Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2016 07:23 - Епикриза
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 5351 Коментари: 13 Гласове:
7

Последна промяна: 25.09.2016 08:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Вие сте болен от луда крава- каза лекарят. 
-Приятели, кълна се, че не съм бил с Пишкова- захленчи Мерилин. Тълпата гневно го изгледа. Да си го позволи с тази крава ?
--Вие сте болен от луда крава- бе категоричен лекарят на групата. Епикризата не лъже
--Невъзможно, та аз съм козлофил, всички знаят това- възпроптал Мерлин
--Може шарената му любимка му да са я водили при селския бик. Стават грешки, приятели!- потвърдил Великия Алхимик

-В науката лъжа няма . Има грешка! - размахал пръст се включил на помощ Великия Алхимик- Никой учен лекар няма да тръгне с лъжа напред с епикризата, защото науката позволява , тя да бъде" уловена" И той добре го знае. Както и последствията Особено пък учен лекар по върховете?!
Виж, ученият, истинският, може да сгреши Защото се движи по непознат път Може да го сбърка Но не нарочно или умишлено! Стават грешки, приятели!

-Без да се хваля, бил съм в контакт с химици от върховете, даже председателят на Европейското дружество по полимери е правел предложение за мен, каквото на никого не е правил!

- Оооо - оправили слуховите си  апарати групата, като чула за неприличното предложение

-Стават грешки, приятели!- потвърдил Великя Алхмик
-С полимера ли?
-Не, гумите издържаха,,, плахо се заозъртал и смутено добавил Великия Алхимик...  но баба Алхимица се прибра по-рано от работа...

-Ооооо- кликнали ченетата на групата

- Но, не беше моя гъз - вече размахал доктринерски пръст енергично отрекъл  Великия Алхимик

Миледи вдигнала свенливо поглед:

-Приятелю,  Иска ми се да запитам, но не ми идва ,,отвътре", като на теб...  А чий гъз беше спомняш ли си, Ванка..

-    Здравей, Милейди!
Радвам се ,че в твое лице намирам подкрепа! Не си спомням, вече, когато влезе баба Алхимица в чий гъз беше, но  така стоят нещата, както съм ги описал! Хубав ден!


  pvdaskalov - Аз съм на страната на твоето мнение, Ваньо. Явно у нас има доста поръчкови мераклии, готови да заличават следата на будния български талант и вероломно са изпратили баба Алхмица по-рано от работа да саботират образовнието на подрастващите . Поздрави за критичното ти отношение към неконструктивната критика, която най-често е и непрофесионална по отношение на нас професионалистите по същество .
Само ако може да запитам, ти  кога го разви този Полином, днеска или в 1959 -та ?
Поздрави! Гласувах за  - 26-ти път!
П и е р

- Здравей, приятелю П и е р
Аз приятелю разбирам, че ти не искаш да ме обидиш, че сме спали отвити, като някои хулители тук, с директни , просташки обиди, но  ще е смешно да Ви убеждавам императивно, че ние  използвахме юргана от чеиза на баба Алхмица.
Още е на химическо чистене.

- Ех, ако Моника Люински знаеше, че Великия Алхимик е изобретил химическото чистене, Донал од Трън нямаше сега да стане президент на США- закръстила се демократично групата.




Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliyanv - - Ме-е-е-е-е - изврещя козичката Миледи
25.09.2016 08:41
Алхимикът, който разбираше езика на животните направи удивена физиономия.
- Не я слушай, бе - изчерви се Мерелин, - аз тогава бях много пиян ...
Хубав ден!
цитирай
2. marknatan - ха ха ха ветеринарна драма с блоговата дама
25.09.2016 09:19
Още те обичам
но ще ти призная
не го вдигаш вечер
прости ми алхимико
камата ти ръждяса
на мен от мастурбиране
ми се изкривиха епруветките
и на мениии ми се искаше
да туря нещо в колбата
с премрежени очички
призна си козичката миледи
цитирай
3. marmalady - ;)))
25.09.2016 10:54
на тази ветеринарна ранна Драма..
бих казала, Марк,малко са ми..двама...
цитирай
4. saankii - милейдитУ иска. .фактология ,снимков матр"ял ,и..селфита ,многооо селфита...
25.09.2016 11:10
- Здравей, Милейди!
Радвам се ,че в твое лице намирам подкрепа! Не си спомням, вече, когато влезе баба Алхимица в чий гъз беше, но така стоят нещата, както съм ги описал! Хубав ден!

айде ,Марк..
дерзай ,Натане !
цитирай
5. marknatan - на тази ветеринарна ранна Драма. . ...
25.09.2016 11:29
marmalady написа:
на тази ветеринарна ранна Драма..
бих казала, Марк,малко са ми..двама...


O Месалина, двама са малко, трима са тълпа
цитирай
6. marknatan - - Здравей, Милейди!Радвам се, че ...
25.09.2016 11:31
saankii написа:
- Здравей, Милейди!
Радвам се ,че в твое лице намирам подкрепа! Не си спомням, вече, когато влезе баба Алхимица в чий гъз беше, но така стоят нещата, както съм ги описал! Хубав ден!

айде ,Марк..
дерзай ,Натане !



алхимика имал скрита камера ... снимките се промиват във финско
цитирай
7. mihala - Не може ли по-дискретно във ферм...
25.09.2016 12:17
Не може ли по-дискретно във фермата...
цитирай
8. rustam - Ох,
25.09.2016 14:26
Смея се със глас!
цитирай
9. milady - Твоя съм ,Марк Натане..
25.09.2016 16:55
marknatan написа:
marmalady написа:
на тази ветеринарна ранна Драма..
бих казала, Марк,малко са ми..двама...


O Месалина, двама са малко, трима са тълпа


Хвърлям ти кърпичка..
и нека започне Играта..
остави я Тълпата ..
тя обича пасти ,горката..
цитирай
10. marknatan - на тази ветеринарна ранна Драма. . ...
26.09.2016 01:38
milady написа:
marknatan написа:
marmalady написа:
на тази ветеринарна ранна Драма..
бих казала, Марк,малко са ми..двама...


O Месалина, двама са малко, трима са тълпа


Хвърлям ти кърпичка..
и нека започне Играта..
остави я Тълпата ..
тя обича пасти ,горката..


Mармаладчето била пуетка!
Ще ти подаря букетче
от едно куплетче...
Свенливките от твойта блузка
ще обрамча в рамка
Мамка му и на тълпата
Вече мъкнат столовете
Как се прави селфи путскажи
и на сутринта
да се разделиме непознати.

цитирай
11. marknatan - Не може ли по-дискретно във ферм...
26.09.2016 01:42
mihala написа:
Не може ли по-дискретно във фермата...


формата е дискретна, съдържанието е дискредитиращо
цитирай
12. marknatan - Смея се със глас! за едни игр...
26.09.2016 01:43
rustam написа:
Смея се със глас!


за едни играчка за други плачка... ореваха орталъка и заплашват да захвърлят бастуните
цитирай
13. wasp - ентусиазма ви в оплюването граничи
26.09.2016 17:32
с този на един друг блогов идиот - иво инджев - ивайло
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862652
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930