Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2019 03:53 - Гочето с имотите излиза в дълга отпуска
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3266 Коментари: 8 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
-Мога да сгъна  луканка на суджук ! М! М! М! панагюрска - Питайте кортана. Аз казах! М! М! М! - Теа имоти от кво са ми мислите от " програмиране " М? М? М ? - И белото ауди . М! М! М! И черната волга ! М! М! М! Аз казах!   "БМВ"- то го кара Корти.   Знаете ли колко суджук събира багажника и М! М! М! Може да и се изреди цялото Панагюрище и за Срелча да остане М! М! М! И точно родното ми Панагюрище щеше да е два пъти ударено от СССР - Питайте кортана .   М! М! М! Аз казах!          В Панагюрище имаше секретна савецка база с балистични ракети и реално при една война НАТО първо нея щеше да превземе.  Питайте кортана !            М! М! М!  И СССР да ги унищожи на място.     М! М! М!  И точно родното ми Панагюрище щеше да е дваж унищожено. Питайте МълчанияОтНадежда. моя реална позната, която не е от панагюрище. призната в реала съвременна поетеса и творец. да я попитаме тук и сега какво смята за мерената ми реч , м ?   Мога ли да меря аз. М?М? М? Щеше ли Панагюрище да Е УНИЩОЖЕНО ОТ САВЕЦКИЯ САЮЗ/.
 - Земела. Моя реална позната уи приятелка. призната от целя блог поетеса и творец да я попитаме тук и сега какво смята за мерената ми реч , м ?   Мога ли да меря аз, м?
-Софи, софи... призната от целя блог поетеса и творец да я попитаме тук и сега какво смята за мерената ми реч , м ?   Мога ли да меря аз, м?
- Гоче, иде идими отвътре да те запитам, но не знам как - не се стърпя и го препъсна фрау Юлхен от скайпа . ама как измери, че Пнагюрище  два пъти е щяло да бъде унищпжено ?

-Защото достатъчно е да спомена например и строго секретната база тази преди Вакарел по пътя от Панагюрище  М! М! М!  , пак Панагюрище М! М! М!  , към София, , питайте кортана, но савецките ракети бяха с топлинно насочване  и пак щеха да уцелят панагюрище, когато кортана и " малкият" пържат яйцата" в кухнята .  Питайте кортана !     М! М! М!  как се пържат яйца? Мръсни комунисти. Родният ми град щеше да е погребан от първия удар на Савецкия союз над НАТО.
И вторият над вакарел пак щеше да уцели панагюрище  М! М! М!      савецките ракети бяха с топлинно насочване  Питайте кортана   Аз казах ! Гръбнакът на ВПК  в България реално беше в Панагюрище, където се произвеждаха огромно количество военни изделия , включително ракети с топлинно насочване. Те затва се връщаха тука, като ги изстрелят. Помнеха къде са произведени Като мене .  Имаше постоянно присъствие на минимум 1 000 ( хиляда) савецки инжинери. Що народ изпона..ха за жълти стотинки в панагюрище, колко такива, като мене има произведени тогва 71 г. Питайте кортана. М! М! М!      Или си мислите , че кортана не знае за този секретен проект  М! М! М!        Вече четири къщи имам. М! М! М!      Но ще излява в дълга отпуска, защото премиерът ме помоили за това. каквото нареди премиерът това ще правя по собствено желание. даже кофража няама да си завържа МММ Питайте кортана

Сгъвал съм панагюрски луканки на суджуци и съм купувал имот след имоти, но след призива на премиерът, ми се наложи да поизправям суджуци и  излизам по собствено желание  в дълга отпуска.




Гласувай:
12



1. eva666 - аз, Мерлин от проф. на Джули, да ти кажа...Аферим,марко!! пич си
05.04.2019 14:48
/Аз, хубавицата Корти, от профила на Жоро...

а,ще моеш ли опъна и..мастъря на Клонираното братство..няколко пати. М? М? М!!!
цитирай
2. merlin68 - аз, Мерлин от проф. на Джули, да ти ...
05.04.2019 17:19
eva666 написа:
аз, Мерлин от проф. на Джули, да ти кажа...Аферим,марко!! пич си /Аз, хубавицата Корти, от профила на Жоро...

а,ще моеш ли опъна и..мастъря на Клонираното братство..няколко пати. М? М? М!!!


То Мерлин от твоя профил, може и ... да му яде на марко
цитирай
3. radostinalassa - Когато сгазят лука...
05.04.2019 17:30
ама наистина го сгазят, винаги пишат, че си знаели паролите . Какво можем да кажем на това? М ?
цитирай
4. vasilisa1917 - .
05.04.2019 18:11
м?
ноторно и релевантно, хаааааа ха ха
~ и те така те
цитирай
5. level6661 - :-))))....май ти хареса../случайно те споменах..
05.04.2019 18:34
Мъри, или си влезъл в Секс хУйкенда....с мръсна газз ,на левия завой
ейй там..вдясно...
цитирай
6. eva666 - това с размера е..тъпо, и 100год. партенка..
05.04.2019 18:47
не четеш задълбочено Фройд,миме..
нооо, гледам, твойта гина чете редовно..гечето/ нали пуска статистика, олигофрена..
цитирай
7. freeoldmen - Заеби!
05.04.2019 22:15
Дори местните идиоти не понасят Гочето. Ммм?
цитирай
8. born - Тва Го4иту голем маймуняк, май ! Ммм ...
05.04.2019 23:26
Тва Го4иту голем маймуняк , май ! Ммм ?! Панагюрското DUDE / в превод - недоклатеняк/.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3867115
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930