Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2016 03:57 - Великия Алхимик разкри тайната на бронзовата руда на тракийците
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 880 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 22.09.2016 04:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
" С доспехи от бронз, блестящи на слънцето, като злато ..." се появили тракийците с 10-дневно закъснение пред стените на Троян, пише дедо Омир. С тайната за бронзовата руда на траките завършва блогоновелата за Велики Алхимик.

Край " Меден рудник" заварихме г-н доктор Великия Алхимик на инженерните науки в историята да траншира обекта. На  въпроса, защо рудника се казва " Меден Рудник", а не " Бронзов руднк" Великия Алхмик намери за нелюбезно да ни отговори, докато не му казахме, че сме от в-к " Дума", което развърза езика му:

" Приятели, от много години императивнно си работя върху проблемата, но с интересен феномен се сблъсквам напоследък. С критици и оценители!
Сега, този претнциозен" историк"   си се напъва да доказва, че траките не са живеели по морето около резовската река, т.е. в По морие, а били мингяни от мама Азия, представяте ли си, все едно да кажете на някой от БАН, че Кирил и Методий не съществуват, измислица са? Та аз ги заварих при баба алхмица. Факт, доказващ, че не са измислица, както някой претнциозен" историк" тръби. Ми нали веднага ще публикуват доказателствата и ще направят вендета на съафтурите си, които !  мъдро поясни мисълта си, както обкновено, с описание какво мислел за доказателство Великя Алхимик. 

 Знаете ли какво е казал дедо Омир за доказателство на доказателството ми, продължи той без да чака съгласните ни, Дедо Омир е пял, че Траките се появили пред стените на Троян с доспехи от бронз, които блестяли, като златни" . Да, спецялистите знаят за брозовата руда на тракийците, от която са изработвани блестящите, като злато доспехи. Има раздвоение-между спецялистите. Дали не са изработван от пиринч, което като инж химик аз доказах, че е пирит, или както го наричат в междудържавното научно списание  "Народна Географя" на езка на учените е " Fools gold " англ. златото на глупците и заради това да са блестели с фалшив златен блясък?
Не, открих аз. Разковничето се крие в следващите думи на съафтура, които опровергаат този претнциозен" историк" , че траките не са живеели по морето около резовската река, т.е. в Поморие, а били мингяни от мама Азия. Дедо Омир пише, че траките бли закъснели с 10 цифром но го е изписал с думи, което са били части на речта ,защото той е бил сляп, а Браиловото писмо не е било измилсено от Братята от Браила.
  Ами да, приятели, ето това е доказателството, и аз отдавна работя императивно по него и съм доказал, че желязото ръждясва, лозата манасва, а бронза кородира от водата! следите ли мисълта ми приятели, ето какво е станало! При преплуването на ла манша по прабългарски на конете, защото е било невъзможно на салове поради по-рано акостиралите там гръцки кораби завардили проливите, бронзовите доспехи на траките са ко- ро- ди- ра- ли натърти Великя Алхимик, и те са ги лъскали точно десет дни. С баба Алхмица проведохме практичен екперимент и ни отне цели десет дни да излъскаме загорелите и бакърени тенджери, а точно толкова посочва дедо омир да е закъснението на тракийците! със задоволство ни изгледа Великя Алхимик
Да, де, но защо рудника се казва " Меден Рудник", а не " Бронзов руднк" , успяхме да  повторихме въпроса си

- Приятели, ясно е като бял ден, защото аз от много годни копая през нощта траншеи в рудника разработван от траките , но със сигурност не съм намерил бронзова руда, което доказва, че нашите предци траките са изкопали и последната буца бронзова руда ! Ето защо в рудника е останало само мед, и е наречен за доказателство Меден рудник е не Бронзов рудник, защото в него не е останала бронзова руда, и аз мисля, че го доказах, Приятели! Постингът е лично мнение! Защото ще е смешно , поне за мен, инвентора на полимера да Ви убеждавам императивно ! Поне при мене, приятели. Както и аз никак не се чувствам длъжен, например да приема някакво обратно мнение, но откритието е Факт.




Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3850064
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031