Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2017 11:30 - Великия Алхимик откри баджанакана Великия Левски
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 929 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Приятели, не се хваля открих баджанака на Великия Левски- захвали се Великия Алхимик. Ученият никога няма да излъже, дядо ми е бил сол ташак на Великия Левски.

В науката грешки няма, приятели, поборниците са останали бедни и непризнати, но дядо ми е имал кабинет! Като дете ,с много молби и плач ме пуснаха веднъж Остана споменът за цял живот Книги за войната по бюрото, оръжия по стените, картини от войната,  защото не е бил поборник, а а дупе и гащи на Великия Левски,  ятак му е бил, всички знаят това, а не поборник. Поборниците на Великия Левски умреха гладни и бедни, в науката грешки няма, а дядо ми е имал кабинет. Ученият може да сгреши, но да излъже никога. Аз веднъж скришом влязох в кабинета на дядо ми, прадядо ми е икона в рода ми! Неговото име е фамилно, на всяко поколение от рода! И аз попаднах на тефтерчето му приятели, не се хваля, и той е имал тефтерче, като Великия Левски, не се хваля приятели, пред фактите и боговете мълчат. И в тефтерчео дядо ми си е записал, като Великия Левски, кой друг може да го е научил да си записва в тефтерчето приятели, освен Великия Левски, кой е баджанака на Великия Левски!- Кой е Ванка, кой е баджанака на Великия Левски, ПраВеликия Алхимик ли е - скокна сладкарницата, не можаха да се сдържат старците , Ванка, Ванка, дай ни баджанака, и на всинца сълзи от умиление се спуснаха по старческите бузи.
- Приятели, ученият нямада излъже, не е дядо ми, но е записал, че след победата на капитализъма в поморие, дюлгерите на капитализъма са направили среща с лицата срещали се с Великия Левски да разкажат спомените си на младите строители. И там заптието Хасан се качили на сцената в читалище и разказало за срещата си с Великия Левски и дядо ми я е записал в тефтерчето си, както я е чул.  "Аз бях на калъп  с прабаба Алхимица, когато Великия Левски влезе в стаята, каза заптието Хасан.

И какво направи Великия Левски, запитахме нетърпеливо  ние от залата .
Ми как кво, шведска тройка, отвърна заптието Хасан, и цялата зала скочи да му ръкопляска."



 Дядо ми е бил дупе и гащи с Великия Левски приятели. Много пъти Великия Левски от отскачал в къщата му  и веднъж, не се хваля приятели, хванал заптието Хасан на калъп с баба Алхимица.  Както виждате всички открития стават случайно приятели, поне при мен е така, заптието Хасан е баджанака на Великия Левски!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3851395
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031