Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2016 08:00 - Комар го ухапал Великия Алхимик
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2120 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Този претенциозен историк твърди, че на монетите на Анхиало имало китове, приятели. Аз веднага обаче погледнах през прозореца, и никакви китове не видях. В науката грешки няма, аз живея в Поморие, Приятели, истината Ви казвам . Как да ги видя, приятели, като и от най-високата истанция в Черното море, ньет, потвърдиха, че ги няма. Аз немедлено се свързах по телифона с Одеския военноморски институт, които потвърдиха, че в Черното море китове няма. Истината Ви казвам, приятели, в науката грешка няма, в Черното море, няма китове. Аз съм допринесъл за нумизматичното богатство на Анхиало и доказах, че там китове няма, както твърди сега този претенциозен историк, че имало. Аз доказах, че китове в Черно море няма, върви доказвай, че били на монетите на Анхиало. Комар ме ухапал приятели -Ванка, не се сдържа мила лейди, иде ми отвътре да запитам, има ли комари в твоя нумизматичен принос монетосеченето на Анхиало. - Всички приятели знаят, че Анхиало е Поморие. Има комари в Поморие, приятели, има . Истината Ви казвам, в науката грешки няма, аз живея в Поморие. Не се хваля приятели.Истината Ви казвам. Не ми стига този претенциозен историк, той е Доналд Тръмп в историята, иска да извади от науката, и Кирил и Методи от историята, комар ме ухапал - Ванка, ма същия ли те ухапа.... Божкеее , тоа те налита, като братята Кирил и Методи на баба Алхимица




Гласувай:
5



1. leonleonovpom2 - Напротив, китовете са в главата ти! ...
27.10.2016 13:39
Напротив, китовете са в главата ти! погледни в нея!
Отивай в психото!
На входа те чака Боцмана!
С пакет книги за произхода ти!
Хайде, че ще те зачеше
Вземи си и хаповете преди това, какъв беше, антихрист или анархист!
Бързай!
цитирай
2. survakar007 - Леоне, може ли комар да принесе древни тракийски гени?
27.10.2016 14:57
leonleonovpom2 написа:
Напротив, китовете са в главата ти!


сигурен съм, че в идните поколения могат да се "инжектират" повечко тракийски гени, но представи си ако пък се окаже, че българските комари са приносители на тракийски гени.

Тракедониста не бива да губи надежда, всичко може да се реши от ухапване на тракийски комари, щото и комарите ни са автохонни!

Приятен ден,

Сурвакар
цитирай
3. rustam - Ванка,
27.10.2016 19:28
leonleonovpom2 написа:
Напротив, китовете са в главата ти! погледни в нея!
Отивай в психото!
На входа те чака Боцмана!
С пакет книги за произхода ти!
Хайде, че ще те зачеше
Вземи си и хаповете преди това, какъв беше, антихрист или анархист!
Бързай!


недей да правиш опити да се шегуваш. Много си тъп за тази работа. По-добре разкажи как удряш "бягащ елен" с в деветката!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Рустамчо, Рустамчо!
27.10.2016 21:44
За съжаление, колкото и да ми е мъчно, правиш другите на тъпи, за да прикриваш собствената си тъпота
Мълчи си, по-добре ще е!

как помпите, това е единственото умно нещо при вас?
А този тюрлю гювеч е твой, нали?
Познавам добре стила на Натан, не е негов !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3864548
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930