Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.05.2012 09:16 - Суеверие
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2197 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

На всичко отгоре някога бях страшно суеверен. Не можеше да стигна задето бях тръгнал от спазването на всичките суеверия, които се въртяха в главата ми. Добре, че се излекувах. Суеверията са си губене на време и в тях няма никаква наука и историческа истина.

Например, ако черна котка Ви пресеч пътя. В никакъв случай не трябва да се втурвате след нея да я гоните, защото може да Ви сгази някоя кола. Намерете пешеходна пътека и пресечете с хората.

Ако вечерта след гонитбата сънувате,че са Ви полазили бълхи, не си мислете, че това е на пари. За какво са Ви, като вече нищо не можете да си купите с тях. Скимтете и се драпайте, така че стопанката да Ви заведе на ветеринар или изкъпе с шампоан "Антипаразит".

Висенето пред месарница на петък тринадесети, въпреки сериозните Ви научните познания за безмислието на суеверията и бедите, които довличат, накратко описаните някои от тях досега, няма да променят суеверието у месаря, който от незнание счита, че Вие сте там не за да учите занаята, аза да му отмъкнете кокала. Предрасъдъци!

Какво да ги правиш. Хора. Все още са си суеверни и с предрасъдъци, въпреки, че и те след нас летяха в Космоса. Всуе. Все още си плюят в пазвата и се кръстят.

Но и те напредват.

Вече само се плюят.




Гласувай:
5



1. merlin68 - Хехе Натане,
04.05.2012 19:09
след Атила да не си се преродил в Лайка:)
цитирай
2. atil - Утре ще струваме 40 дена на баба ми, ...
06.05.2012 13:48
Утре ще струваме 40 дена на баба ми, която живя до 93 години. Преди да умре сънувала змии, днес леля ми се консултира с мен какво може да значи туй?! Аз я успокоих, че змията е стар шамански символ и нищо лошо не означава и по-добре змии отколкото крокодили...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3867213
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930