Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2017 18:51 - Слави Трифонов и носът на Тамара
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1194 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.12.2017 02:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

Събудил се една сутрина чалгара Слави пак бекяр, погледнал се в огледалото и кво да види, отгоре на главата му порастнал носът на Тамара. Най-после не приличам на х-й сплескан и ще мога да се оженя, за да зарадвам стара мале и народа си преди изборите. На този народ трябва да се случват добри неща, затова се боря, за добруването на народа. Отишъл Славито на работа и като го видяла Лили от Оркестъра казала" Слави то, ама знаеш ли, в тебе има нещо красиво" . " Да, Лили, знам, носът на Тамара " отвърнал Бекяра. "Леле, шефе, кажи ни как го направи да станеме и ние красиви", замолили се плешивците сценаристи и грозните, но лигави артисти. " Аре сега па и Вие, нема да правиме Конкурс Мис България , няма да взимаме работата на тези красиви миски", казал Славито и им представил за българки, еталона си за красота, две съмнително мургави позастарели грознички татарски кифли, типично красиви разбира се, но със силикон вместо мозък. "Ауууу, колко е умен " хоста" ни" - на чист български, казала първата. "Аз много пътувам по света с моята бизнес организация до Виетанам и Латинска Америка, но такъв умен " хост" не съм срещала дори и там." Аууу, казал си Славито, колко е интелигентна бизнес дамата, само как говори, но нещо не я разбирам." Почесал се по кратуната па се сетил. Абе тая защо ми говори на руски, нищо не и разбирам, за хвоста ли ми говори, но откъде го е виждала, не си спомням да съм спал с нея снощи, но може и да съм бил много пиян и да не помня -решил Славито, но нищо не казал. Мога ли да си направя едно "селфи" със вас, ще го "постна" във "фейсбука" за Мартито- зачуруликала и втората миска на чист български. Леле тая се познава с Мартина Вачкова, дали не се прецаках, замислил се Слави на сръбски, но пак нищо не казал, че щели да го санкционират от СЕМ. Мартито много обича мъже с големи носове, не спирала втората. И аз много си го обичам Мартито. Той за мен е айне клайне швестер и ние многопътуваме по света. Води ме да посещавам много различни места. Но ти не ме познаваш изливала интелигентноста си, като река върху Славито. Абе да не съм се объркал и да съм поканил Камелия Тодорова, отново се замисли Слави. Нали знаеш какво говорят за мъжете с големи носове- не спирала втората- Мартито много ги обича. Води ме да посещавам много различни места по света. Що първо не станете фейсбук приятели, да ти уреди и една среща с мене. Той е австриец. Абе ние на тва май му викахме сводник на български, пак не разбрал Славито думата, ама нейсе, премълчал си да не обиди гостенките и го санкционират от Дружеството за защита на екзотичните животни, раздел "Петнисти хиени кръстоска с Дивото куче Динго" , които освен всичко татарско, ставали и за прекрасна обложка на последния албум на един от Гостите на Славито Майкъл Маларкий, който представил рядко въздействаща музика, но още търсел подходяща илюстрация за грозното име на албума си " Mongrels" ( англ. Мелези ), но успял през квиченето на каките( да не се бърка с кучки б.а.) само да вмъкне- Ама това е носът на Тамара ... Аууу, завили двете татарски мастии от мъка на дивана на Слави и закълнели: Пу, пу, пу, дано никога да не се ожени тая, като тебе, пу пу пу стара мома да остане, като тебе бекяр, не и връщай носа, за да не ни вземе работата в бизнес организацията, че какво ще правиме, трябва пак да си останеме мутреси в България. А ние работиме в Бизнес организация за омъжени красавици, Ескорт Сървиз без Граници и прославяме Отечеството по паралела от Виетнам до Венецуела. Тази ниша ни е отделена на нас по-мургавите. Аууу, май прецаках изборите с тея каки- замислил се Слави серизоно на сръбски. Но поне от тия разбрах защо не съм се оженил. Красотата е между ушите на човек, а между мойте има каун. Сега и със дръжка.
                  image



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3851502
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031