Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2014 02:44 - Изповедта на академика
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3122 Коментари: 5 Гласове:
3

Последна промяна: 19.04.2014 06:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Утре е един голям празник, нашите му викат Иса, вие както искате,  голям българин, неговия празник,  един от нашите български седем пророка, един е Аллах и той е българин, какато доказа Мичмана * да се свети името му, но трябва да си призная, защото съм вече на годиници и ако се случи да не ми пристигне пратката с виагра и аз замина за среща с деведесеттях и две девици и половина, та дрънкат, кво ще го дървя с дедофия, като бай Вълчан курт Вълкан и Вулфович беззъбия на Гергьовден, ще ме разкъсат на 92 къса кадъните тракийски лъвици, както  са постъпили с нашия пророк на връщане от Индия, ей там на втория завой на Итил са ги фургнали, а на текето му е заседнала лирата, добре е да имам и алтернтива и да поискам да ме пратят при набора ахмак химика във винпрома "Слъчев бряг", където нашите са измислили коняка, а и аз ударих за смелост една "Плиска"  и ще призная, че като млад научен рботник от татaрстанската академия на науките голям грях си сторих. Реших да изпратя за публикация първата си научена статия нaписана по високосните стандaрти на годината за татарстанската академия, за която не се изискваха тогава фотоси, като и сега, но понеже се разкриваше Истинската Европейска история на  татарите през Босфора, като болгаръй, аз реших да напиша статията по високите стандарти на хамама, по вашему БАН-ята и да приложа и фотокопия по научените и стандарти на мемоарите на баба ми, преведени от вуйkо ми на руски от арабски за да не ги затрият руснаците.    Завързах камилите, затъмних юртата и поставих триножника по средата. Отдолу монтирах мемоарите на баба преведени от тейко и щракнах магнезия. Това щеше да бъде и първото изчерпателно използване на фотоапаратура за научни цели на татарстански... но в навечерието на първото си академично откритие за науката от вълнение съм прекалил с магнезия , изгърмя, подпали се, запали и на баба юртата и мемоарите и... Какво щеха да кажат сега нашите татари, "Убава, работа ама българска" и немаше да искат да станат българи. И аз измислих сучката с КГБ-то, които ми осветили негативите преди да успея да ги скрия в бунара. Ако може Иса, нашите му викат Иса, вие както искате , неговия празник е утре, един почитаните от нас седем пророка, един е Аллах да се свети името му на Мичмана ** за доказа, ако и да ми дойде виаграта, да ме прати у Винпромa.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

* Мичмана доказа, че Господ е българин, а психопата боцмана, че българите са Охранители, не от ВИС и СИК , а от бул -долина и гард охрана,  гъците -само охрана, за хуните питайте Ганчо Тъпота, пророка не ветеринарите
** * Мичмана доказа, че Господ е българин, а психопата боцмана, че българите са Охранители, не от ВИС и СИК , а от бул -долина и гард охрана,  гъците -само охрана, за хуните питайте Ганчо Тъпота, пророка не ветеринарите
 



Гласувай:
3



1. vmir - Деба мама ти академична.
19.04.2014 07:36
цитирай
2. rizar - Rust in peace
19.04.2014 12:58
маймунска породо.
цитирай
3. marknatan - превело " българчето" ...
19.04.2014 22:53
превело " българчето" от арабский на руский , да спасела "болгарски" оригинал мемоарите на баба кримска татарка
ха ха ха

не требваше ли на "болгарский" ха ха ха татарина вече да се е научил или поне на славянски ха ха ха


изтрила резната карабина убидния ми комент ха ха ха да не ме злепоставяла

00:49 - атилкезе, болния ти мозък преск...
атилкезе,

болния ти мозък прескача, като на психопата боцман, научно е установено лично от Везд Ист Анарх

демонстрирах по някои от твоите картинки, че наричаш черното бяло, даж по-психопатски ми благодари, за да се осереш после на метеното ха ха ха, пак резаната карабинка била права, която не различава скитски артефакти и за нея всичко е мама андолско , пусках ти няколко оригинални съобщения за проверка , не само, че не ги познаваш, ми ги осра така просто с боцкания си ха ха ха

Коментарът чака одобрение
Постинг: "ДЖАГФАР ТАРИХЫ" О ВРЕМЕНИ ОСНОВАНИЯ ГОРОДА КАЗАНИ
Автор на постинга: atil

иедно друго швестерче и то трило да не ме излага ха ха ха
иначе шатапарче си си смахчо и представение от теб така по този начин безмислици имат смисъл, както се доказа от първия, комент само в умствено затормозени психично болни от демографиралата алхимична група закърмена с ментетеа и дала фира некъде в прехода къмкапитализъма

Колко ги били Лъгали ха ха ха

цитирай
4. letopisec - Натанчик клонирали са не във ФБ и ...
25.04.2014 08:41
Натанчик клонирали са не във ФБ и пишат от твое име, но не могат да постигнат стилистиката ти https://www.facebook.com/mark.natan.9?fref=ufi
цитирай
5. rizar - хахаах Смешкописец
28.04.2014 11:35
http://www.heritagebg.net/aktualno/mneniya/item/660-prof-bozhidar-dimitrov-kogato-v-balgariya-e-imalo-kanalizatziya-v-london-i-v-parizh-ne-sa-znaeli-kakvo-e-tova

и дядо Божо призна, че имало канализации , а не тайни маймунски смешнописни входове и изходи...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3861346
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930