Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2017 04:43 - Тефтерчето на Великия Алхимик
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 666 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

-Не се хваля приятели- похвали се Великия Алхимик- Намерих и тефтерчео на дядо си. Ха сега  критици и оценители да казват, че нямало доказателства, че Великия Левски се е скрил в изгорялата къща на дядо ми
-- Ванка иде ми отвътре да те запитам, но не знам как- скокна мила лейди родена в далечната 46-та- Ама Великия Левски как не е изгорел !? Божкее, аз от малка съм чела, че турците са го обесили, на кво ни учат в училище. Но това обяснява, защо колегата Пиер не може да намери гроба му
- Ученият няма да излъже приятели, Великия Левски не е бил вътре.
-Ма Ванка, иде ми отвътре да те запитам, но не знам как, но тогава, как се доказва, че дедо ти го е скрил в изгорелата къща- не се сдържа милата лейди и се подсмихна - като е изгоряла... !?
-Ми приятели, нали това Ви казвам, намерих тефтерчето на дядо ми, то го доказва.
-Ма Ванка, иде ми отвътре да те запитам, но не знам как то, така не е изгоряло.
-Приятели, Ученият няма да излъже. Дядо ми в името на науката с него си е подложил бюрото в кабинета му и липсата на кислород  (О) го е съхранила от пожара защото, както доказах в дипломната си работа, за горенето на тефтерчето на дядо ми се изисква кислород,, и САЩ сега използват моя метод, под тежеста на масивното бюро е виреела масова анаеробна среда. . Както всички знаете микробите на килорода, че са чак толкова силни, че да повдигнат масивното бюро на дядо ми, затова днес хората в США масово не се ваксинират . Даже директотра на института за полимери ми направи предложение да замина на запад, но от Савецкия саюз тогава не ме пуснаха и не можах да измился на времето еднократните спринцовки и предотвратя епидемията от СПИН.

Но да не се отклоняваме .
-Ванка, прочети нещо от оцелялото  тефтерчо  в името на науката от изгорялата къщата на дядо си, където се е скрил Великия Левски за доказателство.

- Ученият няма да излъже, приятели, тефтерчето на дядо ми е писано на турски и тук таме новогръцки. Почерка е на две ръце . По ситния и прилежния по мнението на спецялисти е женски и той е на гръцки, което  дава основание да учените да предположат, че е писано от дедо турчин и баба гъркиня, приятели! Което се потвърждава от факта, не се хваля приятели, аз имам баба гъркиня !  В науката грешки няма приятели! Великия Левски се е скрил от турците в изгорелата къща на дядо ми! Затова и дядо ми е писал на турски. Къде най- скришно да се скрие от турките Великия Левски, ако не при турк! Но след Освобождението дядо ми веднага си е признал, че е скрил     Великия Левски . Днес на мястото на изгорялата къща има сертификат удостоверяващ, че в нея се е скрил Великия Левски. Оригинал. В България така се удостоверява собствеността на историческите доказателства. Със сертификат за оригиналност. С придружително писмо, че е платена таксата включваща и доказването от спецялисти, че има сертификат за оригиналност за оригинал  издаден от спецялисти. Факта, че е минала оглед от оторизирани спецялисти и те са я приели за оригинална, за мен е достатъчна и без самопризнанията на дядо ми, който сам си е признал след Освобождението, че бил скрил Великия Левски в изгорялата къща. Аз нямам правата да оспорвам тяхно решение. Доверявам им се.
Мъжете ще ме разберат. Капитанът на своя глава не може да променя заповедта на генерала. Правилна или не, уместна или не, само генералът може да я промени. С интересен факт се сблъсквам напоследък, с критици и оценители без сертификат. Само освидетелствувани, като мене и колегите ми ще ме разберат.
Айде , че съмна и не съм на нощна тарифа. Довечеря ще Ви запозная с разчетеното от тефтерчето.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3866487
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930