Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.10.2016 04:55 - Може да извадите Великия Алхимик от Науката, но не може да извадите Наукате от него
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2816 Коментари: 4 Гласове:
-6

Последна промяна: 21.10.2016 04:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Събудил се една зимна утрин Великия Алхимик и видял на снега надпис с урина пред спалнята на жена му " Великия Алхимик е педераст". Приятели, В Науката, стават грешки, но учения никога няма да излъже, приятели . Аз отърчах до Винпрома и в лабораторията Експертизата установи, че урината е на съседа, но почерка е на жена ми. - възтържествуващо заявил Великия Алхимик и преди госпожа родена след Великата Отчествена, т.е. в 46-та да го запита немедлено добавил Със странен феномен се сблъскам напоследък приятели , с хулители и оценители, които нищо не разбират от наука. Ето сега този " претенциозен" историк се мъчи да докаже, че Кирил и Методи не са съществували, Та как да не са съществували, приятели. Аз да не съм педераст. - Взе ми думата от устата , иде ми отвътре да те запитам- скокнала пъргаво за възрастта си госпожа родена след Великата Отчествена, т.е. в 46-та, - Ванка, ма ти да не си педераст, като почерка е на жена ти. . В Науката стават грешки, но учениятникога няма да излъже умишлено. Приятели, не се хваля, но аз заварих братята Кирил и Методи при жена си , не тя мене- възтържествуващо ги изгледал Великя Алхимик Може да ме извадите от Науката, както праят някои хулители и оценители, но не може да изадите науката от мен.



Гласувай:
3



1. rustam - Интересен феномен
21.10.2016 06:56
се сблъсква с Алхимика напоследък. Критици и оценители! На кръста носят парабел в кобур. Като Сталин. Стрелят?! С парабела, не с кобура!!!!
цитирай
2. syrmaepon - Забрани им събранията, Диоклециане!
21.10.2016 12:18
" Тогава християнството било доста широко разпространено. Император Диоклециан знаел добре, че неговите предшественици преследвали християните. Той обаче си казал: "Аз не съм толкова глупав, че да преследвам най-добрите хора. Нека вярват в каквото си искат. При мен всеки може да изповядва каквато си иска религия." За един император това било рядко, но и доста добро становище, защото обикновено владетелите много обичат да управляват и съвестта на своите поданици. Но император Диоклециан имал по-млад регент на име Галериус. Той щял един ден да стане негов наследник. Веднъж този Галериус казал на Диоклециан горе-долу следното: "Слушай Диоклециане, ако християните вземат връх, ще настане голям хаос. Те непрекъснато говорят за своя цар Исус. Ние трябва да предприемем нещо срещу тях!" "Ах" - отвръща Диоклециан, - "остави ме на мира с тез инеща! От 250 години моите предшественици преследват християните и още не са се справили с тях. Хич няма и да се захващам с тях!" И това било доста умно от негова страна. Но Галериус непрекъснато настоявал: "Да, но християните са нещо по-особено. Те казват, че имали Светия Дух, който другите нямали, и че те ще се спасят, а другите - не. Това са високомерни хора! Трябва да се направи нещо срещу тях!" Но Диоклециан отхвърлил идеят аза нови преследвания на християните. Обаче този Галериус така му проглушил ушите, че накрая Диоклециа омекнал и заявил: "Добре, нека забраним само християнските им събрания!" И така, бил издаден декрет със следното съдържание: "Всеки, който иска, може да бъде християнин. Но християнските събрания са забранени. Неизпълнението на тази заповед ще се наказва със смърт." Сам за себе си, така да се каже като лично убеждение, всеки може да си бъде християнин, но не е позволено да се събират! "
цитирай
3. marknatan - се сблъсква с Алхимика напоследък. ...
22.10.2016 04:03
rustam написа:
се сблъсква с Алхимика напоследък. Критици и оценители! На кръста носят парабел в кобур. Като Сталин. Стрелят?! С парабела, не с кобура!!!!


параболизират , основен похват на илирическите герои в неравната проза но не за прозди
цитирай
4. marknatan - Сармичке, Едикта е издаден, но к...
22.10.2016 04:04
Сармичке,

Едикта е издаден, но каменоделеца прай ногу пичатни грешки ... и започва отначало
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850153
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031