Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2019 21:03 - Делиорман, като задник на кадъна! - пуема
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 413 Коментари: 0 Гласове:
2



Делиорман, като задник на кадъна,
но по-голям не ми е нужен!
Отечество безполезно, ако ти не си тракийско,
за друго ти не си ми нужно.

Нещастен ще съм аз ако тепетата,
на топонимо мой Балкан не са локум,
За кво качваме с вили и могили
из Делиормана и родното ФБ- е?
 
Нас тумбите тракийски лайкваш
и даже черпаваш със шербет,
но на гяурите не им прощаваш,
фандък на тях вулгарните не даваш!

Делиорман, като задник на кадъна,
не ставай зян, счупи  каръка.
Скина кучето синджира от баира,
потече мармалад от кожения ятаган.

Българки за шам фастък и леблебия
предлагат се на вересия в Каспичан,
че беше крив анджара, но бе корав.
Като шекер петмез, кеф  за гювендии.

Шалварите чевръсто въртят кадъните,
под погледа на ратко Празна глава
извиват зуйно, зурлите надуват бузи
със силикон на буци чевръсти в кръста.

С гюмове за бюст, шалварите алмазени плющят,
кадъните тракийки шавливо се въртят,
зурлите квичат, лепи петачки ратко Празна глава,
агия йога агион гюбеци фърля, като за последно.

Делиорман, като задник на кадъна,
шербет локум за тракийското познание,
но по-голям не ми е нужен, че с мерак,
 облизвам и варака, ашколсун да си турак!




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3863721
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930