Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.05.2014 12:00 - Открито е липсващото звено между Тракийската и Египедската цивилизации
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 6626 Коментари: 16 Гласове:
1

Последна промяна: 25.05.2014 12:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Японски археолози направиха принос към тракийската археология и археолозите и, какъвто последните не са имали за цялото си съществуването, като институтизирани  и напълно доказаха с откритието си дълголипсващата връзка, разгада се шифърът доказваща тракийският произход на строителите на пирамидите и на египедксата цивилизация- Бирата. 
Тазгодишният летен сезон за тракийската археология започва моногообещаващо. 
Докато помака Паско, който не е запознат с българската хроника на цар Александър, разясняваше предимствата за развитие на България от възприемане на мюсулманско чеченската система, в Египет беше открита гробницата на майстора на бирата към главната пивоварна към храма на великата богиня Мать, богинята майка на Египет.
Мать - славянско в продължение на стотици години фактологическо служебно нарицателно от ж.род. в изречението,  ясно подчертаващ славянския характер на родената от нея на египетската цивилизация, какая другая е рожденная от Матъ - конечно славянская цивилизация е.  

Подобно безпододно доказателство в изречението убягнало на филоложките недоразумнеия плагиаторите прилагащи Правилния Принцип на психопата помислили, че написали книга  с по една книга  психопата плагиатор Б. Борисов-боцман и г-н Симонов-Звяра и водещия им ги със седемнадесет мига г-н Серафим овците досега не можаха да заяват славянският характер на египедската цивилизация
  Абстрактната филологическа връзка предположена от славянското название Мать щеше да си остане само хипотеза, ако не бе бетонирана тутакси с материалното доказателство, което с гордост може да определим, като липсващата връзка напълно доказваща индентичността на славянската египетската цивилизация със славянската тракийска- Бирата. image

Намерената гробница в Египет е на главния пивовар. Добре известно е, широката употреба на бира у тракийците. Няма тракийска гробница, в която да не са намерени бутилки от бира, кутийки от бира, бирени кашони и  т.н. и т.н. различни артефакти оставени от тракийци, което свидетелства не само за религиозна употреба, но следва да се допусне и  че родината на Хмела и бронзовата руда ( виж, тезата на дзвера за тракийската бронзова руда б.а.) Тракия е родината и на Бирата и на кутийките за бира, във времена, когато етрурките или турките са се нарезвали със джамшишета .
Това обяснява съвсем научно и връзката със славянската богиня Матъ, чийто култ е широко почитан от египтяните и храмът и е контролирал бирата. Тракийските строители на египедските пирамиди са запознали египтяните със бирата и с нея, е възникнал  и култа към тяхната  славянска богинята Мать.       



Гласувай:
1



1. marknatan - Небивал интерес към летния сезона ...
25.05.2014 12:10
Небивал интерес към летния сезона на тракиската аерология. Докато ридактирам шест цели шест прочита, к/о изклюшва това да е резаната карабина зелас или психопата гетскилизач

Не ми остава нищо друго освен по стр на ист анарх да се публикува и вторто голямо откритие за тракийската археология за сезона , което потвърждава вече публикуваното
цитирай
2. syrmaepon - Прави са руските националисти, ...
26.05.2014 10:13
Прави са руските националисти, дето твърдят, че целите на евроазийството са да унищожат славната руска славянска култура. Защото Путин забрани "мат" да се изписва в интернетното пространство )))))))
цитирай
3. marknatan - A как е с пивото ? Представям си ...
26.05.2014 12:22
A как е с пивото ?

Представям си на дискотека в Чечня ... шербет и мохабет тече и Паско фърля гюбеци
цитирай
4. syrmaepon - А-а-а те мюсюлманите, за разлика от ...
26.05.2014 12:44
А-а-а те мюсюлманите, за разлика от ристиените нито пиво нито "мат" употребяват и то по кавказки обичай. Иначе - горко ти )))))))))(
цитирай
5. marknatan - Знаеш ли, че в Иран има най-много ...
26.05.2014 13:25
Знаеш ли, че в Иран има най-много наркомани в света?
Кавказците сигурно ги бият относително

до такъв извод достигам ... ни пиво . ни мать

голем смех с теа кавказци..
рушняци и западняците ги описват като теа от южните морета на капитан Кук

те пък описват западняците и рушняците като най-големите варвари

на кой да верваш ?
цитирай
6. syrmaepon - Вярно аз съм пристрастна, но това, ...
27.05.2014 10:13
Вярно аз съм пристрастна, но това, че учените назовават европейската раса като кавказка има смисъл. Така се получи, че общувам с кавказци - ингуши, карачаевци и кумики и независимо кой тюрк кой не впечатленията ми са еднакво добри - нормални, интелигентни, консервативни по отношение на обичаите, макар, че съжителството им с руснаците ги променя неизбежно. Ако имат недостатък, то е разбира се темпераментът, макар че не знам какъв недостатък е това ) и както казваше едно дете "просто ги избива на бой" Там наистина Ева е жена, Адам - мъж,а и Каин си присъства и недоразумения като Кончита Вурст са немислими все още. С една дума по близо са до библейската същност на човека.
Стигнах до извода, че българите са развалени кавказци ))))) захвърлени в славянското блато, а сега допълнително подложени на озападнячване.
цитирай
7. syrmaepon - По въпроса за наркоманията в Кавказ ...
27.05.2014 10:18
По въпроса за наркоманията в Кавказ проблемът произлиза от бита - 70% безработица. Въобще това е бич на времето, тъй като цивилизацията зацикли, няма простор за развитие, а какво да прави един човек, когато осъзнае че няма переспектива и е излишен.
цитирай
8. marknatan - Българите не не са развалени к...
27.05.2014 10:52

Българите не не са развалени кавказаци, а това което бе описано и доказано от Везд Ист Анарх
Приликата с кавказците се дължи на унифицирния живот под властта на Османската империя
Точно щото са резани карабини и грабежа им е поминък Пророка им забранил да работят земята
Продажбата на собстените си деца, описана от антини автори заедно племе е поминък нна сичките търски народи впоследтвие, щото не се заблуждвай тва там дето есега са само турски народи,мкоито нямат нищо общо със античността и са довлечени и формирани на принципа на казачеството под влияние на мощния монголски, който им е разпрал задниците и ги е попиля последващо от баш тураките Ткае по върховте е сбирщок от секви протоказаци, формирани напълно на принципа на казачеството и запазили средновековни порядки на воване, а създали племенно вождови на ръководство
Красива черкезка в руки затвор не иска да я вънат на резаните си родитли щото правовените ще я продадат в робство
тея там имат толко обьо с аланите , колкото психопата боцман и вцата серафимка с историята
цитирай
9. marknatan - По въпроса за наркоманията в Кавказ ...
27.05.2014 10:56
syrmaepon написа:
По въпроса за наркоманията в Кавказ проблемът произлиза от бита - 70% безработица. Въобще това е бич на времето, тъй като цивилизацията зацикли, няма простор за развитие, а какво да прави един човек, когато осъзнае че няма переспектива и е излишен.


абе друго си е да си на хашиш и пророк да ти обещае един булюк девици Не ми ги фали резаните карабини, като са на върха на славата са същата мамаанадолска резана наркоманска сган Деба и етносно култутните им турски ценности деба на крадци и глвореези дрипави разбойници без цивилизация дали задника си на султана под наем щото са резняци
цитирай
10. syrmaepon - )))))
28.05.2014 11:10
Всички български мъже, що тъй са някак комплексирани на тема ислям и турки ))))))) Съде Кирил Милчев, дето доказа, че лезгинската азбука е кимерийска ))))))))))
цитирай
11. marknatan - не става дума за комплекси, а за и...
28.05.2014 13:02
не става дума за комплекси, а за историческа истина, която е несъвмстима с исляма в кавказ подобен на делиорманските родопски чалги на три чана
та точно тея лезги дето ги наричаш као приемем че са лазите ми те са християни до мозъка на костите си по юстинианово време и родата им е ромейска

Друг е въпроса пък, че били и преселници от егиет

арменците те май и те са резани карабиби или грузунците

ми там всико е било и несторианско христианско от изгонването на несторианите от ирийските монофизити и настаняването им в персия

как па нема и пери по върховете само резани карабини

за по-многобройните от пясъка хазари немезиса на арменци и разпрали задниците на тарамбуките е излишно да споменававам

е де ги кавказките резани карабини в историята и в хронологията и

ами довлечени са от монголтатарската сган тва са разни туркмени таджики калмици и др резняци по време на турското робство и днес е нещо като странджа сакар на майчин език тракийци та дрънкат от време оно
цитирай
12. syrmaepon - Ясно - щом опре до турския и се връ...
29.05.2014 09:20
Ясно - щом опре до турския и се връщаме към международната БАНя и към официоза )))))) А уж си бил анархист ))))))
Между другото то и в Кавказ се шири автохтонизма, защото за всички тъй е най-добре )))
цитирай
13. marknatan - е дай сега да угаждаме на реаните ...
29.05.2014 10:47
е дай сега да угаждаме на реаните карабини щото били сега там по върхвете и пушели хашиш за доказ!?

там никой не останл от по-многобройните от пясъка хазари, никой от лазите християни никой от арменците христипни никой от грузинците християни никой от аланите и градовете им само черкезки резани карабини по върховете тракийсци та дрънкат

как ще оцелеят резани карабини от памтивека в територия която е борба между перси и ромеи в продължение на 5 века и в която на практика освен християнски царстав други не е имало от 4 в на сам?

ми само слд като падишаха и неговите резняци се наместват в региона и си домъкват карабинерите

за тва и там се въди автохонизъм да се доказва овцете че живели о върховете от прометеево време а не били от сганта на тимур и сюлейман

ти се правиш, че не разбираш проблема,че е точно същия, като с помаците, бошняците, секви потурчени из баирите ето сега изведнъж по турци от турците станаха Ма къде по върховете на Родопите, Кавказ и Албания

Примера с албания не ели достатъчен за всеки решил да се прави на турчин карабинер само защото преди 200 300 г се потурчили, което ако разбираме и речта означва станал мюсулманин а днес помаците или станали мюсулмани били тури щото се потурчили и започнали да изпълняват служба на падишаха бошняшка работа

Шиптарите турци ли са
цитирай
14. marknatan - де сега, като съм Анархист, да не съм ...
30.05.2014 00:03
де сега, като съм Анархист, да не съм антихрист ?
цитирай
15. syrmaepon - Че аз Антихрист ли съм ? ))))))))))
30.05.2014 11:38
Не съм съгласна с теб проблема не е същия и доказателствата са езикови и етнографски. Що се отнася до стремежите на Турция, те въобще не ме вълнуват, а съм останала с впечатление, че в Кавказ тези стремежи се приемат само от азерите.

Както и да е . Ето нещо за птици и погребения

http://syrmaepon.blog.bg/history/2014/05/30/vyzdushni-pogrebeniia.1269346
цитирай
16. marknatan - Аз пък съм съгласен с теб Права си. Аз ...
30.05.2014 12:41
Аз пък съм съгласен с теб Права си. Аз заострих нещата, генерализира, но така трябваше Така се отвърлиха стремежите на Турция, на практика приемани само от азерите.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850357
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031