Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2019 00:01 - Ох на баба Траките- Нови факти и доводи за траките изнесени от Великия Алхимик и Рада Госпожина
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2080 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Ванка, иде ми отвътре да те запитам..... свободничко ли е местенцето.. придърпа с  ръчица  радостна госпожа на същата възраст, стола на масата до прозореца в кварталната сладкарница, на която седеше, друго съсухрено старче .  В тази поморийска сладкарница зимно време, преди да започнат да сервират ракия за пенсионерите, беше празно и пусто, като в унгарската пуста , преди цар Симеон I Мизиец да засели там маджарите или като главата на Великия Алхимик преди да открие бакелита. 
- Момент Юлка, да си довърша кашичката - полуизвърна секостеливо мургаво старче, което сякаш се бе смалило от последната им среща през лятото и то изненадано рече- Но Вие не сте Юлия , госпожо !?- не я позна той!
- Мадам д"Юлка с по-възрастни от нея не спи. Сега си е фанала един "младок", гонел петдесетака, на 48 и кусур лазарника- отвърна разочаровано старата госпожа, че Великия Алхимик не си я спомня-  И не е шофьор на ТИР, а АйТи специалисС и изобретател.
- Как да не спи госпожо, отишла веднъж  Юлка на Гледач,  но попаднала на Апростоль, и той, като не могъл да и намери пъпа скрит под едната хималайка, не могъл да и гледа на пъп, па се завил се с другата и спал, като кърт.

- И какво е изобретил, ако смея да запитам, - както винаги любезно запита , когато става дума за наука и открития Великия Алхимик. - Защото и мене са ме искали от чужбина, ученият няма да излъже... аха , но госпожата му даде отговор:
- "Панагюрското чудо"! Но ако питаш мен тва си е "Циганското чудо", което откакто циганите започнаха да не плащат на Енергото сметки за ток и продажбите в " Била"" на " Циганскто чудо" спаднаха" докато нощният пазач, не се сети да го преименува на " Панагюрското чудо". Но Вие сте добър в историята и географията, веднага ще се седите, че и той е от нашият сой.

-Много ми става весело, когато някой почне да ми преподава уроци и то по .....география!? - разпали се Великия Алхимик - Просто представа си няма, какво знам в тази област! Да, преди години, образно казано , скрих топката на учителка по география в Бергамо, пред слънчевия часовник!? Досещате ли се госпожо, коя бе учителката ? ... Жена ми! -възтържествува Великия Алхимик. Тя е учителка по география .
- Ама тя топки ли има- изненада се радостаната госпожа
- Немаше, ма ми ги тури. Тъпкано ми го върна . На калъп със славянските братя Кирил и Методи. Но нека не си мислят, че съм неук!
! Аз не съм преписвач/ и те бъркат дори/ ,работя на бяло поле, на чаршафа на жената !  Отникъде не преписвам. Аз веднага схванащ значимостта на събитието. Аз, с научно звание, с публикации, рецензирани от хабилитиран историк, каква работа имаха  тези несретници при мен, освен научна!?
- Ах, не знам, Досега ми се е случвало само веднъж... простена радостана... с двама...

да ми посветят постинг ...  искам да кажа...

-Отчитайки тези особености , не се развълнувах много - добави госпожата  Хората си избиват комплексите, но нашата цел в блога е друга. Аз лично смятам, че именно те са глупави и невежи.
- Разбира се ! Разбира се , че става дума за невежи !
- Аз, с научно звание, с публикации, рецензирани от хабилитиран историк, да не се досетя,че това са матрялни доказателства за съществуването на славянските братя! Направо ми се случват истории за доказателство.
 - Всъщност те са чинайци, което идва от Чина или Шина- аргументира се радостно госпожата, че е намерила достоен събеседник.
- Да. Разбира се госпожо. И на мен баба ми е гъркиня. Така по морето казваме, като искаме да прикриеме, помашкия си произход. Че имаме баби гъркини. А не помакини. Заради това аз преминавам в Атака.
 --Помакиня.  Използват го все още възрастните жени предимно , по селата! Помакиня от  Пущинака . От пустото. от  Пущинака.
И думата ПУЩИНАК, пак оттам идва!  Свързана пряко с планинските чукари в Афганистан и в Пакистан!
-Описвано е това , половия контакт на Българите с местното население по време на Великото преселение най-вече!
- Оттам и преклоненито на местните пред Българите! като пред герои, полубогове!- нямаше спиране Великия Алхимик, но все пак възрастанат госпожа успя да обогати с фактологията си  дискусията:
- Или половин Коне. Полови Коне. Кентаври. Ох, на баба Траките- размечта се радостно гопожата

П.П. Всяка прилика с действителни лица или случки е случайна



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3864539
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930