Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2014 03:38 - Още малко делиорманска помиарщина... за цар Теодор Светослав
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 4287 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 11.12.2014 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Цар Теодор Светослав, така, просто по путински, като спира "Южен поток", завърта кранчето на доставките за Добруджансо жито за "непревзимаемото" село на босфора, и селището със затихващи функции капитулира.

  За по престижно обаче царя субиги издава  медна корубка със триумфиращ конник за да пропагандира победата си, пълния разгром над константинопоската армия в битката при Виза и Скафида, с което си връша цялото черноморско крайбрежие и Странджа, с която поставя Константинопол във васалитет, който пък подсигурява не като отива да се катери по стените на "непревзимаемия" град, а така просто, по ленински с глад в запорожието.
Този на пръв поглед дребен и неизвестен за широката публика исторически факт показва на практика, какъв книжен тигър е съчинила западноевропейската историография и каква лайнометщина въртят усложливите баняджийски задници възприели кръста за византийски символ патент  за един град използван единствено, като  "пит стоп" или "хаб"  за зареждане с провизии  на татарските кораби превозвщи магарешко мляко отсирия за Кипчакския хан през 14 -15 век.    Основните монети на Тодор Светрослав са сребърните му издания с които предплагаемо следваше да се извършвт "васални" плащания и с които следва да се отрази васалитет вменяван от бг проституцията по разкрития на букурешките истричари  , с "конник" защото ако кръста бил византийски символ, конника бил татарски, но както с евижда причината за конника у българските издания отново е прозаична- Триумф над Константинопол довел до подписването на васален договор към България. 
  Договора се подпечатва от Константинополци и за гарант цар Теодор се жени за дъщерята на бъдещия си васал бивш татарски васал, както ни уведомява авторитетъ Пахимер , константинополския  "император".  
В ридакцията обаче стъпи на кривия неправилно възмутена делиорманска помиярщина преди да си го извади коментара на Везд Ист Анарх за Т Светослава Ето го целия вътре       " 10.12 23:32 - Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран, тъй като член на фамилията Тертер представлява угроза за самият Теодор Светослав, още повее, че към тази дата със сигурност сестра му е родила малко Тертерче от Чака. 
  Събитията с описани и от независими арабски източници, потвърждаващи завземането на властта от Т Светослав и убийтвото на Чака, без да има завземане на българкият престол от Чака, невъзможно по право. Та на власт в Търново е ногайското протеже Смилец, за който Пахимер не обелва и дума кво що е станало при стани да седне Светослав да убие Чака.
  Чака няма нужда да води със себе си брата на жена си, Тертерката, когато отива при васала си Смилец.
  Когато кхан Бату се запътва към Свещената Римска Империя, ой изпраща едно писмо към "германският" и император. " Стани от престола, идвам "
  Германският швестер на свещената империя отвръща любезно на императора на прочутите с любовта си към лова със соколи ( белия б.а.) владетели на света от Китайско море до Ламанша татари:

" Ваше Височество бихте ли ме назначили за "Ваш соколар". Автентичната кореспондения е налична и публикувана от издателят на Арменските сведения " Ватикана". 
  Както е устаовено обаче, подобно на Александър Макдонски татарите във всички поставени под тяхна власт земи от Атлантика до Япония са поставяли без изключение местни люге. Без изключение.
  Може да считаме, че за чингизидите сядане на "варварски" трон е унижение и не им е позволено по- тхните закони.
  Безпристрастните исторически факти, а не преразкази на ромунешкоунграската школа с нелепи обяснения доказани с още по нелепа монетна атрибуция от пишман нумзимати доказват, че Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран.
  Че Енкона е татарка е ясно от събиранео на две и две = четири.
  Фактология :
  Налице е сведението на Пахимер за покръстванто на Енкона, без значение , кога е станало и факта, че тази енкона е посочена за жена на т Светослав. ( Ромунешките обяснения са за ромунешката наука и кво можел да припише Йончев на Пахимер, тоже. б.а.) . В т нар Борилов синодик се намира запис за съпругата на Т Светослав наименована Ефросина. След смъртта на Ефросина втората жена на Т Светослав е Мария Палеологина. Т. Светослав има две жени. 
  Енкона е покръстена от Ефросина, жена на Ногай, дъщеря на неговия васал Михаил VII, т.е. тази Енкона не е християнка генуезка, нито християнка гъркиня и др.под.  Не е и еврейка, поради простия факт, отново исторически, че в Бориловия инодик, е указан еврейският произход на втората жена на цар Александър, като обаче отново в унисон със случая с Енкона не е посоно нехристиянското и име. Посочването на еврейският прозиход в средновковието бъкано с Вехтия завет и псалми, закони на Мойсей, богоизбрания народ и т.нат. е нормално за християните, които се счита за продължители на евреите.

 Енкона е татарка и нобилити, защото в Историята важи принципа пръв по време, пръв по право и ето защо хората са с прозиход от Африка. Като намерят по-ранни человеци в Китай Историята ще признае, че са от Китай. Това са фундаменталини основни аксиоматични положенияи те в научната история не се обезмислят и охвърлят с " можело".  Първото появяане на това име Енкона е в Татария. Името Енкона Не е засвидетелтвувано сред гръцките имена , еврейските и т.н. ето защо, както Африканския произход на човечеството, и Енкона е татарка в Историята, аксиоматино по споменаване за пръв път в 14 в в Кримска Тартария, населена освен с кримки тартари и тук таме с некой еврейн с баба гъркиня- пръв по време  пръв по право.  Безусловната  констатацията на българската историография за Енкона получила името Ефросина, защото при българите практиката за смяна на имената на царе и царици при "встъпването им в длъжност" е широко разпространена " би означавало, в противоречие на застъпената ромунешка теза за влиянието на Токту, царицата на Т. Светослав да не е преименована на името на неговата хатун, първа съпруга, а на врага му Ногай !?, което е нелепост и не знам, освен българската и ромунешко унграската лайнометщина някой друг да продължава да използва този аргумент- при встъпването си на престола на на Ефросина, то тази Ефросина не може да бъде наименована на поредната от харема жена на смъртния враг на Токту хан Ногай, който токущо бил загинал в битка с Токту, а на Първата Катун на Токту. Поледващото развитие на събитията в България и на полуострова, не само с превземанто н Търново и убисйтвото на Чака, доказват татарският и произход , но и става ясно от мощта на държавата на на Т Светолслав, че той се е сдобил с една могъща армия, която нма откъде да е създадена пак по условие и становище залегнало в българската историография, за бедната, обезлюдена и омаломощена държава и  тази армия, не от кой да е , а от зестрата си на съпругата, със сигурност директна наслдница на Чингиз хан и дъщеря на Ногай, изградил собствевна Орда, т.е. татарско княжество, се е превърнал в основния играч, като е поставил във васално подинение и Константинополският управител.     Дори да се аргументира, че по "гръцкото" или "еврейското" име не може да се определи, етноса, то от фактат, че се посочва първонаименованието "гръцко", "еврейско" и т.н.,  то  съществува първоизточник и първопозаоваване на името и определянето му, като свидетство за етнос , на принципа пръв по-време пръв по право и едни имена са "гръцки", без значение, че впоследтсвие са изполозвани и от други Първо е белег за гърци, както тук Енкона е белег за татарка на акиоматичнищ принцип възприет в историята Пръв по врме пръв по право, за да има нобходимата координатна система и съзимеримост, нобходима за всеки научен подход.     Развитието на събитията, т.е факта цитирани от пахимер , че Т Светослав идва задно с Чака, без значение, какк е определен субективно от пахимер Чака, като господар или не на Т Светослав, та какъв да е след и като Ногаите са господари и на неговия господар Михаил Константинополски, ккто ни уведомява Пахимер и това по ромунешки да се извиква за доказ е в противоречие с наличната фактология на развитието на събитията, предъвквана тук от мен .
  На Чака не му трябва да води шуролинчо си ако иска да влиза в Търново, като цар, заьото си е загубил клюа и хазяина няма да го пусне в квартирата, защото не си е платил наем. Там е неговото протеже Смилец.   При ликвидирането на Чака от страна на Теодор Светослав, ако зад последния не стоеше по-мощна и силна татарска армия от тази на Чака това не би могло да е случи. Татарите са ве още най-великта сила в света и сам юнак на коня Теодор не би могъл без друга татарска армия зад гърб си да посегне на Чака, , ако зад него не беше тази от " бугари татари " на жена му, "волжските бугари" на Чака (татарите б.а) щеха да му резнат главата, по точно задушат за да не се пролива царска кръв ( на Тодорчо б.а.) .   " Светослав се срещал с един богат гръцки търговец Пантелеон, опекун на Енкона, дъщерята на някой си Манкус, която някога била кръстена ( βαπτισματος б.а.) от Ногаевата жена Ефросина. " Пахимер   Татарката с варварското име Енкона е покръстена от Ефросина, черно на бяло е сведението от Пахимер. В световната история няма гъркиня с име Енкона, т.е. Енкона не е гъркиня, още повече, че името на баща и пък е предадено, като Манкус, което означава "мангизи" и това пък точно се изтъква от Пахимера, че Теодор се оженил за мангизи, подобно на прочутото " Cash and Kary", когато холивуксия актьор Кари Грант се жени за най-богатата американска наследница / игр на думи от кеш, пари в брой и кери - нося, което е името на Кари Грант б.а/ и народа ги нименова "Cash and Carry"- Парите и Гери или вземи парите.    Само, че дали Теодор се е оженил за пари ?
  Както писа рицар при делиоорманската научна помиярщина ако армии се купуваха с пари Евреите щеха да владеят света ище в 13 век.   И кога някога пък там е бил Теодор Светослав, за който Пахимер съобщава, че бил беден, като се оженил а пари, но от царски род или това не е станало след възкачването на баща му Стария Тертер на престола в 1280 г до периода на изгнанието му в 1285 тъй, като наследникът на търновския цар, той не би бил посочен, като беден, ако баща му е все още търновски цар или събитието е след бягтвото на Тертер в 1284 ги укрепването му в Адрианопол, породено от поредния болярски преврат в Търново, когато болярската партия издига за цар Смилец ?   При баща си в изгнание, престолонаследника Теодор не е търсил пари, а армия с чиято помощ да се върне на власт. Имаме свидетелството, че Стария Тертер е дал дъщеря си за жена на Чака, син на Ногай, но той не му се притичва на помощ за да го върне на престола, и Теодор взима нещата в свои ръце.    Жени се за татарската принцеса Енкона, която е дъщеря най-вероятно на Великия хан или на Ногай и с него и армията му ( и б.а) тръгва вече, като по команда и Чака с армията си, защото Ногай е малко поумрел. След завземането на престола си в Търново, Чака е ликвидиран.    Татарката Енкона е майкатa на последният представител на най-могъщата тертерова династия Георги Тертер II, чийто баща Теодор Светослав направи Византия свой васал в 1306 г.  Коментарът чака одобрение Постинг: Последният от великите Автор на постинга: atil "


Дръж му мадурите ... к ..ра ти евнутре

*   *    *    Прочелите темата прочетоха още:
  21.07 08:00 - Атонска хроника - Как цар Теодор Светослав се ожени за татарката Енкона и как завладя Византия
  http://marknatan.blog.bg/history/2014/07/21/atonska-hronika-kak-car-teodor-svetoslav-se-ojeni-za-tatarka.1282551   23.07 21:46 - Северната българска граница на "Великия цар Тодор Светослава, обладател на българския и гръцкия скиптър"
  http://marknatan.blog.bg/history/2014/07/23/severnata-bylgarska-granica-na-quot-velikiia-car-todor-sveto.1283370

=================================================

В ридакцията стъпи прво на кривия неправилно възмутена делиорманска помиарщина преди да си го извади...
   От: atil "" Като почетеш още малко делиорманска помиарщина и ще почнеш да схващаш писанията на старите кореспонденти... Чака е претрепан и разбит и не в позиция да предевява претенции и капризи към никого! Дружинката му станва войска заради подкрепата на делиорманските главоризи а не помияри, които отиват не при него а при Тодара. Династичните бракове на българската аристокрация с източнат аса от самото начало на съществуването на Дунавска България и са неща редовно и обичайно- Дядото на Кирил и Методий имал първа жена- хазарска княгиня, която оставила потомсво в България. Създателя на богомилството е от него. Например. Както и регента на Малолетния Борис и предшественика му също. Чака за да се короняса трябвало е да се покръсти, както са правили всички български аристократи в Източната и Западната римска империя. Явно че е обезглавен преди това да се случи. Ефросина може да е кръстена булгарка, това е правдоподобно, такива мнимало много и под общети християнски имена произхода не си личи сега за нас. На запад е пълно с хунобългарск иклирици с латински монашески имена. Татарите -кумани и ногайци не са съвсем българи с чист косъм а с такъв произход. Сама едно число оттехните родове влиза във формирането на волжко-българската народност , която се създава през 10-12 век. Другите са в Златната орда и Русия,Украйна. Същото е и тука. Дори по същото време. А не през 9 век както лъжат.  В Делиормана помияри е нямало, но отстъпници, които стават османлии - да. Точно ние които не сме станали не можеш да ни наричаш така. Ясно ли ти лайно! Тук има повече комунистически репресии отколкото в партизанските райони защото имало повече заможни хора, джандари, полицаи и военни. И тях помияри ли ще наречеш. Като си преработиш писанието и махнеш обидите към капанците, ще го пусна." "  Изпратено: 01:26 От: atil  "
     



Гласувай:
2



1. marknatan - Целата юриспунденция по случая ...
11.12.2014 03:43
Целата юриспунденция по случая не така , както се е състояла в делиорманската помиярщина започвам с резюмето на рицар. Останалите коментари са на приготвен на скара паун по арменски :

рицар "Ако някой беше чел романа "Айвънхоу" нямаше да споделя глупостите за "еврейския" произход на Анкона. Те, ако евреите можеха да си купуват армии през Средновековието Великата Френска революция щеше да е още през XIV-XV в.

Вътрешнотекстовия анализ показва, че ако Енкона- Ефросина не беше от рода на Батий , Чака щеше да управлява България до второ пришествие, както се изказа Паун.

Но, само със завиране на главата в пясъка не става...

Публикувано 08 юли 2014 - 20:59:51"
Коментирам Пахимер и произведението му в което са описани събитията до 1308 г Кой век е 1308 г?
Енкона е татарка и нобилити, защото в Историята важи принципа пръв по време, пръв по право и ето защо хората са с прозиход от Африка. Като намерят по-ранни человеци в Китай Историята ще признае, че са от Китай. Това са фундаменталини основни аксиоматични положенияи те в научната история не се обезмислят и охвърлят с " можело".
Първото появяане на това име Енкона е в Татария. Името Енкона е е засвидетелтвувано сред гръцките имена , еврейските инт.н. ето защо, както Африканския произход на човечеството, и Енкона е татарка в Историята, аксиоматино по споменаване- пръв по време пръв по право.
Безусловната констатацията на българската историография за Енкона получила името Ефросина защото при българите практиката за смяна на имената на царе и царици при "встъпването им в длъжност" е широко разпространена " би означавало, в противоречие на застъпената ромунешка теза за влиянието на Токту, царицата на Т. Светослав д не е преименована н аимето на неговта първа съпруг а, а на врага му Ногай , кото е нелепост и не знам, защот ук подължавате да трието този аргумент- при встъпването си на престола на на Ефросина, то тази Ефросина не може да бъде наименована на поредната от харема а жена на смъртния враг на Токту хан Ногай, който токущо бил загинал в битка с Токту, а на Първата Катун на Токту.
Поледващото развитие на събитията в България и на полуострова, не само с превземанто н Търново и убисйтвото на Чака, доказват татарският и произход , но и става ясно от мощта на държавата на на Т Светолслав, че той се е сдобил с една могъща армия, която нма откъде да е създадена пак по условие и становище залегнало в българската историография, за бедната, обезлюдена и омаломощена държава и тази армия, не от кой да е , а от зестрата си на съпругата, със сигурност директна наслдница на Чингиз хан и дъщеря на Ногай, изградил собствевна Орда, т.е. татарско княжество, се е превърнал в основния играч, като е поставил във васално подинение и Константинополският управител.


Дори да се аргументира, че по "гръцкото" или "еврейското" име не може да се определи, етноса, то от фактат, че се посочва първонаименованието "гръцко", "еврейско" и т.н., то съществува първоизточник и първопозаоваване на името и определянето му, като свидетство за етнос , на принципа пръв по-време пръв по право и едни имена са "гръцки", без значение, че впоследтсвие са изполозвани и от други Първо е белег за гърци, както тук Енкона е белег за татарка на акиоматичнищ принцип възприет в историята Пръв по врме пръв по право, за да има нобходимата координатна система и съзимеримост, нобходима за всеки научен подход.

P.P. Този( тези), които трият коментарите ми ще бъдат ли така, добри и да посочат принципа и причината , защо моите коментари по темата се трият ? Коментирам, само историческите събития(например на боилиада си правят труда да ги редактират !? )


Този пост е редактиран от paun: 08 юли 2014 - 21:06:15

Публикувано 05 юли 2014 - 22:51:45
Куманите са избягли от татарите и това е установено и прието в науката история с методологият и принципите и, т.е на база принципите в Историята намесванто на кумани или др под в произхода на татарката Енкона подобна аргументация е от рода на можело Теодор да бил отишъл в таверната и там видял кръчмарицата гъркинята Ефросина, можело осмата жена на хана мормон, да го направила православен и др. под. т.е. не почива на установените истоически принципи и е за кошчето, освен ако някой не е възприел за истоирчески принципите използвни от Йончев, които Йончев си определя за исторически, но на практика нямат нищо общо с историята. Подчертах, че такива разговори и аргументи не а за историята, независимо, че е пълно с тях, можело да допишеме Пахимер.
Та на какъв принцип Йончев е определил, че Енкона и Ефросина саедно и също лице ?
Поставих този нелеп аргумент, но се подминава, като факта, че според съвременното му рзбиране служебното понятие "покръстване" в средновековието, не било оначавало "покръстване", а преименоване !?
Йончев,
какъв ти е принципа , че съпругата на Т. Светослав наречена Ефросина е татарката Енкона, къде Пахимер или който и да е записал това, което ти твърдиш и изискваш, че трябвало да бъде записано в исторически сведения, така както ти днес искаш д бъдело записано, че да можело а се установи по твоите принципи истоиреската истина?
Може ли някой днес да определя, какво трябвало да бъде записано и как точно да било записано, че да можел той ( който и да е след, като се занимава с история б.а.) да разбере и докаже фактичското сътояние, което обаче трябвало да отоваря на неговите критерии измислени днес и ако не било записано" по род татарка", или не бил записана националността или по начина определен от някой си днес исторически било невъзможно да се установи по "неговите" " исторически" принципи !?
Kазах ли, че пиесата се развива в Татария? По определение всичко, което излиза от Тартария ( или България и т.н.) освен, ако не е указано противното е с Тартарски, ( респ, български и т.н. б.а.) произход. Така е изказват хората дори и днес. Те не записват всичко, което не е. Дадох примера гостите от България. Които са българи по определение на идващи от тази територия. Ако имаше един грък, той щеше да е посочен изрично.
Как Ефросина от Борловия синодик да е Енкона на Пахимер, като Пахимера не посочва името Ефросина за Енкона, нито е записал каквото и да е преименоване зацарицата на Т Светослав Ефросина ?
На база на традицията българите да си наименоват цариците на осмата жена на татарския кхан мормон ли, първият мормон в историята и заради това ли съпругата на Т Светослав е Ефросина ?
Йончев и вторият ти опит да дописваш Пахимер отива в кошчето на Историята.

И най-нелепото е, е след като се е приело, на каква ли основа, и се цитира и тук, че Ефросина е Енкона, а не са различни жени, да се изтъква, как Енкона била християнка, която се покръстила и си сменила името !?
Ами, че нали имнно на това схващане на конкретиката, устаниена въз основа на истоирческите методи от факта, че има в един и същи период лице Енкона в Тартария, което е било покръстено от Ефросина Ногайска, и тя е жена на цар българки Теодор Светолав, на база установеното в Историята, се е установило, че Енкона е Ефросина и тов е историческия метод , т.е. те са едно и също лице и името е сменено при покръстването, добре установен метод и няма други .
На какво друго основание тогава се твърди, че Ефросина е Енкона, а не друга жена?
Не става и тако и вако. И пак било исторически принцип. И така и вако не са исторически принципи, колкото и да са ги възприели някои за такива и така да и ги наричат.
Ногай бил първият мормон, а Т Светослав първият от царски род, който се оженил за жена от презряното простолюдието. Пак Уникално. Благородните западняци едва в 20 век се решиха на такова кощунство. Т Светолав първият буржоа капиталист в хисторито. Наред с първия селски цар, първя хан морон се с принципа на Уникалност и феномени, като исторически принципи.
Чака си загубил ключа от Търново и взел шуролинчо си да му отключи, защото назначения от него за домакин Смилец сменил бравата, немало да му отвори портите и ключа на жена му търновката, която към тази 9 та година от брака им аще да му е родила поне 8 деца с три момчета, иначе да бе оставена, като парясница на втората гоин аот брака им .
Самата фактология на развитието на събитията с влизането на Т Светолва в Търново доказва, че жена му татарско нобилити директен наследник на Чингиз хан.

Публикувано 04 юли 2014 - 04:06:18
"...От България, който пръв дойде в този манастир, името му е Сондоке и жена му Анна, и баща му Йоан, и майка му Мария, и синът му Михаил, и другия му син Велегнев, и дъщеря му Богомила, и другата Каля, и третата Марта, и четвъртата Елена, и петата Мария, и другата му съпруга Собеслава. И другия знатен мъж Петър... и Георги. Петър и жена му София "
Из Чивидалската преписка




Този пост е редактиран от paun: 04 юли 2014 - 04:17:07

Публикувано 04 юли 2014 - 03:30:52
Историята не е точна наука, но Историята е конкретна наука.
Не е необходимо Енкона да е наречена точно и буквално изписано "татарка" или с точно това понятие, което ние днес искаме за да сме способни да установим в науката История, с методите на науката История, каква е по род Енкона, например не е нужно точно, по " математиески" да е записано " Енкона по род татарка", каквото е фактическото състояние в определения исторически момент, защоtо водени от очертаната видно безпринципност и неприлагане и използване на методите на Науката История, ще да изпаднем задължиелно в пореден друг безмислен спор водени от липсата на какавта и да е историческа принципност с каквито е пълна историографията , от рода на по род татарка ама това означава служебно понятие, а не , че Енкона е татарка, защото нация, народ, етнос, народ не са имали съврмнното им значение, значи с нация етнос , народ, в античността не се обозначавали етнс, нация, народ, ами военни служебни понятия, ккто е пълно с подобни безмилици в нет, и както и сега ти спориш, какво означавало служебното, понятие "покръстване" и едва ли не доказа, че според съвременното му рзбиране от теб днес означавало "преименоване", т.е служебното понятие "покръстване" в средновековието, не било оначавало "покръстване" !?
Аз не знам икква конкретика излагаш с обобщаващото всички знаят това, цариците при инагурацията им получавали други имена, защото ако визираш прочутото повтаряно нарекли я Ирина за ради мира съпругата на Петър, то на всичките и печати името и е ясно и четливо Мария, или вжда е, че конкретиката, а не нечие субективно мнение е това , което се търи и се работи в Историята.
В добавка на това, разлинчите християнски имена, ако са налични, за цариците са посочвани в т.нар Борилов синодик, а името Енкона липсва и е записано Ефросина.
И най-нелепото е, е след като се е приело, на каква ли основа, и се цитира и тук, че Ефросина е Енкона, а не са различни жени, да се изтъква, как Енкона била християнка, която се покръстила и си сменила името !?
Ами, че нали имнно на това схващане на конкретиката, от факта, че има в един и същи период лице Енкона в Тартария, което е било покръстено от Ефросина Ногайска, и тя е жена на цар българки Теодор Светолав, на база установеното в Историята, се е установило, че Енкона е Ефросина, т.е. те са едно и също лице и името е сменено при покръстването, добре установен метод.
На какво друго основание тогава се твърди, че Ефросина е Енкона, а не друга жена?
Може след след убийството на Чака, Теодор да бил отишъл в таверната и там видял кръчмарицата гъркинята Ефросина. Такива разговори и аргументи не а за историята, независимо, че е пълно с тях.
Без конкретика, само общи приказки и дървено филосовтване, да се изхвърляме, че нямало "точност", като че ли се изисква математиеска точност, а не конкретика и логика за възстановяване на Историческата действителност по научноустановените методи, прнципи и средства на науката история, на основа конкретна фактология, без да се впускаме в поредния клабалък и овиквния, как историята била политика и всеки си пишел квото искал и т.нат.
Ами дори и така да е и всеки да и е писал каквото му изнася, и това не е грешно, то водеща е конкретиката, а тя налична във всяко писание, и когато е автентична друго н е необходимо, и най-вече бзмислени безсъдържателни обяи лишени от конкретика примери липсващи в наличната фактология.
Американците си пишат и говорят само за кацането на Луната и Амстронг , нито дума за първия спътник, който дори е наименован по пхимерски на "сателит", нито дума за първото куче в комоса, да не говорим за първият жител, разбирай, човек , даже и человечка на планетата Земя, да не спориме, кучето жител ли е на планетата Земя. И въпреки цялата тази пропаганда на историка не му е трудно с методите на науката история да възстанови иториеската действителност.
Какъв е този безкаен спор, дали някога била кръстена Енкона, или тамън да се ожени за нея Теодор.
Фактите са си факти, и аргументи тип "ред херинга", не била покръстена в един ист момент а в друг, не променят фактите, а те са :

Като факт е посочен, като грък само опекуна и, нито тя, нито бща и са дефонирани, като гърци, т.е. директно доазателство е налице, че тя не е гъркиня.
Записано , че е покръстена, като Енкона, име варварко и еретическо, а след това е посочена, като Ефросина. Изтъкнах това, вече и следваше да е достатъчно, ако разговаряхме по правилата и методологията на науката История, че от факта, че името и е сменено при покръстването, без значение в кой момент от живота и е станало, то тя не принадлежи и към генуезките християни. Или имаш добре установена историчека конкретика. И от също така добре установената иторическа конкретика, тази фактология доказва исторически, че Енкона не принадлежи към християнски народ, т.е. тя не е от генуезките християни, не е и гъркиня.
Че не е еврейка, въпреки, приказките за богатсвто на опекуна и, или на баща и, който пък ко водиме безмислени спорове, трябва да е бедняк, защото не е записан, като богат , но да не изпадаме в положение превода да ни е виновен, попа бил пиян, пропуснал да запише баща и бил от рокфелеровци, тъй като фактите без епитетите са едни и същи, та дали тя била богатата или не, Пахимера изразява воето субективно мнение, защо се бил биложенил за нея бедния царски принц на Българиянея самата, мнение което отново не влияе на фактите, така каккто хамериканската пропаганда ( или руската ) не влияе на фактите, въпеки пропагандния си характер и пристрастността си при представянето им в черни или бели краски според зависи.
Че не е еврейка е доказва от друг иточник, упоменатия Борилов синодик, в койо не е указана , като еврейка. Втората съпруга на цар Александър е указана, че е еврейка. Или хрониста не се срамува от еврейски произход на царицата си иначе би го записал.
И тук идваме до един друг момент, наречен, Времето, Епохата, езика и речта , изразяването в дадена епоха в определен ист момент.
Прави впечатение, че за Пахимер грозните татари, кучетата татари, зичниците татари, от пъклото ненавистните татари, никъде не са описани, като грозните татари, кучетата татари, зичниците татари, от пъклото ненавистните татари и секви подобни епитети, коио среяаме в описанията им от заадняците и от бугарите татри когато пиат на български за татарите в този и близките периоди. Уникално.
Внимателния и умерен език на Пахимер, демонстрира, за чия публика пише той и кой чте произведението му, за кой е предназнаено. Пахимера пише за господая си Михаил в Константинопол, чийто господар пък са Ногаите, и петте хилпди татраина на юиито с екрепи влатта му, се рахождат из "Непревзимаемият град" и както с еиздава самият пахимер, императора, го било страх да приеме беглеца Тертрер Стари в Константинопол да не му кръцнели буквално кратунатао, ако че бил в "непревзимаемият град" и Тертер се установява в Адрианопол, което автоматично означава, дали и това не е пореднаа партенка пахимерова и Адрианопол да не е в ръцете на Михаил .
От изказа на пахимер, и анчина по който пише за своята публика, която знае фактичекото състояние на нещата, не е здравословно да ехдничиш, че бугарина беден се оженил за татарка, а само перфидно да споменеш, че е Енкона и гъркинята Ефросина я "покръстила", по безбройните примери на кръщаване на варвари от гръци и за всеки от чиаттелите му е псно от този средновековен израз покръстила я императорската щерка каква е Енкона, без значение дали, като дете или младоженка е била покръстена, с цел да се ожени за хритиянския владетелки царски син Теодор Светослав.
Ааа, казах ли, че пиесата се развива в Татария?
Че младоженеца срещнал момата в Тартария.
Наред, с езическото име Енкона момата била и от Тартария !
Ами май с това следваше да започна, че по презумция след, като действието се развива в Тартария, в Ногайската орда момата по условие е татарка щом е от Тартария, а не е посочено нейната народност. Това следва и от писането на Пахимер, който е записал за опекуна и, че е грък, но не и за баща и Манкузо или нея самата, Енкона, и двамцата езичеки имена.
Публикувано 03 юли 2014 - 22:26:01
Ако Чака беше български цар щеше да има български монети с цар Чака, а такива не са налични. Пишман ромунешки "авторитети" превърнали се в нумизмати по местоживеене атрибутиали де що има монети на генуезка тартария превърнала се в Ромуниа, в бугарски татарски ваални монети може да си ги менкате, като исторически доказателства единствено в банята.
Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран, тъй като член на фамилията Тертер представлява угроза за самият Теодор Светослав, още повее, че към тази дата със сигурност сестра му е родила малко Тертерче от Чака.
Събитията с описани и от независими арабски източници, потвърждаващи завземането на властта от Т Светослав и убийтвото на Чака, без да има завземане на българкият престол от Чака, невъзможно по право. Та на власт в Търново е ногайското протеже Смилец, за който Пахимер не обелва и дума кво що е станало при стани да седне Светослав да убие Чака.
Чака няма нужда да води със себе си брата на жена си, Тертерката, когато отива при васала си Смилец.
Когато кхан Бату се запътва към Свещената Римска Империя, ой изпраща едно писмо към "германският" и император. " Стани от престола, или освободи ми престола идвам "
Германкият император отвръща любезно на императора на прочутите с любовта си към лова със соколи ( белия б.а.) татари " Ваше Височество бихте ли ме назначили за "Ваш соколар". Автентичната кореспондения е налична и публикувана.
Както е устаовено обаче, подобно на Александър Макдонски татарите във всички поставени под тяхна власт земи от Атлантика до Япония са поставяли без изключение местни люге. Без изключение.
Може да считаме, че за чингизидите сядане на "варварски" трон е унижение и не им е позволено по- тхните закони.
Безпрситрастните историчски факти, а не преразкзи на ромунешкоунграската школа с нелепи обяснения доказани с още по нелепа монетна атрибуция от пишман нумзимати доказват, че Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран.
Че Енкона е татарка е ясно от събиранео на две и две = четири.
Фактология :
Налице е сведението на Пахимер за покръстванто на Енкона, без значение , кога е станало и факта, че тази енкона е посочена за жена на т Светослав. ( Ромунешките обяснения са за ромунешката наука и кво можел да припише Йончев на Пахимер, тоже. б.а.) .
В т нар Борилов синодик се намира запис за съпругата на Т Светослав наименована Ефросина.
След смъртта на Ефросина втората жена на Т Светослав е Мария Палеологина.
Т Светослав има две жени.
Енкона е покръстена от Ефросина, жена на Ногай дъщеря на неговия васал Михаил VII, т.е. тази Енкона не е християнка генуезка нито гъркиня.
Не е и еврейка, поради простия факт, отново историески, че в Бориловия инодик, е указан еврейският произход на втората жена на цар Александър, като обаче отново в унисон със случая с Енкона не е посоно нехристиянското и име. Посочването на еврейският прозиход в средновковието бъкано с Вехтия завет и псалми, закони на Мойсей, богоизбрания народ и т.нат. е нормално за християните, които се счита за продължители на евреите.
Развитието на събитията, т.е факта цитирани от пахимер , че Т Светослав идва задно с Чака, без значение, акк е определен субективно от пахимер Чака, като господар или не на Т Светослав, та какъв да е след като Ногаите с господари и на неговия господар Михаил и това по ромуншки да се извиква за доказ е в противоречие с наличнат фактология на развитието на събитията, предъвквана тук от мен за трети път. На Чака не му трябва да води шуролинчо си ако иска да влиза в Търново, кто цар. Там е неговото протеже Смилец.
Публикувано 03 юли 2014 - 22:26:01
Ако Чака беше български цар щеше да има български монети с цар Чака, а такива не са налични. Пишман ромунешки "авторитети" превърнали се в нумизмати по местоживеене атрибутиали де що има монети на генуезка тартария превърнала се в Ромуниа, в бугарски татарски ваални монети може да си ги менкате, като исторически доказателства единствено в банята.
Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран, тъй като член на фамилията Тертер представлява угроза за самият Теодор Светослав, още повее, че към тази дата със сигурност сестра му е родила малко Тертерче от Чака.
Събитията с описани и от независими арабски източници, потвърждаващи завземането на властта от Т Светослав и убийтвото на Чака, без да има завземане на българкият престол от Чака, невъзможно по право. Та на власт в Търново е ногайското протеже Смилец, за който Пахимер не обелва и дума кво що е станало при стани да седне Светослав да убие Чака.
Чака няма нужда да води със себе си брата на жена си, Тертерката, когато отива при васала си Смилец.
Когато кхан Бату се запътва към Свещената Римска Империя, ой изпраща едно писмо към "германският" и император. " Стани от престола, или освободи ми престола идвам "
Германкият император отвръща любезно на императора на прочутите с любовта си към лова със соколи ( белия б.а.) татари " Ваше Височество бихте ли ме назначили за "Ваш соколар". Автентичната кореспондения е налична и публикувана.
Както е устаовено обаче, подобно на Александър Макдонски татарите във всички поставени под тяхна власт земи от Атлантика до Япония са поставяли без изключение местни люге. Без изключение.
Може да считаме, че за чингизидите сядане на "варварски" трон е унижение и не им е позволено по- тхните закони.
Безпрситрастните историчски факти, а не преразкзи на ромунешкоунграската школа с нелепи обяснения доказани с още по нелепа монетна атрибуция от пишман нумзимати доказват, че Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран.
Че Енкона е татарка е ясно от събиранео на две и две = четири.
Фактология :
Налице е сведението на Пахимер за покръстванто на Енкона, без значение , кога е станало и факта, че тази енкона е посочена за жена на т Светослав. ( Ромунешките обяснения са за ромунешката наука и кво можел да припише Йончев на Пахимер, тоже. б.а.) .
В т нар Борилов синодик се намира запис за съпругата на Т Светослав наименована Ефросина.
След смъртта на Ефросина втората жена на Т Светослав е Мария Палеологина.
Т Светослав има две жени.
Енкона е покръстена от Ефросина, жена на Ногай дъщеря на неговия васал Михаил VII, т.е. тази Енкона не е християнка генуезка нито гъркиня.
Не е и еврейка, поради простия факт, отново историески, че в Бориловия инодик, е указан еврейският произход на втората жена на цар Александър, като обаче отново в унисон със случая с Енкона не е посоно нехристиянското и име. Посочването на еврейският прозиход в средновковието бъкано с Вехтия завет и псалми, закони на Мойсей, богоизбрания народ и т.нат. е нормално за християните, които се счита за продължители на евреите.
Развитието на събитията, т.е факта цитирани от пахимер , че Т Светослав идва задно с Чака, без значение, акк е определен субективно от пахимер Чака, като господар или не на Т Светослав, та какъв да е след като Ногаите с господари и на неговия господар Михаил и това по ромуншки да се извиква за доказ е в противоречие с наличнат фактология на развитието на събитията, предъвквана тук от мен за трети път. На Чака не му трябва да води шуролинчо си ако иска да влиза в Търново, кто цар. Там е неговото протеже Смилец.
Публикувано 03 юли 2014 - 16:59:21
Ами решавай! . Ти вече беше решил " Под "кръстена" в случая се има предвид "наименувана". Не става въпрос за смяна на религия."

Проверих в оригиналише и там стои " покръстена"

Иначе и тук ромунешкоунгарската школа са те изпреварили
Прочетивнимателно и поста на галахад " Чака идва в България по-скоро като беглец, след като баща му Ногай е разбит и убит. Тъй че Тодор Светослав е имал подкрепата на Токтай, а някои предполагат и щедрата му благодарност, изразяваща се в част от земите на Ногай в Бесарабия."

Той написа, че има някои, аз пък конкретно ги назозвах -ромунешкоунгарската школа.

И да се аргументирам с ирония, но подплатено с история, щом пахимера не е записал, че тъпия чака не се е усетил, че токту дал армия на теодор за да го ликвидира, като превземат търново, значи не му е дал тогава .

Но имаш право на втори опит, можеш да решиш, че е записал Пахимера, но още не е намерено и да цитираш римунешкта школа, какво е доказала, че е казал.

Публикувано 02 юли 2014 - 17:17:01

Т. Светослав не е камикадзе. Тази войска с Чака са с Чака до смърт. Далеч преди ромунешците да ни обяснят, че Токту бил искала да убие Чака, тези които са застанали на страната на Чака и го следват и се прегруират с него, воюват с Токту на живот и смърт и са също точно толкова "бегълци" и живота им е застрашен. Убийството на Вожда им, този който са следвали на смърт в сраженията си срещу Токту от камикДЗето Т. Светослав, защото му бил обещан Акерман !? няма да му е от полза, ако Т Светослав не е жив.

Ето как наричането на Чака с "епитета" беглец, което натоварва въображението с друг смисъл, подменя историята и ни се продава на пазара по пазарен начин с пазарни приказки, когато фактите са други и противоречат на подобни обяснения.

От една страна ромунешкоунгарската школа обяснява за бугарската подчиненост като овци на бугарите татари от Ногай, изведнъж бугарите татари станали аслани, въстанали и убили "беглеца" Чака сред шатрата с главорезите му, едва ли не и весело и щастливо се обадили на Токту и той пребогато ги възнагардил. Същите , които се бият на живот и смърт с Токту си променили решението след, като завзели Търново !? Защото камикадзето Т Светослав убил Вожда им и ги впечатлил със смелостта си ?

Т Светослав има не по малка татарска армия с него и неин авторитет, на който армията на Чака да се подчини и приеме за предводител слд смъртта му . Без подобна фигура, да бъде убит Чака и неговата войска да остане безучастна и да не изколи бугарите татари за неподчинени развитието на събитията е немислимо. Но тази фигура способна да умири татарите след смъртта на Чака и те да се подчиняват не е Т Светослав. И това, не е Т Светослав, а жена му, представителка на Чингизидите. Известно е за равнопоставеността на жените с мъжете у татарите и ролята и властта на татарските императрици, Беки например, в империята. Жената на Т Светослав е фигурата която с авторитета си е обединила и усмирила воините на Чака, и те са се подчинили на нейния род, а не на Т Светослав. Та Михил VIII е татарски васал на Ногай и дължи властта си на 5 те хилядите татрски воина изпратени му от Ногай, какво да напише Пахимер за събитията и за жената на Т Светослав. Та Пахимер на практика не знае нищо и не е написал нищо за татарския васал цар Смилец, изгонене от Т Светолав а последния живее в Константинопол ! И пак е посочил ясно произхода на жен му, като перфидно е записал , че е била покръстена от дъщерята на импертора Ефросина
От една страна ромунешкоунгарската школа във всичките си писания за изясняване на тяхната история се занимават главно и обясняват гузн негонен бяга за бугарската подчиненост, като овци на бугарите татари от Ногай, т.е. задействат принципа дръжте крдеца, а изведнъж бугарите татари станали аслани, въстанали и убили "беглеца" Чака сред шатрата с главорезите му, едва ли не и весело и щастливо се обадили на Токту и той пребогато ги възнагардил. Същите , които се бият на живот и смърт с Токту си променили решението след, като завзели Търново !?

Публикувано 09 юни 2014 - 07:01:56
Айде и аз ще се разпиша по-твоя критерий за царици за да направя предложението. (Може и да си сложил в началото):


Татарката съпруга на Т. Светослав Има и имената у пахимер, май и другаде


Тогава да направиме следният, компромис, да включиме в тема българските царици на латински трон, на сръбски и т.н. , само така може да се покаже и предаде най-правдоподобно духа на времето, средновековното
Например царица Елена на сърби, гърци и българи, а след смърта на съпруга и т. нар. Стефан Душан е еднолична владетелка до смъртта си, въпреки, че сръбската историографията я описва, като регентка, а българската сигурно, като ренегатка или по скоро обявили са я за "сръбкиня".
Елена е представителка на три владетелски рода и затова изключвнето на тези родове и представителките им наприемр в латински сръбски влашки и др под и свеждането до някакава историографска Търновска България е непълно и едностранно Аз в този смисъл предложих този документ, защото там добре личат преплетени владетелски родове, в които се почитат и майки и сестри и "чужди" жени, свързани по един интересен начин с България- присъствието на определени, но не на всички имена в този поменик Иначе, заония другите неизвестните, ми те си остават световно неизвестни поради липса на инфо А там и за които им инфо, те пък се пренебрегват,по некви критерии, че на полуострова всичко на запад от Търново е сръбско, на север влашкото било Румънско( без Арбанаси )

Публикувано 11 юни 2014 - 22:32:30
не , не греша, и нека добавя, е чака пък е женен за сестрата на т светослав или ето ти още едн бг царица и в тази връзка мился, че със стигнал до зачклюението , че и самит т светослав е женен за татарка защо има нещо нелогично в това сведение посочващ че е женен за гъркиня

Публикувано 14 юни 2014 - 23:50:17
написал съм го, както се пише в нета, с малки букви, даже съм сложил и запетайки

има само две три печатно правописни грешки, но те не променям смисъла, ето ти го по редове

не , не греша,
и нека добавя, е чака пък е женен за сестрата на т светослав
или ето ти още едн бг царица
и в тази връзка мился, че със( съМ б.а) стигнал до зачклюението ( заКЛючението б.а.) , че и самит(Я) т светослав е женен за татарка
защо има нещо нелогично в това сведение посочващ че е женен за гъркиня

Предишното изявлени на плашилото е напълно извън контекса на рзговора ми с теб в безпардонните си заявление, че нямало нищо общо с т светослав, след като е потвърдил (!?) , че ногай води дъщерята на басилевса михаил viii, до който с теб завършихме с питанка

т светослав и сестра му са чуждестранни студенти на размнни начала в двора на царицата на ногай, грозния чака се влюбил в сестра му и я взел за жена и това ако не е връзка

а ако пък гнерала на кипчакския хан иска а има влияние върху политиката на царство българия то той ще си осигуи престолонаследни като ожени дъщеря за т светослав който е престонаследника и което на практика е направил, като тази "гъркиня" дъщеря на търговец ли беше, в крайна сметка може да се окаже дъщеря на Ногай или на господаря му кипчакския хан Тимут Мангу, по скоро е второто

разбира се аз ще се постарая да сведа до минимум грешките, но още по-нелепо и жалко е, когато форумци превръщат това в цел на живота им, а се провалят на първият зададен им тест изобличаващ ги, като спамаджии , какъвто беше теста с машинния превод с доказателствата за заселваето на даки в средечко при галерий и последващата истерия насочена срещу "преводача" с цел дискредитиране на сведението или на "преводача" !? Другият спорещ замълча пред факата за родата от карпатите населена в софийско и започна с оксиморона средеюкия събор от никомедия !?

В тази насока има също за дялкане с цел избистряне на кой кво искал да каже във форум итория

Този пост е редактиран от paun: 15 юни 2014 - 00:04:40

Публикувано 15 юни 2014 - 00:29:41
От това по-безумно няма :

плашило " Публикувано 12 юни 2014 - 07:10:14
жената на ногай е сестра на жената на иван асен iii, двете са дъщери на михаил viii, никоя от двете не е татарка и нямат нищо общо с теодор светослав."

който не разбира от родствата у българите, плаши гаргите

Айде да те светна г-н мод, едната щерка е незаконнородена, за парлама и "историографска" аргументация
Публикувано 17 юни 2014 - 01:59:31
Виждаше се, че плашилото е модераторски ник и към него се обърнах с г-н мод . Не бях сигурен, че си то Йончев.

Казваш " Имаш предвид Ефросина, женена за Ногай през 1271г., на която е кръстена първата съпруга на Светослав?", т.е. предположението, че съпругата на Т Светослав е татарка на практика се доказа с това прекръстване, или да се изразиме историографски, не може да се изключи.

Този пост е редактиран от paun: 17 юни 2014 - 02:00:38

Публикувано 30 юни 2014 - 06:34:42
Не, не се има предвид "наименована", изразът е βαπτισματος, покръстена, а не преименована и родителите на татарката Енкона, не са чакали да притигне дъщерята на Михаил VII, че да я кръстят.

Не става и тако и вако за еднотипни събития , когато Борис си сменил името на Михаил да бил покръстен варварин, а в аналогичния случй тук с Енкона да не е така.

" Светослав се срещал с един богат гръцки търговец Пантелеон, опекун на Енкона, дъщерята на някой си Манкус, която някога била кръстена ( βαπτισματος б.а.) от Ногаевата жена Ефросина. " Пахимер

Татарката с варварското име Енкона е покръстена от Ефросина, черно на бяло е сведението от Пахимер. В световната история няма гъркиня с име Енкона, т.е. Енкона не е гъркиня, още повече, че името на баща и пък е предадено, като Манкус, което означава "мангизи" и това пък точно се изтъква от Пахимера, че Теодор се оженил за мангизи, подобно на прочутото " Cash and Kary", когато холивуксия актьор Кари Грант се жени за най-богатата американска наследница / игр на думи от кеш, пари в брой и кери - нося, което е името на Кари Грант б.а/ и народа ги нименова "Cash and Carry"- Парите и Гери или вземи парите.

Само, че дали Теодор се е оженил за пари ?
Както писа рицар при делиоорманската научна помиярщина ако армии се купуваха с пари Евреите щеха да владеят света ище в 13 век.

И кога някога пък там е бил Теодор Светослав, за който Пахимер съобщава, че бил беден, като се оженил а пари, но от царски род или това не е станало след възкачването на баща му Стария Тертер на престола в 1280 г до периода на изгнанието му в 1285 тъй, като наследникът на търновския цар, той не би бил посочен, като беден, ако баща му е все още търновски цар или събитието е след бягтвото на Тертер в 1284 ги укрепването му в Адрианопол, породено от поредния болярски преврат в Търново, когато болярската партия издига за цар Смилец ?

При баща си в изгнание, престолонаследника Теодор не е търсил пари, а армия с чиято помощ да се върне на власт.
Имаме свидетелството, че Стария Тертер е дал дъщеря си за жена на Чака, син на Ногай, но той не му се притичва на помощ за да го върне на престола, и Теодор взима нещата в свои ръце.

Жени се за татарската принцеса Енкона, която е дъщеря най-вероятно на Великия хан или на Ногай и с него и армията му ( и б.а) тръгва вече, като по команда и Чака с армията си, защото Ногай е малко поумрел. След завземането на престола си в Търново, Чака е ликвидиран. Татарката Енкона е майкатa на последният представител на най-могъщата тертерова династия Георги Тертер II, чийто баща Теодор Светослав направи Византия свой васал в 1306 г.

21.07 08:00 - Атонска хроника - Как цар Теодор Светослав се ожени за татарката Енкона и как завладя Византия
http://marknatan.blog.bg/history/2014/07/21/atonska-hronika-kak-car-teodor-svetoslav-se-ojeni-za-tatarka.1282551

23.07 21:46 - Северната българска граница на "Великия цар Тодор Светослава, обладател на българския и гръцкия скиптър"
Границите се изобразяват на карти. Картите са безценни документи. Но не и за бг проституцията защото, както правилно поставям запетайката между когато и защото е доказано в научните формуляри на научените работници и техните учени сът...
http://marknatan.blog.bg/history/2014/07/23/severnata-bylgarska-granica-na-quot-velikiia-car-todor-sveto.1283370

Публикувано 30 юни 2014 - 10:09:39
Пахимер е посочил, че опекуна на Енкона е грък, но това не е направено нито за нея, нито за баща и, а можеше да напише в мн ч гръцките търговци, но той ограничава само опекуна

В Бориловия синодик Енкона е записана, като Ефросина, но не както обичайно са дадени вторите християнски имена на замонашени царици, а директно, като Ефросина без да се споменава и първото и име Енкона. Отгоре на всичко е записано изрично, че е покръстена.За коя християнка средновековен хроникьор пише , че е покръстена !? . Ако беше гъркиня ии генуезка християнка нямаше да бъде покръстена и да и смент християнското име с Ефросина, щеше да си остане Енкона

При ликвидирането на Чака от страна на Теодор Светослав, ако зад последния не стоеше по-мощна и силна татарска армия от тази на Чака това не би могло да е случи.
Татарите са ве още най-великта сила в света и сам юнак на коня Теодор не би могъл без друга татарска армия зад гърб си да посегне на Чака, , ако зад него не беше тази от " бугари татари " на жена му, "волжските бугари" на Чака (татарите б.а) щеха да му рзната главата ( на Тодорчо б.а.) .


Този пост е редактиран от paun: 30 юни 2014 - 10:38:00


Публикувано 06 юни 2014 - 20:35:29
Бориловия синодик е изключително ценен документ в тази насока и следва да се разглеждат, като български царици и почетените в него съпруги на молдавски и влашки владетели

Не е редно българия да се ограничава в днешната си територия, когато изследваме историята Та рода Бесараб си е български род станал влашка династия Как ли пък не франкещайна Ромъния е само историческия наследник на Влашко, Молдова, Банат, Седмиградско


" Светослав се срещал с един богат гръцки търговец Пантелеон, опекун на Енкона, дъщерята на някой си Манкус, която някога била кръстена ( βαπτισματος б.а.) от Ногаевата жена Ефросина. " Пахимер

Безпристрастните историчски факти, а не преразкзи на ромунешкоунгарската школи с нелепи обяснения доказани с още по-нелепа монетна атрибуция от пишман ромунешки нумзимати доказват, че Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран.

Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран, тъй като член на фамилията Тертер представлява угроза за самият Теодор Светослав, още повее, че към тази дата със сигурност сестра му е родила малко Тертерче от Чака.
Събитията с описани и от независими арабски източници, потвърждаващи завземането на властта от Т Светослав и убийтвото на Чака, без да има завземане на българкият престол от Чака, невъзможно по право. Та на власт в Търново е ногайското протеже Смилец, за който Пахимер не обелва и дума кво що е станало при стани да седне Светослав да убие Чака.
Чака няма нужда да води със себе си брата на жена си, Тертерката, когато отива при васала си Смилец.
Когато кхан Бату се запътва към Свещената Римска Империя, ой изпраща едно писмо към "германският" и император. " Стани от престола, или освободи ми престола идвам "
Германкият император отвръща любезно на императора на прочутите с любовта си към лова със соколи ( белия б.а.) татари " Ваше Височество бихте ли ме назначили за "Ваш соколар". Автентичната кореспондения е налична и публикувана.
Както е устаовено обаче, подобно на Александър Макдонски татарите във всички поставени под тяхна власт земи от Атлантика до Япония са поставяли без изключение местни люге. Без изключение.
Може да считаме, че за чингизидите сядане на "варварски" трон е унижение и не им е позволено по- тхните закони.
Безпристрастните историчски факти, а не преразкзи на ромунешкоунграската школа с нелепи обяснения доказани с още по нелепа монетна атрибуция от пишман нумзимати доказват, че Теодор Светослав е този, който става българският цар в Търново с помощта и на армията на жена си татарката Енкона, посочена в Бориловия синодик с християнското и име и с помощта на съпругът на сестра си Чака Ногаевски, който немедлено е ликвидиран.
Че Енкона е татарка е ясно от събиранео на две и две = четири.
Фактология :
Налице е сведението на Пахимер за покръстванто на Енкона, без значение , кога е станало и факта, че тази енкона е посочена за жена на т Светослав. ( Ромунешките обяснения са за ромунешката наука и кво можел да припише Йончев на Пахимер, тоже. б.а.) .
В т нар Борилов синодик се намира запис за съпругата на Т Светослав наименована Ефросина.
След смъртта на Ефросина втората жена на Т Светослав е Мария Палеологина.
Т. Светослав има две жени.
Енкона е покръстена от Ефросина, жена на Ногай, дъщеря на неговия васал Михаил VII, т.е. тази Енкона не е християнка генуезка, нито християнка гъркиня и др.под.
Не е и еврейка, поради простия факт, отново исторически, че в Бориловия инодик, е указан еврейският произход на втората жена на цар Александър, като обаче отново в унисон със случая с Енкона не е посоно нехристиянското и име. Посочването на еврейският прозиход в средновковието бъкано с Вехтия завет и псалми, закони на Мойсей, богоизбрания народ и т.нат. е нормално за християните, които се счита за продължители на евреите.
Развитието на събитията, т.е факта цитирани от пахимер , че Т Светослав идва задно с Чака, без значение, акк е определен субективно от пахимер Чака, като господар или не на Т Светослав, та какъв да е след като Ногаите са господари и на неговия господар Михаил Константинополски и това по ромунешки да се извиква за доказ е в противоречие с наличната фактология на развитието на събитията, предъвквана тук от мен .
На Чака не му трябва да води шуролинчо си ако иска да влиза в Търново, като цар, заьото си е загубил клюа и хазяина няма да го пусне в квартирата, защото не си е платил наем. Там е неговото протеже Смилец.

цитирай
2. marknatan - 4. marknatan - там нямам навика да ...
11.12.2014 04:00
4. marknatan - там нямам навика да влизам и не съм от ...
25.10.2013 00:52
там нямам навика да влизам и не съм от години поне 3

пуснах един комент при "братоците" за това кой кой е в този период не знам дали е излязъл но е точно за това к/о коментираш

Трябва да се подчертае, че и цар Тодоро Светослав след пълния разгром над константинопоската армия в битката при Виза и Скафида с което си връша цялото черноморско крайбрежие и Странджа издава медна корубка със триумфиращ конник за да пропагандира победата си с която поставя Константинопол във васалитет , който подсигурява не като отива да се катери по стените на "непревзимаемия: град, а просто...

като спира доставките за Добруджансо жито на града и той капитулира.

Този на пръв поглед дребен и неизвестен за широката публика факт показва на практика какъв книжен тигър е съчинила западноевропейската историография зад гръмкото прозвище залепено за един град използван единствено, като "пит стоп" или "хаб" за зареждане с провизии през 14 -15 век.

Основните монети на Тодор Светрослав са сребърните му издания с които предплагаемо следваше да се извършвт "васални" плащания и с които следва да се отрази васалитет ,с "конник", но както с евижда причината за конника у блгарските издания отново е прозаична Триумф на Константинопол довел до подписването на васален договор към България.

П.П. Договора се подпечатва от Константинополци и за гаран6т Тодоро се жени за дъщерята на бъдещия си васал константинополския император
цитирай
цитирай
3. atil - Еба си и вероломното краставо куче. ...
11.12.2014 20:21
Еба си и вероломното краставо куче...
Ще нарича точно делиорманците "помиаяри" и без да се обади си исрало лайната на страницата си.... Ще ти пусна тъпия олигофренски коментар тогава с отговорите ми. Да спрат да ти се точат лигите.
цитирай
4. syrmaepon - Вместо да се карате - дайте да пот...
13.12.2014 11:38
Вместо да се карате - дайте да потърсим нещо повече за тоя род Тертер или Тертероба
цитирай
5. syrmaepon - " пръв по време, пръв по право "
13.12.2014 11:43
Съгласна съм, обаче как да го тълкуваме това "по време" и "по право" , генеалогиите са толкоз разклонени пък не винаги първите по право са първи по време.
цитирай
6. marknatan - След, като имаш слабоумни отрепки и ...
15.12.2014 07:35
След, като защитаваш слабоумни отрепки и споделяш "представите" им за "техната " История да не знаеш какво е възприетия за научен принцип и дори за принцип на справедлиост дори и в правото е реда на нещата. Спор с кубратки и дебили няма да водиме точно в блога на Ист Анарх Достатъчно ветеринарни и глишави слабоумни има из нета да си споделяте мъката по неразбирането на человееческата логика

Какво ли значела научната методология в науката История " Пръв по време, пръв по право " ?
" Ти си ми вторият" Колкото пъти са ми шепнели кадънките тези слова на уше, нутрудиновската овца толкова врабчета не е виждала пред свинарника си.
Само единствено жина му споделила това с овцата.
Нутрудинката обаче и бил пръв по " техному".
Та доказуем и правилно ли се прилага за начуно доказателство принципа " Пръв по време, пръв по право " или "Ваште" са сиките
"първи" на кадъните - по техному "първи".
цитирай
7. atil - Май факта, че се изплю върху върху ...
16.12.2014 23:21
Май факта, че се изплю върху върху уродливата си лъжлива физиономия(като се опита да се направиш на прост учен..., но и свинарите от 19- век знаят, че ако плюеш срещу Небето или много по -високо стоящите от тебе - пада върху лицето ти!) ти докара читатели този път...
Кой е силноумен и слабоумен ти няма да определиш никога, също и кой е мръсна отрепка и кой достоен човек. За тая работа има психиатри и психиатърки, както и публика, която не се състои само от мерзавци и страхливци! Намират се и жени, намират се и мъже сред нея...
За къдъните държа да откоментирам, не и за историята от която ти си далеч, макар да си близко до цитатите и гаврата с тях. Къдънския Интернационал е един от водещите сред женската половина на човечеството! И с нищо не е по-долу от другите Интернационали - Християнския, Будисткия, Юдейския или Безбожния. Сред Къдънския едно от предните места заемат кавказките жени, откъде е и по-голямата част на нашия български миллет. Те и до днес са най-недостъпните и качествени жени и никакво сравнение не може да има с вашта курвенска и проститутска порода. Дали е ветиринарна или хуманитарна все същия боклук си е. Илюзиите са си ваши. Докато съм правил изследвания съм имал възможност с риск за здравето и живота си да знам лично какво приказвам днес...Марко Поло и той като пътувал дали е бил овца или прасе не знам, но наред с другото имал навика да опознава и жените. Без това познанията и знанията на човека за местата, културите и хората си остават непълноценни.

И когато изучавам историята на народа си аз поставям на първо място сведенията на моите предци а не на чуждите. И вообще нямам намерение да ти обяснявам защо. Ако не се сетиш, питай някой от вашто село.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3851074
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031