Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2016 03:01 - Маамата ли e?
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1527 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2016 05:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Великия Комбинатор * изгубил девствеността си в казармата на Червената армия. - Ванка,** - Иска ми се да задам нещо хубаво , Педераст ли си? Скокна, не се сдържа госпожа родена след Великата Отечествена, т.е, в 46-та. - Приятели, След нахлуването на студения балкански фронт по черноморието аз се прибрах в Поморе, у дома без чадър, защото аз съм постигнал всичко в живота си без чадър, с едно голо доносничество честно и почтено, и не се хваля приятели, заварих в къщи при жена си братята Кирил и Методи. Без да се хваля, в къщи я хванах, в къщи приятели, не на улицата! Тя не е уличница приятели. Без да се хваля, в къщи я хванах приятели! Кучка ли е? -Приятели, мила лейди след войната, знаете кви трудни времена бяха, честно призна в разговор с мен, че непочтено е отгледала синове уличници, докато аз напраих сина учен, без чадър, с едно голо доносночество, честно и почтено, такива бях времената. Кучка ли е? - риторично отвърна Ванката. Само Ви ще ме разберете. Приятели. Възтържествуващо ги изпоогледа Великия Комбинатор С интересен феномен се сблъсквам напоследък. С критици и оценители! Сега, този претенциозен" историк" си се напъва да доказва, че славянските братя не съществуват, измислица са? Приятели... Да вдигне ръка този, който е заварвал славянски брат при жена си, а тези, като мен заварили двамата, двете си ръце. Ами как да са измислица, приятели, вижте сами, гора от ръце приятели- Сини и червени, бедни националисти и богати капиталисти, всички от женски род, без един от мъжки пол. в държавата на РъБъ се кланят на Братята Гора от ръце приятели, благодаря за подкрепата за братята на славяните. Вместо маамата да издигнеме братя и *** Лека нощ, приятели! __________________________________ * Великия Комбинатор е образ взет назаем от Иля и Петроф използван от друг фиктивен образ Великия Алхимик с цел илирическия георй да не се разпознае ** Ванка - томи, ванка и др под е жаргон за английски респективно руски солдат *** за президент на РъБъ в евросъюза.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3863376
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930