Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2016 11:36 - Великия Алхимик откри, че българите не били тракийци, а федерати
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2117 Коментари: 5 Гласове:
1

Последна промяна: 24.10.2016 12:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Със странен феномен се сблъсквам, приятели. С този " претенциозен" историк- започна великия Алхимик. Това е Доналд Тръмп в историята, приятели. Той иска да извади Великия Алхимик от науката, приятели. Камък падна от сърцето ми приятели, продължи Великия Алхимк, сляп съм бил толкова години, да не видя жена ми напълно разголена. Посещението на братята Кирил и Методи, запали ламбата, не се хваля приятели и аз я хванах в леглото с братята, не тя мене. Пред мен лъсна голата истина, приятели, къде жените са най-къдрави за целите на науката. Всички големи открития стават случайно. Сляп съм бил приятели, какъв слепец съм бил досега да не открия, че българите не били тракийци, а федерати? Аз отколе, от много години аз работя върху проблемата В науката стават грешки, но ученият никога няма да излъже. Всяко нещо за пръв път на български. Ето аз досега не бях открил че българите са федерати, истината Ви казвам. Сам го открих, както виждате никого не цитирам. Истински учен няма да излъже, а ще цитира източника си. Всяко нещо за пръв път на български. Пред мен лъсна голата истина, къде жените са най-къдрави. Всички открития стават случайно. Приятели, по-добре късно отколкото никога. От много години аз работя върху проблемата. В науката няма грешка, приятели, българите не са тракийци, а федерати. Ето сега този претенциозен историк, се опитва да докаже, че братята Кирил и Методи не са съществували приятели. Та как да не са съществували, приятели, нали ги заварих при жена си, истината Ви казвам, ученият няма да излъже, не тя мен, а аз ги хванах, приятели. На мен ли ще вярвате или на този претенциозен историк, който преди много години публикува " Другото име на федератите, "българи " " *, но не успя да докаже, че българите не са тракийци !? Та това е Доналд Тръмп в Науката. Той иска мен да ме изпрати в затвора и да извади братята Кирил и Методи от Историята. Ама тогава как ще посещавам жена си, приятели и ще Ви доказвам, че братята Кирил и Методи не са измислица. Гласувайте за мен приятели. + + + + + *- " Другото име на федератите, "българи " " http://forum.abv.bg/index.php?showtopic=89839




Гласувай:
4



1. rustam - Тази история с българите федерати
24.10.2016 12:10
ще даде нов тласък на науката вътре във Великия Алхимик. Последно време бая яко беше зациклил на писмата между Калоян и Папата, така че "новата тема" със сигурност ще се превърне в нов рефрен!
Както я е подкарал Ванката, нищо чудно накрая да стигне до откриването на топлата вода.

Така, както прочетох, излиза, че българите, след като са били в ролята на федерати, е трябвало да служат в императорската армия като спомагателна войска?
цитирай
2. leonleonovpom2 - А ти си открил, , че Кирил и Методий са ...
24.10.2016 15:59
А ти си открил, ,че Кирил и Методий са приказка на братя Грим!
Добра комапания имаш!
цитирай
3. rustam - Я, Ванката е довтасал!
24.10.2016 18:51
leonleonovpom2 написа:
А ти си открил, ,че Кирил и Методий са приказка на братя Грим!
Добра комапания имаш!


Ванка, как е, има ли някакви новини от "Европейската асоциация по полимерите"?
цитирай
4. leonleonovpom2 - Иди си вземи книгите от Боцмана...
24.10.2016 21:47
Иди си вземи книгите от Боцмана
Чака те на входа на психото!
Много му било мъчно за тебе!?
Много интересно ще бъде, ако Доналд Тръмп вземе, та стане президент!
За тебе и за мене!

А ти Рустамчо, ако те интересува, има специален полимер за тебе!
Да си опаковаш с него този истински тюрлю гювеч от тук и да си го вземеш! Може спокойно да го сложиш и в джоба на сакото Без да се изцапаш като бай Ганьо с пастите от двореца

Не можа да ме разсмее това писание Значи хуморът му е в дефицит
Друго, не!
цитирай
5. rustam - Не се съмнявам, др.Симеонов!
25.10.2016 17:28
leonleonovpom2 написа:
Иди си вземи книгите от Боцмана


А ти Рустамчо, ако те интересува, има специален полимер за тебе!
Да си опаковаш с него този истински тюрлю гювеч от тук и да си го вземеш! Може спокойно да го сложиш и в джоба на сакото Без да се изцапаш като бай Ганьо с пастите от двореца

Не можа да ме разсмее това писание Значи хуморът му е в дефицит
Друго, не!



Вие сте изтъкнат и виден учен! Както се казва - фактор, който непрекъснато предизвиква фурори.

Вие измислихте Европейския институт по полимери, където ви канят за почетен член.

Измислихте мишената "Бягащ елен", която удряте с 3 изстрела. 2 деветки и 1 десетка. Даже измислихте "деветките", щото в този род мишени няма деветки. Има 8 и 10.

Колко му е да измислите сега един полимер.

ПП Симеонов, ти си толкова "учен", колкото и седесар. Едно време виреше двата пръста и викаше:"Кой не скача е червен", сега бълнуваш за китайски "съдии" с калашници, които да разстрелват по стадионите...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862043
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930