Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. hadjito
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
11.09.2015 00:48 -
От с Беренде до гр Бургас- бгментетата на лайнометите на показ. Част нумеро Уно- Тракийското менте от Бургаския музей 2. Ментето от Беренде
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3499 Коментари: 3 Гласове:
Последна промяна: 15.09.2015 08:25
Прочетен: 3499 Коментари: 3 Гласове:
2
Последна промяна: 15.09.2015 08:25
Разположена в "Швейцария" на Балканите, прорязания от долините на реките Нишава и Комщица, трудно достъпен, добре защитен високопланински район на западна Стара Планина, останал по-тази причнина аналогично на Швейцария свободен от завоевателство и единствено съхранил до днес автентичните българи и българщината от времената на Симеон Велики, Крум Страшен и Асеневци,
за църквата при с Беренде до гр. Годеч (м/у Годеч и Драгоман б.а ) е писано доволно за да сме разточителни тук с уводи и пояснения извън конкретиката на тематиката- ментетата на бгпроституцията. .
Във вътрешната структура на църквата е налична една необичайна асиметричност, нехарактерна за този тип църковно строителство и изобщо в църковното строителство, неотбелязана от бгпроституцията и каките преписвачки, като уникална в световното църковно строителство, значи тракийска, но пък използвана от бг помиярщината за доказ, че
некой световно бил нарисувал Брата Грим в цел ръст за пръв път на български извън апсидата *,
не къде а в центъра на просветата Беренде,
в нехарактерна славянска композиционна асиметрия в разрез на канона на православието, католикосите и останалата арменско иверийска защото гърците немали " Б" сволоч, за доказ на съществуването на Брата Грим преди късната агиографската папищяшка измислица да се наложи на припознатите т нар Славяни от защитника им Ватикана в 16-17 век
Направена най-вероятно по внушение на късен ктитор. на източната църковна стена, на която е олтарната апсидата *,
отляво или от север допълнително е изградена, изровена е ниша, в която е изписан образа на св. Стефан.
Известна е свързаността на сръбските царе, српска царска династия и сите српи с името Стефан. Та сите српи произхождали от пръвийо им цар стефан, и тачат и почитат пръвийо си цар стефан, а не као бугари тататари да немат цар Отец Основател и да се кланят на Братя Грим, т.е. не е трудно да се досетим кой и кога, късно на свечи е изровил северната част на източната стена и е изобразил в приготвената ниша образа на св Стефан, за което говори и късния характер на художественото изпълнение на творбата и рисунъка и.
Над него ( над нишата б.а) има интересно изображение на един късен мотив, т.нар "Око", добавено доста по късно на свещи от неумел художник, с което изображението на първия светец Учител на Църквата и неин Отец отдолу е заличено, и симетричността на композицията е нарушена.
Григори, Златоуст, Кирил Александрийски
Днес вместо с шест, симетрично разположени фигури на светите отци, колана от Учителите на Църквата е асиметричен от пет лица, две отляво и три отдясно и завършва на южната част на източната стена със св Кирил Александрийски,
но първата фигура, която в оригинала на композицията е втора започва не от северната част на източната стена, в симетря на фигурата на св Кирил Алксандрийски,
а от долната част на апсидата със Св.Василий Велики следвана Св.Атанасий Александрийски и така фигурите отляво са само две. Отдясно на пролуката са още три фигури, на Св.Григорий Богослов, на Св.Йоан Златоуст и композицията завършва със св Кирил Александрийски, общо пет фигури.
Би могло лесно да се докаже, ако српите са рисували директно върху образа на светиня му, и той е запазен отдолу, което смятам и са направили, а не са правили нова замазка, върху която да полагат боите, и отдолу все още стои запазен образът на първия църковн отец от шестимата в симетричната оригинална композиция заличен с нескопосания рисунък на "Око" и издълбаната ниша.
Неумелата картина на " Око" , видно добавена късно, в добавка с издълбаната там ниша са и в разрез със целостта на църквата. Проба от растителните бои на стенописите отново само ще потвърди направеното тук заключение, че на тази " колона" северната стена отдолу е част от оригиналната композиция "Мелизмос" или "Поклонение пред жертвата".
Редно да поставим това посегателство на първо място и свържем кощунственото осакатяване на църквата с т нар "сръбска инвазия" на български земи от 19 век, за което доказателство е и образа на св Стефан изграден в типичен стил с дълбочина и обем на 19 век, но нехарактерен за по-ранните периоди налични от стенописите на църквата от които най-ранни са тези на светците воини от северната стена и образа на Деизис Христос с Богородица и Йоан Предтеча в молитжа към Божия син, като съдник. Различават се поне още три други художника работили на стенописите, като точно ж аписдата са най неумели, примитивни и скорошни.
Наличието на нишата на св Стефан е доказ за позволена српска намеса, а не е наложило зографа кощунствено да разположи композицията с Брата Грим извън композицията на църковните учители пръв път на български, за доказ на бгпроститутите съществуването на късната агиографска ватиканска измислица, не къде да е, а в центъра на просветата, възникнало в края на 15 век с Беренде. До църквата само на 3-4 метра в шубрака на юг има призната по БДС цела научна лаборатория, отговаряща и на стандрта БАН- гробище, и то действуващо, очакващо гробищарите на БГ науката да се изместят от Делиормана и Созопол докажат с науката ДЕНКА и поотделно научно где са погребани неандерталците и Солунските им Братя Грим.
Сцената "Мелизмос" или "Поклонение пред жертвата" по традиция украсява олтарното пространство и композициооно е представена днес с петте фигури на Учителите на църквата, (били са шест симетрично разположени, както си му е редо, а не " уникално" т.е. " тракийски" от време оно, първата е заличена виж по-горе б.а) започващи днес в апсидата отляво със Св.Атанасий Александрийски и завършващи със Св.Кирил Александрийски, теолог и богослов наложил почитането на Богородица и доктрината за Светата Троица и може би заради това великият теолог е записан, като филоосф от зографа, изобразен типично за канона с традиционо изображение в епископски одежди, увенчан с характерната за иконографския образ шапка, все атрибути, каквито предполагаемият преводач и нарочен за създател на азбука късна агиографска фигура на брата Грим Кирил не притежава, не е епискоип, не е наличен иконографски атрибут шапка, и е изобразен държащ свитък с характерен каноничен надпис, скрижала мисля съдържа молитвата архангелско приветствие към св Богородица, и не случайно се държи от наложилия почитането И св Кирил Александрийски а не предполагаемо изобретена Азбука., на непознат, но турски език.
Срещу олтаря, на западната стена е входа, от двете страни на койтоса традиционно за 15-16 век изрисувани отдясно св Константин и св Елена, а от ляво архангел Михаил.
Ктиторския надпис над вратата е заличен, от неизвестна, но сръбска ръка.
От надписа е измита само боята, като мазилката стои запазена. Тук ще вмъкна и по-вероятното научно обяснение за обозначаването на св Кирил Александрийски, като Философ, кето съвпада с измития ктиторен надпис над входа. Боите са измити, мазилката е запазена, т.е това е направено оит профи. Същото профи е добавили и надписа "Философ" за доказ. Известно е , че БГ проституцията е поканила един Гробар из българско да доказва "српскийо" произход на българските църкви в района на софия ниш, където днес се намират най-ярките " сръпкси" представители на "српската" школа. След посщението му са заличени ртедица автентични царски стенописи, като тази на И. Александър в Иваново, и са изчегъртани редица ктиторски надписи из Македония и Сърбия и т.нат.
Й.Иванов предава за надпис в изображение, което се намирало " високо нагоре", т.е. в стенопис, който пишело " Йоан Асен в Христа благоверен цар и самодържец всем блгаром", което обаче не е ктиторския надпис, който е на ниво очи, над входната врата, за която на южния зид има запазена фреска на св Симеон Стълпник.
От изображенията в църквата най-стари са тези на стените ( всве б.а) ниво човешки бой ( ръст б.а), дело на един и същ првъзходен художник. На по-високото и тавана е работил друг(и) автори. В апсидата трета, неумела, най-скорошна ръка.
По-късно е направена е добавка с портрета на св Петър върху началните стенописи на автор Нумеро Уно, който е добавил и най-източните образи на северната и южната стена, тези на Св.Роман Сладкопевец и срещу него на дякон Евнапий и двамата в в дяконски одежда.
Портрета в долапа на св Стефан, тоже в дяконски одежди , в същия маниер и стил, е изработен по времето на тези добавки, както и картината " Око " отгоре, с което е заличен Първия Църковен Отец от долу.
Тези поправки са по време на " сръбската" инвазия и са дело на католическа мисия, т.е. това е работа на 17 век.
*- апсида-дъга, полукръгла издатина завършваща с купол в сградите
( П.П. Оказа се,че и църквата "Св.Георги" в с. Кремиковци, Софийско, тоже е с долапи, ниши, и то цели две, като тази в с Беренде!?, което запазва симетричността и !? , като отляво сякаш е отново св Стефан, като в с Беренде
http://lh6.ggpht.com/_2JxrnSl1VLQ/SnXQ06u1LLI/AAAAAAAABbw/gpYP5WaEMdg/s640/DSCF6530.JPG
от блога на тарбо
( Най-вероятно е така ) В дясната ниша изглежда е Христос. Ката цяло църквата е бъкана с ниши. Вижда се още една отляво на св Стефан в северната стена
http://lh6.ggpht.com/_2JxrnSl1VLQ/SnXRLl3CKXI/AAAAAAAABcY/9Nn1Zg1QWE0/s640/DSCF6538.JPG
В нишите светци с дяконски одежди, като тези в с Беренде. За р-ка от Беренде, където има една преексопнирана фреска със св Петър, тук има цял цикъл с житието на св Георги, т .е тук църквата е св Георги, " цялата източна стена на притвора е с избражения от житието на свети Георги" тарбо
от блога на тарбо:
http://tarbo.blog.bg/drugi/2009/08/04/srednovekovnata-cyrkva-na-kremikovskiia-manastir-quot-sveti-.373952
Присъства и брата Грим за втори път в цел ръст със същия евангелски надпис прославящ ( май "Делото" на славянките и майката им б.а.)! ( Писахме еднаж с възмущение, как рендето дедо Божо в предаването си излъчващо се вече ( тогава б.а) на запис, обяви тук това изображение на св Кирил Александрийски за брата Грим б.а)
пак от там, от блога на тарбо, с благодарност
http://lh5.ggpht.com/_2JxrnSl1VLQ/SnXTZnshXMI/AAAAAAAABgc/7YnHEj7d4Qo/s512/kiril%20i%20grigorii.JPG
/Приликите му двете църкви са доста поразителни, и може да служат за отправна точка ориентир и сравнение при датирането на Беренде ( тези в Кремиковци са датирани от ктитора Радивойот 1493 г, )
Моного е загубено при реставрацията ! Осрали са я и е загубила ефирността си
Много слаба плоска и елемнтарна работа на реставраторите Ебали са и мйката посредственяците
Унищожили са едни прекрасни стенописи са я проивели до цапаница щампа на бездарното си художествено ниво
Дано не стъпят реставратори в Беренде!)
за църквата при с Беренде до гр. Годеч (м/у Годеч и Драгоман б.а ) е писано доволно за да сме разточителни тук с уводи и пояснения извън конкретиката на тематиката- ментетата на бгпроституцията. .
Във вътрешната структура на църквата е налична една необичайна асиметричност, нехарактерна за този тип църковно строителство и изобщо в църковното строителство, неотбелязана от бгпроституцията и каките преписвачки, като уникална в световното църковно строителство, значи тракийска, но пък използвана от бг помиярщината за доказ, че
некой световно бил нарисувал Брата Грим в цел ръст за пръв път на български извън апсидата *,
не къде а в центъра на просветата Беренде,
в нехарактерна славянска композиционна асиметрия в разрез на канона на православието, католикосите и останалата арменско иверийска защото гърците немали " Б" сволоч, за доказ на съществуването на Брата Грим преди късната агиографската папищяшка измислица да се наложи на припознатите т нар Славяни от защитника им Ватикана в 16-17 век
Направена най-вероятно по внушение на късен ктитор. на източната църковна стена, на която е олтарната апсидата *,
отляво или от север допълнително е изградена, изровена е ниша, в която е изписан образа на св. Стефан.
Известна е свързаността на сръбските царе, српска царска династия и сите српи с името Стефан. Та сите српи произхождали от пръвийо им цар стефан, и тачат и почитат пръвийо си цар стефан, а не као бугари тататари да немат цар Отец Основател и да се кланят на Братя Грим, т.е. не е трудно да се досетим кой и кога, късно на свечи е изровил северната част на източната стена и е изобразил в приготвената ниша образа на св Стефан, за което говори и късния характер на художественото изпълнение на творбата и рисунъка и.
Над него ( над нишата б.а) има интересно изображение на един късен мотив, т.нар "Око", добавено доста по късно на свещи от неумел художник, с което изображението на първия светец Учител на Църквата и неин Отец отдолу е заличено, и симетричността на композицията е нарушена.
Григори, Златоуст, Кирил Александрийски
Днес вместо с шест, симетрично разположени фигури на светите отци, колана от Учителите на Църквата е асиметричен от пет лица, две отляво и три отдясно и завършва на южната част на източната стена със св Кирил Александрийски,
но първата фигура, която в оригинала на композицията е втора започва не от северната част на източната стена, в симетря на фигурата на св Кирил Алксандрийски,
а от долната част на апсидата със Св.Василий Велики следвана Св.Атанасий Александрийски и така фигурите отляво са само две. Отдясно на пролуката са още три фигури, на Св.Григорий Богослов, на Св.Йоан Златоуст и композицията завършва със св Кирил Александрийски, общо пет фигури.
Би могло лесно да се докаже, ако српите са рисували директно върху образа на светиня му, и той е запазен отдолу, което смятам и са направили, а не са правили нова замазка, върху която да полагат боите, и отдолу все още стои запазен образът на първия църковн отец от шестимата в симетричната оригинална композиция заличен с нескопосания рисунък на "Око" и издълбаната ниша.
Неумелата картина на " Око" , видно добавена късно, в добавка с издълбаната там ниша са и в разрез със целостта на църквата. Проба от растителните бои на стенописите отново само ще потвърди направеното тук заключение, че на тази " колона" северната стена отдолу е част от оригиналната композиция "Мелизмос" или "Поклонение пред жертвата".
Редно да поставим това посегателство на първо място и свържем кощунственото осакатяване на църквата с т нар "сръбска инвазия" на български земи от 19 век, за което доказателство е и образа на св Стефан изграден в типичен стил с дълбочина и обем на 19 век, но нехарактерен за по-ранните периоди налични от стенописите на църквата от които най-ранни са тези на светците воини от северната стена и образа на Деизис Христос с Богородица и Йоан Предтеча в молитжа към Божия син, като съдник. Различават се поне още три други художника работили на стенописите, като точно ж аписдата са най неумели, примитивни и скорошни.
Наличието на нишата на св Стефан е доказ за позволена српска намеса, а не е наложило зографа кощунствено да разположи композицията с Брата Грим извън композицията на църковните учители пръв път на български, за доказ на бгпроститутите съществуването на късната агиографска ватиканска измислица, не къде да е, а в центъра на просветата, възникнало в края на 15 век с Беренде. До църквата само на 3-4 метра в шубрака на юг има призната по БДС цела научна лаборатория, отговаряща и на стандрта БАН- гробище, и то действуващо, очакващо гробищарите на БГ науката да се изместят от Делиормана и Созопол докажат с науката ДЕНКА и поотделно научно где са погребани неандерталците и Солунските им Братя Грим.
Сцената "Мелизмос" или "Поклонение пред жертвата" по традиция украсява олтарното пространство и композициооно е представена днес с петте фигури на Учителите на църквата, (били са шест симетрично разположени, както си му е редо, а не " уникално" т.е. " тракийски" от време оно, първата е заличена виж по-горе б.а) започващи днес в апсидата отляво със Св.Атанасий Александрийски и завършващи със Св.Кирил Александрийски, теолог и богослов наложил почитането на Богородица и доктрината за Светата Троица и може би заради това великият теолог е записан, като филоосф от зографа, изобразен типично за канона с традиционо изображение в епископски одежди, увенчан с характерната за иконографския образ шапка, все атрибути, каквито предполагаемият преводач и нарочен за създател на азбука късна агиографска фигура на брата Грим Кирил не притежава, не е епискоип, не е наличен иконографски атрибут шапка, и е изобразен държащ свитък с характерен каноничен надпис, скрижала мисля съдържа молитвата архангелско приветствие към св Богородица, и не случайно се държи от наложилия почитането И св Кирил Александрийски а не предполагаемо изобретена Азбука., на непознат, но турски език.
Срещу олтаря, на западната стена е входа, от двете страни на койтоса традиционно за 15-16 век изрисувани отдясно св Константин и св Елена, а от ляво архангел Михаил.
Ктиторския надпис над вратата е заличен, от неизвестна, но сръбска ръка.
От надписа е измита само боята, като мазилката стои запазена. Тук ще вмъкна и по-вероятното научно обяснение за обозначаването на св Кирил Александрийски, като Философ, кето съвпада с измития ктиторен надпис над входа. Боите са измити, мазилката е запазена, т.е това е направено оит профи. Същото профи е добавили и надписа "Философ" за доказ. Известно е , че БГ проституцията е поканила един Гробар из българско да доказва "српскийо" произход на българските църкви в района на софия ниш, където днес се намират най-ярките " сръпкси" представители на "српската" школа. След посщението му са заличени ртедица автентични царски стенописи, като тази на И. Александър в Иваново, и са изчегъртани редица ктиторски надписи из Македония и Сърбия и т.нат.
Й.Иванов предава за надпис в изображение, което се намирало " високо нагоре", т.е. в стенопис, който пишело " Йоан Асен в Христа благоверен цар и самодържец всем блгаром", което обаче не е ктиторския надпис, който е на ниво очи, над входната врата, за която на южния зид има запазена фреска на св Симеон Стълпник.
От изображенията в църквата най-стари са тези на стените ( всве б.а) ниво човешки бой ( ръст б.а), дело на един и същ првъзходен художник. На по-високото и тавана е работил друг(и) автори. В апсидата трета, неумела, най-скорошна ръка.
По-късно е направена е добавка с портрета на св Петър върху началните стенописи на автор Нумеро Уно, който е добавил и най-източните образи на северната и южната стена, тези на Св.Роман Сладкопевец и срещу него на дякон Евнапий и двамата в в дяконски одежда.
Портрета в долапа на св Стефан, тоже в дяконски одежди , в същия маниер и стил, е изработен по времето на тези добавки, както и картината " Око " отгоре, с което е заличен Първия Църковен Отец от долу.
Тези поправки са по време на " сръбската" инвазия и са дело на католическа мисия, т.е. това е работа на 17 век.
*- апсида-дъга, полукръгла издатина завършваща с купол в сградите
( П.П. Оказа се,че и църквата "Св.Георги" в с. Кремиковци, Софийско, тоже е с долапи, ниши, и то цели две, като тази в с Беренде!?, което запазва симетричността и !? , като отляво сякаш е отново св Стефан, като в с Беренде
http://lh6.ggpht.com/_2JxrnSl1VLQ/SnXQ06u1LLI/AAAAAAAABbw/gpYP5WaEMdg/s640/DSCF6530.JPG
от блога на тарбо
( Най-вероятно е така ) В дясната ниша изглежда е Христос. Ката цяло църквата е бъкана с ниши. Вижда се още една отляво на св Стефан в северната стена
http://lh6.ggpht.com/_2JxrnSl1VLQ/SnXRLl3CKXI/AAAAAAAABcY/9Nn1Zg1QWE0/s640/DSCF6538.JPG
В нишите светци с дяконски одежди, като тези в с Беренде. За р-ка от Беренде, където има една преексопнирана фреска със св Петър, тук има цял цикъл с житието на св Георги, т .е тук църквата е св Георги, " цялата източна стена на притвора е с избражения от житието на свети Георги" тарбо
от блога на тарбо:
http://tarbo.blog.bg/drugi/2009/08/04/srednovekovnata-cyrkva-na-kremikovskiia-manastir-quot-sveti-.373952
Присъства и брата Грим за втори път в цел ръст със същия евангелски надпис прославящ ( май "Делото" на славянките и майката им б.а.)! ( Писахме еднаж с възмущение, как рендето дедо Божо в предаването си излъчващо се вече ( тогава б.а) на запис, обяви тук това изображение на св Кирил Александрийски за брата Грим б.а)
пак от там, от блога на тарбо, с благодарност
http://lh5.ggpht.com/_2JxrnSl1VLQ/SnXTZnshXMI/AAAAAAAABgc/7YnHEj7d4Qo/s512/kiril%20i%20grigorii.JPG
/Приликите му двете църкви са доста поразителни, и може да служат за отправна точка ориентир и сравнение при датирането на Беренде ( тези в Кремиковци са датирани от ктитора Радивойот 1493 г, )
Моного е загубено при реставрацията ! Осрали са я и е загубила ефирността си
Много слаба плоска и елемнтарна работа на реставраторите Ебали са и мйката посредственяците
Унищожили са едни прекрасни стенописи са я проивели до цапаница щампа на бездарното си художествено ниво
Дано не стъпят реставратори в Беренде!)
Платили вота на циганите в Петрич с двад...
КОЙТО ВЗЕЛ – ВЗЕЛ, РУСКИТЕ ОРДЕНИ СЕ ОК...
Ордени менте раздава измислена руска Ака...
КОЙТО ВЗЕЛ – ВЗЕЛ, РУСКИТЕ ОРДЕНИ СЕ ОК...
Ордени менте раздава измислена руска Ака...
ЗАГАДКИТЕ ОКОЛО НУРГЮЛ – ПОВЕЧЕ ВЪПРОСИ,...
Кеворк Кеворкян: ПРОСЛУШВАНЕ ПРИ ПУТИН, ...
ЗА "СЛАВЯНСКАТА" НЕПИСМЕНОСТ И...
Кеворк Кеворкян: ПРОСЛУШВАНЕ ПРИ ПУТИН, ...
ЗА "СЛАВЯНСКАТА" НЕПИСМЕНОСТ И...
Следващ постинг
Предишен постинг
Ясно е, че св Кирил е изобразен в епископски одежди и по логиката на другите изображения( отците на Църквата), явно става дума за Кирил Александрийски. Константин- Кирил не бил просто монах и учител, но не и епископ.
Освен това надписите на св.Стефан и "окото" са с черна боя, а на църковните отци с бяла.
Обаче в т.н. "око" си личи думата "игумен", макар че такова изображение на "полегнал" светия не ми е познато.
цитирайОсвен това надписите на св.Стефан и "окото" са с черна боя, а на църковните отци с бяла.
Обаче в т.н. "око" си личи думата "игумен", макар че такова изображение на "полегнал" светия не ми е познато.
Брата Грим не е историческа личност, а късна агиографска измислица на Ватикана пошвилоа се в 16 век с цел приобщаването на т нар "славяни", които и само са в този период за папищяците са народите тези на Адриатика Далмация и от владенията на Унгарското кралство, и по късно точно на папското творение т.нар Свещена Римска Империя или Австроунгария
Проблемът на бгисторическата проституция в съдействие най вече на БПЦ е кощунственото подменяне на образа на църкожнич реформатор и виден учител на Църквата налоьилия почитането на сж Богородица и създател на теософията на триединството св Кирил Александрийски, който не само навсякъде се изобразява със епископски одеьди, но и на главата му има египетска вапка за да подчертае источни му произход и на кой град е бил епископ.
Иначе и най-ранните изследователи писали за Беренде в лицето на Й Иванов категорияно посочват яе този образ на св Кирил Алексаднридйски, но се пускат безмозъчни " ама можело да допуснеме"недомлъвки и академици доказват и намират и други образи на с Кирил Александрийски за пръв път в цял ръст и започват с доказите за брата Грим, подкрепили абсурдните си нлогияни текстово извлечени скалъпвани с материални факти, фрески, стенописи на " брата"- Кощунство!
За съжаление вече 135 г лайнометщина и то благодарение на БПЦ острала точно създателя на праволсавието победилишт несторианството и изгонилият последната елинска философка Хипатия от Александрия сж кирил е осран и образът му се представя за този на несъществуващи чучла в земята на новата балканска порода
от " спецялистите" научени работници и техните учени сътрудници, като тази наглост и посредственост изоблияаваща една неподготжена професионална прослойка от т нар спецялисти в посредсвеност, слабоумие и парвенчщина, вместо да се посрещне с присмех и доказателство за дебилност и олигофрения на провинциалните полуинтелигенти гливевисти от вечния тодорвижкоскоалекоконстантиновски измекярски типаж, от интересуващите се от историята, се развява за " докази" и причина за национална гордост от овчесвирепялто пещерна ентелегенция на секво тж ниво, та и от иначе " слободни " лъгани толкова години мислители, разбрали най-после Истината, колко са ги лъгали, което е и доказ за Аксиомата иначе по дифолт пиемана " Търколило се гърнето та си намерило похлупака" !?
Ето един от профаните на слободна практика " тера бизантика" на осножта на писаноо от каката преписвачка на српска скара как, продъльава да метастизира и изтъква овчемислието си и да научен за доказите без овцата да оъзнава нелепостта и пълната несвързаност на излоьените бзпочвени неподкрепени с историяеска фактология предпоставени в болния му мозък съьдения и експонирането на дин опредметен матриален факт какъвто е образа на сж крил Алксандрийски за да слуви за прогаряне в овчето съзнание на матрицата на истинската им история отново с помощтта на не само мълчаливия но активно участвуващ в това престръпление БПЦ Та къде в Гърция, Русиш, Румъниуя и т нат образът на Църкожния учител и толог св Кирил с епредставя за този на това късно агиографско ватиканско несъществуващото чучело и ка пък точно ък в тзи бастини на праволсаието няма ни вест ни кост нито една фреска от тази нагла папищящина, но никой не се осмелява да кощунства с утърдените църковни образи ?
тера бизантика преписва бзмислено : "Все пак, има вероятност създателите на стенописите в храма да са имали намерението да представят именно Св.Кирил Философ, славянския просветител, подчертано обособен извън апсидата ,а не александрийския богослов, каквито примери с включване на представители на отделните местни църкви в редиците на светите отци в олтарните композиции има много и навсякъде из поствизантийското пространство. Примери: Св.Ахил Лариски в "Св.Георги" в Курбиново от XII век, Св.Климент Охридски в "Св.Атанасий" в Костур от XIV век... "
патамучта спецялиста имал доказите в очвата си глава ( подобни " доказаи" се тиржират от болни мозъци носъзнаващи нелепостта и предпоставността недоказаните и непотжърдени поьелкателни стъкмистики
" Известно е, че с прозвището "Философ" е бил удостоен преподавателят по философия в Магнаурската школа в Константинопол, славянският просветител Св.Константин, наречен в монашество - Кирил.
С това прозвище е съпроводено името му и в историческите извори.Още в надслова на пространното му житие, написано от Св.Климент Охридски, той е наречен Кирил Философ. В Асеманиевото евангелие (глаголически писмен паметник от XI век) също е назован така, както и в Григоровичия триод (XII-XIII век),и в Бориловия синодик (който се чете в първата недаля от поста" - XIII век). "
"Известно е, че с прозвището "Философ" е бил удостоен преподавателят по философия в Магнаурската школа в Константинопол, славянският просветител Св.Константин, наречен в монашество - Кирил"
Това бил Брата Грим защото кучето му се казвало Шаро. Само едно куче е Шаро. Психопа дори не осъзнава, че Константин Философ е посочен като ученик на другия брат Грим, Методи ж т нар приписка на Дукса ( воеводата. където била фиксирана датата на смъртта на Борис
Също наскотро бгпроституцята обяви, яе много от писанята на брат Грим не били на брат Грим на на друг Константин Философ и т.н.
" С това прозвище е съпроводено името му и в историческите извори.Още в надслова на пространното му житие, написано от Св.Климент Охридски, той е наречен Кирил Философ"
създаените ж 19 век агиографски тъпни. какво общо имат с Хисторито на Ората
Тази присъда важи и за долните " докази" пак на артия както бе и ще бъде подяертавано от Везд Ист АЯнархизътм, досега нищо освен абстралкти текствове за " съзществуиване на братя грим
" В Асеманиевото евангелие (глаголически писмен паметник от XI век) също е назован така, както и в Григоровичия триод (XII-XIII век),и в Бориловия синодик (който се чете в първата недаля от поста" - XIII век). "
Бориловия сонодик писанието е вмъкнато в 17 век, както и в ментето на Асемани отдето е копирано сле разпространението на агуиографията от ватикана т. е
само болни мозъцик ще проидълвава да тиражират и приемат а подобни докази за доказ за съществуване
Халал да им са
Възприеманто и изучаването на Историческото наследство не е Философия или изграьдане на целесъопбразна доктрина, Политология, а обективно научно представяне на материални факти, каквито за брата Грим не съществуват
Няма нито едно матераилно доказателство и са опрели да осират и църковни образи
Ватикана шпне низвергва едни и ги ади от списъци, но не кощунства като теа помяри
"Окото" изобразява Емануил или Христос, символ на прозрението и надпоиса и рисунака му се разлияват опт останалото Добавен е на стената а отдолу има Църковен Отец
цитирайПроблемът на бгисторическата проституция в съдействие най вече на БПЦ е кощунственото подменяне на образа на църкожнич реформатор и виден учител на Църквата налоьилия почитането на сж Богородица и създател на теософията на триединството св Кирил Александрийски, който не само навсякъде се изобразява със епископски одеьди, но и на главата му има египетска вапка за да подчертае источни му произход и на кой град е бил епископ.
Иначе и най-ранните изследователи писали за Беренде в лицето на Й Иванов категорияно посочват яе този образ на св Кирил Алексаднридйски, но се пускат безмозъчни " ама можело да допуснеме"недомлъвки и академици доказват и намират и други образи на с Кирил Александрийски за пръв път в цял ръст и започват с доказите за брата Грим, подкрепили абсурдните си нлогияни текстово извлечени скалъпвани с материални факти, фрески, стенописи на " брата"- Кощунство!
За съжаление вече 135 г лайнометщина и то благодарение на БПЦ острала точно създателя на праволсавието победилишт несторианството и изгонилият последната елинска философка Хипатия от Александрия сж кирил е осран и образът му се представя за този на несъществуващи чучла в земята на новата балканска порода
от " спецялистите" научени работници и техните учени сътрудници, като тази наглост и посредственост изоблияаваща една неподготжена професионална прослойка от т нар спецялисти в посредсвеност, слабоумие и парвенчщина, вместо да се посрещне с присмех и доказателство за дебилност и олигофрения на провинциалните полуинтелигенти гливевисти от вечния тодорвижкоскоалекоконстантиновски измекярски типаж, от интересуващите се от историята, се развява за " докази" и причина за национална гордост от овчесвирепялто пещерна ентелегенция на секво тж ниво, та и от иначе " слободни " лъгани толкова години мислители, разбрали най-после Истината, колко са ги лъгали, което е и доказ за Аксиомата иначе по дифолт пиемана " Търколило се гърнето та си намерило похлупака" !?
Ето един от профаните на слободна практика " тера бизантика" на осножта на писаноо от каката преписвачка на српска скара как, продъльава да метастизира и изтъква овчемислието си и да научен за доказите без овцата да оъзнава нелепостта и пълната несвързаност на излоьените бзпочвени неподкрепени с историяеска фактология предпоставени в болния му мозък съьдения и експонирането на дин опредметен матриален факт какъвто е образа на сж крил Алксандрийски за да слуви за прогаряне в овчето съзнание на матрицата на истинската им история отново с помощтта на не само мълчаливия но активно участвуващ в това престръпление БПЦ Та къде в Гърция, Русиш, Румъниуя и т нат образът на Църкожния учител и толог св Кирил с епредставя за този на това късно агиографско ватиканско несъществуващото чучело и ка пък точно ък в тзи бастини на праволсаието няма ни вест ни кост нито една фреска от тази нагла папищящина, но никой не се осмелява да кощунства с утърдените църковни образи ?
тера бизантика преписва бзмислено : "Все пак, има вероятност създателите на стенописите в храма да са имали намерението да представят именно Св.Кирил Философ, славянския просветител, подчертано обособен извън апсидата ,а не александрийския богослов, каквито примери с включване на представители на отделните местни църкви в редиците на светите отци в олтарните композиции има много и навсякъде из поствизантийското пространство. Примери: Св.Ахил Лариски в "Св.Георги" в Курбиново от XII век, Св.Климент Охридски в "Св.Атанасий" в Костур от XIV век... "
патамучта спецялиста имал доказите в очвата си глава ( подобни " доказаи" се тиржират от болни мозъци носъзнаващи нелепостта и предпоставността недоказаните и непотжърдени поьелкателни стъкмистики
" Известно е, че с прозвището "Философ" е бил удостоен преподавателят по философия в Магнаурската школа в Константинопол, славянският просветител Св.Константин, наречен в монашество - Кирил.
С това прозвище е съпроводено името му и в историческите извори.Още в надслова на пространното му житие, написано от Св.Климент Охридски, той е наречен Кирил Философ. В Асеманиевото евангелие (глаголически писмен паметник от XI век) също е назован така, както и в Григоровичия триод (XII-XIII век),и в Бориловия синодик (който се чете в първата недаля от поста" - XIII век). "
"Известно е, че с прозвището "Философ" е бил удостоен преподавателят по философия в Магнаурската школа в Константинопол, славянският просветител Св.Константин, наречен в монашество - Кирил"
Това бил Брата Грим защото кучето му се казвало Шаро. Само едно куче е Шаро. Психопа дори не осъзнава, че Константин Философ е посочен като ученик на другия брат Грим, Методи ж т нар приписка на Дукса ( воеводата. където била фиксирана датата на смъртта на Борис
Също наскотро бгпроституцята обяви, яе много от писанята на брат Грим не били на брат Грим на на друг Константин Философ и т.н.
" С това прозвище е съпроводено името му и в историческите извори.Още в надслова на пространното му житие, написано от Св.Климент Охридски, той е наречен Кирил Философ"
създаените ж 19 век агиографски тъпни. какво общо имат с Хисторито на Ората
Тази присъда важи и за долните " докази" пак на артия както бе и ще бъде подяертавано от Везд Ист АЯнархизътм, досега нищо освен абстралкти текствове за " съзществуиване на братя грим
" В Асеманиевото евангелие (глаголически писмен паметник от XI век) също е назован така, както и в Григоровичия триод (XII-XIII век),и в Бориловия синодик (който се чете в първата недаля от поста" - XIII век). "
Бориловия сонодик писанието е вмъкнато в 17 век, както и в ментето на Асемани отдето е копирано сле разпространението на агуиографията от ватикана т. е
само болни мозъцик ще проидълвава да тиражират и приемат а подобни докази за доказ за съществуване
Халал да им са
Възприеманто и изучаването на Историческото наследство не е Философия или изграьдане на целесъопбразна доктрина, Политология, а обективно научно представяне на материални факти, каквито за брата Грим не съществуват
Няма нито едно матераилно доказателство и са опрели да осират и църковни образи
Ватикана шпне низвергва едни и ги ади от списъци, но не кощунства като теа помяри
"Окото" изобразява Емануил или Христос, символ на прозрението и надпоиса и рисунака му се разлияват опт останалото Добавен е на стената а отдолу има Църковен Отец
П.П. Оказа се,че и църквата "Св.Георги" в с. Кремиковци, Софийско, тоже е с долапи, ниши, и то цели две, като тази в с Беренде!?, което запазва симетричността и !? , като отляво сякаш е отново св Стефан, като в с Беренде
http://picasaweb.google/103903687150552211131/SvetiGeorgiKremikovtzi02082009?gsessionid=l8JUxDi6uQivZvtcyX23MA#5365425734088500178
( Най-вероятно е така ) В дясната ниша изглежда е Христос. Ката цяло църквата е бъкана с ниши. Вижда се още една отляво на св Стефан в северната стена
http://lh6.ggpht/_2JxrnSl1VLQ/SnXRLl3CKXI/AAAAAAAABcY/9Nn1Zg1QWE0/s640/DSCF6538.JPG
В нишите светци с дяконски одежди, като тези в с Беренде. За р-ка от Беренде, където има една преексопнирана фреска със св Петър, тук има цял цикъл с житието на св Георги, т .е тук църквата е св Георги, " цялата източна стена на притвора е с избражения от житието на свети Георги" тарбо
от блога на тарбо:
http://tarbo.blog/drugi/2009/08/04/srednovekovnata-cyrkva-na-kremikovskiia-manastir-quot-sveti-.373952
Присъства и брата Грим за втори път в цел ръст със същия евангелски надпис прославящ ( май "Делото" на славянките и майката им б.а.)! ( Писахме еднаж с възмущение, как рендето дедо Божо в предаването си излъчващо се вече ( тогава б.а) на запис, обяви тук това изображение на св Кирил Александрийски за брата Грим б.а)
пак от там, от блога на тарбо, с благодарност
http://lh5.ggpht/_2JxrnSl1VLQ/SnXTZnshXMI/AAAAAAAABgc/7YnHEj7d4Qo/s512/kiril%20i%20grigorii.JPG
/Приликите му двете църкви са доста поразителни, и може да служат за отправна точка ориентир и сравнение при датирането на Беренде ( тези в Кремиковци са датирани от ктитора Радивойот 1493 г, )
Моного е загубено при реставрацията ! Осрали са я и е загубила ефирността си
Много слаба плоска и елемнтарна работа на реставраторите Ебали са и мйката посредственяците
Унищожили са едни прекрасни стенописи са я проивели до цапаница щампа на бездарното си художествено ниво
Дано не стъпят реставратори в Беренде!
цитирайhttp://picasaweb.google/103903687150552211131/SvetiGeorgiKremikovtzi02082009?gsessionid=l8JUxDi6uQivZvtcyX23MA#5365425734088500178
( Най-вероятно е така ) В дясната ниша изглежда е Христос. Ката цяло църквата е бъкана с ниши. Вижда се още една отляво на св Стефан в северната стена
http://lh6.ggpht/_2JxrnSl1VLQ/SnXRLl3CKXI/AAAAAAAABcY/9Nn1Zg1QWE0/s640/DSCF6538.JPG
В нишите светци с дяконски одежди, като тези в с Беренде. За р-ка от Беренде, където има една преексопнирана фреска със св Петър, тук има цял цикъл с житието на св Георги, т .е тук църквата е св Георги, " цялата източна стена на притвора е с избражения от житието на свети Георги" тарбо
от блога на тарбо:
http://tarbo.blog/drugi/2009/08/04/srednovekovnata-cyrkva-na-kremikovskiia-manastir-quot-sveti-.373952
Присъства и брата Грим за втори път в цел ръст със същия евангелски надпис прославящ ( май "Делото" на славянките и майката им б.а.)! ( Писахме еднаж с възмущение, как рендето дедо Божо в предаването си излъчващо се вече ( тогава б.а) на запис, обяви тук това изображение на св Кирил Александрийски за брата Грим б.а)
пак от там, от блога на тарбо, с благодарност
http://lh5.ggpht/_2JxrnSl1VLQ/SnXTZnshXMI/AAAAAAAABgc/7YnHEj7d4Qo/s512/kiril%20i%20grigorii.JPG
/Приликите му двете църкви са доста поразителни, и може да служат за отправна точка ориентир и сравнение при датирането на Беренде ( тези в Кремиковци са датирани от ктитора Радивойот 1493 г, )
Моного е загубено при реставрацията ! Осрали са я и е загубила ефирността си
Много слаба плоска и елемнтарна работа на реставраторите Ебали са и мйката посредственяците
Унищожили са едни прекрасни стенописи са я проивели до цапаница щампа на бездарното си художествено ниво
Дано не стъпят реставратори в Беренде!
Търсене