Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2018 08:01 - " Напращяло" ( Поезия или Чалга, Плагиатор или ПрограМис ? б.а) От тефтерчето на нощния пазач, без пълен член
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 5756 Коментари: 10 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ще, влезна, в блога,
кротко, ще , погледам в първа,
ще вперя, поглед, отъ, монитора. 
Юлка, не гаси компютъра
Екрана не изключвай,
Когато минеш с петте си ника,
и , ме лайкнеш,  ще, стана
и ще си отида нощна смяна в "Била".

Листчетата са намерени без правописни грешки в сервизните помещения на "Била" .
Поет в нужда се познава. Липсата на тоалетна хартия е довела до съхраняването на тези гениални строфи за поколенията . Предадени  от наследниците на  сУтрешна Чистачка, с  мизерна заплата, но Утрешен поет. Заб.ред. Някои от запетйките, може да не са истински запетайки.

Какви творци работят при капитализъма в "Била" !
Вместо да се изразяват свободни от кенефа на Капитаклизма в Източните Балкани,  и с грешка на редакцията част от Северна Македония,
Такива таланти щяха да са  лишени от НАТО и на държавна заплата и социализъмЪТ да убие творчеството им с работнически клишета.





Гласувай:
11



1. rustam - ***
14.06.2018 10:38
Гениално! Знам един охранител в "Билла", възпълничък, има мания, че е компютърен гений и богаташ. Той понаписва стихчета чат-пат.
цитирай
2. elinora - Блестяща полинодия по стиха на Вапцаров!:))))
14.06.2018 13:50
И двамата лирически герои са възпълнички , бих добавила към коментара на Рустам, и двамата лирически герои са с ментални отклонения, това си е мое допълнение;)
цитирай
3. born - В таговете има някаква грешка.
14.06.2018 14:02
Там е написано "пълен член". Вероятно се касае за "мъничък мек член" ?
цитирай
4. radostinalassa - Пълнотата не е порок
14.06.2018 15:29
Такива хора са обикновено по - благи от мършавите. Е, болнави са, но нали са се наяли. Това е важно за тях.
цитирай
5. predatorkapredatorka - 2. elinora /и аз имам няколко диагнози за теб...
14.06.2018 19:03
Разочароваш ме рустаме...
изтървал си контрола на емоциите
и поради това се е родило
това уродливо недоносче...
ни сатира..ни чалга..нито сКеч...
а поредният мръсен парцал на простира
Прочете ли вчера моят постинг който беше на първа,Най заслужено

да ти имам и клакьорите...
крайно време е да си смениш музата...и старите профили
елинора Мара шапшалова алабалова остаря много и се изтърка...

и да добавя и аз един таг...
мека гола глава..Борн

цитирай
6. elinora - Дюла,
14.06.2018 19:20
дреме ми на жилетката за твойте диагнози! Къш, ма!:))))
цитирай
7. predatorkapredatorka - селянке,а малко Етика? аз коментирам на рустамич..или, ти си Домакин тук..
14.06.2018 19:25
elinora написа:
дреме ми на жилетката за твойте диагнози! Къш, ма!:))))

цитирай
8. radostinalassa - А аз се харесвам
14.06.2018 19:37
Дори много. И така трябва да бъде.
цитирай
9. rustam - Юлия,
14.06.2018 20:49
predatorka написа:
Разочароваш ме рустаме...
изтървал си контрола на емоциите
и поради това се е родило
това уродливо недоносче...
ни сатира..ни чалга..нито сКеч...
а поредният мръсен парцал на простира
Прочете ли вчера моят постинг който беше на първа,Най заслужено

да ти имам и клакьорите...
крайно време е да си смениш музата...и старите профили
елинора Мара шапшалова алабалова остаря много и се изтърка...

и да добавя и аз един таг...
мека гола глава..Борн


общото между мен и акаунта"маркнатан" е това, че често, както и на теб, написаното в него ми е симпатично. За да ти покажа как го правя аз, ще пусна само след 2 мин стихче за същия лирически герой, но...написано по моему.
цитирай
10. born - Русти, пак те набедиха, че си многостаночник като Дюлка !
14.06.2018 21:17
Вземи та си направи поне още един профил, че да кандиса.

Дюлче, не мога да схвана нещо за коя мека гола глава говориш. Но все едно: вече го преместих в другия крачол. Не се надявай - с избухтели ... не се занимавам. Глей си там възпълничката изгора. Тя може да се оправя и сама, а не ти да си в позата на Матросов /ако си го чувала/. Бегай да мениш памперсите на клиентките , че ще те хокат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3843556
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031