Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2014 12:04 - В името на Отца и Сина и светия Дух, АМАН!
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1815 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Дошло е време ибан Стуян да обяснява за пръв път на български кво били федератите.  В Науката им. АМАН ! Егати и бгнауката щом Ибан Стояновцата им обяснил за пръв на български път кво били федератите.

Друго и то разбрало Правилният Принцип на психопата боцман намери съвсем тривиално по български за пръв път  египетски папирус в kойто пишело изчерпателно за пръв път  българи, АМАН!,  но не и преди да демонстрира на какво го е научил дъртия алхимик за бронзовата руда на  тракийците, от която прбългарите изковавли златните си доспехи във войната за Троянската сливова. (  закъснели  с една седмица за откриването и по обяснената причина Троянска слива б.а.)

Рицарко не може да схване иронията, че ако тралите в 10 век са дали името Тралица на Сердика, то по същия Правилен Принцип следва, че  племето софиянци от Мала Азия са преименовали  името на града на София в 14 ти след завръщането по родните им места от селата, та се налага най-нерелигиозната божествена частица натан да обяснява исторически на божи служител. АМАН  

Уникално ! Първият град  в света, който бил наречен на племе, а не на дедо Боже, Нимфа, Цар, Бог основател или друго агиографско митично създание откърмено от вълчица, коза или  в краен случай  с произход от слоница, като Бряг на Слонова кост. Значи, града е Тракийски, като всичко уникално в хисторито на бгмаймуняците и фсите серафимки, брабар с рицарко.

Кой би предположил, че дедо Божиевите служители ще търсят небожествени обяснения и то за църкви ? Дошло е време Ибан Стуяноффцата да обяснява за пръв път по боцманопсихоптски, а рицарко да му приглася на български  вимето на Науката. Да ти имам и вимето н науката казват и дедо Боже и Сина и светия Дух, аз съм дал обещание им се бъркам в Божиите дела.

Ин номине Патрис ет Филии ет Спиритус санкти звучи на латински молитвата към Тринитито или Тройцата  и В името на Отца и Сина и светия Дух на български и търсенето на Везд Ист Анарх на звукови каламбури, които да докажат "филоложки" кво означавало доказаното свещено име на Сердика применована на Тралица или Триадица, означаващо  светата Тройца, за което ще се намери скоро в автентичен запис от прилежащото време,  че църквата е с име св Троица от Време ОНО, сега е без отношение към напълно и независимо от филоложките съвпадения и обяснения впоследтсвия за търсене обяснение на името Тралица Триадица български, преименована на Сердика от вулгарите на вулгарния им език на прост народ, установено не с анално филоложки каламбури, които да  нагаждат и обясняват чрез небцата на българите името на града и  от там да извеждаме мястото му в хисторито в зависимост, а независимо от езиковите каламбури, които ще изброиме и които о еба са верни филоложки наимнованите на града по законите н научената ономастика,  е доказано не последдващо фонетичната прилика, а първоначално изведено и обосновано върху исторически наличната фактология и устноновените логически принципи, които человеците използват в съществуването си без да ги е еня за липсата на кирилски надписани или мягкий знак, се доказа независимо от филоложкото последващо търсене на означенията на името на града, че града е наименован на църква, стояла на едно високо място близо до Сердика, откъдето и идело и преименването и на Тралица, Триадица, както я нарекли скитите в 10 в.  и че това място с име Тралица, Триадица може да бъде само църквата дала и по късно името на града Св София.

В резюме за да е по-лесно на Ибан Стуянофф в изчерпателното му обяснение за пръв път на български на "прабългаркото " име на Сердика , Тралица или Триадица или на други смешкописци стъпили с едно коляно на миндера ще маркирам, за по-лесно им повдигане на другото коляно при заемането на поза  партер  с цел анализирне от  научените партньори по формуляр :

 София е наименованието дадено на града, столица на НРБългария в 14 век на името на най-прочутата му църква, наричана днес базилика св София, коятоединстевно безпаричието на строителите на капитализъма е я спасило от разрушаване. Да си бутнеш кръщелницата ! това само бгмаймуняк може да го извърши, ако Нещо не го е спряло.

Директно е  указано, че града е наречен София на името на църква,  приело е името на църквата във простонародния български и само в него, защото името на областта си е написано Средечка във Витошката грамота на цар Шишман, като само града е наречен името на почутата църква, която се виждала още от преминаванет на Хемус по сведението на Башев. ( Хемуса и той е преименован на Балкан от завърналите се по родните си места от селата софиянци, но е без отношение по името на града или не, може би да му намериме обяснение на мйчин език, но не тук и сега.) Името на областта е отанало Средечка, както  "бграматици" са наричали  за по учено, по купешки на "славянски" Сердика, като научени от Апостолите на славяните братя Грим на приказка. (  Защо ли славянските" граматици не са нарекли и областа Софийска? Защото тракийското племе софиянци се било настанило само в град Сердика, а не било превзело и софийско, което още било славянско. б.а), т.е. записаното на български име Средец представлява побългарения вариант на античното официалише Сердика предадено през благородния български, от българин за българи.

От това, че доказано името на града е наречено на името на църквата известна, като София, то  автоматично следва да предположим, че когато срещаме в сведения от десети тринадесети век, че скитите или народа наричали Сердика , Тралица, то когато същия този народ, започва да я нарича София, а това било  в резултата на името на църквата, от това води автоматичното заключение, че този народ преди това е нарекъл града Тралица, и това е било отново на името на същата тази прочута църква, дало по-късно наименованието София.

Доказателството намираме в сведение, от византийски автор, че местните  "софиянци" тогава, наричали едно високо място близо до града Сердика, Тралица или Триадица. Перфидния византиец не посочва, че "варварите" наричат високото място  Триадица на името на църквата, която се намира там, защото не за първи и последен път благодроен виз автор  набляга на варварите скити и услужливо пропуска уличаващи подробности

Но все пак е казал достатъчно , а именно,  че едно високо място до Сердика се нариа Триадица от скитите

Доказателството намираме ви в това, че Башев нищо не подозоращ за сведението на византиец пише :

"Построен е този храм на св. София върху едно издигнато място, когато се преминава планината Хемус, веднага се вижда споменатата църква, въпреки че до нея има 20 мили открито поле. Поради нейната красота българите-варвари, въпреки че не са били християни тогава, (когато са превзели града), не я разрушили,"  От описанието на Башев в 17 в, че църквата се е виждала още от преминаванто на Хемус.

 

И воала, на най-високото място, 500 м надм височина, а ниските планини започват от 500 м. , до град Сердика (София б.а),  на практика единственото виоко място до Сердика има антична басилика, наречена Света София, която била дала името на града София в 14 век!

Ебах го да го еба!

Църквата се виждала и скитите си преименовали Сердика на София, а преди това църквата не се била виждала! И скитите не го преименовали града на София !

Анджък!

Скитите не го ( градът б.а) преименовали на София, но имамае безупречните сведения, че са го преименовали от Сердика на Тралица или Триадица !

Или църквата си се е виждала, града е преименован на Тралица или Триадица и това е било името на църквата, защото народът е същият български народ, константа, като църквата, който не се е появил в 14 век, както и църквата не е станала видима в 14 в.

Чакали българите до 14 век да се завърнат софиянците по родоните си места от село ха, ха, ха за да си преименоват градо.

Или тва е високото място наречено Триадица. Което съвпада и с принципа на населението да си нарича града на името на тази църква по простонародному и ако в 14 век тя е била наричана София, то в 10 в.  е била  на името на Тройцата или Триадица и от там е дошло постонародното име на града Сердика, и за това, че църквата е наречена Троица още при създаването си, предполага и преименуването и  с късния агиографски образ наречен  София от православно исихастката скотщина  в съответстве с новата им доктрина измислила и агиографските образи на трите сестрици Вяра Надежда и Любов и майка им София, с които образи  подменено "старата"  Тринити, Тройцата, Триадицта и налага новото  доктринерско верую . Доказателство за тва намираме у Прокопий или др под, че  името на Чстниановата Св София в Кконстантинопол, наречена на Божията Премъдрст София. В 14 век София вече има друго съдържание според скотовете било от некава майка на три дъщери Надежда, Вяра и Любов. На върба. И тва го нема. Било Цветница. да сте чували за село Цветница, сега квартал на София Връбница ?   До село Надежда е било някога.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marknatan - *** Тук започваме с илирическото ...
17.04.2014 12:09
***
Тук започваме с илирическото отклонение за обясненеито на името Тралица, Триадица което, както се вижда до тук е без значение за извършения безупречен от гл т на человеческия разум доказ на името на града и не играе роля с фонетичното си извеждане и липсата на мякхий знак и уникалност, в обясненита на революциите в хисторито, докато не се намери скоро в автентичен запис от прилежащото време, че църквата е с име св Троица от Време ОНО.
Фонетичното обяснение на Тралица или Триадица , като репрезентация на Троицата на светата Троица или Тринитито,идват от българското тройца, предадено съсвем правилно в звученето си с гръзката трнскрипция тралица, както е направил от Лъв Дякон като тралица.
Независим източник двеста години по- късно, отново транскрибира името на града на тралица. Това са преминалите кръстоносци от първия поход, като тук името е с латински букви.
Арабския геогрф Ал Идриси посочва сердика, като астралица през арабския си.
Налично е и наименоването на града, като също и Триадица. Наименовнието на църквата и града идва от нариането на трите божества съставляващи Тринитито, Троицата: Отец, Син и Дух. Проявлението на божествеността на дедо Боже е в трите Духа, то е спиритуално , а не физиеско. Идва още от турците, които наричат на майчин език Духа Джин, и това се доказва още от римските стели на турците , монетите им т.нат,. в които стои написаното Генио за Джина на Нещата, които се изобразяват и представляват с техния Дух или Спирит. Всеко нещо, всяко има дух според турците или джин, римляните го наричат Генио. Къщат има джин, човек има джин, императора има джин, реката има джин или дух всяко нещо за римляните има дух и те представляват този астарален образ на обектите. Например представяпт генио или духа на императора, генио или духа на дома, предмети и т нат Как е женския род на Дух Некой може ли да му покаже на психопата боцман дух в ж. род. ? Ми Духла.
Широко рапространени са духовете на градовете, наречени тихе, Като четете бгпроституцияата четете за тихе- Тихе на константинопоо, тихе на сердика тихе на майна си райна, превежат го боинята на града , мйна им райна , това е Духа или гениоса л джина на града, рисува се с корона от крепостна стена и се изписва ТИХЕ и от там неуките българи по метода натан го възприемат и наричат Дух, турките пък от генио, четат Джин, чули недочули от арабелите, а то си е спирит, а те не пият, га нема, а гълтат етер, въз дух, че е безплатен, дух, нещо нематрялно, като киро и Метода на създалите азбуката на моравците, дето щели да им намерят матрялни следи в некой манастир , тибетски, щото и у тея у мама азия и у грузинските острови дето не са разрушени от тураките в меджутеранеята нема нихни фрески, хеле па като апостоли, квито били цели манастири требващше да има с мощите им до трето колено за което гръци е се намерят роднини, а да не проунеме и да отбелжиме, че грък да пропусне да отбележи, че имат апостоли дли нещо на българите е нещо напълно несътветсвтвуващо на християнството им .
Няма и християнски византийски писател от писателксия кръг в/у който се гради от бгпрапроституцияата да пропусне да запише червенеа точка за християните дали азбуката на славяните. Ми нема гръци, ни монаси, ни лъвоеве, и комнини принцеси не съобщават за подобни влечуги в салона да валсират хисторито на бгпроституцията за доказ. даже и арменските сведения са запецнали, гаче не а писани в 16-20 век
Или представянето в нематериална, духовна форма на различни божествени същности е използвано и от християните и дедо Боже е представян в три духовни форми, Отец, Син и Дух.
Трите Духа или Трите Теоса или Триах Деуса - Триадиса, Тройса, Тралиса

Църквата е назаована тройца, триадица се едно кво са били фреските за тая троица, три Сестрици, три светци, трите духовни прявлния на деддо Боже или е имало просто разпятие с богородица и Иоан Кръститл от двете страни на разпънатия Син, или може би е бил Йоан рисуван, като мома от ватиканските влечуги вместо с брада по православному. Се е тая от г т. на Хисторито кво е е криело зад доктрианата троица .
Това обаче което е докюментирно, че че праволавнит скотове извееднъж изнамерили три сестрици и преименовали църквата от Триадица, тройца на софияя.
Вулгарите и те за доказ, че не с а нарекли сердика на плементо софиянци нарекли града от Тралица Триадица на София за доказ,че не е било на племето трали, трибали, идр под армески обяснения на името на църквата .
Без спорове за различните доктрини и коя от кво скива и коя по божествена или първична, равна или равотойни. единосъщна или единоподобн или н и т н теософски разлики, както мъдро отбелязал мъдрия имп състоящи се в разлика от само ена буква. тройцата или тринитито са три неща и коя е по маловажната част или по важната, както и дали са равнопоствени или дали са едно цяло или каккто поздне ще бъде представно от правослвните скотове три сестрци или три отделни светци, светии от двете страни на кръста на Сина се тая в променливостта си и какво би било означавало теософки тринитито, тройцта в едно или друго време различно от нешното, когато троицата били три сестрици.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850938
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031