Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.12.2012 11:38 - Германката
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 2112 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.12.2012 10:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Майка ми винаги режеше доматите първо на две приблизително равни половини и след това с ножа грижливо изрязваше останките от тъканта им около дръжките, с които са се прихващали за клончето си, с изкуство на което и биха били завидели и най-честите посетители на Бар за Стриди. Не на Суши бар, макар , че и там ходят само пусита, възбудени от вида на сурова риба и украсата и . Някога стридите били давани от поетесата Лесбос на гостите и мъже и тези мъже които не се гнусили от тях, ставали за леглото на жените. Сигурен съм ,че майкам и баща ми са се сетили и за тази приказка, но доматите си ги изрязваха. Да не му пречели на баща ми на пиенето. Не стридите, а доматите, сигурен съм , че и досега майка ми и баща ми не знаят какво е и това стриди, макар, че ги има и по нашето черноморие, нито пък поглеждат и миди, а за тях поне са чували, а вече ги виждат и в магазините. Те са си селяни хора, които дори и риба не ядат, освен ако аз не я купя, и то морска, но си режеха остатъците от дръжките впили се в "месото" на доматите, за което те се държат на клона си, за да не се задави баща ми при пиенето.

И аз така се бях научил, да изрязвам тази част на домата и дори и не подозирах, че имало и други начини да се режат домати, докато едно лято не се запознах с една германка. Дойде момента до резането на доматите за салата. БРЕХ. Забелязах аз по-едно време, че нещо не е наред, но още не мога да се усетя какво е. НАЛИ знаете, то витае във въздуха, усещате, че нещо не е наред, а не знаете , какво. Като с Българската История. ИМАЛО двама братя славяни, АПОСТОЛИ на славяните били провъзгласени от ПАПАТА във времена дето папите режели глави на пръднали от лево на десно, вместо от десно на лево, като сърбохървати на хърватосърби или обратното преди десетина години и имали само един Апостол Петър и Павел в Цзрквата МУ, ма и тийе им били Отци на СЛАВЯНИТЕ и им написали АЪБУКАТА НА МОРАВЦИТЕ ЗАЩОТО 
БИЛИ СЛАВЯНИ и даже се явили и осеменителите на Българите и АПОСТОЛИ даже, тея двамтата да им се кланят българите вместо на Петре и Павле, от 19 век насетне, защото , и даже не и от гръците ми от ПАПАТА били провъзгласени за там квото било по "западняшко", сигурно, модата от 19 насам . Аджеба ама как и двамцата са Ви отци "западняци", като тогава преди 15 тото столетие, тея от "запада" са били залупеняците и остави това ами още не е било тогава и ин витро то изобретено от маймуняка боцко, та как се получили двамата ОТЦИ Славяни на БЪЛГАРИТЕ тупаните молчать, а болгарцуй не разсуждать и си дуднят за ОТЦИте Апостоли, които им били ЗАКРИЛНИЦИ НА НАРОДА БЪЛГАРСКИ, де резани карабини де, взв времена в които папищпците обявявали крзстоносни походи на бугари, албигиойци, катари и ги иътребили докрак щото тачели Иован а не петзр И павел, ма на Славпните Апостоли им ръкололожили, ъа които никой до 17 век не бил чувал ма те им били написали и аъбуката ДЕ бре манафи скапани как па грзъките летописци дето не му приънали ИСторията на СИмеон са им приънали АЪбуката на СЛавяните и Апостолите Дба мама им деба за Симо I Мизиец не били признали ма за КИР и МЕто признали май а и у ЦАриградска Трибуна сите биъантийци се иъредили да пишат за тех май а мама ви деба нередовна?

И като се бях подвел по тез несексуални мисли, които почти е невъзможно да ти дойдат докато гледаш хубавите крачета на германка, освен ако нямаш много силна историческа мисъл, и гледам германката ги реже доматите на две, на три, на четири, като мен га режа на прасетата . БРЕХ!

Питам я, на теб баща ти не се ли задавя от такава салата? А, не вика и за още пиене пита.

ЧАК се замислих дали баба ми не е изнасилена от руснаците ми- казва през смях германката.

АЗ примигах примигах па си викам искаш да кажеш германките изнасилвали руснаците, щото по чермноморието така си беше, германките не прощаваха, като им било без пари. По некои западняшките курорти после разбрах германките си плащали на разни там проститути да ги обслужват.

Не сега, каза ми германката, ами след войната. Руснаците изнасилвали наред германките в Берлин, но като дошло ред на баба ми нея я оставили. СЪСЕДКАТА и няколко пъти я изнасилили, а нея нито веднъж. Толкова грозна била, че нито веднъж и най-пияният не я пжелал. Представяш ли си !?

Не. Не мога , отвърнах и аз , като я гледах нея.

И аз не можах, докато не проверих, защото баща ми пиеше , като руснак и аз се съмнявах. А тя каква била работата . БАБА ми била била от избраните жени за разплод по програма на фюрера за създаването на чистата арийска раса, в която програма се осеменявали най-расовите жени приличащи си като две капки вода притежателки на най-расовите белези на чистата арийкска раса, осеменявани от най-расовите есесовци за създаването на новата германска раса.

Баба била толкова грозна в очите на руснаците, че дори не я изнасилили. САМО и откраднали на вечерта колелото и на сутринта някой го върнал със спукана задна гума. Представяш ли си какви зверове, да ти върнат колелото със спукана задна гума. Варвари невиждали цивилизация !

На мен ми беше по интересно за бабата, не за колелото и и я запитай, какво е предприела баба и.

–Ами -отвърна ми тя- обадила се на фюрера и му казала,че е била пренебрегната от руснаците.

ТОВА Е заради мене -и казал той - тези зверове го правят за да ме унижат, виждаш ли какви варвари, с това за да ме сломят, мен ФЮРЕРЪТ НА ГЕРМАННИЯ, оженил се за ГЕРМАНИЯ, като пренебрегват ИЗБРАННИЧКИТЕ МИ, целта им е да ме унищожат ДУХОВНО, но аз няма да им се дам.

На следващият ден фюрерът се самоубил...-Завърши замислено германката.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3861999
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930