2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. ka4ak
6. mt46
7. ambroziia
8. dobrota
9. donkatoneva
10. vidima
2. sarang
3. lamb
4. metaloobrabotka
5. hadjito
6. mimogarcia
7. energyawakeningbg
8. bgantimafia
9. siainia
10. djani
Прочетен: 3626 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 27.02.2012 02:49
За тази църквица журналята обикновено пишат, че тук имало извънземни, че ХРИСТОС бил фърчал на ракета и др. под траколожки уникати и ако тук нема ракети, то ВАсил КЪнче е намерил следи от ИЗВЪНЗЕМНИ защото е дал следното описание на цели ДВЕ от ТЯХ.
"Олтарът е много малък. Стените му са напъстрени с икони, както и на църквата. Тук са изписани един ред светци с цял ръст по следния ред:
сти кyриль, сти пфли(карпъ)
сти кириль философь, сти деофилакт
сти василiй, сти климентъ
Последният с дълга брада, с владишко облекло и с книга в едната си ръка."
(кънигата тук
http://www.promacedonia.org/vk_1/vk1_a_23.html )
Към днешна дата единственото място в света,за което се твърди, ма немат доказ, че имало матрялни следи от Братята Апостоли на Славяните, е християнската басилика САН КЛЕМЕНТЕ В РИМ.
А ето тук в едно цръкве 5х8х6 м цели два образа на един и същ Славянски АПОСТОЛ. И тук ако няма извънземна намеса в бг-науката, та къде, в Рим през двети век ли, когато поради зативащите селищни функции на градчето и очевидната му недостъпност, ситуирано в средата на обезлюден полуостров, в отдалечен и трудно достъпен район, отвсякъде заграден с моря и поради пословичното неумение на "славяните" да строят кораблях, и най-паче българите, които всички знаят не познавали корабоплаването, култът към Апостолите не могъл да надскочи кварталното ниво и си останал закътан в затихващото изолирано от света селище, някога Рим на императорите, но останало без директен достръп до сивилизасионето изобразените в кварталчето на градчето РИМ БРАТЯ АПОСТОЛИ НА СЛАВЯНИТЕ НЕ Могли да изскочат на сцената на света и от местен квартален култ да получат световно признание или поне такова сред братските славянски полски и моравски народи и си останали там докато към края на 19 век не били открити за славяните.
Но ето,че в малката църквица в с. Добърски има не един портрет на предполагаемия КИРИЛ Апостола на Славяните, а цели ДВА.
И то от преди деветнадцатъй век, когато руските търговци намерили докази за същесвуванерто на Братя Апостоли на Славяните, които даже пренели ТЯЛОТО НА св. Климент пръв папа Римски в РИМ и го положили в Сан Клементе, педдесят днях преди Константин Философа да се спомине, но не и преди да бие телеграма до останалият цивилизован свят ,че се бил замонашил, като КИРИЛ . Който, като било изветсно бил написал Азбуката на Славяните . Малце сложно става , но това са официуалише обяснения, защо насекъде било Константин Философ, пък азбуката била създадена от Кирил Флософ .
Едни от первших, които са получили телеграмата, далече преди двадцатуй век даже, когато са намерени вся асталние докази за БРАтята в СРЪБСКИТЕ ТРОПАРИ, която телеграма поради изясненото труднодостъпно място, по вина топографска, се забавила и пристигнала , некъде към 1622 година, баш за изписване в току що построената църква в с. Добърско, тогава Недобърско .
ДА ПУВТОРИМ записаното от Васил Кънчов описание за олтаря на посетената от него църква в с. Добърско :
"Олтарът е много малък. Стените му са напъстрени с икони, както и на църквата. Тук са изписани един ред светци с цял ръст по следния ред:
сти кyриль, сти пфли(карпъ)
сти кириль философь, сти деофилакт
сти василiй, сти климентъ
Последният с дълга брада, с владишко облекло и с книга в едната си ръка."
(кънигата тук http://www.promacedonia.org/vk_1/vk1_a_23.html )
Или както е доказано в продължение на стотици години БГ–науката е имала ДВАМАТА БРАТЯ СЛАВЯНСКИ АПОСТОЛИ на тепсия, но като БУРИДАНОВО магаре е УМРЯЛА ОТ ГЛАД без да определи кой бил Славянина ФИЛОСОФ.
/Г-н Буридана си тургнал на магарето от двете страни сено и то като се чудело от коя страна сеното е по вкусно, обхваната от тази страст така и не могло да вземе решение от коя страна сеното е по-вкусно , тамън да посегне от ляво и решавало,че трябва да започне от дясно и така и си умряло от глад./
Ист. анарх. воден единствено от високо патриотичното чувство, не може да остави бг-наукЪ да оумреть, как осель буриданов.
Според нежния изкуствовед Божков, образописаният "сти кyриль" за втори път в цял ръст, след изписаният според Божидар за първи път в цял ръст пак от същия олтар на същата църква "сти кириль философь", бил баш Апостола на Славяните, за който завършилите за архиварство в бг университетите бълващи миранди и кандидати за модератори от типа кръгъл глишев на бг наука знаят,че бил изобретил азбуката на чехите и моравците и за това е почитан и от "балканците" за национален герой.
Но кой от двамата БРАТЯ НА СЛАВЯНИТЕ ТУК Е БРАТО КИРИЛ ?
ЕДИНСТВЕНИЯ.
Този който самоотвержено отричал да е намерил тялото на св. КЛИМЕНТ Пръв папа Римски, но папа Анастасий Библиотекар го нарочил за ИНВЕНТОР.
Папа АНАСТАСИЙ е человека, которъй е само два месеца папа, но е нарочил, както истински папа нарочва, че намерилият мощите на св. КЛИМЕНТ е некъф философ от Солун и въпреки,че ФИЛОСОФА отрича това собственоръчно, е записал.
"Константин, философ от Солун, неотдавана е написал за намирането на мояите на същия блажен КЛИмент .... сбито разказва по какъв начин е станало това, премълчавайки името си"
Папата Анастасий, го нарича КОНСТАНТИН ФИЛОСОФ ОТ СОЛУН, който всички знаят или май повечето не знаят, че не може да бъде КИРИЛ ОТ КАПАДОКИЯ ДЕТО ЖИВЯЛ В АЛЕКСАНДРИЯ, КОЙТО ИЗОБРЕТИЛ АЗБУКАТА НА БЪЛГАРИТЕ, но тук разлеждаме не ДЕЛОТО НА СЛАВЯНИТЕ, а пренасянето на мощите в градчето РИМ„ Заради, което пренасяне, пренасящите били издигнати в култ сред славяните, но засега( до към редакционното приключване на тази статия б.а) немаше матрялни следи от тех, по българските земи, поради неуменията на българите да корабоплават.
Може да е страдал Константин Философ намирача от шизофрения и да се е мислил за Кирил преди да стане Кирил 50 дни преди кончината си в РИМ, и съответно КИРИЛ по дифолт да е страдал от същото и да не знае ,че той като КИРИЛ Е Намерил мощите на св. КЛИМЕНТ и затова да отрича, като КОНСТАНТИН, но както се доказа, неслучайно се е нарекъл КИРИУЛ„ значи е усещал, че страда от тази коварна болет и папата Анастасий, не случайно божи човек, се е дагадал от страданието му и е облекчил мъката му, като си слага този грях и го нарочва за ОТКРИВАТЕЛ и ПРЕНОСИТЕЛ НА ПАПА КЛИМЕНТ РИМСКИ В РИМ .
Е после и не за това Анастасий е обявен за антипапа и си останал само обикновен кардинал, но от славянско родолюбие ще го наричаме папа Анастасий Библиотекар , не Анастасий Библиотекаря, с цел да не се бърка непатриточно с некои модерни архиватори и църковни хорисчета.
Най-важният и съществен момент от описанието на папа Анастасий Библиотекар е записа му, че един человек, в ед. ч. , мъжки род, е занел реликвите на св. Климент в Рим, а не двама братя славяни.
Превод ЛИБИ
"Как обаче мощите на приснопаметния Климент са донесени в РИМ от носещия ги, често споменаван филосф и къде са били поставени смятам, че не е необходимо да пиша понеже и ти като очевидец добре знаеш това".
"Qualiter autem religuiae ipsius semper memorandi Clementis crebro dicto asportante philosopho in Rоmam delatae atque reconditae sunt, non necesse habeo scribere"
ИЛИ без да ни интередруса кое е тва единствено человеческо существо в ед.ч. различно от цар Петър I Български, носило мощи на св.КЛИМЕНТ в Рим, и описано в прилежащото време от папа Анастасий Библиотекар, в ед.ч., Философ или не, от Солун или не, СЪЩЕСТВЕНОТО Е,че то е ЕДИН человек в ед.ч. от м.родом.
АПОСТОЛА на Славяните.
Който е изобразен не на едно, а на цели две места в църквата в с. Добърско.
За илюстрация ще сложа фотосите направени от Гергов в бг-наука в поредната инфантилизирана дискусия по темата за ДЕЛОТО И БРАТОЦИТЕ МУ, който споделя за единият фаворит в представеният от ист. анархизъмъ "нежния изкуствовед Божков" следното , "нещо за книгата на Божков".
"Аз съм си я купил, когато излезе. Повторил е всички недоказани неща, които са писали и другите преди него. Фреските от с. Беренде и с. Лева река с Кирил Философ (т. е. Александрийски) също е сложил, с обяснения, че са изображения на Кирил Славянобългарски.
В книгата има репродукция на един стенопис от черквата в с. Добърско, където Кирил дори не е отбелязан като Философ. За него Божков обаче също ни убеждава, че било на Кирил Философ от двойката „Кирил и Методий”. Гергов
Божковия Кирил Философ
Гергов предоставя коректно и илюстрира и мнението на Елена Флорова с илюстрацията на същия КИРИЛ индентифициран правилно от нея, като Кирил Йерусалимски в книгата и "Старата черква в Добърско" Елена Флорева
Божовия Кирил Философ за пръф пат в цел ръст
Kиро на Елена
Гласувайте : на кой по прилича от двамата свети Кириловци , да бъде обявен от ист. анархизъм за първият образ на КУНСТАНТИН ФИЛОСОФ в цял ръст.
Тук ще прекъсна и ще оставя "любителите" на Кирил и Методи в цел ръст и слагал си РАИРАНА шапка ВРЪЗ РАИРАНИ архиерейски одежди за да не забрави га бил Кирил га Константин, ма се Философ, да гласуват, а докато тече гласуването, в отделен пост ще бъдат представени стенописите / фрески/ от САН КЛЕМЕНТЕ с любопитните нещица с които са известни в историчекия анархизъм, като само в края на тази статия ще сложа коментарите ми по темата от форума на бг-наука, където по не знайни причини бяха затрити.
ЗА негласуващите, за да не скучаят в паузата ще пусна рекламата на историческия анархизъм :
РЕКЛАМА
Че различни человечески същества открай времем разнасят реликвите на св. КЛИМЕНТ се доказва и от факта,че половината мощи се намират в КИЕВ, главата му е използвана при помазването на киевския митрополит Климент в 11 век, мощите са използвани и при покръстването на Владимир
ЗА куриоз точно Петър Первших и неговата школа разбиват МИТА за пренасянето на тялото на Климент папа Римски в Рим, разбиване станало възможно единствено по Петровото време, когато самоедите се съревновават за Славянството и не искат да отстъпщт кокала на РИМ“
ТАК "БРАтуките" Асвабадители на славяните СПРАВШИВАЕТ
"А си бъй целъйе мощи, ни оть кого съ ними въ РИмъ непослана, сами взяли и пренесли !"
Техните железни аргументи и собствеви мисли по темата разобличаващи измамата , които 200 г по-късно са забравени и е в ход друга политическа линия за Балканските " славяни" . Но аргументите и ДОКАЗИТЕ ИМ подплатени със извори остават. И ТО КАКВИ ДОКАЗИ И ОТ КОЙ И ПАЧЕМУ ХА ХА ХА . ПИтат братуките асвабадители и атвечание не хачутъ в етое время:
"Крещение же Владимирово бъйло въ лето господне 1000 или 1008. КАко уво целите мощи или както ОРбини глаголи ТЯЛОТО на СВети КЛИмент . МЕтоди или КУтил или вместе пренесли в РИм еще въ лето 867."
КАКВО ПО ГОЛЯМО ДОКАЗАТЕЛСТВО ОТ ТОВА.
" Ещежъ святъий Нестор Печерский пишетъ, яко въ лето господне 1146 Епископи Росийскии, поставляюще КЛимента МИтрополита КИевскаго воздагаху на него главу СВятаго Климента Папа РИмского въ КИЕв"
ИЛИ
"После всего этого Владимир взял царицу, и Анастаса, и священников корсунских с мощами святого Климента, и Фива, ученика его, взял и сосуды церковные и иконы на благословение себе."
БРАТУШКИТЕ си забили АВТОГОЛ
ОНИ ВПЕРШИХ ДАКАЗАЛИ цялата тая ПИСМЕНА СЛЕДРЕНЕСАНСОВА ВАТИКАНСКА ШАШМА, КОНСТАНТИНОВ ДАР НУМЕРО ДУЕ, ЗА ДВАМА БРАТЯ АПОСТОЛИ НА СЛАВЯНИ, ДЕТО ИМ БИЛИ ЗАНЕЛИ МОЩИТЕ НА СВ КЛИМЕНТ НА ПАПИТЕ И ТЕ ГИ ИЗОБРАЗИЛИ В РИМ“ НЕ КЪДЕ ДА Е А В РИМ и не къде да е в РИМ„ МИ в САН КЛЕМЕНТЕ Е ПО ЗЛЕ СКАЛЪПЕНА ЛЪЖА И НА ТЕКСТУАЛНО НИВО„ ДОРИ ОТ Т.НАР. КОНСТАНТИНОВ ДАР.
Т.нар.
„Константиновият дар" е документът, с който Константин бил предал върховната власт над Западната Римска Империя на Ватикана,и една от най-големите фалшификации на Ватикана ,съчинена с цел (и изпълнила целта си). УПОменат бе и в писмата на папа НИКОлай до българите. Дело надминато само от съчиняването на историята за Славянските първоучители,създатели на Българската писменост.С този "дар от Константин" се предоставя на наместниците на апостол Петър власт и почест, равни на императорските, а също и върховенство над всички християнски църкви; освен това на папата се предоставяли ред привилегии, богати дарове на църквите, а на римските кардинали -званието сенатор."За стенописите от долната църква на Сан Клементе, които "разказват" случки от живота на св Климент и св. Алекси и са са възложени за изработка от ктитори, съвсем "обикновени" орица -Бено ди Рапица и Мария Макелария,които са изобразени и точно на една фреска от цикъла на св. КЛИМЕНТ "Чудото с детето" и са известни сред средите на историческия анархизъм, като мястото където за пръв път в света е записана "ВУЛЛГАРНА" реч, в добавака на упоменатото изобразяване за първи път на " обикновени " орица, упоменатите семята на Бено и Мария, които и не само са надписани с имената на ктиторското семя, което е изобразено и с дяцата им, отбележете за протокала на имена на децата Климент и Атилия, но и са и надписани ! И това е може би най-интересната част от фреската,че тук са изобразени сцени от ежедневния живот на орицата в тази ранна пагода на времето.
И тук е мястото да направим аналогията, която предизвиква тази сцена с едно известно изображение от българските земи, църквата в Кремиковци, където ктиторите на свободната българска земя РАД Воевода и съпругата му правят дарение стенопис за починалите си деца в църквата, където подобно на децата на Бено и Рапица, починалите българчета са изобразени за успокоение на душите им в прочутият стенопис от Кремиковската църква.
Прочутия стенопис от Кремиковци
И тук може да се досетиме защо МАРИЯ Е избрала църквата на свети КЛИМЕНТ за да направи дарението си и да изобрази точно сцената наречена " ЧУДОТО с детето" Едва ли може нормален съвременен человек да си прави илюзията,че средновековните родителите не са разбирали невъзвращаемостта на трагедията им и не са страдали за изгубената си рожба. Няма нищо по- страшно за един родител от това да надживее детето си. НО точно с изобразяването на " Чудото с детето" те се молят на светиня му Климент да осигури вечното щастие и вечен мир и упокоение на душата на техния малък Климент, който може да се досетиме са загубили трагично при удавяне и не случайно се обръщат към св. КЛИМЕНТ, а не да речем към св. НИКОЛА.
БЕНО и МАРИЯ не са си мислили,че в десети век са ставали чудеста и че чудото ще се повтори, така както и РАД ВОЕВОДА дарявайки църквата в КРЕМИКовци и изобразявайки починалото си дете ,не си е въобразявал,че детето му ще бъде върнато от оня свят.
Не . Чудото няма да се повтори. То веднъж е станало и това гарантира ,че светеца няма да изостави и тяхното дете и ще му осигури вечен мир така, както проповядва християнското учение .
Другите сцени от цикъла показват пренасянето на мощите на св. Климент, където си има и надпис папа Николай II, който умира на 26 юли 1061 г.
Обяснението, че художникът се е объркал, не отговаря на въпроса,ами кога се е объркал,който е съществен за датировката и още нещо. Може ли зографът да се е объркал да напише Николай II (починал в 1061 г) по времето на папа Паскал Первших (817-824 г) !?
Може ако Галахад излезе с версията за ненамереното пророчество от пети век описало изписването на стенописа, и потвържаващо чудесата и кгбто потвърдят, че може и да се намери под некоя фреска.
Или когато и да се е "объркал" , то е станало след времьонаха на Николай Втория, което при предполагаемата установена смерт на Кирил или и Методи, или и двамата, дава некъде поне два слава и прослава на последните в центъра на РИМ. ( за сравнение Мики и Манди Маус немат и век). И то не в някакво селище в труднодостъпен и изолиран район със затихващи градски функции,а в РИМ. Е , като са били предполагаемо изветсни тези Апостоли за поне един век в центъра на Просветата и са рисувани не къде, а в центъра на културния живот на западняците Рим( тва колко царски сватби, колкон коронации са станали само в десети век тук, ум да Ви зайде), и то не къде а в най-прочутата св. Климент. Какво означава това . Означава,че за едно завъртане на голямото колело, малките ще си стопят осите от въртене. Или, че във всички църкви на Латинска Америка и Бохемия, аскетите щеха да си драскат графити по стените на църквите със сцени от живота Апостолите на Славяните и щеше да има цикли със живота им поне в Полша,Чехия и кво беше там Моравия на галаголически. А такаво нещо липсва.
Нещо, повече, дори само така абстрактно да се разсъждава и без да се гледат стенописите и надписите им се установява, че тези рисунки не са на никакви апостоли на славяните и то в центъра на Рим, поради изтъкната причина за "уникалност", запазена марка за "тракийско" в хисторито. Ако нещо свързано с бг-хисторити е "уникално", то по дифолт е "тракийско". А тези не са. Засега само са обявени за "славяни" създали азбуклата на славяните Чехия и Моравия, които са отвъд Дунав, а там "траките" ги било страх да ходат от пчелите отвъд Дунав.
Или никой не ги е обявил за тракийци от центъра на Рим, което остава единствено верното закйлючение, че тук си е налице стандарта за изображения WYSIWYG ( квото гледаш тва и принтираш, без "вервам"( че ще принтирам стотачки напр.) и не са нарисувани никви апостоли, ми както си е надписано от дарителите и са изобразени точ в точ това са сцени от живота на св. Климент.
На една от фреските е изобразено ръкополагането на св. Климент за Пръв папа Римски лично от св. Петър, както е указано от Тертулий. Фреската показваща младия Климент на колене държащ чаша. Какво по-голямо кощунство за едни вярващи е да наречеш това Кирил и Методий, както се прави, не само от държавни но и от църковни иснтитуции !?
Може би това се надминава единствено от нелепостта да се представя св. Кирил Александрийски за Апостол на славянството при, което се оказва, че БПЦ мълчи и не взема отношение по въпроса поне да защити честа на един от своите Отци и Учители Кирил Александрийски, чиито еднотипен и характерен образ намираме от Новгород до Македония.
Та каква църква е тази, която дори не помни кои са и Отците и УЧителите и не ги таи и помни, а ги представая за други,не помни какво са рисували и изобразявали предшестевниците и само преди 200 -300 г. !?
Е ако не помни БПЦ КВО е рисувано по българските православни църкви преди 300 г, за кво възраждане помни и е възродила !?
Гледах на запси в предаването му Б. Димитров да показва Кремиковския манастир и да казва за портрета на Кирил Александрийски, ма можело да бъде Апостола на славяните с многото имена и роднини .
Е кой , ако не Църквата ще знае кой е нарисуван и то с архиерейски одежди и навсякъде със характерната шапка.
Ето една "научна" статия на английски, понятие, което освен в заглавието на форума, в повечето случаи, както е и при обсъждането на тази любопитна и щекотлива по необясними причини за модераторите тема, липсва напълно, заместена от провиквания за вярването им и сложносъставни мисли от прости носители получили завършена вярна форма на силогизми от рода, от култа няма следи, значи е малко практикуван или ние верваме може и да се намерят докази под стенописите в Тибетскитеманастири, където също засега няма следи от култа, значи малко е практикуван.
На този адрес от абстракта може да се прочетете, нелицеприятната индикация за истината за Сан Клементе :
"An architectural survey of the building by the author and Mr. J. M. Blake, FRIBA, helps to clarify the original design of the church and to indicate its successive building phases:
a late-11th-century renovation of the lower, Early Christian basilica; the rebuilding of the entire upper church in one campaign by Cardinal Anastasius (c. 1099-c. 1125)"
"Архитектурно проучване на сградата от автора и J. M. Blake, FRIBA, помага да се изясни първоначалният замисъл на църквата и да обозначи последователните фази в строителството и: възстановяване на долната ранно християнска базилика в края на 11 век, преправяне на цялата горна църква в една кампания от кардинал Anastasius (c. 1099-c. 1125) "
за въпросната последна фреска за чудото с дете го има също на английски или др. език и на официалния адрес на базиликата.
http://www.basilicasanclemente.com/restoration-miracleseaazov.htm
Показани са и медалиона с Климент и Бено и Марица с малкия Климент и Атилия."
медалиона с Климент и Бено и Марица с малкия Климент и Атилия
Вторият изтрит пост от форума на двамата съмнителноургави братоци:
"Точно така няма чудеса и уникалности в живота. Когато намериш нещо уникално, то на сто процента е менте.
Фреските от долната църква нямат нищо общо със Кирил и Методи, а представляват истории от живота на св. Климент и св. Алекси.
За да имаме каквото и да е основание да твърдиме, че в сцената "Пренасянето на мощи" е изобразено пренасянето на мощите на св. климен, то това трябваше да е указано,изрично, чрез иозбразяване на атрибутите ,които индентифицират изобразявания.
Това по традиция са начина по-който е умрял един светец, 99 процента в случаите или атрибут с който той се асоциира, например хляб за свети Филип или ключ за свети Петър. Тук за да има основание,че е на св.Климент рябваше да има Котва , с коятто задължителнон се указва. такава няма.
Св КЛИМЕНТ жив живеняк, ма с КОТВА.
пачему ? ПАТамучта пачему аканчается на У
Нещо повече , в сцебата ясно личи , че двете духовни лица, набедени за Кирил и Методи фигури , отляво намъж с ореол, което означава,че е починал и на един друг, само, че не само по млад от починалия, което изключва това да е Мтоди, придържат лицето в средата папата Николай, като от това по ясно указание за това чии мощи се изобразявт , поне категорично отхвърля това да са мощите на св. Климент, а указват ,че това са мощите на папа Никиолай, което се потвърждава и от надписа !
За другата сцена, при която имаме нарочване за предполагаеми Кирил и Методи , сцената с посвещаването на св. Климен за пръв папа Римски от Апостол Петър, е излишно да се повтаряме. Ако някой не може да разпознае поне изобразение на св. Петър и да различи ясно описаноо ръкополагане на Климент за пръв папа Римски лично от свети Петър, както е указано, от Тертулиан, е допустимо само за времената преди интернет или откриването на тоновете издадени репродукции с целите фрески, когато тези илюстрачции не можеха да се видят.
Произволното взимане на две фигури от някоя тълпа и нарочването им за Кирил и Методи не върши работа. Обратно във времето в което няма и следа от тях хич.
Или върши, но не и от научна гл.т.
А тук се опитваме да намериме безспорно научно доказателство За научните доказателства си има критерии
За веществените също. Досега, трябава да преброя[, колко дни вече станаха откакто запалих две свещи и тръгнах из виртуалния свят да търся веществени доказателства, нещо различно от текстова форма за наличето на съществуването на тези герои, но уви тях, по обясними причини няма. Зачщото пропаста между лавината от текстуални абстрактни доказателства и свързаните с тях още по абстрактни разсъждения обясняващи нямането , не може да се превурне в имане и да се материализира само от вярата ни или моментните ни желания .
Особено, ако изображенеито и надписите противореат на историята за тях. Кво му беше мотото на кгебето , за кръглите и квадратните дупки."
На успешно гласувалите следва по-трудната задачка:
Досега беше лесно. От Двама требаше да уцелите единия . хе хе хе фифти фифти така и психопата боцко знае така, ако не го е сказал КЕРАМОПУЛОС ,плагиаторът маймун е ПЪРВИЯТ .Даже ГАНЧО ТЪПОТО НЕ СЕ сетил,че ВУЛГАРИТЕ не са БЪЛГАРИТЕ, които били служебни нарицания КОМИТА=БЪЛГАРИ по лимеса в продължение на стотици години
Кой е на този стенопис Апостола на Славяните изобразен в най-добре запазения български манастир Дечанския?
Тагове:
© Дисидентът Глеб Павловски провалил дем...
Една срамна дата в българският историчес...