Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2019 04:46 - "Бялата лястовица" разказ от Великия Алхимик
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 468 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
-Приятели, при една моя командировка в Делиормана научих, че лястовичките летят по меридиана, приятели! Как иначе ще преминат Балкана! Та Балканът, приятели,  е по паралела , приятели! И ето, аз бях командирован в Делиормана. Директорът, каза вземи служебната кола, всички педераси и преди и сега се возят със служебен автомобил! Как знаеше тоя човек какво ще стане! Както и да е аз съм учен и не му отказах, трябваше да проверя. Още в първи клас учителките, директорки, чистачки, твърдяха, че мога да стана математик, географ, геолог, зоолог, орнитолог, а аз станах инжинер, приятели, не познаха, че разбирам и от инжинерство, приятели!  не пзонаха. можеше и директорът да не познае. Както ида е стигнахеме с шофьорчето в Делиормана. Сядаме да вечеряме в ресторанта. До нас с шофьорчето, сяда красив мъж с жена си. За жена му не знам. Аз по жени не се заглеждам. Склададжия бил в завода в к/о съм комадирован.
- Чул съм, че имате бели лястовици в Делиормана- подхващам аз разговора.
- Па да дойдеш в Делиормана и да не видиш бяла лястовица,  е все едно да преминеш топонимо Балкан, и да не знаеш, че  тракийски - смигна ми склададжията- и аз разбрах, че той е от наште , приятели.
-Искаш ли да ти покажа една- запита ме му той.
- Ама, как ще разбера, мъжка ли е, женска ли- запитах го на свой ред аз.
- Ти яж и пий, на корем после ще разбереш, не бери грижа в Делиормана за това-отвърна ми домакинчето склададжия , вече бяхме се пренесли у тях.
- В тях софра. Ям, пия, но по едно време трябваше да се облекча. Домакинчето ме изпроводи до по навънка. Вървиме по пътеката към края на двора му и той си изпусна носната кърпичка.  Бяла , като сапунчето на старшината.
-Видя ли я - пита ме домакинчето- бялата лястовичка ей там се скри, наведи се да я хванеш.
-А аз Ви се хвалех, приятели, че съм изгубил девствеността си в казармата!
-Ах, колко ме е лъгал старшината, ах, колко ме е лъгал!





Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850923
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031