Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2011 10:00 - Истинският Образ на Христос
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 8109 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 27.04.2011 01:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Нека да проследиме любопитната история на един български "дедо със синя кръв",Юстиниан II,която ще ни отведе и ще ни разкрие Истинският образ на Христос.В края на девети век се появява Неръкотворният образ на Христос върху една кърпа сред Православните,

                 image
                      съвременно изображение реплика

Неръкотворният образ на Христос е второто срещано по честота на изобразяване на Спасителя след това на Пантократор,което ще разгледаме отделно.Легендата и появяването на този покров са късни и стават неразделна част от иконографията,стават в края на девети век. Това е чудотворен образ с чисто и ясно изображение,който се е получил преди дори предполагаемото разпъване на кръста.

                     image

                   надпис на иконата:  нерукотворени образ нашие господа исуса христа

За Българите интерес представлява една икона на Неръкотворния Образ реставрирана от един българин в българския град на Петър през 1872 г..Петер Боургь,съветския град на Ленин, Ленин Град,където служебнота название Боург е станало на град и означава Град за братушките след ,като маймуняка боцко доказал,че римляните не строели градове ,а само застави. Нема да се излагат съветските хора да живеят в застава я.
 
      image

Какъв интерсн език е черковно славянския на маймуняците,похожее на болгарские язъком

Майсторът е Старозаветник на име Никита син на Севастиан Ручейски ( Азъ многогрешний Никита .... виж надписа) и е надписал гърба на иконата извършената работа на чист български,който разбира се маймуняците наричат черковно славянски донесен от Киро Метофски и брат му Зор, и за Великден се поздравяват с възклика имам Кирилица.

image


Град Самара,на Волга ,България (на Волга под надписа Булгар над Москови)от най-точната карта на Европа предназначена за кралица Ана на Великобритания ,от карта изработена от от Херман Мол в 1708 г.



Най-общо в другата версия, за "западняците" истинският портрет на Христос пък е булото на Вероника в което самият той си бърсал Образа.( От Vera Icon, Вероника.Vera -Верна,истинска,правда Икона(лик,образ))


Същевременно са налични и две други не толкова популярни "изображения" или по скоро отпечатъци върху плащеници.По известното е Торинското,по неизвестното е от Овиедо. И двете при карбоново датиране показват производтсво,което попада в хипотезата на Отворената Ромска теза с отклонение в продължение на стотици години.

По незивестнотго се съхранява в Испания и предствалява кърпа,с която предполагаемо е повит трупа на Спасителя.

И така,в Спаин се пази една плащеница,по-мала версия на Торинската, (Sudarium of Oviedo )съответно подкована със супер дупер алиби,
image
         

               Sudarium of Oviedo

                             image
                  Торинската   плащеница,Turin Shroud (Italian: Sindone di Torino, Sacra Sindone)

В Торино пък е Торинската. Което пък от своя страна,за "източняците" това е мандилиона,който е изпратен от Христос в Едеса да излекува цар Абгар. Разбира се сички кърпи се появявата чудотворно в края на девети началото на десети век.
Мандилиона е изложен в Св. София откъдето изчезва по времето на кръстоносците 1204 г. За мнозина това е Торинската плащеница отмъкната от Константинопол и пренесена в град Трън,на ватикански Торино. Понастоящем са известни Три Образа на Мандилиона,Новгородски,Ярославски и от Лаон ,Фанция.

Керемидата (керемион) на която е стоял Образът Му също е запечатил опакото.

Тук съвсем сериозно ще направя първото откритие за бг-науката в тази статия,като ще заява,че преславската керамика ,която без никакво обоснование  бг-историците са наименовали на един светия ,Тодор Стратилат,е точно тази керемида с опакото изображение на Христос,по иконографията на Пантократор с кривото лице.

       image

  керамиката наречена безцелно Тодор Стратилат,което всъщност е лицето на Христос Пантократор,и така това е прочутата керамика на който е стояла плащеницата от Едеса,която е оставила отпечатъка си 

        image
                    Христос Пантократор,мозайка от Св. София

Ногу кърпи ногу нещо,даже и керемидки,но както фактите показват тва си е ена и съща версия възникнала в девети -десети век . Не случайно баш ристиенските земи на испанци,италианци и гръци си имат по едно кърпе.


Всяка една от маркираните с по едно изречение теми достатъчно общирна и подробно разглеждана,но всички те са задънена улица.
(слагаш на гугъл торино(Turin Shroud (Italian: Sindone di Torino, Sacra Sindone) или овиедо(Sudarium of Oviedo )  и маймунясваш)
Юстиниан II е първият владетел, който поставя образ на Христос на монета. Този български тъст,да не забравяме,че дава дъщеря си за жена на Тервел Българина(Trebelli Vulgar), заради помощта,която Тервел Българина(Trebelli Vulgar) му оказва за възвръщането на ромейския престол.

От писанията на Ценов,Анастаси Библиотекаря на Рим е приемливо точен,като пише "Vulgariae auxilio Trebelli Vulgar"
който помогнал на Юстиниан да се върне на власт с неговите Vulgariae. Тоя Trebelli Vulgar не може да е Тервел Българина,защото психопата боцко доказа,че българи не било Vulgariae. Още по-малко Vulgar да е боургарои.
Затова от тук надолу ,за да не дразниме психопатите,където пише Тервел Българина да се разбира Trebelli Vulgar,а не Тервел Българина,които психопатите считат за различни служебни названия от трети вид.



Впоследствие,като царски зет,член на семейството е удостоне и с титлата Цезар. Удостояването с тази титла е железното доказателство,че Тервел се е сродил с Юстиниан,който е спазил обещанието си,че ако Тервел му помогне да си върне властта ,той ще му даде дъщеря си за жена. Титлата Цезар в цялата история на римската държава е давана само на близки членове на владетелсото семейство сродени посредством женитба на дъщеря или сестра с владетеля. Галерий се жени за дъщерята на Диоклециан,той пък я дава на неговите зетьове и т.н. и т.н.
Това е титла с голяма власт и ако я притежава някой извън владетелското семейство би довела до нестабилност непрестанна опасност и за владетеля и за държавата .
В полза на това е и директното указване от Теофан за обещанието дадено от Юстиниан. А пък факта потвърден от намереният печат на Цезаря Тервел с Прабългарските плитки,доказва,че сродяването е факт.

               image
Царския зет Тервел,като Цезар, с прабългарските плитки. Според маймуняци,баняджии и др. трътлявци това било нереалистично изображение,което имитирало знатните Бизантийци. Требало наместо с  плитки да го курдисат с  "тракийска" прическа,както си му е редо.

image
                                     Спартанец
Май е с четири плитки ,както е у Спартанеца,който маймуняка гет след олизване на боцманския,доказа че и спартанци и микенци били българи,защото били военни понятия. Па и с праболгарские плитки отгоре на това. Пак направих доказ на Отворената без да искам.  Хе,хе,хе, то сега се появи и един маймунчо,според,който в Отворената ромска ,само не било посочено, за тезата на Керамопулос,иначе тя си била научна теза,а не плагиат. С един куршум новото маймуняче сваля два заека,хем маймуняка не бил плагиат,хем написаното било научно достижение. АМИ ,че  при тоя маймуняк само цитатите по Ценов,са нормални и имат някаква научна стойност. Останалото е несвързан бълвоч без никаква дори художествена стойност,па камо ли научна. Критерий за това маймуна ли си или човек.  

                  image

                                     Trebelli Vulgar

И не случайно и БАН-яджии и маймуняци пишат,че на печата си Тервел изобразявал общоприет византийски модел. И започват да пишат за бронята,щита,позата в 3/4 с щита с конника и т.н. ,които наистина са в стила на други византийски изображения на ромейски владетели,но това просто е стандартното въоръжение и стила на представяне .

Това което се избягва и всеки се прави на утепан да отбележи е силната индивидуалност на изображението,което ни дава превъзходен и реалистичен образ,с което на практика ,виждаме и как е изглеждал един български каган.

Не само,че Тервел Българина не е изобразен,като византиец с тези прабългарски плитки (сега личи ,че са шест,а не четири ,като при "спартанеца"),но и силно индивидуализираният му и реалистичен образ е този на "монголоид".

Дори само от липсата на каквато и да е лицева "растителност" установяваме това. Във времената,а и винаги,когато византинише кайзерише са изобразявани с мустаци на Филип Тотю и бради на поп Харитон,гладкия като великденско яйце търкаляно по моравата на Белия Дом яйце,означават само едно ,изобразеният е лице от азиатски произход.

Самите черти на силно инидвидуализираното ,плоско и кръгло лице са на типичен индивид от монголски тип.

 

В печата на Тервел намираме неговия индивидуализиран и силно реаалистичен портрет. Това е неговият Образ,на един български каган,удостоен с титлата цезар, в премия със Истинския Образ на Христос ,който ще видим по-надолу.

 

Ето,направихме горния аргумент в полза на това,че Тервел бил монголоид. Доказ ли е това ? Не,защото е направено в стил Ромска Теза.В маймуняшки стил,който имитира "мисли" и "логика",без да се осъзнава цялата дефектност на лишено от смисъл и човешка логичност изразяване, се имитира "логика",като след като се напише,тоест(т.е.),значи,следователно,сиреч,демек и. др. под. и се изведат ,запишат, маймуняшките мисли,значи тва било извод и доказ. И така изведения "Доказ" даже подменя историческия факт и започва да циркулира в дефектното общо маймуняшко съзнание,като научен факт,защото го бил казал боцко.

"Доказ",но за хора с психични дефекти,които безпогрешно се разкриват от Отворената Ромска.

Изразеното авторово мнение ,че това са времена в които "византинише кайзерише са изобразявани с мустаци на Филип Тотю и бради на поп Харитон", а Тервел е гладък като яйце не отговаря на действителната фактология.Също от изобразеното лице поради износеността на матрицата направила  печата не позволява със сигурност да се определи дали е имало брада и мустаци,въпреки,че доколкото личи лицето е с мустаци,боспорански тип.

Но пък плитките,които са некъде до около пъпа му,подаващи се от привързана кърпа на главата,са в съвсем друга ,най-вероятно "аварска" мода и вече със сигурност личи ,че това не е типичното византийско изображение на идеализиран владетел ,а носи индивидуалните черти на кагана на България,провъзгласен за Цезар,след женитбата му с дочката на Юстинианчо Дивака,както го наричали.

Именно редица имератори изобразявани в тази поза са гладко избръснати.

В печата на Тервел намираме неговия индивидуализиран и силно реаалистичен портрет. Това е неговият Образ,на един български каган,удостоен с титлата цезар, в премия със Истинския Образ на Христос ,който ще видим по-надолу.

Какво да кажеме пък за напдписа на титлата му,където вместо греческото КАЙСАР,КАЕСАР  е написано по метода "натан"  КСАР или Цар,Чар.
Което означава,какво,че печата не е правен от некой високообразуван грък,ми Тервел си го е самонаправил ,като тези на нанакания архонт Симеон.Типично по Вулгарски.

Няма случай в историята титлата да е давана на нечленове на императорското семейство именно поради причините ,които бяха посочени. Не може да стчнше цезар ,ако не си близък член на имперторското смейство лично фамилно свързан с импа. Противното би обезмислило и подкопало императорската власт. Един император не връчва тази титла на член извън неговото семейство,рода. Титли за другите бол. Та  според маймуняка боцман ,не кой да е а имп. Симеон I Мизиец (913-927) е magister -militum повишен в цезар в палатка край Градо .Идиот с мнение. Титлата цезар не е за  който и да е било,тъй като това е явен сигнал и показва слабост на владетеля и отстъпбване от властта. Никой владетел не издига и формира друг независим конкурентен център на държавната власт. А това е и против държавните интереси,тъй като води до слаба държава и непрекъсната заплаха от страна на цезаря ,ако той не е част от владетелскто снмейство. Най-малкото в случая Тервел,който поставя на власт имп. без да е цезар.С титлата Цезар без да е близък член на императорското семейство и да не иска около него (Тервел) ще се формира тази опозиция,която е налична и довежда до първото отстраняване на Юстиниан,и която се уверличава след жестоката му сморазправа с двамата му предшественика.
Затова дори по времето на Тетрархията,Цезарите или младшите владетели са близки семейни връзки със старшия август. Те са женени по правило за сестра или дъщеря,след което са произвеждани в цезари. Това са фактите,а пред тях са само маймуняците.Това е пътя,канона,това изглежда е било и предписано в закон,защото няма изкл1чения от това правило.

Но преди Тервел Българина с Прабългарските плитки да се ожени за дъщерята на Юстиниан,последният в следствие на преврат е свален от Леонтиус и осакатен чрез отрязване на носа,направено с цел невъзможното му връщане на престола,тъй като дотогава се счита,че каквато и да е непълноценност е гаранция за незаемането на този пост. Впоследствие на прецедента Юстиниан се започва със изваждане на очите,в добавка на рязане на нос,уши,език.

Но когато Господ е с теб и ти покаже истинското си лице нищо не е невъзможно.Нещо ,като Обама и неговия поп,който му каза,че ако Господ иска да го направи президент никой не може да попречи. (Обама плюеше попчето и се отрече от него щото му пречел на кампанията)
 
Юстиниан е всеотдаен християнин ,според днешното ни описание, и още в първото си царуване, 685-695,пръв в света поставя образ на Христос на монета.
image
     Христос ,като образа на Зевс на Фидий(Пантократор)
на монета на Юстиниан (за първи път на монета)

              image
                                 Пантократор(Зевс) от Дафни
                 image
Като прототип за лицето служи образът на Зевс от статуята на Фидий. Пантократор от Равена VI век

Той е първият,който наред с Образа на Христос,удостоверява с легендата около лицето на монетата и че Императора е Поданик на Царя Христос.

Нашият Господар Исус Христос.Владетел на Властващите(Цар на тези,които Царуват.)

Ако бг-науката не бе доказала,че българите не познавали паричното обръщение,човек(не маймуняк) щеше да помисли,че българските кагани и др.,като наакания архонт Симеон ,който си е ристиенин,използват израза поставен от бога от тук.

Казвам, всеотдаен християнин ,според днешното ни описание,защото в историческите сведения и на Ватикана и на Православните той е посочван,като всичко, но не и като ревостен християнин. Той е дивак,варварин,свиреп и т.н.
Днес в новата маймуняшка субкултура след ,като има образ на Христос ,нема мърдане и Юстиниан е писан ревностен ристиенин.

Тук в нашата тема се явява една друга загадъчна личност от Юстиниановото обкръжение. Наред със споменатия Тервел Българина,кагана на хазарите за чиято дъщеря пък се жени самият Юстиниан,намираме и фигурата на папа Тракиец-папа Конон Тракиец 686-687 . Който има скитското "келтско"име Конан. Но е сина на тракиец войник с което пада в джобчето на ромските трътлявци.
"Келти" е в кавички ,защото всички британски археолози знаят,че такова нещо като "келти" няма.
И кво става ,около Юстинианчо днешния описван всеотдаен ристиенин,някогашен дивак ,все мингяни се навъртат и той с тях се сдушва. Като,че ли са си говорели на един и тоже язък хазарите и болгарите ,същински мингяни ,за които всички знаят и вместе и поотделно ,че са тракийци от първи и втори вид,римските граничари по лимеса,га ни требат за доказ . Целата мингянска рода на Юстинианчо имала навика да седи у басиликата със златния покрив. И Хазарина и Българина. Мингяни тъпи. Даже ,га го напраили Цезар,тъпия българин фърлял пари,златните с десна ръка,сребърните с лева. Нали е тъп българин,не познавал парите и ги фърлял на войнуците. Те така са написали войници,но всички знаят,че авторът е имал предвид граничарите на римляните ,които са българите,доказано от боцко двадесет пъти повече от Керамопулос,който го е доказал веднаж.Фърлят ли се пари на тъпи българи,дето не познават паричното обращение.Само тъп българин може да направи това.Да пише,че българите се навеждали и си пълнели джобовете с пари. Не. Не пише. Еми как,като не познават парите и са граничари зачислени на царската ясла ,като мелиционери в УБО. 22 ро доказателство по Отворената теза на Керамопулос ,че българите са граничари.Както е доказал боцко

"По народност може да си бил всякакъв, но на римска служба ставаш граничен страж (bulgar) и толкоз. Както е и сега (т.е. както беше доскоро). Влизаш в казармата и ставаш войник или матрос. Няма турци, няма арменци, няма българи. Само матроси и войници"
 

За подобни вицове пращаха в белене "Партийният секретар Н. водеше група овце. Значи овцете са партийци. "
Днес същите "твърдения" са "научни" разработки "тръни" в очите на Науката ?

Дук водел група българи значи българите са римски граничари ,Великия Дук на Москва бил граничарин,
защото боцман е доказал,че комита=българи и е извел етимологията на наличното в продължение на стотици години военно название бул гарди ,което означавало Охрана на Долини .
Какви са фактите до сега? Един бизантийски владетел изведнъж прави нещо радикално. Той поставя образ на Христос на монета. Бизантийците или както се самонаричат те, Християните ,което както знаеме пък,е народностно понятие в продължение на стотици години на територията на Свето. Техните граничари,българите,многа раз се биели с тях,христиениете. Може ли да се биеш със священици ? Кой си бие свещениците ? Айде един да натепаш, ма то Симеон Мизиец се бие и изколва осемедест иляди христиени при Ахелой.А преди това си е записано,че те Християните се Биели с тях,Българите. Нема се да са били свещеници я! ( Е може и Христиени,като Българи да са военно служебно понятие,но само за маймуняците,защото фронтмена , водещ сайко и съфтур на Трупа-та маймуняшки,доказа,че като се биели народите ,не се биели народите,ами бойците от народите.които били Българите.)

И все пак смущаващото тук е защо точно Юстинианчо поставя образ на Христос ,при толкова много и най-разлчини дотогава всеотдайни ристиени "грци",самонаричащи се Християни,като народностно понятие. (за маймунпците служебно военно,защото както доказал боцко,като се биели народите ,не се биели народите,ами бойците от народите)
Как така изведниж и хоп се слага образ на Христос. В продължение на стотици години никто не се сетил ,и изведнаж ,воала,събуждаме се с Христос на Парата.
Това са прекалено сериозни индикации. Налице е критична маса ,която е довела до това ново състояние.
И тук ,единственото което виждаме,че е различно при този владетел е обкръжението му. Един папа Тракиец,един зетко Българин,и с "дедо" със синя кръв "хазарин".
Юстиниан поставя образ на Христос още в първото си царуване . Или тези нови условия са налице при него,тази бръзка с хора и идеология която е довела до това.

И това състояние съществува само при него. Доказателство е ,че последващите владетели след него отново не поставят и не използват образа на Христос !

Егатимусе и ристиените. Доброто у кошарата им го укарват ,те не та не ! Маймуняците,гетските лизачи и незнаеющите донисници и психопати не са от вчера. И тогава е било,ма тва не го е казал боцко,а той най-хубаво ни боцка.

Но нека сега да видиме и истинския образ на Христос. Защотоако Юстиниан е първият,който поставя образ на Христос ,то той е първият и последният,който ни показва Истинският образ на Христос. И отново,след него никой повече не използва Истинският Му Образ.
         image

           Пантократор от Дафни,Гърция

Налага се едно изображенеие,наричано Пантократор,което е директното копие на образа на Зевс от храма му в Олимпия,по стауята направена от Фидий.

           image
Христос Пантократор (образът  на Зевс)от Равена 6 век

Това е момента ,въвеждането на този гръцки образ за образа на Христос наричан Пантократор ,който измества Истинския на Спасителя, и днес ни се пули отвсякъде ,който поставя началото на т.нар. христиени,служебно народностно название. Наричани и гърци.
image

            от църквата Чора, Константинопол

         image
                                      Палермо
              image
 мозайка ,част от Дейзис "Света София" Константинопол

                        image

Това е най-старата икона Пантократор VI-VII век,Синай
А това е т.нар. Тодор Стратилат от БАН яджиите
         image

               image

                   Пантократор в    "западни"   миниатюри

image
Друга мозайка от Св. София ,в която главите и надписите и на тримата са подменени . Тук изглежда е бил Симеон I Мизиец (917-927 г)

Навсякъде по свето "гръците" са наслагали,като образ на Христос,образът на Зевс от Фидий.За малко номерът им да мине.

Къде се спасява един човек когато е застрашен живота му.От кого търси помощ ,човек в опасност. От хора с които се чувства близък и на които има доверие,които са му съмишленици в нещо по голямо от обикновения живот или властта.
Юстиниан бяга при хазарите и с помощта на българи пък е възстановена властта му.
На връщане от хазарите,на път за Тервел Българина в морето се извива страшна буря и всички за почнали да се молят. Казали му на Юстиниан,че ако иска да оцелее трябва да се моли на Христос.
Той казал,ако оцелея ще ги избия всичките.
И ето,че Христос чул молбата му. И даже му е показал и истинския си образ или поне къде да го намери.
След възстановяването си Юстиниан,второ владичество 705-711, започва да издава златни солиди,които носят един съвсем различен образ от представяния от него първоначално,който е копие на зевсовия (пантократор)
 
image
Христос ,като образа на Зевс на Фидий(Пантократор)


И ако първоначално Юстиниан е сложил едно имаджинерно изображение на Господ,което ебило на познатия му образ на Зевс на Фидий(Пантократор) и което изображенеи напълно е откликвало на чувствата на гърците ,то при връщането му на власт е налице неочаквана промяна .Ю.,изразителя и реализатора,на схваяането,(достигнато от него и компания) ,че Образ на Христое е длъжно да има на монетите,което са медиите на онова безветникарско време,поставя един образ който да олицетвори идеята.
Но после при намирането на Истинския Образ на Христос ,този образ е поставен вместо сурогата ,образ на Зевс (Пантократор) използван .
          Ето го и Истинския Образ на Христос.
     image

Изобразеният е младежки изглеждащ мъж ,на видима възраст около 30-33 г,с къдрава черна коса и къса брадичка. Този мъж носи всички черти характерни за населението на Юдея по времето на Спасителя и е видимо на същатавъзраст. Изображението е индивидуало и реалистично.
На опакото са изобразени допоясно самият Юстиниан и момченцето му Тибериус. Това дете при детронирането на баща си за втори и фателане път се крие в олтаря една църква, откъдето е извлечено и главата ну е разбита в стъпалата на църквата. И маймуняка патриарх Николай ,пише на своя духовен син,Симеон,че те ромеите не закачали беззащитните дечица и той да бил пожалел незаконно родения си син от Зоя, Константин Седми.
 
Не е чел граничаря Симо в дългите студени наряди возле лимеса ромейската история за идиотщините и лицемерието им,та маймуняка патриарх му чел морал. 


image
Това,което се пише е,че то е било направено по изображение намиращо се в пещера в Сирия,на която е бил изобразен истинският образ на Христос.

При преглеждане на иконите от манастира Св Катерина
в Синай,виждаме ето това изображение на Христос,представляващо икона от шести век.(550 г)

                  image

От иконата ни гледа образът на същият младеещ мъж от монетата на Юстиниан.
Това не може да е случайност.
Първообразът намирал се в сирийската пещера,може и да е безвъзвратно унищожен,но Образът му е бил копиран и запазен и от монасите в Синай.

П.П. В края на девети век се появява Неръкотворният образ на Христос върху една кърпа сред Праволсавните,в Спаин се пази една плащеница,по-мала версия на Торинската,съответно подкована със супер дупер алиби,самата Торинска ,но както фактите показват тва си е ена и съща версия възникнала в девети век и всички тези кърпи са от тогава.

Истинският Образ на Христос е този от Иконата от Синай и монетата на Юстиниан.



                                                                  image 


Тук трябва да добавя,че алибито на Торинската Плащеница,включва точно изображението на Христос Пантократор. Образът на Христос бил намерен в стените на Едеса през 544 г. Шест години по късно в манастира Св. Катерина предполагаемо била направена и иконата на Христос Пантократор. 

                         image
Най-старата икона на Христос Пантократор от Синай-шести,седми век

Между иконата на Христос Пантократор и изображението от Торинската плащеница има твърде много прилики за да бъде това случайност.

                     image

                      image

Или който и да е направил Плащеницата,за да хваща рибки,е използвал установеният образ на Христос,като Пантократор,който следва лицето на Зевс от статуята на Фидий.
                image

Доказателството е Истинският Физически Образ на Христос, и то не от къде ,а по намерената икона от същия този прочут манастир Св. Екатерина в Синай,откойто ни гледа образът на същият младеещ мъж от монетата на Юстиниан. И двете са направени по изгубен източник,намиращ се в сирийска пещера ,направен по натура и представляващ истинския физически образ на Христос.
 

                       
                           image
            image
 image
 




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850385
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031