Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2014 10:23 - Ех само, ако Димитър Благоев се беше писал "Тракиец" от Време Оно, ква радост за Истинската История щеше да е
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 896 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 05.11.2014 10:26


 Чета некъф мерзавец с модерация да плаче, че Дядото се писал " славянин", а не "бугаринтатарин" за парлама в Парламента им на алекоотповдигащите ми се  Строители на Капитализъма  Ех, ако Димитър Благоев се беше писал "Тракиец", къф Парламент само щехме да имаме само, от задружни фци серафимки и психопатаи с баби германки и тук таме по некой от пещерата с баба гъркиня Намерете разликата м/у тогава  и тогавашните строители на капитализъм в Парламента, и сегашните същи смешковци:   --- "Ами вие сте родом от Загоричане", констатира изумено демократът Георги Данаилов.    - "Аз съм родом от Загоричане, обаче аз не съм българин, аз съм славянин. И като такъв, ако искате да знаете, аз съм за Македония като славянска страна, която да има свое собствено управление" , отговаря Благоев.   - "Какво търсиш в България тогава?", прозвучава въпрос, но остава без отговор.    -"Как се наричат в Загоричане българите?", настоява Христо Попов, либерал, но и той роден в Македония.   - "Ако ги питате, те се наричат християни", твърди Благоев.   - "Те се наричат бугаре", контрира Попов.    - "Аз не искам да влизам в тази сфера, опитва се да се измъкне Благоев, - но искам да ви изтъкна какви опасни от ваша гледна точка, от буржоазна гледна точка, теории се развиват в нашата история относително процеса за обединението на българското племе."   - "Борбите за независимостта на българската църква се развиха най-много във вашето село и затова го изгориха", не спира обаче Попов.    - "Аз мисля - казва още Благоев - че от вас по-слабо осветлени по тия въпроси и по-забъркани глави няма. Особено вие, учителите, които винаги върху тези фалшиви теории сте се възпитавали, въобще вие не можете да ги разберете тия работи."     Немало психопата боцман да им докаже на фците, че са Охрана на долини, а не мезе за помаци от ДПС и сенилни кореспонденти не разбиращи от дума речовито  да се надвикват с анонимусимаймунякуси из ветеринарните светилища на ньета и в студиото на Кучето на Павлов  



Гласувай:
2



1. shtaparov - Тук има полезни за България свед...
14.11.2014 16:00
Тук има полезни за България сведения,които са годни да бъдат употребявани срущу анти-Българизма на сърбокомунистите. Глупостта на Димит.Благоев лъсва от неговото поведение,повлияно без съмнение от глупостите и лъжите на непристойния Коминтерн.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3864131
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930