Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2010 19:48 - @Натан бил "трън",за "тръна" на официалната историческа наука Отворената Римска Трътка в очите на админа на гюведжарите Алекс
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1431 Коментари: 2 Гласове:
0



Он на мене ,че ми каже "трън" като я съм вие.Бил съм ""Тръна" на "Тръна" на официалната наука и съм им бил пречел да се забавляват. Егати и науката щом тва и е "Тръна".
Админа Алекс от "гюведжа" най-сериозно ме уведоми ,че Ромска Трътка била карала потребителите да влизат там и да прекарват част от свободното си време - по приятен начин и аз съм им бил пречел.
Тъкмо бях решил да се скарам на форумката гобленка ,която написа ,goblenka
"Ами че, вие вече си чистите зъбите, след като го сдъвкахте! За каква марсилеза говориш? "
и ме изкарва за нещастна жертва на "тапирите" дето не различават частите на речта от историята която описват и админа алекс ми върна самочувствието ,че всъщност аз съм бил злодея който им развалял приятното прекарване.
Що не вземе тоя Чилингиров да го цитира тоя психопат Б.Георгиев-боцман за коледните празници,че да мирясат и профаните и админите на профаните,които изглежда са инвестирали в четвъртия Отворен Римски Трътак и за тех нема лабаво,или пишеш ,че психопата е доказал,че българите са стражарите по лимеса или им пречиш на забавленията .
Дотолкова ли са изкуфели тея от "гюведжа" ,немат ли си жени да ги правят да умиргват ами ръгнали,като сара да скриймър и загрей да стават секретарки на един смахнат и да му събират лигите в буркани ,щото видели ,че на е -бей продали слюнката на един питбул и си мислят,че тоя по умен.
И нещо по секрет.Казват,че Чилингиров го посетил боцман в дома му да вземе некои цитати и го видял да играе с едната от овчарките му шах.
За да го поласкае и предразположи му казал.
-Ей,тва и кучето на Боцмана било умно.
Боцманът отвърнал:
-Ами ,умно,водим му с три на два.
Чилингиров хлъцнал и казал:
Ама Кучето ти взело две партиио ?
Е,па ти кво искаш -рекъл Боцманът- Никой от Пиратите не мож го бие тва куче,само Аз. Не случайно съм доказал , че Българи=Комити защото пръв в света се сетих,че така звучи и комита на български. Ти тва да го цитираш,ей.



Гласувай:
0



1. анонимен - Боце е голема работа, биг уорк, к...
21.12.2010 20:13
Боце е голема работа, биг уорк, казано по пиратски. Че не знае добре даже български, не е проблем, важното е, че може на всеки един земен и неземен език да преиначи думите така, както му изнася на римската трътка. Хубавото покрай цялата работа е, че попрочете малко сведения от извори, та вече не плямпа 99 процентови глупости, както правеше това по-рано.
цитирай
2. marknatan - от нагла съветска мичуринска кр...
21.12.2010 23:46
от нагла съветска мичуринска кръстоска между питбул и лихмус с въздушен мехур вместо мозък и рибешка гръцка физиономия кво може да излезе освен крадена скотска идея за римска трътка по гръцки тертип за радост на себеподобни съветски профани намерили изразител на трубадурската си съветская субкултурата по всичкология
аз тоя ненормален наглец съвсем сериозно си го мислех за изперкал грък,който го прави тва неговото нарочно
цитираше три години без да се усети във всеки втори пост за съветските трубадури висоцки и окуджава и се правеше на родолюбец "антикомунист"щото имал германска баба
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3851273
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031