Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2013 08:25 - Тема на Седмицата. Ветеринаря Пасков идва от Москва в София да снима филм за " Балканска България".
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.08.2013 10:50


Сън не ме лови ! Ветеринаря Пасков идва от Москва в София да снима филм за " Балканска България", тема в групата му:

Живеели сме в Балканска България! Защото имало и Алтайска и Памирска и Карабинерска и т.н., московския ще ги филмира в патриотичната бг телевизия ! Е та аз ли, не съм ли патриот, а?

 

Дребен и кривокрак, като изскочил от другата тема на групата,"

Така ще му кажа на Пламката по телефона. Сега си подготвям речта, че от вълнение ми трепери гласът. Спри сърце. Това е Ботев. Ами ако ме вземе Пламката за каскадьор в Патриотичната телевизия да снимаме за "Балканска България"! И това не е от мене. Те така там си говорят групата, задружно и сговорчиво, като в Дядовата ръкавичка: Пламката, Десито, Жорката, Боцко, Никито, Ванката. Цели 2 хил "ника". Като в дядовта ръкавичка задружни и сговорчиви, милите. И дедо Чилигиров от извора идва благо да ги напътствува , и на Цветарката помьярка в живота благодетеля Неделчо напевно им нарежда. Само дедо Божо не съм го виждал там, ма той се е осъзнал и ако не открива вампири и свети мощи, и др. по-научни неща, чете в работното си време Везд. Ист. Анарх..

Е, наскоро там имаше една ветеринара трагедия с Цветарката и Жорката, ама нейсе. Това се случва и в най-добрите семейства. Жорката нали си е Драма Куин (англ. от Шекспир Царица на Драмата), цела трагедия направи, че Цветарката го нарекла Куче !? Представяте ли, него, боцманския папагал, неква Цветарка, помьярката ньетна, помьяр в живота, та била и Основател на групата, да го нарече Куче в пряка реч, както е доказал боцманът !?

Една от кобилите потули работата. Тесалийската. Другата и липсват неколко ензима и най-вече е лактозонетолерантна, та гаранция давам, че е азиатска марка, от малките азиатски понита. Нищо, че денката и била т/у/ракска. Тва пак е по-темата в Групата. "Тураките били Българите . Всички били казвали така." Ах, как само са ни лъгали досега. Аз, като добър ездач секви породи мога да яздя. И славянски. Последната патриотична тема в групата. За Славянките Дето били измислени в 17 век от Екатерина Велика коронясана в следващия. И на дългокраката тесалийска човекоядка да ме тургнат няма да падна и при най-трудите каскади с малкото азиатско пони няма да се изложа. Само и само Истината за Балканска България да излезе наяве. Само да ме вземе Пламката ще докажа, че и на "Славянка" мога да се кача, ако трябва. Или то беше "Застава". Тука малко Пламката не е по темата и скача в жупчето на "Нашта Ромска тйеза", ха, ха, ха ма малко ли го е обиждал д-р Оз.

Колко години само са ни лъгали, та Боцко Пламката ли няколко пъти !

Ех ако мога и аз да го прелъжа Пламката да ме пусне на некоя от текезесарските кобили да я пояздя за пред телевизията.

П.П. Козата ми нема да ревнува. Аз съм и пуснал в кошарката едно филмче за Мерилин.

Нашата Балканска България била създадена през 681 година." Ние тука си мислехме, че България Святата е Единна и Неделима !? Колко години са ни лъгали само! А ето, как ни били лъгали толкоз години ! Сън не ме лови! "Прабългарите", като монголоидни тюрки номади ", жив мингян, отгоре на всичко обичам и таратор и другата монголска напитка ракията, ма и трезвен съм патриот. Поне за каскадьор на кобилите, като добър ездач, да ме вземат в тази Патриотична телевизия.







Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3867259
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930