Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2018 11:08 - Гадателят Апростоль с риск за живота си спасява Отчечеството от позор
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 6788 Коментари: 15 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Гледачът Простоль получи смс. От Премиера. Премиерът отдавна не ходеше по врачки, но беше дал личния си телефон на един два гледача за целите на управлението. Премиерът се нуждаеше от неговите услуги по спешност.  Отечеството бе в опасност. Гадовете атакуваха безмилостно, а надежада никаква. Един след друг освобождаваха арестуваните без да имат резултат.

Това бе преди три дни и от тогава Простоль не бе на себе си. По правило изпращаше хороскопа си, който напътстваше премиера  в големиет държавни работи всеки понеделник, но сега нямаше време.  Отечеството бе в опасност.  Отдавна беше изял последната паничка с боб, и нямаше как да му хвърли на боб за да  му помогне, а кафето е смърт за пенсионера. Оставаха звездите. Но от три дни небето беше облачно. 

Тази студена октомврийска нощ бе първата, в която можеше да изпълни дълга си. Отчаян, но решен на всичко гледачът Апростол наметна овехтяото си сетре, нахлузи на яшцевидната си глава  котешка кожена шапка и плю три пъти в пазвата си, като си каза " Мечка страх, мен не страх" се реши сриск за живота си да излезе в студената октомврийска нощ.

Една пневмония на неговата възраст означаваше сигурна смърт. Като тази на Распутин. Придворният гадател на императрицата не бе умрял от огнестрелните рани, а от пневмонията , която хваща, когато тялото му е хвърлено от заговорниците в ледените води на р. Нева. Да умра, като Распутин, на топлата пазва на мадам д" Юлка, тя е моята императрица, размечта се Апростоль.

Отечеството е в опаснот, отрезви го студената нощ. Вторачен към звездите, той започна да им бае. Една от тях не изърша на повика му и се откъсна. Гледачът бързо наплюнчи пръста си в устата и о вдигна да разбере от къде духа ватърът.  Беше студен вятър , значи от север, от Германия, те са ни приятели, а не Савецкия союз, врага на капитализъма, разгада посланието Апростол.

Отечеството бе спасено. Веднага изпрати есемеса на премиера, че заподозрения е в Германия. С чувството на изпълнения към Отечеството дълг, гадател в нужда се познава,  се прибра в студената квартира. Гинка още не беше взела енергото и сметката за ток не бе безплатана. Стопли изкривениет си от артрит старчески пръсти на свещта  и грижливо я изгаси преди да се пухне под завивката до котката, която се сви в краката му. Имаше и котарак, а идваше зима и той нямаше пари за шапка, а само с една перука издържа ли се ?




Гласувай:
10



1. apostapostoloff - Напразно си ръфаш дробчето, мършаляк!
12.10.2018 11:15
И по корем да се влачиш, всичко си остава по старому- аз все така ще съм прочут и богат, а ти все така ще си една анонимна отрепка от циганската махала на Европа.

Туй то. Толкоз. Точка.
цитирай
2. predatorkapredatorka - :)))))
12.10.2018 11:26
../гадател в нужда се познава/

тоъ гадател..само БросаБоса ша го упрай, и тя гадНателка „в нужда се познава“
МаркНатане,сърцето ми как пърхна.. чак,либидото ми..фъркна..
цитирай
3. pando - SUPER
12.10.2018 15:07
Charlito e mazno laino.
цитирай
4. radostinalassa - Винаги ще те подкрепям
12.10.2018 16:30
Не бих издържала да ме опишеш някога. А този елемент може да си вземе още 2 котки, те са безплатни. Ще си подритва с тях под одеалото, и нямао риск от СПИН, а само от ехинококоза.
цитирай
5. planinitenabulgaria - Много рядко може дахсеп попадне на такъв просташки постинг,
12.10.2018 16:43
предназначен за да се изкоментират под него умственонемощници и две дами с доста висок тестостерон. Защото вместо да правят каквото трябва, те се правят на мъже, от там и нарушеното им хормонално равновесие, довело ги до нисък естроген и ненормални изяви, постепенно водещи ги до мераци да вършат срамотии мъж на мъж и жена на жена.
Аз съм близък с Рустам, ще го сезирам, че блоговият монументальник Пандо е накоментирал поостинга Ви. И той да направи нещо, амо по-навърняно, ще му поръчам.
Бях в Македония, където открихме база на Центъра, близо до Тиквешкото езеро, в региона, където изпичат най убавата рикиа, тиквешката. Ще предложа за прокарване с цел преценка на висотата на интелекта на постингите Ви на следащата ни сбирка там, когато ще ппристигне инструктор от Центъра с новиите програми. Ще проучваме нагласите на макетата за промяна на геостратегическия им кур с и ще ги учим как правилно да гласуват.
Добре е да си архивирате постинга, защото той е нетова срамотия.
Гласувам за постинга Ви за да се засрамите от написаното в него.
цитирай
6. radostinalassa - В никакъв случай да не се архивира
12.10.2018 19:17
Постингът е идеален. Кой каквото търси, това си намира. Ти не си лаборатория и трябва да си мълчиш. Като се навираш между шамарите, ще си ги получиш ест. Нали ги търсиш. Не си на 5 години.
цитирай
7. radostinalassa - А на мене един идиот ми пише от 2 дена ..
12.10.2018 19:20
че съм еврейка. Гузна съвест. Ще си пазя писанията му и някой ден ще ги публикувам. Но евреите винаги лъжат. А аз не съм от тях. Това е приоритет на горните колоритни екземпляри.
цитирай
8. sekirata - ВЕЧЕ НЕ ЗНАМ КАКВО ДА СИ МИСЛЯ
12.10.2018 20:17
sekirata - ПРОБЛЕМ...ПАК! Е, СЕГА КАКВО СЪМ НАРУШИЛА,ОБИДИ,ИМЕНА...???!!! КАКВО ИМА ТА ПАК АЗ СЪМ ТРЪН В ОЧИТЕ НА ЕДНИ И СЪЩИ?!

НЕ МОГА ДА ПУСКАМ ПОСТОВЕ В ДВАТА СИ ПРОФИЛА ЗА РАЗКАЗИ- ЖУПЕЛ И СЕКИРАТА- ЗА ПОЕЗИЯ И СТАТИИ
НЯКОЙ МЕ Е БЛОКИРАЛ ГЕКИПЧА-ТОВА С КАРТИНКИТЕ
НЕ ПУСКА ПОСТОВЕТЕ МИ И НЯМАМ КОЙ ЗНАЕ КАКВА ПРИЧИНА И СЪМНИТЕЛЕН ПОСТ ПУСНАТ, НО ЯВНО, ЧЕ Е АСТРОЛОГА .НА ЕДИН КОМЕНТАР ГО РЕЗНАХ ВСЪЩНОСТ ИЗТРИХ МОЯ И ТОЙ ОСТАНА ТАМ, ЧЕ СИ ПИШЕ САМ...

цитирай
9. sekirata - Досещате се аз какво бих могла да напиша за този профил,как бих го изтипосала
12.10.2018 20:22
но ми е под достойнството,а и сега виждам,че без мои лоши прояви пак проблем имам с профила си .Не мога да качвам постове,е,добре,качвайте Вие....

Това е един вид затваряне на устата най вероятно от хора отвън,външна намеса,тези дето плащат на такива като ......ля!
цитирай
10. radostinalassa - apostapostoloff
12.10.2018 20:43
А ти ми приличаш на коко39, същата бетонна глава. Като близнаци сте по всичко. Кой би гласувал за джендърството , прокламирано на деца в ДГ. Само някой психо.
цитирай
11. rosiela - Точно така е.
12.10.2018 21:07
apostapostoloff написа:
И по корем да се влачиш, всичко си остава по старому- аз все така ще съм прочут и богат, а ти все така ще си една анонимна отрепка от циганската махала на Европа.

Туй то. Толкоз. Точка.

цитирай
12. rosiela - Напусто ти е фръкнало либидото, баби. Няма кой да те оправи.
12.10.2018 21:09
predatorka написа:
../гадател в нужда се познава/

тоъ гадател..само БросаБоса ша го упрай, и тя гадНателка „в нужда се познава“
МаркНатане,сърцето ми как пърхна.. чак,либидото ми..фъркна..

цитирай
13. pando - До библейската роза
13.10.2018 09:53
Много ти скърца ръждивото перо....Пишеш,ама кой те чете?
цитирай
14. pando - До библейската роза
13.10.2018 09:55
Много ти скърца ръждивото перо....Пишеш,ама кой те чете?
цитирай
15. olivie - великолепен памфлет
13.10.2018 11:08
Поздрави. Ако издадеш книга в същия стил, имай ме предвид.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3843672
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031