Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.10.2014 06:35 - Бате Бойко и дедо Боже
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1450 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Отишъл Миков при бате Бойко " Направи ме председател на Парламента и ще те направя министър председател. С малко, но завинаги", казал му той. " Мен Народът ме избра. Глас Нароен глас Божий. Дедо Боже ще ми помогн да стана министър председател" отвърнал бате Бойко и отказал предожената  помощ.
Отишъл Янаки Стоилов при бате Бойко " Направи ме външен министър  и ще те направя министър председател", казал му той. "  Дедо Боже ще ми помогн да стана министър председател" отвърнал бате Бойко и отказал предожената  помощ.
Отишъл Първанов при бате Бойко " Дай ми военното министерство и ще те направя министър председател", казал му той. " Дедо Боже ще ми помогн да стана министър председател" отвърнал бате Бойко и отказал предожената  помощ.
Събрали се " изгубилите" и пак не избрали  " победителят", който получил инфаркт.
 " Не знам кой ще бъде министър председател. Ти пак победи" - оттеквал в ушите на Бате Бойко отговорът на Дарина Врачката, когато я попитал дали може да познае кой ще е следващият минисър председател на България, докато отивал при дедо Боже.
- Дедо Боже защо не ми помогна да стана министър председатело- отправил укора си бате Бойко. - Е кой мислиш ти изпрати Миков, Стоилов и Първанов. Ти как очаккваше да ти помогна- бил отгворът на дедо Боже.  



Гласувай:
3



1. d3bep - :)
13.10.2014 11:15
Единствено се сещам, отишъл Бареков при Борисов, и му казал:
"Гусин Генерал, направи ме Дедо Боже и аз ще те направя министър - председател".
цитирай
2. marknatan - не дзверче, дедо Боже си знае раб...
13.10.2014 11:27
не дзверче, дедо Боже си знае работата. Бареков не може да го направи . Само БСП могат Затва дедо Боже му ги изпраща Единственият изход Орташкта кобил и кучетта не я ядат Бойко и БСП пак ще ги плюват и да са на влст и да не са Но по добре е за БГ те да са на власт а останалите среяу тях Иначе няма полюси и яе се продъ;жава бекончните полюции
цитирай
3. rizar - Абсолютно си прав Натане,
14.10.2014 19:37
няма кой да те чуе, обаче... най-много да поставят някой бушон и на пролетез давай сначале...
цитирай
4. d3bep - Барека, Деформаторският блок и в ...
15.10.2014 20:33
Барека, Деформаторският блок и в сянка Патриотичният фърфъронт че дори по някога и ДПС. Тва ще е коалицията.
Ако БСП го направи, на следващите избори няма да мине и 4%-ната бариера. БСП има остра нужда да се обнови и да поседи в опозиция. Особено пък на бацевото управление. Той задължително ще иска той да управлява, и да обвинява БСП за управлението си, буквално ще я съсипе.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3863652
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930