Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
12.02.2011 10:53 -
Сасанидска металургия- от Нат Сен Миклош и Съкровището на Хробат(на хробатите) до скитския бог Ебасий (Сабасий) и дървото на Живота.
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 6687 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 17.02.2011 04:53
Прочетен: 6687 Коментари: 4 Гласове:
60
Последна промяна: 17.02.2011 04:53
Умоляват се зрители,които използват косата си за антенка и получаване на сигнали с научни цели или тези които по гетски облизват психопатски отверствия със същата възвишена и благородна мисия ,разпространението на "ромската теза" на съгражданина си олигофрен да превключат честотата.По практичните за които е достатъчно отгоре на купчина от кол и въже напишеш тракийски в мн.ч. ,тоже. Тази честота е в раздела история Отуснете се на седалките и приятно гледане.
Всякаква прилика със прабългарските ,кво беше ,символи, техника и изображения е случайна ,защото всички знаят ,че българите са служебни названия от втори род ,а служебните названия нямат символи ,а думи,които в продължение на стотици години били нарицателни.
Всичките предмети са сасанидски .
Започваме от съкровището .От Нат Сен Миклош. В по-голям размер ,като за доктори. Запомнете некои от Детайлите. Господ е в детайлите.
Следва василевса със стремената .
После самите стремена на Хробат.
Тея от Мадарския конник нема да ги показваме,щото конника бил Тракийски и те са като талпа от траяновия мост. Като всеки уважаващ себе си тракийски конник и мадарския е яздел в разредената гравитационна атмосфера на север от Хемус и те са му служели за тежести.
Някои си написаха "ромската тези". Други използват косите си за антенки. Дори принципа око да види ръка да пипне е вече демодиран. Достатъчно е отгоре на купчина от келтоскитски предмети да напишеш тракийски в мн.ч. Или,че нещо в историята има служебен произход.За Маймуняците ,като сол боли го гъза инвиктус и други гетски съграждани това е достатъчно
За всички останали от тук надолу само картинки.
ковьорчетата са главно от Ермитажа (тези на цветен фон),от
и от
MIHO museumкато последната лъвица няма нищо общо със старозагорската
http://www.miho.or.jp/english/index.htmReza Abbasi Museum http://www.rezaabbasimuseum.ir/
Тагове:
Следващ постинг
Предишен постинг
Както е казал народа: Мдааа, тя лудоста оди по людете, не по добитъка!
цитирайпредметите на цветен фон са от ермитажа . другите вероятно от територията на иран
,от Reza Abbasi Museum
http://www.rezaabbasimuseum.ir/
и от MIHO museum
http://www.miho.or.jp/english/index.htm
василевса със стремената братушките са го датирали 7 -8 век .през 630 г арабите ги унищожват ма чинията щото има шпори е от 8 век
шпорите от съкровището на кубрат са същите каквито има и китайски от 300 г
ама и от 8 век да са отлично личи как се изобразяват шпори ,нещо което няма нищо общо с недоразумението наречено шпори на Мизийския конник(две думи за него :вероятно Сасанидкса идея с Римски почерк на изпълнението,което указва новите автори съчетали и двете)
сасанидските достижения тва са си цивилизационни постижения и са били взети на "въоръжение" от целия свят -от архитектура през металургия военно дело до обществени порядки и отношения
даденото тук си е стандартното "оборудване" за империята византия и света . и всички тези около нея на които сега им приписваме измислено авторство (стилово)подражават на нея и използват тези предмети защото и василевса ги използва и защото са функционални и красиви (един вид тва е било "западна стока" )
византия е с пъти по близо до сасанидите и изтока отколокото до запада и рим и тези предмети са най-малкото което го демонстрира. само че днес се робува на кухи парадигми,от рода сичко ристиянско е византийско сичко сасанидско е "прабългарско".
като стил за да ги характеризираме и отличиме тези предмети безусловно може да стане и само от наблюдаваните мотиви т.нар. Дърво на живота ,които намираме у тези съкровища . няма смисъл да полемизираме в стил Ромска теза, ама те били "нарицателни" и др.под. безмсилици .
за облеклото и оръжията ,като знаеме ,че в непревзимаемия град е имало 200 г аварска мода ,може да заключиме че света на византия си е бил едно глобално село
сасанидите оказват огромно влияние върху последващия свят във всички познаваеми измерения на обществения живот
тва дето го определяме за Византия си е амалгама м/у Рома и Сасанидия
цитирай,от Reza Abbasi Museum
http://www.rezaabbasimuseum.ir/
и от MIHO museum
http://www.miho.or.jp/english/index.htm
василевса със стремената братушките са го датирали 7 -8 век .през 630 г арабите ги унищожват ма чинията щото има шпори е от 8 век
шпорите от съкровището на кубрат са същите каквито има и китайски от 300 г
ама и от 8 век да са отлично личи как се изобразяват шпори ,нещо което няма нищо общо с недоразумението наречено шпори на Мизийския конник(две думи за него :вероятно Сасанидкса идея с Римски почерк на изпълнението,което указва новите автори съчетали и двете)
сасанидските достижения тва са си цивилизационни постижения и са били взети на "въоръжение" от целия свят -от архитектура през металургия военно дело до обществени порядки и отношения
даденото тук си е стандартното "оборудване" за империята византия и света . и всички тези около нея на които сега им приписваме измислено авторство (стилово)подражават на нея и използват тези предмети защото и василевса ги използва и защото са функционални и красиви (един вид тва е било "западна стока" )
византия е с пъти по близо до сасанидите и изтока отколокото до запада и рим и тези предмети са най-малкото което го демонстрира. само че днес се робува на кухи парадигми,от рода сичко ристиянско е византийско сичко сасанидско е "прабългарско".
като стил за да ги характеризираме и отличиме тези предмети безусловно може да стане и само от наблюдаваните мотиви т.нар. Дърво на живота ,които намираме у тези съкровища . няма смисъл да полемизираме в стил Ромска теза, ама те били "нарицателни" и др.под. безмсилици .
за облеклото и оръжията ,като знаеме ,че в непревзимаемия град е имало 200 г аварска мода ,може да заключиме че света на византия си е бил едно глобално село
сасанидите оказват огромно влияние върху последващия свят във всички познаваеми измерения на обществения живот
тва дето го определяме за Византия си е амалгама м/у Рома и Сасанидия
3.
анонимен -
Foennapex
31.07.2011 18:37
31.07.2011 18:37
http://owdijfvcnid.com - efdnlwiernf boastarToprow <a href=http://efdincaa.com>dkyubwvfcn</a> Dantgemeada http://lirwjcnncvuier.com Toroepherge
цитирай
4.
анонимен -
Interesting, thanks
10.10.2011 01:32
10.10.2011 01:32
Hi there! I could have sworn I’ve been to this website prior to but following searching via a few of the submit I recognized it is new to me. Anyways, I’m certainly delighted I discovered it and I’ll be book-marking and checking back again often!
цитирайТърсене