Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.05.2014 08:47 - Диагнозата на д-р Добриян Грей
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 835 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.05.2014 01:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 -Аз съм Б. Борисов-каза г-н Б. Борисов- Чували ли сте за големите ми заслуги към българите?
-  Разбира се. Как да не сме чели за тях. Нали за това сте тук- каза лекуващия доктор.
-Да започнеме. Кога за пръв път усетихте, че българите са само от  мъжки род?
Пишете, че сте забелязали, че българите са само в множествено число, което доказвало, че  са кофти матрял, само от мъжки род.
Да сте ходили на "екскурзия" в Турция?- запита д-р Добриян Грей, като гледаше изпитателно през металните рамки на очилата си седналия  насреща в снежнобелия му кабинет, разпльоскан на кушетката  плешив, въздебел, застаряващ и тантурест чичка .
- Аз не съм, но имам един последовател, Симеонов, признава установеният от мен Правилен Принцип и си мисли, че написа книга, като мене, как за 800 дни сме били гюпци, вервайте му, и не го хваля, само съвпадение на заслугите ни към България, който е ходил в Турция  с жена си, не съм му бодигард и не съм ходил с него. Нея даже и не я ощипали за дупето и повече не се и върнала, но той започна там редовно да си пие кафето- сключи дебелите си къси пръсти и постави ръцете си сключени пред женските си мекушави гърди, пациентът. Сигурен признак на защита, което не убягна от изпитателния поглед на лъсналия в бяло, като изваден от кутишка д-р Добриян Грей, който бе запазил гъстата си черна коса и всичките си зъби от студенстките години и г имназистките по улиците го подкачаха за срещи, но той ги подминаваше, защото беше гей..
  - Нека да говорим за Вашият гъз. Кога усетихте, че българите са само от мъжки род? - като с умел удар от жиу жицу, разсече гордиевият възел  от къси пръсти пред гърдите на пациента Б. Борисов докторът и като го насочи допълни- Да сте член или сте участвували в някои затворени общества изразяващи "особени" сектантски интереси?
Разтворен, като черупките на мекотело, Б.Борисов показа меката си плът, напълно  и откровено  сподели истината:   -Участвувам дейно в помашката група на ветеринаря Пасков в ФБ-то. Но там участвуваме само виртуално и  споделяме фантазиите си един друг- отрони с въздишка на разочарование тантурестия чичка изобретател.
- Не виртуално да сте анализирали, а реално да сте си уреждали срещи с член ? -  напипал момента изстреля  ловко д-р Добриян, усетил, че насреща си има прикрит педераст, чиято нереализирана същност  го е превърнала в психопат нарцисист с мания за величие.
- Не, не съм, но много ми се иска да я видя резаната карабина на Пасков- получи  очакваният отговор докторът.
Сега беше моментът да получи истински и откровен отговор от пациента си и той запита:
-И все пак бихте ли дали своето обяснние, как достигнахте до идеята, че българите са от м.род. без реално да сте го усетили.
- Ами единствената книга, която съм прочел е произведениео на другия велик българин Ганчо Ценов, който е женен за германка.  
- Е и?
-Ами на мен баба ми е германка, не схващаш ли мисълта ми докторе?- като всеки полуграмотен психопат бъркаше членовете Борисов
- ?.
- Ами аз и другият велик българин Ганчо Ценов сме българи. А жена му е германка,  на мен баба ми е германка. Сващаш ли?
-??.
- Ами те са германки, но са женени за мъже, т.е. мъжете са българи- възтържествуващо го погледна Б.Борисов, в очите му пробляснаха присмехулни пламъчета и като зае позата на победител отново скръсти късите си пръсти в познатия гордиев възел пред меките си гърди .  



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3867538
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930