Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2014 07:46 - Ракиено време- истината за татарското изобретение ракията
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1563 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 19.07.2014 01:25


 Ще започна статията с фото на О.М-Хелфен изобразяващо дестилация на арак пред юртата от татари в далечната 1929 г. ( виж фото "Distilling arak").
image

Това е същият този пророк Хелфен предсказал "нашата Ромска Тйеза"  далечe преди месията психопата  боцман да я напише.  
В добавка на това, Хелфен също е доказал и хунския турски произход на българите.  
Доказаните пророчески качества на Хелфен са използвани от не, един, а цели двама на вид научени изследователи с очила и брада, използващи пророчествата му за доказателство на произхода на българите. Везд. Ист. Анарх. в лицето на неговия пълен член, ръководен от факта, че през  2011 г  при редовни археологически ракопки на Асеневия дворец в Търново от К. Тотев бе намерен керамичен фрагмент с надпис " АЗЬ ПИХ ... РАКНNА" и надвисналата реална опасност ромунешката проституция да се осъзнае и като използа немедлено доказаните пророчески дарби на Хелфен,  да докаже, че бугарите са татари,  видно от пророчеството му още от 1929 г , доказано през 2011 г, как са пиели на Трапезица "арак", като баш татари, пред намерените дупки от юрти в източна посока.. 
image

Отривателя на керамични фрагмент "разчита" надписа  му" „Аз пих на празника ракиня”, което не отговаря на истината, чието изясняване е  предмет на настоящата публикация. При първончалното съобщение за научното откритие фрагмента с надписа липсваше, поради затрудненият в  разчитането му от староболгарский от страната Булгария  на откривателя, но за сметка на това нвсякъде бяха показани модерните българските казани за  дестилация на ракия, които не се отличават от този на Хелфен  за "арака" от 1929 г.        Заради това, водени единствено от Принципите на Светлия и Чист Везд Ист Анарх, преди ромунешката проституция да се осъзнае и докаже  с Хелфен по научно с установените и научени методи от унгарската историография,  занимаващи се вместе усилено повече време с доказването на  татарската чепка на българите бугари татари, отколксото със собствената си татарско турска история, поставила си за цел да разгласи, че бугарите доказано са татари, щом  в Търново пиели, "арака" от кобилешко млеко, докюментираната от папата на хуньологията и пророка на психопата боцман Хелфен пред юртата на дъщерята на Хана, която автоматически става бугарска,  т.е. дори само тази точка да е доказана, бугарите са татари, да поясня, че българите не са,  и  не са си жабуркали устата с кобилешо мляко, а с т.нар " арака",  ферментиралия оризов алкохол на татарите известен под същото наименование " арака и на беззубите британски педали в Индия, спомен от донелите им го могулски (монголски) императори .  Под наименование " арака"  оризовата ракия е записана и описана  от де що има папищяски пратеници на френския крал  и Ватикана от Авиньона му до някой Велик Кхан в Каракорум.  В едно от най-известните и най-ранни сведения, това на Рубрук,  преведено и на български , пратеникът  нарича ракията,  по начина, по който е записана и на фрагмента от Трапезица "теракина " :  " aliud cervesiam de risio que dicitur terracina"- т.е. " напитка от ориз, която се нарича теракина " ( виж LIBI IV).

Рубрук я споменава на няколко пъти под името " теракина" и изключително интересно е описанието на  и прочутото сребърно дърво  в двора на монголите, от което от един клон течала медовина, от друг каракумис, от трети вино, от четверти ракия и с нея се наливали и татарските царици до посиняване. ( пак там)

image
  Виж фрагмента с надписа и сравни. Ясно е записано " /ТЕ/РАКНNA", което съвпада със сведението на Рубрук за оризовото питие т.нар от него  " ТЕРАКНNA".   Т.е. по научните правила на епиграфиката разчитането на фрагмента не може да бъде свободното съчинение, а единственото възможно с оглед на това, което личи, така както е направено за хиляди фрагменти без значение али са на старобългарски, латински, гръцки и т.нат.  и то е " /ТЕ/РАКНNA",  а не РАКИНЯ .  Дори да беше наличен пълен надпис  изписа  " РАКНNA ", то  очевидно е същото на много по ранното упомената от Рубрик записаното "теракина" за оризовата ракия на татарите. Приготвянето и също е описано.   Ето  описание на технологията по " печене “ на ракия на едно от отчетата: " Ориза се пресова на твърди блокчета( пастички б.а), които са разбиват и поставят в съдове с топла вода  да ферментират. Питието произведено по този начин би могло да бъде объркано с превъзходно гроздово вино. На вкус питието се прави по желание сладко или кисело,  чрез добавяне на някои билки по време на ферментацията."   Дестилацията или "печенето" на ракита е предадено с описанието за "Топлата вода" от наивния и несрещал подобна технология невеж папищяк.  Безсъмнено е, че  наред с барута, коприната, компаса, френската любов, и необходимите за това книжни пари, монголците са се сдобили с ракията от китайците. Ное лесно доказуем факт, че те са научили на нея самоедите и европейците. Тармбуките директно са си я възприели от могулите в Индия. Дори и след, като Рубрук и останалите пътешественици надълго и нашироко описват широкото разпространение на ракията при татарите, тя не намира прием и не е известна в останалия нецивилизован свят. Безупречно доказателство за това е, че тя липсва в търговските регистри на генуезци и венецианци за целия период, в които с описани всякакви стоки и количества с указания за търговията им ! А че е налична и  обект на широка употреба е видно от факта на всички пътешественици из земите на татарите.  За пръв път на славянски ракията е упомената от Меховски, който пише, че местните, имайки предвид бъдеяата ромунешко татарска сган от генуезка татария , това, което в причерноморието ще се нарече ромунеще за пръв път между татарските монетарници на Днестър и Днепър я наричат ракия - araka.        " На пирах и принимая гостей они пьют араку (araka), то есть перебродившее молоко, удивительно и быстро опьяняющее. (47)- 47. Это ошибка: арак — виноградная или фруктовая водка. ".   ( vostlit)

 Надписа от Търнво не може да се приеме, че е на славянски, защото бугарина татарин е използван некирилската буква " N ", а никой уважаващ себе си потомствен славянин на неизветсните дотогава Апостоли на Славяните  брат Грим, няма да допусне такава правописна грешка и то в Търново, книжовицата на Славянките Братя, апостолите на Славяните, дали приказката на българите братя Грим За да сме докрай последователи на научния принцип на Везд Ист Анрх ще изследваме намерения надпис докрай и риск да нарушиме започналата научна хабилитация, на некой Ибан Стоян развил изчерпателно за пръв път тезата за българското инвенторство на ракията, ще дадеме и напълно издържаното от гл т н науката праболгаристика, онанистика и свързаните с тях миловни историческипроцеси в лингвистиката и уменията с езиковото богатство, ще предложиме в унисон с доказаните културно етноложки некултирни исторически традиции, че българите никога не пишат по стените и на керамиката в тоалетни днес, за пиене, а само за ебане, то потвърдено и от строежа на изречението " Аз пих на празника ... ракина" означва, съгл. правилата на праболгаристиката, че българинът е Пил , но не е важно какво е пил, защото не го е записал, както са го научили Апостолите на Славяните Подлог , Сказуемо, Допълнение, Обстоятелствено пояснение  и т.н., а  е прескочил, какво е пил на празника, или първото му изречение е " Аз  Пих на Празника / и е-бах Ту/ракина. "  Туракина е жената на татарския хан. С това се е похвалил българина.   


Тагове:   ракиено време,   mongols,


Гласувай:
2



1. syrmaepon - използван некирилската буква " N "
18.07.2014 09:42
И авторът на хвалбата като тебе същи анархист и пишел още на улфилската азбука в разрез с търновските канони )))) Може да е бил някой висок гост от готско-гетски произход )))) и след като се натряскал добре решил и той да остави следи за вечни времена....))))))
цитирай
2. syrmaepon - А сега сериозно
18.07.2014 09:43
Защо му е да го пише на камък - аз пих еди какво си . Трябва да има продължение текста ))
цитирай
3. marknatan - Е има де " Аз Пих на Праз...
18.07.2014 18:07
Е има де

" Аз Пих на Празника / и е-бах Ту/ракина. "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3867191
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930