Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2016 10:56 - Великия Алхимик на младини бил блондинка. Това обяснява много неща
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 5069 Коментари: 8 Гласове:
4

Последна промяна: 28.10.2016 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
- Приятели, като млад бях блондинка. Сега косата ми почерня. Само акъла ми е оттогава същия- захили се Великия Алхимик - Ванка, това обяснява много неща, но все пак как твоята коса почерня, а нашите побеляха, иде ми да те запитам, но не ми идва отвътре, все пак да запитам, имаш ли научно обяснение за това-запитала мила лейди. - От научната ми работа. Не хваля. Открих черната боя за коса. Приятели, ученият няма да излъже. Всички големи открития стват случайно, приятели. Преди това се къносвах. Жената имаше разтройство и аз и давах за лек активен въглен. Веднъж по погрешка вместо в чашата и тургнах въглена в паницата с къната ми. По моята технология приятели, работят в Америка. Сега този претенциозен историк твърди, че братята Кирил и Методи били измислица, но аз още не съм казал на жена ми. Тя е учителка. Ако само и кажа, веднага ще го намери и ще му поправи правописните грешки. ===================== източници - leonleonovpom2 " Даже и аз имах руси, къдрави коси като малък, но по- късно потъмняха ..." leonleonovpom2 " Затова пазя автора на пасквилите от гнева на жена ми. Учителка е, приема нещата едно към едно, ако разбере, какво се пише в тях, спукана му е работата Ще го намери и в дън земя "



Гласувай:
9



1. leonleonovpom2 - Пак те е ухапал конят! Има такива ...
28.10.2016 12:39
Пак те е ухапал конят!
Има такива магарета, конете така афишират любовта си към тях!
цитирай
2. 4udovishe - Защо се помпиш повече от мен, м? ...
28.10.2016 14:16
Защо се помпиш повече от мен, м?
Аре у лево!

Чу
цитирай
3. born - Започна да става банално, май ?
28.10.2016 15:17
Започна да става банално , май ?
цитирай
4. marknatan - Защо се помпиш повече от мен, м? ...
29.10.2016 00:03
анонимен написа:
Защо се помпиш повече от мен, м?
Аре у лево!

Чу


търсеше чудовището слава
прекопваше вблока денощощно
над браздите трудеше се мощно
отдолу все подаваше се слави
другари врага на савецкия союз
до славата не му дава да припари
за хелуин маската му бе свалена
и дзрителите го видяха дребен
озлобен в алхимика прероден
но пак на първа за куето бе роден
цитирай
5. marknatan - Започна да става банално, май ? ...
29.10.2016 00:08
born написа:
Започна да става банално , май ?


ще чекам да си пудадеш и другата буза ... и нама да ти бъде банално, а ...

цитирай
6. enetrada - този отдавна трябва да е в лудница
29.10.2016 01:14
marknatan написа:
анонимен написа:
Защо се помпиш повече от мен, м?
Аре у лево!

Чу


търсеше чудовището слава
прекопваше вблока денощощно
над браздите трудеше се мощно
отдолу все подаваше се слави
другари врага на савецкия союз
до славата не му дава да припари
за хелуин маската му бе свалена
и дзрителите го видяха дребен
озлобен в алхимика прероден
но пак на първа за куето бе роден



да се помпи денонощно за да стои вечно на първа
цитирай
7. enetrada - Чудовише, лекувай се спешно. От...
29.10.2016 01:17
Чудовише, лекувай се спешно.
Отдавна си за усмирителна риза.

Сам се помпиш, сам си коментираш, сам си гласуваш.
Урод.
цитирай
8. 4huddovi6teto - enetrada
29.10.2016 08:17
Да го туря на баба ти в ануса.
Аз съм най-великият, най-гениалният и ЩЕ СТОЯ НА ПЪРВА ВЕЧНО
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3862090
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930