Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2018 06:14 - Печатна грешка с Пишкова
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 897 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бел. ред. В предишната публикация да се чете " ебач" вместо " гледач". Извиняваме се на г-жа Пишкова. Та тя не е г-н Борисов да ходи по врачки.
Вместо с изопачения по смисъл, следва да се чете :

Много и се искало на Пишкова. Срам не срам и отишла да си поиска. Свенливо почукала и попитала с плаха надежда: - Вие ли сте тъпкачът? - Аз съм тъпкачът- отвърнал глас в тъмното - Какво искате?

Кой отвърна? тъпкачът, с пълен член. Значи културен мъж, направила си наум проверка Пишкова.  Такъф търся. И след, като издържал теста и се решила да го направи в полутъмната стаичка :

-Ми искам. Ми искам . Много. Искам...  дами ...  гледате ... на ... на .... на  карти ! - сетила се и преодоляла смущението си Пишкова, изплювайки камъчето .
-Карти носите ли си - запитал Апорстоль.
- Не, не си нося-  отвърнала тя.
- Ми тогава защо си дошла- казал Апростоль.
-Надявах се да ме помолит да се съблека, нали сте гледачтъпкачът-  таила надежда Пишкова.

-Е като съм тъпкачът, да не съм кърски ебач- сопнал се Апростолоф и добавил на себе си "деба и комуниската, иска к-р без пари" и добавил.
- Я бегай при Рус там дати тегли една ... май на... безплатно... нас капиталистите недей закача.
* * *
П.П. На виновния печатар, без пълен член,  ще се търси строга отговорност.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3864253
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930