Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02 10:45 - Видя ли е Ванга обесването на Великия Левски?
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3956 Коментари: 6 Гласове:
10

Последна промяна: 26.02 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В предишата пубикация разлледахме две пророчества за гроба на Левски от голямата българска пророчица Ванга. Тя обаче е казала и следното : " Там си е, където са го оставили. До вода и до врата от дясната страна.”  За погребението ли говори тук пророчицата или за нещо друго, за самото обесване на Дякона? За мястото на обесването се знае по-малко и от мястото на гроба му, но предадено по същия измекярски маниер, като за гроба му, т.е. това което трябва да научат хората, това което те строителите на капитализма са преценили, че им е изгодно и няма да влиза в протоиворечие с алъш вериша от столичните парцели, една баснословна спекулация заради, която гешефтарите строители капиталисти са вместе с тея от т нар " Българска" православна църква на славянофилството, преки участници за затриването на костите и мястото на бесилото. Нито бесилото, нито гроба му трябва да пречат на разпарцелирането и разграфяването на София от свирчо и свирчовци и стамболовския " капиталистически" башибозук. 
От сведенията за мястото на бесилото се натрапва един единствен ориентир  от капиталистическите кошаревски свидетеле, изтъкван до втръсване с неяснотата си " Орханийския път" или " Орханийското шосе", та на " Орханийската" улица е,  което повтарят, като наговорени всички записани свидтетеле !  Великия Левски бил обесен на Орханийското шосе, турците го обесили на Орханийския път.  Това на старшината от казармката , че " копате канала от тука до пладне" , пасти да яде в сравнение с  циркулирашите в мемоарите на капиталитите и газетите им показанията  за мястото на бесилото. И къде , къде, бесилото се падало баш мястото на проектираният  нов градоутройствен план на столицата от Свирчо и Свирчовци, кръстовището на Орханийския път и околовръстното, тогава на София. Първо строителите му забили темелите на петдесетина метра от сегашното му място,  от където всички отдалече щели да му виждат паметника, но предвидливо изчакали землемерите и после се оказало, че е по средата на  сегашното кръстовище, откъдето пак всички виждали отдалече паметника. Тука изпъкват двата сюблимни момента , паметника да се вижда отдалече,  и да е на кръстовише на Орханийския път, т.е. т.е. да е на равно и разчистено, за да може около него да се впише новия градосутройствен план на столицата. Като, че ли турците са знаели къде да го обесят за да изпълнят плана на капитализъма  за столичното градоустрйство с нови булеварди, тип Париж, па да има място и за кестени. И ето сидетелите се надпреарват да изпълнят заръката на строителите капиталисти и повтарят та повтарят, на Орханийския път. И никъф друг нишан не дават революционерите , никъф друг нишан не запомнили, като да речем някоя по-голяма сграда, здания, камък ахде а не е, не са в полето, ама като четеме селските мери и оразмервания много добре са знаели старите българи да опишат едно мято с ориентирите . Н и капиталистите, една сграда за ориентир на са посочили, а от сегашно приетото местонахождение на бесилото, дори прието хипотетично така описано за достоверното, по голямо, вдигната   и представителна сграда от джамията Сиявуш няма , но никой не я споменава, дори бегло няма и намек, че наблиоз е джамията. Което на практика е невъзможно и поражда съмненията , че съвсем старателно е избягвана да се упомене от кошаревските свидетели, и гузното им поведение, обърнахме внимани в еднаквоста, на показанията им, кото указва за режисираност.
image
фото карта
Ако погледнеме на картата на Стара София наречена " ПланЪ  на София 1887-1912 година, мерка ( машаб б.а) 1: 8,000" на д-р А. Иширков нелюбезно взета от  www.stara-sofia.com, където с черно са дадени останките на стара София, с червено новия градоустройствн план на Свирчовци, ще забележим , че т нар Орханийско шосе се отърква о Сиявуш джамия, просто няма откъде а минава хорския поток и е канализиран по улицата покрай сградата на базиликата. 
image
фото гравюра

В гравюра на Сиявуш джамия  от Обербауер, която може да се види на същия по-горе адрес е илюстрирано, как Орханийското шосе се провира покрай джамията между доста по-ниски и паянтови около него сгради.
 На картата на Иширков с черно добре са очератни стария градоустройствен план, от които личи трасето на " Орханиска улица", както е запсиана там и то е покрай джамията, като останалото пространство  заделено за други застроени парцели , дадени в черно и ако Великия Левскии е бил обесен , на Орханийката улица, то единственото място съдейки от гравюрата на Обербауер и картата на Иширков може да бъде само двора на джамията или самата  и сграда.

                          
Тук отново ще се върна към пророчеството на Ванга. " Там си е, където са го оставили. До вода и до врата от дясната страна.”  За погребението ли говори тук пророчицата или  самото обесване на Дякона? 

Ванга говпри за врата от дясната страна. Говори  и за вода.  До вода, Това са и ориентирите ,  с пъти са по-добри от тези на строителите на капитализъма, поне са два, за абциса и ордината.  До вода и до врата. По време на споровете  в обществото и в комисията за паметника къде е бил обесен за да се постави паметника, има едно гневно изречение, може би бе на Константин Великчов, който гневно пита, перифразирам по памет " Коя грозна ръка отряза върбата до която бе обесен Левски?"  

Ето го единия ориентир на Ванга, Върбата, Върбата расте до вода и е символ на вода.  Ванга казва до Вода, т.е,до Върба, както е станало и където е станало фактическото екзекутиране по свидетелски показания.  До Върба.  Ами Вратата от казаното от Ванга.
Врата има джамията . Великия Левски дали не е обесен  в Сиявуш джамия на Орханийксия път, но строителите на капитализъма премълчават,  цялата истина .  Ако се вгледате още веднъж в гравюрата на Обербауер ще видите  в дълбочина, на заден план , от източния край на джамията и на  пътя , подаваща е зад сградата върбата до коята е бил обесен Великия Левски.

И тук точно  в този текст, в това безпристрастно разследване  трябва да споменен прекалено интересното изказване на Иречек.
 
В„Български дневник" с дата 28 март 1880 г Иречк е пише.:
„Пред старата arc de triomphe на Орханийското шосе, надясно е паметникът на Левски и Ванкова (?) *, груба каменна основа, без живот, разрушен".
От това кратко съобшение, научаваме, София е имала своята Триумфална арка, че Юстиниановата триумфална рамка все още е била видима и тя е била нераздена част от този юстинианов комплекс включващ базиликата, дал днес името на града. 
Но на какво освен на Врата прилича една Триумфална арка ? На Портал към бъдещето !
Изглежда голямата българска пророчица е видяла екзекуцията на Апостола на Свободата и ни го е предала съвсем точно. Върбата и Арката са вратата и водата от думите и. Арката е била част от този Юстинианов комплекс, но като и Сиявуш джамия е била определена за бутане.

Ето защо истнината и за гроба и за билото са прикрити от строителите капиталисти. Джамията е била определена за бутане, а Простолюдието не биваше да се научи, нито къде е обесен, нито къде е погребан Апостола, защото това не влизше в градоустройствния план на капиталистите.   Това кратко съобшение от Иречек потвърждава , че  кошаревските свидетеле на строителите на капитализма, не случайно не дават нито един ориентир, а режисирано повтарят  Орханисйкия път, та на Орханийския път било бесилото.


Ето защо, както в Историята на 26 г професор Иречек няма триумфални арки, а само аспарухови орди, славянска  проституция  и православната скотщина, която намираше пари да издига из основи църкви на братя Грим, какъвто е случая със столичната " Кирил и Методи"  (виж я на картата на Иширков  и в блога на Везд Ист Анрх т 3 ал 5 ) а най-светите места на София и България пречеха на строителите капиталисти, мълчаха и потурчиха Делото на Апостола  заради алъш вериша си, заради което в съучастие с попщината пропагандираха нелепостите си, тиражират ги и днес.

                          image

И все пак, Народът, Българския народ  като, че ли да знаеше къде е лобното място на Великия Левски, къде  е стърчало бесилото му, на мястото на което е обесен Великия Левски,  точно враговете на строителите на капитазлизъма, комунистите, като да знаеха и запалиха Вечния огън. До него пак изкара ( израстна б.а) отново върбата до която са обесили Апостола. 

П/П/ Като последна илюстрация ще сложа картата на стара София на Иширков със съвсем различната и неузнаваема топография от днес,  например Перловската река минава покрай гробницата на княз Александър Батемберг, като  в нея се влива  т нар Крива река ( 3), която пък тече зад опашката на коня пред Народното събрание на строителите на капитализъма.

София на практика е една планина. Ниските планини започват от 500 м. Заради това и тук са  налични доста карстови и подземни води, понори, минерални извори и т нат сложна геоложка обстановка, като криволичещата Крива река, на местен език Крива Барам за която Константин Велики е казал  на местен език " Крива бара е мойо Тибър, а Сердика мойо Рим", но европската проституци естествено не е записала келтските наимеонования, за да изкара  българите тракийци.

image
Посочена е т "А" място на Солунска и Витоква , откъдето на практика малко по-нагоре е извирала реката и където прави остър завой. С т. " Б" е обозначена местността на извора в  
 Кюлуците" ( 2) откъде част от  водите на тази поземана река са извирали нанново , за да се разделат в два потока и се влеят в Сливнишката река. Между тях на правата лежи нат това подземано трасе на воите на искър, църквата свети Николай  (4). Срещу му , сега в Митрополията е св Петка ( 5), за която арх. Овчаров твърди, че е гроба на Левски, поради объркването на Хайтов, който погршно е разбрал, че погребението е извършено в св Параскева (7), която днес е известна , като Св Петка .  С (1) е Сиявуш джамия,
София на практика е една планина. Ниските планини започват от 500 м. Заради това и тук са  налични доста карстови и подземни води, понори, минерални извори и т нат сложна геоложка обстановка, като криволичещата Крива река, на местен език Крива Барам за която Константин Велики е казал  на местен език " Крива бара е мойо Тибър, а Сердика мойо Рим", но европската проституци естествено не е записала келтските наимеонования, за да изкара  българите тракийци.

* Ванкова- славянския  путсказвач двадесет годишен автор на Българската история е и ту снова личи лош преписвач и е записал Бековски, като Ванкова, такива са му и другите съчинени изучавани и препредавани от БАН ятя за поколенията им




Гласувай:
11
1



1. bezistena - Поздрави!
26.02 15:49
Изключително прецизно окултно – логическо аналитично документално академично интердисциплинарно изследване, проведено с пряката помощ на Свети Васил Левски и малката му внучка Света Ванга!

Браво!

П.П. Офертата ни за Ямбол остава
цитирай
2. pvdaskalov - * 1 *
26.02 19:46
Аз също виждам логично обяснение на казаното от Ванга. То е подкрепено тук от илюстративен материал, на който досега не е обръщано внимание в тази насока. Или поне аз не зная, защото съм се занимавал професионално само с ракопките от 1956-а в черквата, нарочена от Хайтов да измие срама от 140-годишното безхаберие на различно оцветените български власти за гроба на Апостола.
Мога и ще направя обосновани допълнения тук с факти и пояснения за някои разминавания коя от другите две черкви заслужава по-специално внимание.
За подземната река или наводнените пластове мога още сега да приведа два примера. В мазето на НАИМ имаше бетонен басейн, който се пълнеше до определено ниво с вода. След преустройството му е заложена помпа, а може би и по-рано имаше, но не съм обърнал внимание. Така поне беше, докато бях задължен да следя за хода на преустройството като инженер. Другото наблюдение е косвено, но има скици и снимки, че при строителството на черквата "Св. Петка Самарджийска" основите на абсидата са били фундирани с дървени колове поради мочурливия характер на местността, използвана още от византийско време за некропол.
С благодарност за прелюбопитната статия.
П и е р
цитирай
3. leonleonovpom2 - Имаш и от мен плюс, въпреки, че ра...
26.02 21:02
Имаш и от мен плюс, въпреки ,че разбирането ми е друго!
Че не е фатално ,че Левски няма установен точно гроб! Цяла България му е гроб!
Въпреки и незаслужените обиди по адрес на прадядо ми, произведен офицер за заслуги в Освободителната война, два пъти извеждан за изпълнение на смъртна присъда, народен представител, с паметни знаци и плочи в два града!
Обидите към мен подминавам!
цитирай
4. saankii - тук ще се съглася с №1..
26.02 21:14
анализа е многоо тънък, езотеричен и логичен..
впечатли ме особено...3 пъти го чета днес..
МаркНатане, поздрави за Идеята, и труда..
бай леоне, не та ли досрамя..2 думи каза за Левски,
и 10 за „себе си“..
колко низко....
/Юлия съм
цитирай
5. krumbelosvet - Дочакахме нечаканото
27.02 07:07
Блогерът с етническо име и етническо високомерие, написа нещо ЦЕННО и ПОЧТИ СЪВЪРШЕНО, с минимум (и странични) примеси от високомерен произвол.
Изключително полезен труд.
Полезно е даже високомерието, не, не високомерие, а ПРЕЗРИТЕЛНА надменност, която може да ни насочи към отговор на въпроса ЗАЩО инквизицията е полагала тежък труд и е цапала ръцете си. Както и др. инквизитори и терминатори.
цитирай
6. krumbelosvet - Исторически ден
27.02 10:31
26-ти февруари ще бъде исторически ден. Между 19-ти февруари и 3-ти март е публикувано брилянтно ОТКРИТИЕ. Свидетели сме на рядко събитие. "Що е Божа дарба, то е за свят чудо" (Пенчо Славейков).
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 2532016
Постинги: 984
Коментари: 3755
Гласове: 1662
Календар
«  Декември, 2018  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31