хартия за гъз


можело овцата да намери материални свидетелстжа за киро и мето в манастир

кво било знаяело сердика на тракийски мама ви деба нередовна
да само в тъпа глава нутрудинова Как и викали вашиет на сердика ?

"а византийското християнско безспорно може да си е съвдем отделно. Но яко е имало сметилище и преди, келто-скитско, дали значението на топонима има връзса с него."


на Византийците не им пречи античното име Сердика и им дреме от пелсги ли е от турски мнафи ли е или от траките в египет

кво сметилище и брътвежи бълнуваш кжи келто-скистки като имаш наименованието на града Сардика, сердика . неизменно записано от хилядолетия и на монети и на стели и на хартия за гъз и никой не ебава да го променя до пошжшжането на простонародното българско Тройца. троица тралица




Имаш точно определен момет когато е фиксирано тожа ножо название на града и то е записано като е казано че тожа е скитското

Тези които са провели събора са имали своите иляда години да променат града Сердика но не са го променили

Дори учените бг попове книжовно го нарияат Средец в писаништа си да са образовани, което е тожа предажане на Сердика на български което е предаденото Тройца на Тралица на гръцки

да опираме до некой онанист предстажител на науката ономастика ли следжа да ми докаже как транскрибират българи чуьди и непознати имена

ми ако ти напиша едно старобългарско от гръцка реч записано на бг на по сто лежа бас яе не мое да познаеш оригинала



Но простонародното е записано тое Тралица и то се налага

Първонаяалното ознаяение на скитски е дадено и за него е разговора и то е ТРАЛИЦА

предадено на гръцки от старобългарското произнасяне на ТРОЙЦА или Трайца

като имаш преджид как самоедите произнасят и сега о за а или слував онкането на поповете

кака казват руснците на собор черкжа как казват селшните на събор по баншдьийските пражила май а

мама жи деба тъпа ми вие не сте прояели една книга от миналиш век за хистори дробите

ингилизите как предават Пекин бе мам ви едба тъпа или китай

как българите предават по технумо град Бонония> Филипопол



Така че тожа ТРОЙЦА или Трайца е транскрибиранао съсем точно в Тралица от гръйа така както българина променп гръцки слова и ги нагаьда за реята си

Нрзажисми изтоиници за съпостажка : Арабите така го дажат и франките тоже ТРАЛИЦА



От факта че съшото това населени нарича на простонародному този град софия на името на църквата е достатъяно доказателство Защо се е сменило името на града на софия?


за къж хуй изведнъж станало софия ? средеца софия в обл средечка

за къф хуй след хилшда години средец изжедбъж станало да го нарияат скитите Тралица

щото гърците им преименожали май след хилшда жг се сетили яе имали там събор и почели Тройцата


френски пътешестежник ж 17 век пише че народа наричал софия тралица

"Възможно е на едно и също място да се натрупват различни названия, а византийското християнско безспорно може да си е съвдем отделно"

на Византийците не им пречи античното име Сердика

На българите тоже не им пречии те го предават като Средец по книжожному и държат на него и таке и те го записжат града сердика като средц

тъпните как тожа било славянсото само некош овца да смеем да ннапише о или откъде било на келтски


с маймуняци не се коментира

ако сте разбрали написаното и аргументираното сте го разбрали тъпни и безмилсици

кво моело и кжо немоело при психопата боцко и фцитете серафимки

цитирай
10. rizar - Съгласен , ок
12.04.2014 14:47
ноу комент.
Основните граматически аргументи и разночетения на Историч. анарх. са приети отдавна безусловно и са доказали безотказното си действие на терен.

Ако може да дадеш още едно последно пояснение - името Трери - Трали едно и също ли означава според теб или има някакъв нюанс между две сродни племена.
В момента нямам под ръка, някой източник да споменава на едно и също място "трали" и "трери" и си мисля, че е възможно трери и трали да е едно и също нещо.
цитирай
11. marknatan - Петър Богдан Бакшев. " Този ...
12.04.2014 18:18
Бакшев се е правил на маймуняк преди Вас с овцата сирма и безмислиците
"Тези, които поддържат това нещо, представят аргумент турската дума, както казват “триадере” – (дума), която е наполовина гръцка, наполовина турска. “Триа” на гръцки (значи “три”), на турски “дере” означава малка рекичка – намекват за трите рекички, които минават през София. Триадица е място, където в древността е бил разположен един манастир извън София, на юг към полите на планината, наричана от турците Токмаклия, сега (този манастир) е разрушен. Казват, че той се е наричал от гърците Триада, вярвам, че този манастир е бил посветен на св. Троица. Също казват, че поради големите удобства и поради добрия въздух на това място се е състоял Сердикийският събор."
Ти що не е сети първо да земеш превода на брат ти за идването на франките в Тралица Спомням си че питах маймуняците тогава знаят ли е ково е кой е този град тралица

Защо ли София била наречена София мама Ви деба тъпа как се било натрупвали пластвете от време оно разбърано

" Този храм чак до наши дни е на същото място, направен е във формата на кръст, както църквата на св. Петър в Рим, и служи за джамия на турците. Построен е този храм на св. София върху едно издигнато място, когато се преминава планината Хемус, веднага се вижда споменатата църква, въпреки че до нея има 20 мили открито поле. Поради нейната красота българите-варвари, въпреки че не са били християни тогава, (когато са превзели града), не я разрушили, въпреки че са разрушили стените на града, така че днес не се вижда нищо друго освен останките в някои места. Същото разказва Павел Дякон в книга 24, че Сардика е била покорена от българите: “През тази същата година (казва) през празника Пасха Крум, царят на българите, с войска, насочена срещу Сардика, я превзел с измама.”



Петър Богдан Бакшев.

" Този храм чак до наши дни е на същото място, направен е във формата на кръст, както църквата на св. Петър в Рим, и служи за джамия на турците. Построен е този храм на св. София върху едно издигнато място, когато се преминава планината Хемус, веднага се вижда споменатата църква, въпреки че до нея има 20 мили открито поле. Поради нейната красота българите-варвари, въпреки че не са били християни тогава, (когато са превзели града), не я разрушили, въпреки че са разрушили стените на града, така че днес не се вижда нищо друго освен останките в някои места. Същото разказва Павел Дякон в книга 24, че Сардика е била покорена от българите: “През тази същата година (казва) през празника Пасха Крум, царят на българите, с войска, насочена срещу Сардика, я превзел с измама.”

„Класически пътеводител за пътуващия из Европа”
http://www.promacedonia.org/frp2/frp2_17.htm
" София (по български Триадица), голям град, който минава за столица на България [29], разположен в една долина, оросена от р. Искър; градът развива активна търговия; в него има 25 джамии, много гръцки и католически църкви [30]; седалище е на беглербея на Румелия [31], на един гръцки митрополит и на един католишки епископ; много гръцки къщи предлагат удобни квартири. Напускайки София, пътят описва твърде живописни завои по дължината на подножието на планината Тезович [32], която образува един от извитите ъгли на Балкана и ни води до"

Петър Богдан Бакшев. Божидар Димитров
" Някои автори казват, че град Сардика е бил наречен от българите Триадица, но грешат, защото град Сардика днес както от турците, така и от другите народи се нарича София.

Тези, които поддържат това нещо, представят аргумент турската дума, както казват “триадере” – (дума), която е наполовина гръцка, наполовина турска. “Триа” на гръцки (значи “три”), на турски “дере” означава малка рекичка – намекват за трите рекички, които минават през София. Триадица е място, където в древността е бил разположен един манастир извън София, на юг към полите на планината, наричана от турците Токмаклия, сега (този манастир) е разрушен. Казват, че той се е наричал от гърците Триада, вярвам, че този манастир е бил посветен на св. Троица. Също казват, че поради големите удобства и поради добрия въздух на това място се е състоял Сердикийският събор.

" Този храм чак до наши дни е на същото място, направен е във формата на кръст, както църквата на св. Петър в Рим, и служи за джамия на турците. Построен е този храм на св. София върху едно издигнато място, когато се преминава планината Хемус, веднага се вижда споменатата църква, въпреки че до нея има 20 мили открито поле. Поради нейната красота българите-варвари, въпреки че не са били християни тогава, (когато са превзели града), не я разрушили, въпреки че са разрушили стените на града, така че днес не се вижда нищо друго освен останките в някои места. Същото разказва Павел Дякон в книга 24, че Сардика е била покорена от българите: “През тази същата година (казва) през празника Пасха Крум, царят на българите, с войска, насочена срещу Сардика, я превзел с измама.”

Мартин Кромер, епископ на Вармия в “История на Полша”, книга 21, разказва същото: “(След) като били завзети и опожарени Раш(к)а и България и много не малко известни градове и други укрепени, в тези пожари най-напред (преди всичко) София, която някои искат (да приемат) (че) да е била Сардика в древността”. Че самата София действително е онази антична Сардика, доказва самото й разположение.

Също така Боскевио, съвременен автор, поставя град София между посочените градове. Калепино не много далече от истината поставя София в Горна Мизия. Въобще са познати две Мизии: Горна, която започва от Евкинския Понт и свършва при река Циабро, и (се простира) на запад: “Днес (казва) е седалище на турския сатрап, на народен език София, между Буда на запад и Бизанциум на изток, от Юстиниан, казва, е основана и тъй назована на името на Света София.”

Градът не е бил построен от Юстиниан, както бе казано по-горе, той е построил само църквата “Св. София”, а това, което се казва за църквата. Калепино преписва за града. Въпреки това е точен за мястото (където е разположена), а именно почти по средата между Буда и Константинопол, малко по-малко или малко повече, също, че през София минават всички, които отиват от Виена - Буда в Константинопол.

За блясъка, който е имала в древността църквата в Сардика, се вижда в “Свещената география” от хулийския абат, който я поставя в Източен Илирик: “Сардика, казва, се нарежда от Птоломей сред по-знатните (известни) и вътрешни (централни) градове на Тракия, а според Теодорет – принадлежи към Дакия и дори й е метрополия. В географските карти се разполага на границата на двете Мизии (Горна и Долна) и, разбира се, между градовете Несус и Филипополис. Малко по-долу следва: “Най-известна е (София) от вселенския събор на 376-те епископи, по делото на Атанасий и т. н., свикан в нея по времето на папа Юлий I.
Нещо повече в каталога на светите епископи, а светият Първи никейски събор популяризира по целия свят споменатия синод и неговите решения, между останалите имало един, който бил епископ на Сардика, както пише Геласий от Кизик в актите на споменатия събор, книга 3: “Протоген на великолепния град Сардика епископ”. И същият кизикиец в книга 2, на същия събор, глава 27, казва: “Подписи на епископи потвърдили вярата” и на 8 място се е подписал споменатият Протоген по следния начин: “Протоген на великолепния град Сардика, за господните църкви в Дакия, Калабрия, Дардания и съседните провинции.” Подписал се е същият Протоген в двата вселенски събора – Първи никейски и Сардикийския, които се състояха един след друг – последният е бил в неговата църква, както се вижда от подписите на (участващите епископи). Споменатият улиенски абат в Парергон на античното съобщение, където споменава провинциите, пише така: “XIV На (към) Провинция Вътрешна Дакия под властта на консулар пет града: метрополия Сардика, Пауталия, Герме, Наисус, Ремесиана”. Тези четири (епископии) са подчинени на митрополита на Сардика. И че е била тази църква митрополитска, споменатият абат продължава (да представя доказателства), че тя била митрополия на Дакия, освен по думите на Теодорет, който казва, че тази е митрополията на даките, се потвърждава от каталога на митрополиите, на които император Лъв писал след Халкедонския събор, понеже между (сред) тях се чете Зосим, епископ на Сардика.

Това също го потвърждават гърците, които никога не са изоставяли тази църква, тъй като техен митрополит резидира и днес (в града). Тази истина се потвърждава от “Аналите на Ордена на миноритите” от падре Вадинг, том 2: “Година от рождението на Христос 1256, на папа Александър IV, ан. 2, фол. 147, номер 60: “Сардикийският архиепископ, казва, (бил) изпратен в Рим за сключване на мир с латините.”

Но над всичко според мен се слави тази църква с това, че е имала основател, какъвто бе Свети Климент (Римски) – папа и мъченик. И че е било така, разказва Петър от Наталия, венецианец, епископ на Еквилина. В каталога на светците от П. брат Алберто – кастелан от ордена на проповедниците, (четем): година 1516, където разказва за 72 ученици, между (сред) другите така казва за Климент: “Климент, за когото (във) Филип. 4 (се казва, че) пръв от хората повярва, по-късно стана римски папа.” Това за него.

Същото поддържа в Източната църква; видях със собствените си очи (една книга) на кирилица, отпечатана в Русия, в разделянето на апостолите и в техния календар в деня на Свети Климент. Разполагам и с една ръкописна пергаментна книга, съдържаща писмата на Свети Павел, която е отпреди 400 години, също с кирилски букви. В началото се касае за 12-те апостоли, след това за 72-ата (им) ученици; преписван по същия начин, както са в книгата думите на Доротей, епископ на Тир: “...Климент, когото апостолът споменава, като казва: и с Климент, и с другите мои помощници, той първи от човеците повярва в Христа, в Сердика бе епископ.”
цитирай
12. marknatan - Църквата се виждала от преминав...
12.04.2014 18:40
Църквата се виждала от преминаването на БАЛКАНА мама ви деба тъпа и редом с него звърналите се по родните си места тураки и върнали и името София като на Хемус на майчин язиком от време оно


мама ви деба нередовна

Преди това Църквата не се била виждала

или тракийците не се били завърнали по родните си места
Кво друго ?
Значи българит а тракийци. както е докзал психопата боцман или не ... психопата боцман беше оказал че българите били ромски стражари защото ромите не се биели с тех начи им били граничари И ганчо Тъпото не се бил сетил за това
звърналите се по родните си места тураки и върнали и името София като на Хемус на майчин язиком от време оно


мама ви деба нередовна

Преди това Църквата не се била виждала
цитирай
13. rizar - хахахах
12.04.2014 20:33
завърналите се тураки .... хахахаха ... Бакшич и той скокна в джобчето на психостражарите хахахаха
цитирай
14. marknatan - Ей откачалкиАми ако граматика ...
12.04.2014 20:35
Ей откачалки

Ами ако граматика е преписвал от праболгарски чрънец как ли ще запише черковнославянското " моужа моудра" на благородния гръцки?

Дали на граматика Леон некой му диктувал или той е взимал топосите от праболгарская черковнославянская ридакция на непознат но турецкой хронограф на нутрудинов

" Фwдосии постави епарха патрикиа Кvра философа, моужа моудра"
( философ с Кур и могъщи мадури потавил началото на фелациото)

" оубъди Зиньзихиха Оуандала цра Афреска" -( убеди них да рисуват фрески)

" Пигасиискьi конь" - (Преславска икона)

"оуплъчиса Оулиiaнъ на Пръси" (Опръскаха се в плетеница маймуняците)

" Повелъ мсца сvрскьi македонскьi нарицати "

" iaкоже премоудрьiи творець Вринъгилiи сказа такоже и Плънии римланскьiи историкь "
цитирай
15. marknatan - Рицарче а ако търсиш научено ...
12.04.2014 21:08
Рицарче

а ако търсиш научено издържано онанистско ристиeнско обяснения то Триадица е ТриаГица, Г Д се в въ гъза за турките праболгарций , грозге, грозде, люде, люге, три агии или ти светии или тройцата, тримцата, църквата на трите светии ( може и на трите мацета Надежда Шера и Любов до чиито тъпни да ти се ненадеша человек го докара по маймунски за тройцата за неуките българи които искали да минат за граматици мама ви деба и нередовниците вече и три аги идиоти
цитирай
16. rizar - Съжалявам
12.04.2014 21:21
влязох в ненужни релативистики.
В изпълнение на указа на Вездесъщия - приемам четенето му Тралица - Троица за окончателно и неподлежащо на съмнение.
Подвеждането по онанистични езикови спекулации ще бъде преустановено веднъж завинаги и ще се подхожда по модела Вездесъщия.
цитирай
17. marknatan - рицар, религията е търпяла и ще т...
13.04.2014 02:33
рицар,

религията е търпяла и ще търпи промени в своето развитие на идеите и за търсене или по добре служене на божествното и цщлато тва невъзвраимо посояно постъптелно движение по спиралат на врето е оставило своите следи в Историята и именно тзи "нишани", съзимеими, матрялни, обозрими ни интересуват от Ист гл т за целите на една конкретна наука каквато е историята

идеите к/о проповядв Църквата днес не са вся и всьо усановени веднъж завинаги, казано по просто

И като налагаш днес възприетта доктрина за светата троиа като трите сестри вяра надежда и любов или дори като Божията Премъдрост София

или аз в по предишния пост не се ебавам с името триаГица Триадица три светии а намирам може би опит от гръцкта скотщина да наложи тов акоето виждам е успла да наложи по речта ти за трите светици сестрици прието като официална христианска докрина и обясннеие от теб

ти заличаваш светата тройца за която са станали тези бунтове в Илирик Чел си Ибан Стуян в плагиатските му напъни да сглобява за бакализираните пепива изчерпателно тези за федерати и ни в клин ни в ръкав без да се усети да преписва за сестриците им букеларии в аналното обяснение пръв път изчерпателно на български кво били федератите

Сердика е Илирик като четеш Илирик рзбирай сердика и разбирй защо Юстиниан се опитва да униютожи илирксото движение като създава Първа Юстиниана но паки н успява защо Тройцата е старозаветното христианство на т нар българи архаичната Българската религия с главното си светилище край Мадара пеминало в старизаветното християнтсво на българите затрито от Юстиниан с измилянето на Охридска архиепископич

Тези всики бзброй църкви в илирик са уничтоцени и подменени не заради арианство,
а зрди илиризъм койо никога мое би не ще разберем точно в какво е била същността му и отликите от другите христиански секти но е бил сташно опасен за контантинопол

Аз веднъж ти спмнах ч ти беше достигнал о иеята кака правослваната скотщина създава брата на Киро използвайки образът на най-великият патриарх Методий и това време се оявява от првославната скотина в 14 век за Победата на Християнтвото

Имам един пост не публикуван за това какво съдържа Великата Икона Победата на Праволавието и ога в коя епоха е създадена и каквоподменя за Бъгарите целото тов време на кагана Борис който се бил присъединил към Победилото хритиянтво ( Православието)

Целия тоя палст е ъздаден о првславните скотове в 13 14 век и него е подменена Итсорията

Това съвпада както виждаш или май не възникбанео на новото им на Църквата София, което воала става и името на ГРАДА Облта запазва старото си утвърдено от векове име средечка и това ива да покаже как населението което преди тов използвало наименовнието на Църквата роица да нарич аи този градизвестен като сердика по простонароному и акк новото име на църквата софия автомтично довежда и до промяната на града на софия а не обратното

Това еинствно като оказтелство е досттъчно доказателтво за една аинерисциплинарна наука като историята отразяваща еинстевно развитиео на человечското общство и чловчските отношения на хора които реагират еднакво и решават по един и съи начин различницивилизационно педизвикатлтав имат установени проследими и съпоставими норми на поведение като социален организъм

от тук този социалн оргнизъм като христиански е налице в тази 'прочута" сердика, и не а обявили Олимпиада в бразилия и да са започнали д астроят илипреустрояват хамове на църкви това силно хритианизирано общство било нлице тук и винаги е съществувало и тзи варвари които а идвали а знали ккво търсят къд еотиват и какво мога да очакват Тези които не а искали да пиемат тзи хитианки ценности са си оставали зад дунав како свиетелства Историята
та на същото място възниква софийата св гора

Традицита се преддваа от община на община в това безписмно време от уста на уста и няма как да помиеше мозъците с медии за няколко гоини
този край е така християнизиран че бил заплаха за самата византия с различното си христианство
дори атила който е зрушил софия и Ниш бил пощадил рим м разрушил прочитата св троица на софия
маймунки идиотизъм

Бг гробищарит дори не намериха следи от унищожаване на Сердика свен от "славянските " нашествиа ха ха ха

дори и да е била разруена както е ставало и от природни бедствия тази цъква е възстановявана и както пише баш папищщка се е виждала и си личи на гравюрите от преминаването на старопланиснските проходи

Ето кое е накарало простолдието да нарече нйния град на името и и в съзнанито и той да се нарича Тройца, докато на културно ниво и бг грамтиците го наричат Средец, което ако н збаелпзваш е бг прозинасянето на Сердика антино име етимологията на което е без значение но е я спомена била на неква нимфа от което пък личи е замазван от гърцит персийския и произод защото ткива нелепи обснения прикривт подобни няа за произход и хисторито е пълно с тех

сардис е столицата на западна персия в мама азия към която са т нар турашка атинянска лига заплашаща македонците с техната персийка армия

и следва д рзбереш че тук пора за етимлогията на антиното име сердика етолкова нелеп колкот споменавано на твоите религозни съвременни доктрини и осирнто на всичко по басня дийския метод на кадънкаа безмислици за пластове и брътвеши с които са научени бавнотракажите които олкова години ги били лъгали добре че психопат боцман им доказал че били ромски стржари даже ганчо тъпото не се сетл за това

П.П. прави впечаталение,че цурквите в софиксо и днес в многобройността си са наречени св Троица като е подменео от скотовете съдържанеито им с това на трите сестрици
Прави впеателение че реица полуразрушени църкви около и след Освобожденеито със установени по-стари имена Св Троица са наречени кощунствено Киро и Мето без да има следи от теи ватикански чучела в бг хисторито и държавността им или религията им в никой ист перидо

не знам дали имаш статистика дали църквите в софисйко са повече на името на св петка или на св троица но днес са с тзи на киро и Мето

Борис приел христианството от сестра си
Борис приел христианството щото некъф зограф му нарисувал картина
Борис приел христианството щото го нападнали скакалци
Борис го било срам да се бие с жина
и Православието победило и гърците му изпратили апостоли на славяните да му напраат азбука за да го присъединели към Победилото Православие учат в учебниците на новата маймумяшка мякаща порода
С подобни късни агиографски тъпни възникнли в 13 14 век с еподменя историята и бг маймуни обясняват в учбници и по тв за приемнето от борис на хритианството от гърците като самите гръцки учени пишат тъпня до тъпня и не си знаят версията
цитирай
18. rizar - Здравей,
13.04.2014 08:14
в тъпия ми пост исках точно това да кажа, че по времето на Константин и после Юстиниан всички църкви са се казвали сВ. Троица (или по-точно всички в Илирик). Много по-късно започват църквите да се наричат на светии , ако не се лъжа доста след иконоборския период.
За статистиката си прав - едно 50 % са били Св. Троица, после следват Св. Георги, Св. Петка Българска и св. Димитър. Има и няколко църкви и манастири на свети врачове (двойката диоскури , както ги наричат беззъбите швестери).

За Борис и по-ранните кагани - мисля, че трябва да тръгнем от оная секта на "пламтящите" и манихеите и да разберем, какво точно означава през 8-9 век. "манихейство", тогава ще можем да се доближим и до "илирийството" .
Спорил съм с покойния арх. Павел Стефанов , който написа две книги за гностицизма и катафригийството и той смяташе, че за 8-9 век. манихейството е анахронизъм.
И накрая един въпрос - опитвам се да проследя линията от гетите "ктисти" до патриарх Евтимий и си мисля, това ли са се опитали да унищожат папищашите и гърчавите москали?
цитирай
19. marknatan - рицар, за завършек понеже е Връб...
13.04.2014 09:54
рицар,
за завършек понеже е Връбница и както е тръгнало маймуняците, ветеринарните отрепки и ибан стоя имат тйезата, че понее т нар българи не раздавали палмови клонки, а върбови в списванията на Козмас Индикоплевтус те не били ристиени и който и когато иска да доказва тйзи от рода на е известно е, че в Xв. неизвестното дотогва племе трали сменило иметона гр Сердика на Тралица, то в XIV в завърналото се тркийско племе софиянци сменило мето на Тралица на София

Нека да е ясно че и Триадица означава преведено на благородния български Триа Деуси или Трех Теуси ТриаДитса "Прабългарското" име на Сердика

цитирай
20. marknatan - "Всички знаят", вкл. ...
13.04.2014 23:59
"Всички знаят", вкл. слбоумни алхимици, че Граничарската войска , на бъдещата г-жа Граничарша, Ирина Петровная Романова, с н-к Застава, съкратено Василевс на българите, е на Стража по зъберите на Непревзимаемия Град , като римски граничари да ги пази от мутраиста Крум.

На който обаче не му пречи да си празнува със сродната манихейска душа бачо Никифор.

"Никифор беше пламтящ почитател на манихеите(сега наричани павликяни) и неговите близи съседи Антигонаите(еретическа Пиргиева секта) в Пиргия и Ликаония.Той с удоволствие учавствуваше в техните обряди и церемонии."

Нека да разгледаме подробно описаните от Теофан действия, които се развиват в 809 г. Теофан е починал в 817 г. и описва събитията за манихея КРУМ(803-814) и манихея НИКИФОР (802-811) които, като МАНИХЕИ според ПЪРВОКЛАСНО СВЕДЕНИЕ НА ОЧЕВИДЕЦА добрият Стр Теофан, заедно празнували Великден в Аула(двора б.а.) на Крум ,КАТО ОЧЕВИДЕЦ. Манихея Никифор малко по-раничко напуснал манихейството от Крум,поради личния си избор да не се съобрази с войската на Крум съставена "от аварите и околните славинии".
Скриптор инцертус:

"Прочее след това на императора било известно по слух, че Крум се е отправил на поход, като събрал голяма войска от аварите и околните славинии"

Описаните от Теофан действия:
Из Хроника на Теофан септ1,808-авг 31 809 г.
"През същата година ,преди великденските празници, Крум, вождът на българите, като се отправил срещу Сердика, превзел я с измама и обещания, избивайки 6 хиляди души ромейска войска извън множеството ромейски граждани. А Никифор ,като излязъл привидно срещу него на третия ден от страстната седмица , не извършил нищо достойно за споменаване. Той отказал да даде обещание за ненакърнимост на спасилите се от клането началници,които го молили за това,и ги принудил да избягат при враговете. Между тях бил и спатарият Евматий, опитен механик.
А, Никифор за голямо безчестие, се постарал да убеди с клетвени послания столицата, че е отпразнувал Великден в в аула ( лат.-двора б.а.) на Крума."

Или от действията на Никифор разбираме, че той наистина е отишъл при Крум за да преговаря за завръщането на бегълците, затова и клетвени послания. И Теофан още веднъж много коректно е предал случилото се.

Ако тук Теофан не е коректен при предаване на събития от неговото време, от началото на 9 век, в който той живее и пише като очевидец , какво да кажем за събитията от преди двеста години на които се основава съвременната официална история на бглайнометите за България ?

Известния ни Бари, в мнение дадено под чертата, от "История на източната римска империя"изразено още от 1912 г., че при този поход като отплата за превземането на Сердика Никофор нападнал и ограбил Плиска.

Българския учен Златарски , за пореден път защитава честа на България и подсказва друга насока на действията и пише ,че от съобщенията на Теофан не могат да се правят такива заключения. (Друг път За това как Златарски спаси България с неговата карта, от гръцките попълзновения претендиращи за земите на столицата на Македония Сердика и основаващи се на картата издадена от Петербург в която "българи" има само на север от Куманица(така населението по тези земи преди 500 г наричали планината,която днешните нови източна порода граждани на България наричат Балкан,а те самите си се назовават "balkanec",като един блогов шизоид , който естествено не различава българското, щото сега решил да се немчасва . )

Няма да правя семантичен анализ на използваната дума празнувам, а не плячкосвал, вилнял и т.н., дори няма да коментирам стила на Теофан по отношение на пропуска му да отбележи сарказъм в клетвените думи на Никифор и да не намери точен израз и т.н. и т.н.

Да започнем с това, че ако Никифор е плячкосал Плиска няма нужда от клетвени обещания,плячката говори сама по себе си вместо клетвени послания . И Теофан щеше да намери точната дума,а не за пореден път някой в 1912 г да му я дописва и да ни превежда какво би бил казвал с това и какво означавало.
По същество: От написаното разбираме, че Крум избил най-малко шест хиляди, а спасилите се от клането после се върнали при него да ги дозаколя ?
( това завчера бе цитирано от дедо Божо по тв -то )
Написано си е .
След, което Никифор с клетвени обещания се опитва да убеди столицата, че е празнувал Великден в аула на Крум.

КЛЕТВА ДАЛ ! Пред Столицата. Клетва се дава за някакво действие, казах ако е плячкосал аула, щеше да има материални доказателства.
И клетва не се дава току тъй. Описано е едно реално празнуване на Великден от двама манихеи.
Манихеина Никифор не е празнувал Курбан байран. Ако е искал да празнува Курбан Байран е щял да отиде при маймуняка боцман в Мъдрида Спеин на папгалско с ориз.
Знаеме, че в този период е действувал договорът от 716 г подписан с Кормесий СПОРЕД КОЙТО (така е записано ,че договорът е с Кормесий ,не е с Тервел, няма да коментираме тук, ясно е и от други сведения, че има един нубиец Тервел в Солун и др.под.поне еще двух Тербелииевци) :
Договорът от 716 г
"Освен това бегълците от едната и другата страна да бъдат връщани взаимно , дори ако се случи да заговорничат срещу властите".
Не е шизоидната стражарска власт, към която се числели римските стражари, която всички знаят не била бизантийска , а ромейска, а са уппоменати две отделни власти .
Византийците били нещо като ромеите, но били силно ристиенизирани, даже и бизантийските граничари били ристиени, за разлика от ромеите, които всики били ристиени с изключение на ромейските граничари , които не били не били ристиени, но иначе всичко друго им било еднакво с Византийците, понеже последните не същетвували до 17 , когато били измислено понятито на основние термина за "византийските" монети. бизантини.


ТЕОФАН Е ПОЧИНАЛ 817 Г И ОПИСВА СЪБИТИЯТА ЗА КРУМ(803-814) И НИКИФОР (802-811) ,КАТО ОЧЕВИДЕЦ
А Крума изоставил неговата войска съставена от околните авари и славини и се отдал на "мутраистки" запой с чалга певици и бачо си Никифор.
Че манихея Крум не разчита на римските стражари е ясно само от два откъса
Това, че Никифор Първи е празнувал Великден при Крум означава и Крум го празнува този празник и манихея Никифор търси компанията на едноверник и съмишленик. Защото Теофан казва празнува, не плячкосва или преговаря,което е станало по време на празнуването. Под Клетва.
"Брюкселска хроника " "По същото време аварите избягали от собствените си земи и дошли в пределите на Мизия и Скития"
"Скриптор инцертус":
"Прочее след това на императора било известно по слух, че Крум се е отправил на поход, като събрал голяма войска от аварите и околните славинии"

Каква е войската на Крум -от аварите и околните славинии. Защо ? Защото всички Eто ти победи.Вземи,каквото ти е угодно и си иди с мир."die hard фенове на Ромска Тръпка треба да се поодкреепат.как повремето на Петър било пламнало богомилството(павликянството,манихействиото),и предвид,че има 150-200 г латентен период за всяка религия,секта и т.н.,посоченото празнуване на Великден при Крум,чиято
династия е известна със скитските си заблуждения, описаното потвърждава , че в българския владетелски двор са ристиени от политическо некоректното християнство на ромеите,наричано някъде и българи. Българите(ристиените) били правили много добрини на християните(ромеите) ,но те забравили. Но Бог вижда.Между манихейството,еретическата Пиргиева секта и това което ще се превърне впоследтвие в богомилство има незначителни различия,които по скоро ги правят съмишленици,и което ,от описанието на Теофан разбираме е налично в българския владетелски двор и по времето на манихея Крум ,заради което и манихея Никифор празнува с него в двореца му.
Теофан с поредното потвърждение за алтернативността на официалната ни история съчинена от маймунци за маймуноподобни.


"Всички знаят", вкл. слбоумни алхимици, че Граничарската войска ,на бъдещата г-жа Граничарша,Ирина Петровная Романова, съ-началник Застава, съкратено василевс на българите, е на Стража по зъберите на Непревзимаемия Град ,като римски граничари да ги пази от мутраиста Крум. На който обаче не му пречи да си празнува със сродната манихейска душа бачо Никифор.

Виж още т III Ист Анрх глава
" Разговор със Сирма. За манихеите, т. нар. иверийство от Геометър, непризнат от БА(С)Н ята математик По Истински случай "

http://marknatan.blog.bg/history/2012/09/11/razgovor-sys-sirma-za-maniheite-t-nar-iveriistvo-ot-geometyr.998608
цитирай
21. syrmaepon - Добре де, що се ядосваш толкоз много ...
14.04.2014 10:38
Добре де, що се ядосваш толкоз много - само питах
цитирай
22. marknatan - сармичке, Да ти пита, а аз не ти от...
15.04.2014 00:21
сармичке,

Да ти пита, а аз не ти отговорих на въпроса " покрива ли се Триадицата с християнската Троица ?"

Последвалите " становища " тип гетски лизач, фца серафимка и други под маймуняшка оаквателна диария и нелепости делиормански тертип, обаче по дифолт се преследват с цялата строгост от Везд Ист Анархизъм без разлика от кой род или мн.ч . са маймуноподобните невменяеми приносители разбрали, като дзверчето и анонимус маймунякуса Правилния Принцип на психопата боцман.

Или дали ще се отговори на человекподобен маймуняк или не както се доказа, маймуняка ще си изсере наученото "становище" без значение на человеческия отговор или наличната научно установеа фактология по метода на разума, по определение на маймуноподобни в невъзможност на чловечески разсъждения на доказалите се със "становищата си" психопати и умствено слабоумни, като инж алхимика, фцата серафимка, маймуняка боцман, научените отрепки дето се показват по тв -то да обясняват "становищата" на новата източна порода да схване

Възприемането от маймуняциа независимо от титлите или авторитета им сред маймунските подобщества на человческите аргументи и логика е извън възможносттите на менталаната му уродливост и нейната картина или от отговорът или "становището " му по представени, разгледани и осветлени от человеческия разум разсъжденияпък не зависи доказването или не на человеческите разсъждени и най-малкото человеческите разсъждения не зависят от "признаването им" от слабоумни маймуноподни от секво ниво на хранителната верига и заслугите им към религита тип а гетки лизачи, овца серафимки, боцкни психопати, делиормански помияри и т.н. смешкописци
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 2976182
Постинги: 1085
Коментари: 4040
Гласове: 1706
Календар
«  Декември, 2019  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031