Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
14.04.2014 11:31 -
Новооткрито Арменско сведения за българската история
Арменските исторически сведения са изключително ценни сами по себе си и попадат в своя собствена група от научни източници за целите на Историята. Всеки един новооткрит арменски източник поразява с ценността на сведенията си.
Арменските историчеси източници са създавани в периода XVI - XX век и поради доказаното за целите на бг историята необходимо османско присъствие за периода такива липсваха от българската територия. Оказа се, е това не е така .
Петър Богдан Бакшев, Български политик и историк от XVII век е оставил сведения, които се класифицират, като новооткрити арменски сведения по форма, съдържание и време на създаване. В описанието си за град София той дава типична арменска етимология на наименованитео на града Триадица, като пише:
"Тези, които поддържат това нещо, представят аргумент турската дума, както казват “триадере” – (дума), която е наполовина гръцка, наполовина турска. “Триа” на гръцки (значи “три”), на турски “дере” означава малка рекичка – намекват за трите рекички, които минават през София"
Още по ценно е едно арменско сведение без аналог в историята, което разкрива човеколюбивия характер на прабългарите, които при превземането на Сердика не са разрушили църквата св София.
Сведението се е съдържало в недостигнал до нас оригинал на починалия в 799 г теолог, историк и поет Павел Дякон, който е описал с типичната за арменските сведения акуратност, превземане след тежка обсада с измама на Сердика през 809 г от Крум, запазено за целите на науката единствено в достигналия до нас арменскипрепис на Бакшев, който пише следното, което е прочел у Павел Дякон:
"Същото разказва Павел Дякон в книга 24, че Сардика е била покорена от българите: “През тази същата година (казва) през празника Пасха Крум, царят на българите, с войска, насочена срещу Сардика, я превзел с измама.” Изгубеното днес за науката известие на починалия през 799 г Павел Дякон описал превземането на Сердика през 809 г от Крум с измама, хвърля нова светлина върху българската история и обогатява корпуса на безценните арменските сведения с български принос.
Арменските историчеси източници са създавани в периода XVI - XX век и поради доказаното за целите на бг историята необходимо османско присъствие за периода такива липсваха от българската територия. Оказа се, е това не е така .
Петър Богдан Бакшев, Български политик и историк от XVII век е оставил сведения, които се класифицират, като новооткрити арменски сведения по форма, съдържание и време на създаване. В описанието си за град София той дава типична арменска етимология на наименованитео на града Триадица, като пише:
"Тези, които поддържат това нещо, представят аргумент турската дума, както казват “триадере” – (дума), която е наполовина гръцка, наполовина турска. “Триа” на гръцки (значи “три”), на турски “дере” означава малка рекичка – намекват за трите рекички, които минават през София"
Още по ценно е едно арменско сведение без аналог в историята, което разкрива човеколюбивия характер на прабългарите, които при превземането на Сердика не са разрушили църквата св София.
Сведението се е съдържало в недостигнал до нас оригинал на починалия в 799 г теолог, историк и поет Павел Дякон, който е описал с типичната за арменските сведения акуратност, превземане след тежка обсада с измама на Сердика през 809 г от Крум, запазено за целите на науката единствено в достигналия до нас арменскипрепис на Бакшев, който пише следното, което е прочел у Павел Дякон:
"Същото разказва Павел Дякон в книга 24, че Сардика е била покорена от българите: “През тази същата година (казва) през празника Пасха Крум, царят на българите, с войска, насочена срещу Сардика, я превзел с измама.” Изгубеното днес за науката известие на починалия през 799 г Павел Дякон описал превземането на Сердика през 809 г от Крум с измама, хвърля нова светлина върху българската история и обогатява корпуса на безценните арменските сведения с български принос.
Краят на един живот
Победата на светата Христова Църква над ...
© Андрей Мелник атакува Бразилия за укра...
Победата на светата Христова Църква над ...
© Андрей Мелник атакува Бразилия за укра...
Следващ постинг
Предишен постинг
Този Павел Дякон трябва да е бил като индийските "Свами" - светци, които се материализират атвре-навреме след смъртта си.
цитирайrustam,
С разлика само от десет год. м/у смъртта на автора и описаното от него събитие, ( починал в 799 г , Крум превзел Сердика след десет г. в 809 г или 809-799=10 б.а.)
това е най-точното арменско сведение
и дори бие сведенията на евангелиститте за Христос, където разликата надхвърля сто години.
Наприемр най-ранния Марко пише сто годуни след времето на Христос, а при най-точните арменски сведения арменски автори от 5 век описват събития от седми.
цитирайС разлика само от десет год. м/у смъртта на автора и описаното от него събитие, ( починал в 799 г , Крум превзел Сердика след десет г. в 809 г или 809-799=10 б.а.)
това е най-точното арменско сведение
и дори бие сведенията на евангелиститте за Христос, където разликата надхвърля сто години.
Наприемр най-ранния Марко пише сто годуни след времето на Христос, а при най-точните арменски сведения арменски автори от 5 век описват събития от седми.
напълно естествено е Павел Дякон , който е бил йеродякон (същото звание има и Васил Левски) в един от най-големите манастири в земите на днешна Италия и е разполагал с огромна библиотека и големи скриптории да е имал някой последовател, който да е описал някои близки събития след смъртта му.
цитирайrustam,
рицарко е божи сужител и техния научен метод е, като на всите серафимки или психопата боцман
При тях ако няма пророчество което да предскаже какво ще се случи, то все едно това събитие не е е случвло за целите на теософията
цитирайрицарко е божи сужител и техния научен метод е, като на всите серафимки или психопата боцман
При тях ако няма пророчество което да предскаже какво ще се случи, то все едно това събитие не е е случвло за целите на теософията
Търсене