Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2013 06:48 - Кирилометодиевоагиографията в митологичните представи на южните славяни за историята и условния рефлекс установен от Павлов използван при въвеждането на агиогра
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1776 Коментари: 0 Гласове:
1




Д-р Павлов при научен експеримент признат от световната научна общественост, извършенн с куче доказа, че ако кучето редовно, при едни и същи условия многократно при получаването на храната си е съпътсвувано от звуков или светлинен индикатор,( подаден сигнал б.а.) , то слюнкоотделянето му след достатъчен тренировъчен период няма да бъде предизвикано от визуализацията на храната и дажбата му, а условния му рефлекс слюнкоотделяне ще започва само при възприемането на сигнала, без да има реална, истинска  дажба с храна, което доказа, че при посредством натрапчивото повторение представата на кучето за наличие на истинска храна е подменена от развития условен рефлекс заместващ Истината, т.е.  не е нужно да има  реална храна за кучето за да я приема за истина, защото то приема Представата си за нея за Истината.

Тереминът Агиографията произлиза от гр. агиа- светец и графеи-пиша  и представлява християнска богословска литература акцентираща на Чудесата и Святостта на светеца придаваща му различна "митична" сила посредством нереални, но убедително християнски Чудеса с една цел убеждаване на вярващите в силата на християнството.  Създаването на агиографски текстове се отнася и за редица "учени", които създават безкритична апологетична схоластика в защита на своите популистияни теми, за които няма научна обозримо обектвна основа, но сред населението се възприема безкритияно на база установение условни рефлекси, на принципа на Павлов, яе например ако те пиват във в-ка то това е истина, или че щом това е написано от Сетец, в случая професор, то това отново е истината и не може да не бъде по дръг начин тъй, като самото му поставяне под въпрос поставя под съмнение самото Учение .


При демонстрацията и доказването на хипоптезата ще вземеме живи примери от живота, които са пред очите на всияки и са лесно проверими он-лайн.
От многобройните такива предлагам само два, които очертават напълно разглежданата проблематика и съствляват необходимата представителана извадка за признаване на експеримента за научни цели и с които ще си служим за пример.

Видни културелки и трегери не само на българската научна историческа област, но и общественици, участвуващи в повече социални мрежи от психопата боцман,  с политически амбиции и притежаващи неодходимия образователен и обществен ценз двете персони са завървилият архиваторство, понастоящем лице на проитеста подвизаващ се като профсъюзния лидер на бгнауката ръкожодителя на кръга Гливеф във форума на двамата съмнително мургави братоци трънчанче църковно хористче Глишеф и признатия общественик политик и писател историка К Милчеж, р-ел на Комисията по Вероизповеданията, и депутат, писател, които изразяват изцяло наложеното, като ценностна система  у т.нар. южни славяни  и ролята на митологемите Кирил и Методи при формиран на националната индентияност на съвременаната балканска православно скотска рушняшка порода населяващи запланувана агуберния за още по-южните славяни Правите Сурби.

Завършилият архиваторство в Софиският Университет лично на автора на дисертацията доказа, по страниците на  строго научния форум на двамата съмнително български, но определено мургави братоци, че на български св. Кирил и Методи се пише св. св. Кирил и Методи, с което доказа научно, че Апостолите на, нека да не забравяме Южните славяни, са съществували и са братя, а не е само един светия, скалъпена агиографска фигура, каквато се доказваше в темата от пишещият тези редове, като представи и научните аргументи, с които излизат въоръжени с висше образование от българските университети:

"Никой и никога не е казвал, че Кирил и Методий са съставяли българска азбука. Съставили са глаголическата азбука за моравските славяни (за прадедите на чехите и словаците, ако не знаеш)." glishev ; 25 февруари 2010 - 03:07:29"

Забележете, тук персонажите на Кирил и Методи са без титулатурата св., с което лицето показва, яе те са историяески личности, а не светии или агиография.

Ще използвам, като демонстрация разговор в блога на другото "куче",  което използвам редом с "помияра" да го отличиме за пригледност в ексшперимента от "кучето" Милчев, защото Милче все пак е бил куче на властта и се е реализирал на това ниво, а както всички знаят помияра, само драпа да влезе там засега само, като лице на протестта поради, което  е уместно да не ги смесваме от научна гл.т. в експеримента на Везд Ист Анар, за пригледност и научнсот тук само д-р Натан р-ел историяески експеримент с кучета, по имитация на д-р Пвлов.

Според  "кучето" Милчев, папа Адриан се бил срещал в Рим със св. Кирил.

Последното мнение това на "куяето", купом с предивните две на "помияра" напълно на 100 % отразяват моментно състояние в емнталността на бг грацданйето и некои грамотни селени.


Виждате се, че за "кучето" е достатъчно да усети индикатоира, в случая, не светлинен ил звуков сигнал, буквеното съчетание "св." за да се задействува условният му рефлкекс   и то да възприеме несъществуващата Представа за действителност.

Ето как чрез непрвстанно повтаряне на агиографските фигури на измислениет сжетци и апостоли се е набило в главите на южните славяни, че подобни митологеми не само са съществували, а впоследствие, както дменсоътрира, помияра са били и създали Азбуката на Славяните, заради което били зачитани и като български апостоли, защото Българите били славяни.
Демонстрира се от подобно болнои мислене през какви несъществуващи аналогии трябва да премиен един увредн трениран помиярски мозък да си обясни подобна нелепост не издържаща нормалана човешка логика в науката, където за да се възпруиеме нещо то трябва обективно да съществува, не само да е писано за него, някой да пиве и да се провиква, яе го е установил, но и то обективно да съществува, ако искаме да го признаеме научно. Този научен принцип по опредление на наука е възприет и от науката история от тези които я разглеждата, като наука.

За пример, описанията на стотиците бикове от Херодот са считани за фантастика, докато не се намери Серапиума в Египет.

Въпреки хилядите текстови описания за Троя, и тя се счита за абстрактна текстова форма съществуваща само на хартия митология, докато не бе намерена Троя.
Дори религиите, които се опират на нематериални нща са изградени на стройна методолгия и спазват свопите принципи за проверка и доказателство, при които доказтелствата забележете са пак материални и обективно налияни, като материални факти и присъствие. Хиляди са т.нар. реликви, мощи, и т.н. потвърждаващи религиозната доктрина и в яастност и като цяло.

Не така обаче стоят нещата с т.нар.  братя Кирил  и Методи, съществуващи само на агиографско и абстрактно ткстуално ниво,  в хаджиографски описания, намерени без материални доказателства и материлни следи за такива историяски личности, титани на мисълта, обявени не знайно кога за светци и апостоли, оставили отпеяатък не само в църковно религиозната общнсот, но и разкрепостили светското общество с т.нар. Дело. създаване на Славшнска писменост, за които не е налице и една мощехранителница о времена в които и най-малкия светец е превърнат на мощи и тленните му останки са разпратенеи по манастири и славшнски царства и войни се водят за мошите им, издигат се параклиси и манастрири, а допълнително ан статута им на Апостоли се изобразяват в стенописите на Всички християнски храмове.
 
Такива материални доказтелства липсват. Налагането на агиографията став апо-метода на куяето на Павлов от създатели и градители на новите политияески мобщности  в Европа под ръководствто на установение Велики сили, коио дори да изразяват съмнение в подобно съществуване на одобни личности, както това е направено от Русия. впоследствие загърбват критиката си и на основание на принципа на целесъобразност прегръшат Кирилометодиевоагиографията  и усърдно я налагат в митологичните представи на южните славяни  вкл и в сжоите държава като митология напълно задоволяваща целите на империализма им с което спосбстван ан държавно ново ярез своите учени използвайки  условния рефлекс установен от Павлов при въвеждането на агиографията на официално ниво, като политияески метод за формиране на националните им държави .




Пълното заглавие на представената научна разработака експеримент, ако заглавието е излязло само мимоходом с цел последващото представяне за пръв път на български е : " Кирилометодиевоагиографията в митологичните представи на южните славяни за историята и условния рефлекс установен от Павлов използван при въвеждането на агиографията на официално ниво, като политияески метод за формиране на националните им държави "




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3866836
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930