Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2014 02:32 - "Ще си купя нови цици" нов хит на Андреа
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 3706 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Кобра изпрати парици  да си купя нови цици на Кличко крошетата старите ми спукаха   Припев : Ах Кубрате, ах Кубрате  ще ми легнеш във кревата като след кроше на брата   Кобра изпрати парици  и дупето да повдигна аз съм вече на години не ставам за бикини   Припев : Ах Кубрате, ах Кубрате  ще ми легнеш във кревата като след кроше на брата   Кобра изпрати парици  за инжекция във мойте устни силиконът се напука като долната ти джука   Припев : Ах Кубрате, ах Кубрате  ще ми легнеш във кревата като след кроше на брата  



Гласувай:
4



1. marknatan - докторе, зачетох се при тебе с...
17.11.2014 10:35

докторе,
зачетох се при тебе след, като мернах, да се хвалиш при ветеринарната самодейност, как си разбил летописец. а виждм, че и тук се държиш, като деса Кравата
както знаеш, че летописец знае, аз бях Атила и
имаш похвала за сериозния труд, който си хвърлил.

Не ти отива обаче, да сплетниш във ветеринарната самодейност срещу летописеца. Деса Крават и психопата Паско по-ги бива.

Сега по същество. Тези две книги аз ти ги дадох при ветеринарите, но като путьо какъвто си сплетниш срещу летописец , а не споменаваш доброто име на благодетеля дал ти книгите да се просвещаваш
" От известно време проучвам разни изследвания и извори за хуните, с които е свързана и древната история на българите, и така попаднах на монументалния труд на проф. Ото Маенхен Хелфен /?- 1969 г./ "СВЕТЪТ НА ХУНИТЕ; ИЗСЛЕДВАНИЯ НА ТЯХНАТА ИСТОРИЯ И КУЛТУРА", първо издание на University of California, Berkeley, Los Angeles/London, 1973 г. Бях чувал за този автор и искрено се зарадвах, когато ми попадна неговата книга при това в две издания - на английски и руски език."

Дължиш отговор на един единствен въпрос, че хелфен го използвам, както правилно отбеляза в главното, за коео е ценен библиографска спрвка, за имена и т.н. и н мис чете в подробности отново. Хелфен е публикуван след смърта му от друг по неговите записки,че имаш отговор за някои нередности, които си доловил от оргнизациоона гл.т.
Интересува ме кои точно според Хелфен са хуните, защото си извадил две противоречиви мнения. Летописеца си врещи, че Хелфен 'доказал че са европци, но мисля, че хелфен им друго мнение. (Аз разбира се, бях Атила и знам съвем точно кой конкретен етнос са те б.а.)
"Главната грешка според мен е, че Хелфен счита хуните за отделен етнос, към който по-късно се присъединяват други племена и народи, а не за събирателно понятие под което се обединяват всички тези племена и народи в Хунската империя. "
От една страна:
" Важния факт, който отбелязва Хелфен е, че европейските хуни са почти изцяло местни народи и те оттук /Панония и Източна Европа/ нахлуват през Кавказ в Мала Азия, Персия и Месопотамия в края на 4-ти век. Ето какво споменава по този въпрос самия Хелфен: ".... Този факт, че вождовете на хуните, които дошли в Рим за сключване на съюз, били същите, които предвождали хуните към Тигър и Ефрат /в 395 г./, доказва, че тяхното местообитаване била Европа. Хунските федерати на римляните били не хуните от Дагестан или на Кубан; приятелите на Аеций /в текста Аетус/ живеели на р. Дунав......". Предводителите на хуните Басич и Курзих идват в Рим за преговори в 404 г. "
И от друга
" Това не пречи обаче Хелфен на места да попада явно под техни внушения и да пише съмнителни заключения относно хуните, препращайки ни на няколко хиляди километра по-на Изток в степите на Азия и търсейки паралели с азиатските хуни, тюрки и монголи. "
ЗА :
Главната грешка според мен е, че" Хелфен счита хуните за отделен етнос", към който по-късно се присъединяват други племена и народи, а не за събирателно понятие под което се обединяват всички тези племена и народи в Хунската империя.
Коментарът чака одобрение
Постинг: проф. Ото Дж. Маенхен Хелфен "СВЕТЪТ НА ХУНИТЕ; ИЗСЛЕДВАНИЯ НА ТЯХНАТА ИСТОРИЯ И КУЛТУРА"
Автор на постинга: doktora757
Редактирай | Изтрий
цитирай
2. syrmaepon - Много не разбрах кой на какво мнение
18.11.2014 12:06
Но, ако се не лъжа Птоломей споменава едни хуни вероятно в Сарматия. Според мен основната грешка на всички е, че не приемат миграционните процеси като постоянен процес на вълни през определено време, характерен за степта. Така едни и същи названия се появяват ту в Азия, ту в Европа. В степта родовите конфедерации са много нетрайни и много често се разпадат и всеки поема на някъде нарамил едно и също име,, а може би и тамга. В историографията най-много се набляга на хунската инвазия защото е катострофална за Рим, но такива инвазии от степта мащабни или не има постоянно.
Аз си представям нещата така: Атиловите хуни вероятно тръгват от Западен Сибир и бавно се придвижват назапад, като пък други си остават намясто или пък се движат в обратна посока. Този процес започва много по-рано отколкото се приема така че към 2 век Птоломей вече чува за някакви хуни. В един момент тези хуни са толкова силни, че обединяват много племена с общ интерес срещу Рим, а после дори изчезват като етнос. Да вземем за пример българите. Археолозите намират хунско - български погребения край Кубан и ги датират към 2 век или някои от тях. До 4 век обаче никой не чува за никакви българи додето са вписани в римския хронограф. в 7 век Кубрат образува държава с име България в този район. Неговите синове се разделят и сега в Европа съществува една България, чието население поне видимо има малко общо с онези кубратови българи. Оказва се, че на българите им са необходими 4-5 века за да оглавят своя държава. Тоест пристигането на един етнос на дадено място не съвпада с образуването на държава.
Освен това ми се струва фантастично преместването на алтайските хунну до Европа за толкова кратко време. За това и според мен пратюркския анклав е другаде не на Алтай, а по-близо. Подобно и на индоевропейците които разпространяват езика си на две места мигрирайки вероятно в две посоки.
цитирай
3. marknatan - сирма, Мани го Кубрати Държавата му ...
19.11.2014 07:56
сирма,

Мани го Кубрати Държавата му

Ти как си с циците кажи не коментирай, по ветеринарски с прабългарски вместо тракийски препинателен знак


Аз го питам д-р Гей конкретн, като негов благодетел, кво намери за отговор в книгата на Хелфен, руско и оригинално издание, виж техна ветринарна слабоумност кво отгваря, като ибан стоян под чертата за пръв път на български?

" Натан, мислех да не ти пиша защото по принцип не харесвам анонимни форумни "клавиатурни герои"! Прякора, който си си сложил ясно показва, че не си българин, което още повече ти утежняна положението. С "Летописеца" май пърдите в едно гърне, защото и той все тегли чергата към хазарите....... Надявам се ясно се изразих, за разлика от твоя пост, който ми се струва, че е писан под въздействието на алкохол или наркотици! По-добре не ми пиши повече в блога или на лични съобщения, защото по начало не ти харесвам нито материалите, нито родовите ти корени, които криеш....... Накратко пътищата ни са доста различни, а аз работя и споделям мнения само със съмишленици и приятели!
От: doktora757 "

цитирай
4. syrmaepon - Е, на мен не ми е отговорил ))))) Пък ...
19.11.2014 09:28
Е, на мен не ми е отговорил ))))) Пък ти крий си произхода по успешно и не употребявай наркотични вещества ))))))))))))) Шегувам се ))) Ето на, аз като нося името на скито-келтската богиня Епона и всички разговарят с мене - и кимеролози и тюркофили и даже автохтонисти. ))))))))))))))
цитирай
5. marknatan - ха, ха, ха ставаш за ебане. . . за ...
19.11.2014 11:58
ха, ха, ха

ставаш за ебане ... за това разговаряме
цитирай
6. syrmaepon - В заблуда си в такъв случай, защото ...
20.11.2014 10:57
В заблуда си в такъв случай, защото не ставам )))))))
цитирай
7. marknatan - ставаш. . . Вездесъщия не се лъже за ...
20.11.2014 12:37
ставаш ...Вездесъщия не се лъже за хистори ...

Пичатна грешка е ... "за ебаване" се чете...
цитирай
8. syrmaepon - А-а-а-а недей така ))) да не обърнем ...
20.11.2014 13:19
А-а-а-а недей така ))) да не обърнем табличките като шумерите на 90 градуса )))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3863142
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930