Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2017 10:36 - СиЕнЕн интервюира г-н Бойко Борисов
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 367 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Дочули от СиЕнЕн за премеждията на българския мин. председател, който на път за Риад зацепил за по-напреко през Иран, но там го пресрещнали роднините на убития от саудитски режим аятолах и изпратили свой репортер го интервюира. - Г-н Борисов, късно снощи Северна Корея изстреля балистична ракета, която може да достигна територията на Куба, но новината в българската преса бе свалена и изместена от Вашия полет за Риад. Нали няма цензура в България и Вие не се опитвате да подкрепите омразния Савецки режим на диктаторът Фидел Кастро и предизвикахте тази сложна маневра със президентския самолет за да отклоните вниманието на добронамерените в блога от опасността надвиснала над савецката диктатура в Куба? - Не разбира се, та ние сме саюзници- лениво отговори Мин Предс/ля. Не си ли спомняте си кой отказа на савецкия саюз полетите на държавата на ръбъ на евросъюза на път за Сирия. Е, ако Вие сте забравили, ние си спомняме, и с бодигарда си решихме да не рискуваме да не летим на контролирано от савецки самолети сирийско небе, та дедо още не е определил престолонаследника си и на кой после да върнеме имотите му, като ме няма, властта ще падне в ръцете на оня чалгар Слави. - Да , наистина- съгласил се репортера- но защо за по напреко през Иран !? - Абе пилота се обърка, като ме видя със бодигарда ми, кой да слуша, Негово Величество или Началника си, и навлезохме за малко в Иран, но навреме се коригирах и пред смъртната опастност да летя над сирийското небе контролирано от савеция саюз се обадих се на Ердоган и той изправи кур-са. Пардон обадих се, това не го записвайте. Ааа, обадих ли се казах, правилно съм казал, запишето го , обадих се . Аз и на Меркел се обаждам, когато ми позвъни. Приятел в нужда се познава, веднага летя.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3868743
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930